Ik acht die kans kleinquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Straks word ik ineens overvallen door een sexy chick met gekleurd haar met samoeraizwaard.
Hoiquote:
ok ik ga wel weerquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik had alleen jou, dp en noel gevraagd :s
Welneequote:
Nee, jij mag ook blijven :s jij bent liefquote:
Weet nietquote:
Jij postte hier gisteren hele avond, hypocriet.quote:
Ja dat is het ookquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Lijkt me wel spannend om gevangen genomen te worden door jou
Misschienquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoi ik heb opkomende migraine aanval doe lief tegen mij
yarhamakallahquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Nee sry bby. Heb je al ibru op?quote:
sry ik miste jullie gwnquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij postte hier gisteren hele avond, hypocriet.
bovendien heb ik me nooit gebonden aan klb
Heb zwak voor je gekregen. Kan ik niet meer.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Maar je moet me niet pijn doen
Is hier ook gwn leukquote:
Dat niet. Maar wel leuke mensen.quote:
Echt? ;$quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb zwak voor je gekregen. Kan ik niet meer.
Ja, srs. Ik vind je lief jochiequote:
hihiquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, srs. Ik vind je lief jochie
Net zoals dp, BozeHaas en Hermann.
heb je nog lithium liggen?quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had 2 bakken en 1 onderweg in de trein vanavond.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:40 schreef sprietje76 het volgende:
[..]
Goed idee wel. Ik zet ze gelijk op mijn boodschappenlijstje.
Ga je dan niet... euh...heel makkelijk naar het toilet zo?quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had 2 bakken en 1 onderweg in de trein vanavond.
Van kersen?quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:59 schreef sprietje76 het volgende:
[..]
Ga je dan niet... euh...heel makkelijk naar het toilet zo?
geef maar geen antwoord, eigenlijk
Zal het straks wel merken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:59 schreef sprietje76 het volgende:
[..]
Zal een linkje naar deze sc op bokt.nl posten.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien wat leuke chickies regelen
liever girlscenequote:Op donderdag 23 juni 2016 23:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zal een linkje naar deze sc op bokt.nl posten.
Dat zijn druiven en pruimenquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:59 schreef sprietje76 het volgende:
[..]
Van fruit in het algemeen, denk ik. Pruimen staan erom bekend, maar ik gok dat kersen in deze hoeveelheden ook wel wat 'actie' kunnen veroorzaken.quote:
Druiven werken ook goedquote:Op vrijdag 24 juni 2016 08:39 schreef sprietje76 het volgende:
[..]
Van fruit in het algemeen, denk ik. Pruimen staan erom bekend, maar ik gok dat kersen in deze hoeveelheden ook wel wat 'actie' kunnen veroorzaken.
mortaxx is gewoon skkl, laat hemquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zal een linkje naar deze sc op bokt.nl posten.
Wat positief omschrevenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mortaxx is gewoon skkl, laat hem
Hoorde net nog een liedje over Rose.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
We can complain because rose bushes have thorns, or rejoice because thorn bushes have roses.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat een entree, nu alleen nog een opkomstliedje en je bent de man.
deze standaard in op lijkt me wel goedquote:
Kijk, deze man snapt waar het om gaat in het levenquote:
u ook hierquote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, deze man snapt waar het om gaat in het leven
Beetje positiviteit in de brouwerij brengen, daar houd ik wel vanquote:
ik hou ook wel van een brouwerijquote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje positiviteit in de brouwerij brengen, daar houd ik wel van
Ik houd meer van de producten die in een brouwerij worden geproduceerdquote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hou ook wel van een brouwerij
Ja...een lekker Belgisch biertje...jummie....goed begin van 't weekend!quote:
Seefquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:47 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Ja...een lekker Belgisch biertje...jummie....goed begin van 't weekend!
Ja geloof het wel....Ygritte en Isax hebben even huisgehouden geloof ik....quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:05 schreef RacerDKB het volgende:
Dus ik klik op "nieuwe topics" en 90% zijn gesloten topics in UTO. Ontgroening zeker?
Ik laat het allemaal maar langs mij heen gaan want ik weet toch niet waar het over gaat en het interesseert me ook niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:09 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Ja geloof het wel....Ygritte en Isax hebben even huisgehouden geloof ik....
Ik ook niet.....nergens voor nodig ook toch?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik laat het allemaal maar langs mij heen gaan want ik weet toch niet waar het over gaat en het interesseert me ook niet.
Ik had geen ontgroening
Het is traditie om een kutzooi topics te openen als iemand modje wordt op FOK! bij wijze van ontgroening.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:12 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Ik ook niet.....nergens voor nodig ook toch?
Ohw oke....bijzondere traditie...quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het is traditie om een kutzooi topics te openen als iemand modje wordt op FOK! bij wijze van ontgroening.
Jee ben je knorrig vanavond zeg.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je bent zelf een kuttraditie!
Ik acht de kans groot ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Al vechtende versla ik je ook nog in debat.
Red ik nu nauwelijks dus kom maar op.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als ik met je klaar ben kun je nog maar tot 8 tellen
Met je Al Bundy kopquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Red ik nu nauwelijks dus kom maar op.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel niks positiefsquote:
Dat zeg je toch niet.quote:
Ik zeg niks meer als je gaat huilen steeds. Zo erg is het vast nietquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is?
Echt heh.quote:
Waarom wil je geen spelletje met me doen?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:01 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik zeg niks meer als je gaat huilen steeds. Zo erg is het vast niet
Ik doe niks andersquote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom wil je geen spelletje met me doen?
Dat boeit me toch niks, ik ben een goeie verliezer. Als je het dat al kan noemen.quote:
En toch....quote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:08 schreef RacerDKB het volgende:
Beetje te intiem momentje om hier nu zo maar doorheen te posten.
Tot de dood ons scheidt.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:11 schreef RacerDKB het volgende:
Ik ga naar bed, beman jij het fort hzaw?
Negeer mij maar.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:11 schreef RacerDKB het volgende:
Ik ga naar bed, beman jij het fort hzaw?
Voorspelbaarquote:
slapsequote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:32 schreef Impressme het volgende:
[..]
Voorspelbaar![]()
Maar het is wel goed met je, ik ga slapen
Ontzettendquote:
Ik ben erg trots op je natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tijdje op 1 gestaan maar ging mis toen ik met vakantie ging. Nu maar inhalen. HPLC zou trots op mij zijn.
#hplc4modquote:Op zondag 26 juni 2016 02:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat krijg je als je Jan en Alleman FA maakt
I ain't lookin' for prayers or pityquote:
Watquote:Op zondag 26 juni 2016 02:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
I ain't lookin' for prayers or pity
I ain't comin' 'round searchin' for a crutch
I just want someone to talk to
And a little of that human touch
Just a little of that human touch
Oke hansquote:Op zondag 26 juni 2016 02:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had gewoon zin om Bruce Spiringsteen te zingen na mijn onterechte KLB ban
heb je toch niet srs?quote:Op zondag 26 juni 2016 02:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had gewoon zin om Bruce Spiringsteen te zingen na mijn onterechte KLB ban
Ja het forum heeft zich op het moment alleen maar kunnen uiten bij de piekmomenten. Meestal is hier rustig maar af en toe vliegen te posts voorbij.quote:
wtf??quote:Op zondag 26 juni 2016 02:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben erg trots op je natuurlijk.
Helaas hebben incapabele mensen ervoor gezorgd dat ik niet in de juiste SC kan posten. Het ga je goed.
maar in dit subforum kan ik geen doodsverwensingen tegen jou makenquote:Op zondag 26 juni 2016 02:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben erg trots op je natuurlijk.
Helaas hebben incapabele mensen ervoor gezorgd dat ik niet in de juiste SC kan posten. Het ga je goed.
wil je kijken of frank me weer besodemieterd heeft?quote:Op zondag 26 juni 2016 06:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja het forum heeft zich op het moment Alleen maar kunnen uiten bij de piekmomenten. Meestal is hier rustig maar af en toe vliegen te posts voorbij.
Zou nog wel meer klandizie willen op dit forum; als je ideeën hebt PM/DM me.
Jawel hoor, dat vind ik namelijk positiefquote:Op zondag 26 juni 2016 12:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar in dit subforum kan ik geen doodsverwensingen tegen jou maken
net zoals je hiv hopelijk haha grapje nee mods dat was een grapje ik zou zoiets nooit zeggen tegen mijn goeie vriend HPLCquote:Op zondag 26 juni 2016 12:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat vind ik namelijk positief
we missen je zwaarquote:Op zondag 26 juni 2016 12:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet de reden helaas zelf ook nog niet
Dus ik wacht op uitleg
quote:Op zondag 26 juni 2016 12:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net zoals je hiv hopelijk haha grapje nee mods dat was een grapje ik zou zoiets nooit zeggen tegen mijn goeie vriend HPLC
Ze weten er al van, helaas heb ik nog geen antwoord gekregen in FBquote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:00 schreef HPLC het volgende:
Moet ik hier ook zijn met mijn HIV-klachten?
blijf je nu elke dag hier in je eentje zittenquote:Op zondag 26 juni 2016 12:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Ze weten er al van, helaas heb ik nog geen antwoord gekregen in FB
quote:Op zondag 26 juni 2016 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blijf je nu elke dag hier in je eentje zitten
omdat je zo cute bentquote:Op zondag 26 juni 2016 12:45 schreef Nizno het volgende:
Zullen we in het kader van de positiviteit even banbesprekingen laten voor wat het is?
kom gaan we samen hier postenquote:Op zondag 26 juni 2016 12:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Ze weten er al van, helaas heb ik nog geen antwoord gekregen in FB
ik ben regulier in de KLB SC, positiviteit ben ik nog niet zo heel bekend meequote:Op zondag 26 juni 2016 12:45 schreef Nizno het volgende:
Zullen we in het kader van de positiviteit even banbesprekingen laten voor wat het is?
Ghehe, lulquote:Op zondag 26 juni 2016 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blijf je nu elke dag hier in je eentje zitten
Bedankt. Heb je ook zin in de Tour?quote:Op zondag 26 juni 2016 12:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kom gaan we samen hier posten
quote:Op zondag 26 juni 2016 17:03 schreef HPLC het volgende:
Haha, heerlijk gelachen om dat FOK!stoktopic. Is dat positief?
Kan. Hangt er van af waar je om moest lachen.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:03 schreef HPLC het volgende:
jaquote:Op zondag 26 juni 2016 17:03 schreef HPLC het volgende:
mensen zijn zuuur hierquote:Op zondag 26 juni 2016 17:23 schreef Drug het volgende:
waarom is dit geen succes, die POS?
ik zou er wel een succes van kunnen maken tbh, veel ideeën voor. mjah care niet genoeg om moeite te doen
Ik wist niet dat je mee kon lezen, ik neem mijn woorden terug.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig wel alles meelezen. Ik wist niet dat je me zo lief vond.
hihiquote:Op zondag 26 juni 2016 17:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je mee kon lezen, ik neem mijn woorden terug.
Bedankt, dit doet me goed.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:53 schreef Chloroform het volgende:
Hans mag van mij best blijven zitten waar ie zit
Ik ben zelfs uit verveling maar Arrow gaan kijken.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:55 schreef Der_Mann het volgende:
ik word genegeerd in de KLB SC dus ik kom hier dan maar even posten
begin dan tenminste met een goeie serie ofzoquote:Op zondag 26 juni 2016 17:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben zelfs uit verveling maar Arrow gaan kijken.
Ja, maar ik wilde het gewoon afmaken.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
begin dan tenminste met een goeie serie ofzo
quote:Op zondag 26 juni 2016 17:23 schreef Drug het volgende:
waarom is dit geen succes, die POS?
ik zou er wel een succes van kunnen maken tbh, veel ideeën voor. mjah care niet genoeg om moeite te doen
Wat positief ditquote:Op zondag 26 juni 2016 18:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopelijk duurt het even lang als die van hoink
graag gedaanquote:Op zondag 26 juni 2016 18:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]bedankt voor je inzet.
En het is hier niet de reserve KLB-sc mensen.
mijn verjaardag is een zwarte dag nu ik jou moet missen in klb vriendquote:Op zondag 26 juni 2016 18:21 schreef HPLC het volgende:
Ik lees net dat dp jarig is. Gefeliciteerd, op naar de 30.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |