SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
twitter:weermanreinier twitterde op donderdag 23-06-2016 om 21:01:04Brabantse megabui lijkt me een #supercel, koerst via Deurne richting Venray. Met zoals gezegd, naast veel regen en onweer, grote #hagel reageer retweet
Code geel nog steeds:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zon is zojuist achter de wolken verdwenen. Het begint steeds meer dicht te trekken. Ik verwacht binnen een uur het eerste gerommel.
Zijn net gesplist voor mijquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:06 schreef Nattekat het volgende:
Dat ding boven Eindhoven is trouwens een rightmover. De leftmover is gefuseerd met een andere bui
Filmeeehhh.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:06 schreef roislecxe het volgende:
Het trekt ruim langs ja, maar het uitzicht is wel mooi, met verschillende bliksems met vele vertakkingen.
Daar doen we het maar mee.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Code geel nog steeds:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Damnquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:08 schreef Houtenbeen het volgende:
Oja nog een foto uit Valkenswaard
[ afbeelding ]
Zo zeg! Dan loop ik niet graag buiten..quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:08 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Code geel nog steeds:Laat je even weten wanneer Goorhuis vergaat? Dan kan ik nog het dichtstbijzijnde tankstation hier in de buurt opzoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zon is zojuist achter de wolken verdwenen. Het begint steeds meer dicht te trekken. Ik verwacht binnen een uur het eerste gerommel.!
Hmz...
De schadeclaims zullen wel weer oplopen...quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:08 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Meh, het is alweer bijna niks meer. 3x een mooie ofzo.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Filmeeehhh.
Ik heb dat uitzicht net niet helaas, bedankt bomen!
Ik denk dat ik verga in het feestgedruis. Als ik niet nat word van het regenwater dan wel van het bierquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:11 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Laat je even weten wanneer Goorhuis vergaat? Dan kan ik nog het dichtstbijzijnde tankstation hier in de buurt opzoeken!
Ai, nasty. Die moet je echt niet op je hoofd krijgenquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:15 schreef Houtenbeen het volgende:
en ook in Someren grote steentjes
https://twitter.com/25tien/status/746057556435566592
Ben je geschrokken?quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:16 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Dat was een flits met "pang" en daarna een pannenkoek die omhoog vloog.
Lijkt wel of Tiger Woods aan het trainen is..quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:15 schreef Houtenbeen het volgende:
en ook in Someren grote steentjes
https://twitter.com/25tien/status/746057556435566592
Kijk, dat soort dingen zien we nooit in het westen. Hooguit de 13 in het dozijn onweerstormpje die de rest van het land minstens 3x per jaar krijgt en wij voor de laatste keer in 2009 hadden.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:08 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Eens, al was dat buitje afgelopen nacht wel tof.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk, dat soort dingen zien we nooit in het westen. Hooguit de 13 in het dozijn onweerstormpje die de rest van het land minstens 3x per jaar krijgt en wij voor de laatste keer in 2009 hadden.
Ik sluit me hierbij aan. Kan me in de 7 jaar dat ik hier woon niet herinneren dat het er ooit zo uit zag.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk, dat soort dingen zien we nooit in het westen. Hooguit de 13 in het dozijn onweerstormpje die de rest van het land minstens 3x per jaar krijgt en wij voor de laatste keer in 2009 hadden.
Het is niet eerlijk iddquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zijn de eckte.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:19 schreef roislecxe het volgende:
De kleur van de lucht is wel heul apart. Bijna groen.
Dat buitje had gewoon gisteravond mogen komen. Ik heb er echt bijna niks van meegekregenquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens, al was dat buitje afgelopen nacht wel tof.
Wow inderdaad, wtfquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:19 schreef roislecxe het volgende:
Dat is zonde.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat buitje had gewoon gisteravond mogen komen. Ik heb er echt bijna niks van meegekregen
Ja da doede zelf hequote:Op donderdag 23 juni 2016 21:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat buitje had gewoon gisteravond mogen komen. Ik heb er echt bijna niks van meegekregen
Ik heb me zowel gisteren als vandaag verslapen. Dat ik überhaupt wakker genoeg was om het mee te krijgen is al bewonderendswaardigquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:19 schreef roislecxe het volgende:
Lekker, dat is precies het hoogtepunt van de storm geweestquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:22 schreef SweetestGoodbye het volgende:
Pfff ik woon in Luyksgestel. Het lijkt op dit moment een oorlogsgebied hier. Dakramen, dakpannen, ramen, auto's.. alles kapot. Wij hebben helaas ook schade. Dakpannen eraf, flinke deuken in de auto en de voorruit is kapot.
Misschien toch wel fijn dat we dit in het Westen niet hebbenquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:22 schreef SweetestGoodbye het volgende:
Pfff ik woon in Luyksgestel. Het lijkt op dit moment een oorlogsgebied hier. Dakramen, dakpannen, ramen, auto's.. alles kapot. Wij hebben helaas ook schade. Dakpannen eraf, flinke deuken in de auto en de voorruit is kapot.
Hier in Zeeland al zeker 40 minuten regen en de zon. Raar weertje.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:21 schreef marcel-o het volgende:
Er staat hier in Rotterdam al zeker 40 minuten een enorme felle regenboog
Jeej.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:23 schreef Rabieluh het volgende:
Met wat mazzel krijgen we zo nog een half uurtje redelijke regen in Breda.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien toch wel fijn dat we dit in het Westen niet hebben
Het epische hoogtepunt van een hoogtepunt van een jaar.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lekker, dat is precies het hoogtepunt van de storm geweest
Oh in de tweet stond omgeving Valkenswaardquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:26 schreef SweetestGoodbye het volgende:
[..]
Dat is Luyksgestel. Ik woon daar 100 meter vandaan
Niet zo negatief, alles kan nog vanavond/vannachtquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:26 schreef Nattekat het volgende:
Leiden dekkende bewolking. In het westen blauwe lucht te zien, maar dat gaat 'm niet meer worden helaas
Dat zegt niemand watquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:26 schreef SweetestGoodbye het volgende:
[..]
Dat is Luyksgestel. Ik woon daar 100 meter vandaan
Hahahaha klopt!! Inderdaad omgeving Valkenswaard dan.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zegt niemand wat
Ik dacht eerst Friesland.
Richting Nijmegen dus.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Deurne was net erg! Heftig. Dacht dat die hagelstenen dwars door de ramen naar binnen zouden komen. Hagelstenen zo groot als golfballen.
Bizar donkere lucht en niks anders dan flitsen achter elkaar.
Ja, zometeen maar eens zien hoe mijn auto erbij staatquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Deurne was net erg! Heftig. Dacht dat die hagelstenen dwars door de ramen naar binnen zouden komen. Hagelstenen zo groot als golfballen.
Bizar donkere lucht en niks anders dan flitsen achter elkaar.
Buren van ons hebben schade dus maar even opgezocht of wij dat gedekt hebben. Gelukkig wel.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:32 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
[..]
Ja, zometeen maar eens zien hoe mijn auto erbij staat
Normaliter ga ik vrijdags naar huis toe vanuit die omgeving (Vredepeel) maar ik ben vandaag terug gegaan naar Fryslan (morgen vrij)... Misschien maar beter ook anders was mijn auto misschien ook wel aan puin geweest.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja vriend van mij die in de buurt van de Jan Linders woont zit hier. Zo maar eens kijken of het water bij hem binnen staat.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:32 schreef d.k. het volgende:
Ojee, Deurne weer de volle lading? Wij krijgen deel twee zo vrees ik...
quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:38 schreef SweetestGoodbye het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amersfoort heeft een gele Instagram filter over de stad heenquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:39 schreef Angry_Bird het volgende:
Mooie regenboog en heel gele lucht ten oosten van Utrecht.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:38 schreef SweetestGoodbye het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Luyksgestel
De foto van de daken is (gelukkig) niet van ons. Wij hebben een stuk minder schade omdat ons huis met het dak in een andere richting staat.
Wat een monster zeg!quote:
Dat is mooi klotequote:
Aiquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:38 schreef SweetestGoodbye het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Luyksgestel
De foto van de daken is (gelukkig) niet van ons. Wij hebben een stuk minder schade omdat ons huis met het dak in een andere richting staat.
Kachingquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:44 schreef Junglebeast het volgende:
Je zal maar dakpannen leggen en morgen wakker worden.
Hele rare kleur lucht vind ik.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:44 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Rustagh in Den Haag. Nu een regenboog te zien richting het zuidoosten. Ik denk niet dat er nog onweer inzit vanavond.
Nou maar deurdonderen dan.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:47 schreef Pupp3t het volgende:
En het begint te donderen in Hengelo.....
Klopt, maar de lucht gaat niet richting ons helaas.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hele rare kleur lucht vind ik.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:43 schreef SweetestGoodbye het volgende:
Dit is wel ons dak..
[ afbeelding ]
Trekt voorbij iddquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:48 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Klopt, maar de lucht gaat niet richting ons helaas.
Almelo ookquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:47 schreef Pupp3t het volgende:
En het begint te donderen in Hengelo.....
Idd, valt allemaal wel mee nog. Meer een zomeravond buitje dan wat andersquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:45 schreef noodgang het volgende:
Paar leuke flitsen hier in Nijmegen, maar nog niet heel spectaculair
jewaquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:51 schreef Nattekat het volgende:
Iemand interesse in een spnannende foto uit Leiden?
Ja. Ik zie het wel in KPD verschijnenquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:51 schreef Nattekat het volgende:
Hier in Utrecht nu ook een paar klappen onweer, hoewel het nauwelijks regent.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:51 schreef Elvi het volgende:
Toch een verdwaalde lichtflits in GoudaNergens te zien op de kaart.
Nee, niet geïnteresseerd in een paar regen druppelsquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:51 schreef Nattekat het volgende:
Zijn heul niet een paar regen druppels.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:53 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, niet geïnteresseerd in een paar regen druppels
Idd windstil en 25 gradenquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:52 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Idd, valt allemaal wel mee nog. Meer een zomeravond buitje dan wat anders.
net mn vader aan de telefoon vanuit Vleuten, melde ook onweer.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:52 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Hier in Utrecht nu ook een paar klappen onweer, hoewel het nauwelijks regent.
De zon is dna ook onder.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het wordt nu wel heel erg donker hier.
nou gaat de zon ook onder nu, maar hier in 020 ga ik ook het licht aan doen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het wordt nu wel heel erg donker hier.
Niks te beleven, Leiden zeker?quote:
Zo heel vaak slaan hagelstenen geen gaten in daken in ons landje..quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:59 schreef Fred0w het volgende:
Was dit niet gewoon een code rood waardig?
Doen ze alleen in het westen, de rest doet er niet toe.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:59 schreef Fred0w het volgende:
wat ik heb meegekregen was er kans op hagel van meer dan 2cm doorsnede. Maar de modellen hadden de situatie van de afgelopen 24 uur ook niet berekend.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:59 schreef Fred0w het volgende:
quote:
Ik was gelukkig ook sarcastischquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou gaat de zon ook onder nu, maar hier in 020 ga ik ook het licht aan doen.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:59 schreef Fred0w het volgende:
dat ben je anders nooitquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Ik was gelukkig ook sarcastisch
Hier ook niet lekker donkerquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:04 schreef RemcoW23 het volgende:
Hier hebben ze de lantaarnpalen nog niet aan. Maakt het er ook niet echt lichter op
quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:06 schreef Junglebeast het volgende:
Tijdje terug was het code oranje.
[ afbeelding ]
Bliksem en geknetter in Geleen, maar geen neerslagquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:02 schreef trabant het volgende:
In Zuid-Limburg is een verkoelende wind opgestoken en dondert het in de (noordwestelijke) verte. Benieuwd hoeveel staart we meekrijgen.
http://www.lightningmaps.org/quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:05 schreef _UserName_ het volgende:
Het is nu iets van 5 minuten aan het flitsen achtereen. Niet normaal hoeveel flitsen. Iemand een goede site waarop ontladingen zichtbaar zijn?
Ik snap er ook niks vanquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:06 schreef roislecxe het volgende:
Toch om de 2 minuten ongeveer steeds een felle flits en diepe donder. Lightningmaps detecteert ze alleen niet, die kan het ok niet geloven
twitter:Coenderske twitterde op donderdag 23-06-2016 om 22:08:51En dan denk ik aan Brabant... #codeoranje #nietnormaal https://t.co/rvp2nbKBEd reageer retweet
Wat is midden? Die bui die nu Utrecht binnenkomt (oké geen rood op buienradar)geeft best een hoop onweer.quote:
Het onweer bedoel ik dan.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb jij ook zin in schade door noodweer dan?
Dat geloof ik graag. Al een kwartier onafgebroken flitsen, gedonder, en terwijl ik dit schrijf een brandweer? sirene. Absurd veel flitsen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:13 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
700 ontladingen per minuut in Belgie en Nederland, geeft die bij mij aan nu
Klopt, de kop zit nu boven Winterswijk. inmiddels 20 minuten niets meer dan flitsen.quote:
Ziet er ondanks dat lelijke V&D gebouw nog best gezellig uit daar.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:15 schreef DemonRage het volgende:
Geleen en Sittard gaan de volle laag krijgen.
Dus dalijk niet allemaal tegelijk naar https://www.webcamsittard.nl/ gaan.
heb k hier in rotterdam ook.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks vanwat is dit.
Stroboscoop daarquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:20 schreef Fred0w het volgende:
webcam maastricht
http://www.maastrichtbere(...)xgebouw#webcams-item
http://www.maastrichtbere(...)stricht#webcams-item
Nog geen hagelstenen als eieren maar qua regen en wind nu toch het volle pond.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:02 schreef trabant het volgende:
In Zuid-Limburg is een verkoelende wind opgestoken en dondert het in de (noordwestelijke) verte. Benieuwd hoeveel staart we meekrijgen.
Het is een grote discotheek hier inderdaad.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:24 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
over de 350 ontladingen per minuut in dat kleine gebied![]()
Dat kleine gebied waar jij het over had is in mijn geval hierquote:
Hier op Tholen al de hele avond aan de rand van het neerslaggebied.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:25 schreef zoem het volgende:
Begint plotseling mistig te worden. Weer vies vochtig weer.
Nogmaals... het is net begonnen daar.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:15 schreef DemonRage het volgende:
Paarse flitsen in Oirschot netquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:28 schreef DemonRage het volgende:
Ook nog steeds onweer in Eindhoven btw:
Het meest gevarieerde weergebied in Nedererlandquote:
En indrukwekkend gedonderquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:32 schreef Max-Westerman het volgende:
Het gaat opeens los in Zuid-Limburg
Constant flitsen in de lucht
Daar heb je waarschijnlijk mooie vergezichten op het land. Dan kun je mooi de buien zien komen en gaan.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:27 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Hier op Tholen al de hele avond aan de rand van het neerslaggebied.
Ongelofelijke mooie luchten,mammatus en zo nu en dan een klap onweer.
Nu hier ook mistig.
We zijn nu een half uur verder...quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:06 schreef nattermann het volgende:
[..]
Bliksem en geknetter in Geleen, maar geen neerslag
Vorig jaar wel, 17 meiquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoorde dat er in Liesel een tornado aan de grond was.. Weet iemand daar meer van?
Stevige regen, inmiddels bijna opgehouden. We flinke knallen net en ziggo is ermee gekaptquote:
Lekker rustig.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:31 schreef Nattekat het volgende:
Nieuwe satellietbeelden:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:35 schreef Basekid_NZ het volgende:
Een collega van de moeder van een vriend van mij (ja snap je het nog) heeft blijkbaar deze foto gemaakt:
[ afbeelding ]
Noord-Limburg is de bron. Weet niet of ik het moet geloven...
Rightquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:35 schreef Basekid_NZ het volgende:
Een collega van de moeder van een vriend van mij (ja snap je het nog) heeft blijkbaar deze foto gemaakt:
[ afbeelding ]
Kan er niet een marot even die lens schoonvegen?quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:15 schreef DemonRage het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)280&bih=639&dpr=1.25quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:35 schreef Basekid_NZ het volgende:
De moeder van een collega van een vriend van mij (ja snap je het nog) heeft blijkbaar deze foto gemaakt:
[ afbeelding ]
Busted!quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:38 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)280&bih=639&dpr=1.25
Kunnen ze weer door de straten varenquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:42 schreef Isane het volgende:
[..]
Idd. Meeste gaat weer over Enschede..
Dit is echt te groot...ik kan dit gewoon niet geloven.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:35 schreef Basekid_NZ het volgende:
De moeder van een collega van een vriend van mij (ja snap je het nog) heeft blijkbaar deze foto gemaakt:
[ afbeelding ]
Flink gespookt in Venray.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:44 schreef trabant het volgende:
lokale nieuws met onderaan een weerfilmpje: http://www.1limburg.nl/noodweer-teistert-limburg-opnieuw
twitter:KeraunosObs twitterde op donderdag 23-06-2016 om 22:43:10Les #PaysBas ont connu un épisode de #grêle majeur aujourd'hui. Pic @Meteo_Europe #orages https://t.co/g9yiQWtujt reageer retweet
Zoals ik al zei, ik ben blij dat ik morgen vrij ben en vandaag al uit die hoek van Nederland vertrokken ben.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:01 schreef Skwish het volgende:
[..]
We mogen wel van geluk spreken. Zulke hagelbuien wil je ook niet meemaken.
Zo, ik denk dat dit zon beetje de afsluiter was. Lange donder wel.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dit is echt te groot...ik kan dit gewoon niet geloven.
twitter:sofiedekker2011 twitterde op donderdag 23-06-2016 om 22:03:52Zo ik mag een nieuwe voorruit laten zetten dit is op de a67 bij astenHagel zo graat als tennisballen #codeoranje https://t.co/Ogxk7HB0KP reageer retweet
Die komt zo vaak voorbij...quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dit is echt te groot...ik kan dit gewoon niet geloven.
Het is ook nog niet voorbij, het koufront trekt morgen pas over.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:52 schreef d.k. het volgende:
En het gebied dat eerder vanavond de hagel had krijgt nu een ronde twee met heel veel neerslag. En het blijft flitsen en rommelen.
Hier in het westen gebeurt er weer geen reet, schild 2.0quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:51 schreef Nattekat het volgende:
Onweer
Niet aan de goede kant van de jetstream zitten
datquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:55 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Hier in het westen gebeurt er weer geen reet, schild 2.0
Christus te hoverboard, je zal zo'n ding op je hoofd krijgenquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:49 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]twitter:KeraunosObs twitterde op donderdag 23-06-2016 om 22:43:10Les #PaysBas ont connu un épisode de #grêle majeur aujourd'hui. Pic @Meteo_Europe #orages https://t.co/g9yiQWtujt reageer retweet
Denk niet dat mensen zoiets verwachten.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:02 schreef Nattekat het volgende:
Maarehhh... als je dit op je af ziet komen, dek je toch je auto af? Of ligt dat aan mij?
Niet iedereen ziet dit aankomen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:02 schreef Nattekat het volgende:
Maarehhh... als je dit op je af ziet komen, dek je toch je auto af? Of ligt dat aan mij?
Zuidelijk van Gent een nieuw plukje dat recht op Leiden afkoerst!quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:01 schreef aloa het volgende:
http://nl.blitzortung.org/live_lightning_maps.php?map=16
Code oranje, lucht des doods, buienradar des doods...quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:04 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Niet iedereen ziet dit aankomen.![]()
Er zijn ook mensen die niet op WKN komen
Kreeg foto's net van mensen door in Someren en Asten, niet fraai!quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:06 schreef Infection het volgende:
Beste hagelstenen op sommige plekken blijkbaar...
Code oranje was er 10-15 minuten van te vorenquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:06 schreef Nattekat het volgende:
C
[..]
Code oranje, lucht des doods, buienradar des doods...
quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:06 schreef Houtenbeen het volgende:
En het huis trilt weer, Groningen is er niks bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |