Hoogleraar.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:25 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Is dit ook zo'n democraat van D66?
Je zou zeggen wat maakt het uit wie er mag stemmen als de verkiezingsuitslag toch geen enkele invloed heeft op hoe er over ons beslist wordt. De ouderen hebben democratie nog meegemaakt, de jongeren vinden het prima als ze hun mening kunnen geven tijdens vrijblijvende verkiezingen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
De arrogantie van de jeugd... Iedereen heeft het verkeerd behalve ik!!!
Maar ja, zo worden ze tegenwoordig ook opgevoed he...![]()
Ik heb dan ook het idee dat dit niet een blijvende beslissing zal zijn....quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:25 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Het is wel lullig, over 20 jaar zijn de Nee stemmers dood en zit de jeugd met hun beslissing.
Doe anders ook een minimaal opleidingsniveau. Wat ze eigenlijk bedoelt is dat mensen die het niet met haar eens zijn maar niet zouden mogen stemmen, de arrogantie...quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:23 schreef Ryan3 het volgende:
Deze is ook leuk btw:twitter:ionicasmeets twitterde op vrijdag 24-06-2016 om 09:53:01Zou er niet ook een maximumleeftijd voor stemrecht moeten zijn? https://t.co/bXH87VGpLl reageer retweet
Grote kans ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:29 schreef Nielsch het volgende:
Gibraltar ook 96% voor Remain... Zouden die zich nu wel bij Spanje willen aansluiten?
Communicatie Wetenschappenquote:
Ja, censuskiesrecht, aftoppen op 55 jaar en minimaal HBO+-niveau.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:30 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Doe anders ook een minimaal opleidingsniveau. Wat ze eigenlijk bedoelt is dat mensen die het niet met haar eens maar niet zouden mogen stemmen, de arrogantie...
Tenzij een Brexit niet slecht blijkt voor het land. Dan gaan juist meer EU-bewoners zich achter de oren krabben.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb dan ook het idee dat dit niet een blijvende beslissing zal zijn....
Ze neigt naar nee, zegt ze.twitter:ionicasmeets twitterde op vrijdag 24-06-2016 om 10:14:02Een vraag stellen betekent niet dat je zelf vindt dat het antwoord ja is he? Prima argumenten tegen maximumleeftijd, dus ik neig naar nee. reageer retweet
Of het goed of slechts is voor de UK zal denk ik een meerjaren plan zijn. We zullen het zien.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:33 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Tenzij een Brexit niet slecht blijkt voor het land. Dan gaan juist meer EU-bewoners zich achter de oren krabben.
Wat een progressieve vrouw!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:33 schreef Ryan3 het volgende:
Dit zegt onze hoogleraar nu:Ze neigt naar nee, zegt ze.twitter:ionicasmeets twitterde op vrijdag 24-06-2016 om 10:14:02Een vraag stellen betekent niet dat je zelf vindt dat het antwoord ja is he? Prima argumenten tegen maximumleeftijd, dus ik neig naar nee. reageer retweet
Aha, dus een tig miljoen Afrikanen naar Europa laten komen. Je denkt dat dat de ontwikkeling bevorderd?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:35 schreef Vluchteling het volgende:
Dit is zeer slecht nieuws. Ik heb liever dat we naar een wereld gaan zonder grenzen dan andersom. De artificiėle grenzen de we zelf gemaakt hebben slaan helemaal nergens op en houdt ontwikkeling tegen. We moeten juist als wereld samenwerken om de mensheid naar type 2 te brengen in de kardashev schaal.
Londen is gewoon kut. Schotland is wel tof.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:33 schreef Nielsch het volgende:
Eigenlijk willen alle toffe delen van het GB blijven (Londen, Cardiff, Schotland)
ze konden hun grenzen al gewoon dichthouden voor vluchtelingen van buiten de EU, daar hoefden ze de EU echt niet voor te verlaten...quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:36 schreef spierbal het volgende:
Fijn voor Engeland, krijgen ze van Brussel geen quota meer opgelegd over hoeveel vluchtinge ze op moeten nemen en kunnen ze de grenzen dicht houden.
Iets wat je wel wil in deze tijd.
Reken er maar op. Net als hogere rentelasten voor de uk op obligaties, gaat de pond ook nog eens voor duurdere import zorgen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:24 schreef Nielsch het volgende:
zou wel lachen zijn als de beurzen er heel lang over doen om terug te krabbelen en de pensioenen van de exit-stemmers als gevolg daarvan verlaagd moeten worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |