abonnement Unibet Coolblue
pi_163262094
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:36 schreef begaaierd het volgende:

[..]

Aha, dus een tig miljoen Afrikanen naar Europa laten komen. Je denkt dat dat de ontwikkeling bevorderd?
Je moet op lange termijn denken.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Overview_effect
Iedereen die mij quote, krijgt een DM van mij :)
pi_163262129
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:36 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Zo lust ik er nog wel een paar. ''Zou het niet beter zijn om alle moslims preventief te castreren?''

''Nee hoor, het is maar een vraag!!! Puur hypothetisch. Zelf neig ik naar nee.''
Ze laat zien hoe een stukje communicatie niet behoort te gaan, als prof.
I´m back.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 10:40:55 #78
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_163262149
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:35 schreef Vluchteling het volgende:
Dit is zeer slecht nieuws. Ik heb liever dat we naar een wereld gaan zonder grenzen dan andersom. De artificiële grenzen de we zelf gemaakt hebben slaan helemaal nergens op en houdt ontwikkeling tegen. We moeten juist als wereld samenwerken om de mensheid naar type 2 te brengen in de kardashev schaal.
Goed idee, iemand moet die Dyson spheres gaan bouwen, en ik heb er totaal geen zin in. Laat die Afrikaantjes maar lekker voor een hongerloon mijn energie produceren!
  vrijdag 24 juni 2016 @ 10:41:38 #79
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_163262168
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:30 schreef MadameMossel het volgende:

[..]

Doe anders ook een minimaal opleidingsniveau. Wat ze eigenlijk bedoelt is dat mensen die het niet met haar eens zijn maar niet zouden mogen stemmen, de arrogantie...
Btw, ben ik trouwens de enige die het vreemd vindt dat er uberhaupt een overzicht is met opleidingsniveau, leeftijd, etc bij de uitslagen?

Moeten ze in Engeland een heel CV gaan invullen als ze gaan stemmen? En als ze dan toch bezig zijn doe voortaan dan ook afkomst, hoeveelste generatie en godsdienst erbij. Dan wordt het nog eenvoudiger om de "verliezers" op te sporen.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 10:42:08 #80
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163262183
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:35 schreef Vluchteling het volgende:
Ik heb liever dat we naar een wereld gaan zonder grenzen dan andersom. De artificiële grenzen de we zelf gemaakt hebben slaan helemaal nergens op en houdt ontwikkeling tegen. We moeten juist als wereld samenwerken om de mensheid naar type 2 te brengen in de kardashev schaal.
Helemaal mee eens. Maar niet via de EU.
Feyenoord!
  vrijdag 24 juni 2016 @ 10:42:29 #81
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_163262191
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:38 schreef Vluchteling het volgende:

[..]

Je moet op lange termijn denken.
O want (west) Europa wordt groter? Er komt meer land bij?

Leuk hoor, jouw gedachtegoed. Erg idealistisch ook. Maar hoe je het ook wendt of keert, Europa is niet groot genoeg om iedereen die het wat minder heeft op te vangen.

Nu is de wereld al 1 grote puinhoop met conflicten e.d.

Edit: Het enige wat nu de ontwikkeling tegenhoudt is godsdienst. Zo lang er godsdienst bestaat is het onmogelijk om iedereen te laten wonen waar hij/ zij wil.
Nu niet, nooit niet!
pi_163262231
Brexit heeft gewonnen met een kleine meerderheid, maar de EU heeft 20 a 30 jaar de tijd gehad om zichzelf te bewijzen aan de Britse bevolking en na die 20 a 30 jaar blijkt dat de helft van de bevolking niet tevreden is. Hoe slecht zou het dan geweest zijn om met een marginale winst van het "Remain" kamp deze koers te blijven varen? Geef een ander geluid/koers de kans om verdeeldheid in Groot-Brittannië op te lossen. Het Brexit kamp is niet tegen Europese samenwerking, maar wel op de manier hoe het nu wordt ingevuld. Als "Remain" gewonnen zou hebben, dan had GB eeuwig voort geleefd in verdeeldheid. Nu gaan wij nadenken over hoe wij de EU beter kunnen laten functioneren in plaats van onze ogen te sluiten voor de problemen.
if you ain't cheating you ain't trying
  Redactie Frontpage vrijdag 24 juni 2016 @ 10:44:12 #83
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_163262234
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:38 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Reken er maar op. Net als hogere rentelasten voor de uk op obligaties, gaat de pond ook nog eens voor duurdere import zorgen.

Dus voor britten wordt het leven duurder, hun reserve wordt kleiner en al die ouwetjes op het platteland hebben straks minder zorg.

Alsnog is er 1 ding dat duidelijk is. De Eu moet echt democratischer en transparanter. Minder uitdijen, meer kracht opbouwen.
Zou mooi zijn. Al die ouwe Britten zijn oerconservatief. Stik er maar mooi in, met die inches, gallons en miles. We zullen de Britten niet missen. Al zijn de Schotten wel tof
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_163262236
Kunnen ze de uitslag van het referendum niet naast zich neerleggen trouwens?
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  vrijdag 24 juni 2016 @ 10:44:52 #85
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_163262252
quote:
12s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:44 schreef RemcoW23 het volgende:
Kunnen ze de uitslag van het referendum niet naast zich neerleggen trouwens?
Rutte zal wel even met Cameron bellen over hoe hij dat moet doen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
  vrijdag 24 juni 2016 @ 10:44:59 #86
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 24 juni 2016 @ 10:45:12 #87
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163262264
De Britten die alleen tegen immigranten zijn en daardoor hun eigen levensstandaard verneukt hebben :'). Daar gaat je gratis medicijnen, scholarships, visumverplichtingen, tegemoetkoming in het onderwijs, uitkeringen, gezondheidszorg, vrije verkeer van goederen en werknemers. Een hele domme beslissing.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_163262308
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De Britten die alleen tegen immigranten zijn en daardoor hun eigen levensstandaard verneukt hebben :'). Daar gaan je gratis medicijnen, scholarships, visumverplichtingen,tegemoetkoming in het onderwijs, uitkeringen, gezondheidszorg, vrije verkeer van goederen en werknemers. Een hele domme beslissing.
Ah, gelukkig, eindelijk iemand die de gevolgen kan voorspellen...
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_163262310
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De Britten die alleen tegen immigranten zijn en daardoor hun eigen levensstandaard verneukt hebben :'). Daar gaan je gratis medicijnen, scholarships, visumverplichtingen,tegemoetkoming in het onderwijs, uitkeringen, gezondheidszorg, vrije verkeer van goederen en werknemers. Een hele domme beslissing.
Volgens mij is dat voor veel Nederlanders die uit de EU willen ook de reden.
pi_163262336
nu gewoon direct de onderhandelingen starten met Rusland...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_163262338
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:44 schreef AchJa het volgende:

[..]

In Nederland lukt dat... :D
Ja, alhoewel ik me afvraag of hij daar nu in gaat volharden hoor. Niet voor niets wilde hij dit referendum even afwachten.
I´m back.
pi_163262339
quote:
12s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:44 schreef RemcoW23 het volgende:
Kunnen ze de uitslag van het referendum niet naast zich neerleggen trouwens?
Zelfs Martin Schulz heeft al aangegeven dat dat deze keer niet kan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_163262343
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De Britten die alleen tegen immigranten zijn en daardoor hun eigen levensstandaard verneukt hebben :'). Daar gaat je gratis medicijnen, scholarships, visumverplichtingen,tegemoetkoming in het onderwijs, uitkeringen, gezondheidszorg, vrije verkeer van goederen en werknemers. Een hele domme beslissing.
Het is juist de race naar de bottom in wages (door immigratie) die de levensstandaard van de onderklasse verneukt heeft. In London, een van de duurste steden ter wereld kan je voor £7 een haircut hebben. In Apeldoorn kost dat EUR 25.
pi_163262384
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:48 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Het is juist de race naar de bottom in wages (door immigratie) die de levensstandaard van de onderklasse verneukt heeft. In London, een van de duurste steden ter wereld kan je voor £7 een haircut hebben. In Apeldoorn kost dat EUR 25.
Gisteren nog EUR 37,50 betaald in Apeldoorn. Echter, een paar deuren verder zit er eentje die het voor een tientje doet. Dat is wel een malle Chinees die ongeveer 10 kapsels kan knippen.
pi_163262389
Geweldig nieuws Brexit nu nog een Nexit ik kan niet wachten helemaal klaar met de EU :r
  vrijdag 24 juni 2016 @ 10:50:04 #96
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_163262392
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:30 schreef MadameMossel het volgende:

[..]

Doe anders ook een minimaal opleidingsniveau. Wat ze eigenlijk bedoelt is dat mensen die het niet met haar eens zijn maar niet zouden mogen stemmen, de arrogantie...
Waarschijnlijk D66. Die zijn voor referenda, mits alleen D66 leden daarin mogen stemmen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 10:50:23 #97
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_163262399
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De Britten die alleen tegen immigranten zijn en daardoor hun eigen levensstandaard verneukt hebben :'). Daar gaat je gratis medicijnen, scholarships, visumverplichtingen, tegemoetkoming in het onderwijs, uitkeringen, gezondheidszorg, vrije verkeer van goederen en werknemers. Een hele domme beslissing.
Jij hebt alle Britten gesproken omdat je zo stellig bent in je redenatie?
pi_163262410
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:48 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Het is juist de race naar de bottom in wages (door immigratie) die de levensstandaard van de onderklasse verneukt heeft. In London, een van de duurste steden ter wereld kan je voor £7 een haircut hebben. In Apeldoorn kost dat EUR 25.
En het is nu al weer een stuk goedkoper geworden dankzij de brexit. De race naar de bottom wordt overtuigend gewonnen op deze manier.
pi_163262412
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:42 schreef begaaierd het volgende:

[..]

O want (west) Europa wordt groter? Er komt meer land bij?

Leuk hoor, jouw gedachtegoed. Erg idealistisch ook. Maar hoe je het ook wendt of keert, Europa is niet groot genoeg om iedereen die het wat minder heeft op te vangen.

Nu is de wereld al 1 grote puinhoop met conflicten e.d.

Edit: Het enige wat nu de ontwikkeling tegenhoudt is godsdienst. Zo lang er godsdienst bestaat is het onmogelijk om iedereen te laten wonen waar hij/ zij wil.
Nu niet, nooit niet!
Waar heb ik gezegd dat Europa iedereen moet opvangen? Als mijn plan doorgaat, dan verwacht ik een nivellering van levenskwaliteit op de wereld waardoor er geen massa immigratie zal komen naar Europa. Ik ben het met je eens dat religie een struikelblok is, zonder grenzen is het makkelijker om mensen te overtuigen van dat religie onzin is.
Iedereen die mij quote, krijgt een DM van mij :)
  vrijdag 24 juni 2016 @ 10:51:07 #100
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_163262416
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:44 schreef Djeez het volgende:

[..]

Zou mooi zijn. Al die ouwe Britten zijn oerconservatief. Stik er maar mooi in, met die inches, gallons en miles. We zullen de Britten niet missen. Al zijn de Schotten wel tof
Nu de Britten gaan haten omdat ze er voor kiezen niet onder EU-leiderschap willen leven. Eigen keuze toch?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')