Zal een linkje naar deze sc op bokt.nl posten.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien wat leuke chickies regelen
liever girlscenequote:Op donderdag 23 juni 2016 23:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zal een linkje naar deze sc op bokt.nl posten.
Dat zijn druiven en pruimenquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:59 schreef sprietje76 het volgende:
[..]
Ga je dan niet... euh...heel makkelijk naar het toilet zo?
geef maar geen antwoord, eigenlijk
Van fruit in het algemeen, denk ik. Pruimen staan erom bekend, maar ik gok dat kersen in deze hoeveelheden ook wel wat 'actie' kunnen veroorzaken.quote:
Druiven werken ook goedquote:Op vrijdag 24 juni 2016 08:39 schreef sprietje76 het volgende:
[..]
Van fruit in het algemeen, denk ik. Pruimen staan erom bekend, maar ik gok dat kersen in deze hoeveelheden ook wel wat 'actie' kunnen veroorzaken.
mortaxx is gewoon skkl, laat hemquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zal een linkje naar deze sc op bokt.nl posten.
Wat positief omschrevenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mortaxx is gewoon skkl, laat hem
Hoorde net nog een liedje over Rose.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
We can complain because rose bushes have thorns, or rejoice because thorn bushes have roses.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat een entree, nu alleen nog een opkomstliedje en je bent de man.
deze standaard in op lijkt me wel goedquote:
Kijk, deze man snapt waar het om gaat in het levenquote:
u ook hierquote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, deze man snapt waar het om gaat in het leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |