SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
twitter:weermanreinier twitterde op donderdag 23-06-2016 om 21:01:04Brabantse megabui lijkt me een #supercel, koerst via Deurne richting Venray. Met zoals gezegd, naast veel regen en onweer, grote #hagel reageer retweet
Code geel nog steeds:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zon is zojuist achter de wolken verdwenen. Het begint steeds meer dicht te trekken. Ik verwacht binnen een uur het eerste gerommel.
Zijn net gesplist voor mijquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:06 schreef Nattekat het volgende:
Dat ding boven Eindhoven is trouwens een rightmover. De leftmover is gefuseerd met een andere bui
Filmeeehhh.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:06 schreef roislecxe het volgende:
Het trekt ruim langs ja, maar het uitzicht is wel mooi, met verschillende bliksems met vele vertakkingen.
Daar doen we het maar mee.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Code geel nog steeds:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Damnquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:08 schreef Houtenbeen het volgende:
Oja nog een foto uit Valkenswaard
[ afbeelding ]
Zo zeg! Dan loop ik niet graag buiten..quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:08 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Code geel nog steeds:Laat je even weten wanneer Goorhuis vergaat? Dan kan ik nog het dichtstbijzijnde tankstation hier in de buurt opzoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zon is zojuist achter de wolken verdwenen. Het begint steeds meer dicht te trekken. Ik verwacht binnen een uur het eerste gerommel.!
Hmz...
De schadeclaims zullen wel weer oplopen...quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:08 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Meh, het is alweer bijna niks meer. 3x een mooie ofzo.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Filmeeehhh.
Ik heb dat uitzicht net niet helaas, bedankt bomen!
Ik denk dat ik verga in het feestgedruis. Als ik niet nat word van het regenwater dan wel van het bierquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:11 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Laat je even weten wanneer Goorhuis vergaat? Dan kan ik nog het dichtstbijzijnde tankstation hier in de buurt opzoeken!
Ai, nasty. Die moet je echt niet op je hoofd krijgenquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:15 schreef Houtenbeen het volgende:
en ook in Someren grote steentjes
https://twitter.com/25tien/status/746057556435566592
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |