Ik acht die kans kleinquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Straks word ik ineens overvallen door een sexy chick met gekleurd haar met samoeraizwaard.
Hoiquote:
ok ik ga wel weerquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik had alleen jou, dp en noel gevraagd :s
Welneequote:
Nee, jij mag ook blijven :s jij bent liefquote:
Weet nietquote:
Jij postte hier gisteren hele avond, hypocriet.quote:
Ja dat is het ookquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Lijkt me wel spannend om gevangen genomen te worden door jou
Misschienquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoi ik heb opkomende migraine aanval doe lief tegen mij
yarhamakallahquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Nee sry bby. Heb je al ibru op?quote:
sry ik miste jullie gwnquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij postte hier gisteren hele avond, hypocriet.
bovendien heb ik me nooit gebonden aan klb
Heb zwak voor je gekregen. Kan ik niet meer.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Maar je moet me niet pijn doen
Is hier ook gwn leukquote:
Dat niet. Maar wel leuke mensen.quote:
Echt? ;$quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb zwak voor je gekregen. Kan ik niet meer.
Ja, srs. Ik vind je lief jochiequote:
hihiquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, srs. Ik vind je lief jochie
Net zoals dp, BozeHaas en Hermann.
heb je nog lithium liggen?quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had 2 bakken en 1 onderweg in de trein vanavond.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:40 schreef sprietje76 het volgende:
[..]
Goed idee wel. Ik zet ze gelijk op mijn boodschappenlijstje.
Ga je dan niet... euh...heel makkelijk naar het toilet zo?quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had 2 bakken en 1 onderweg in de trein vanavond.
Van kersen?quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:59 schreef sprietje76 het volgende:
[..]
Ga je dan niet... euh...heel makkelijk naar het toilet zo?
geef maar geen antwoord, eigenlijk
Zal het straks wel merken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:59 schreef sprietje76 het volgende:
[..]
Zal een linkje naar deze sc op bokt.nl posten.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien wat leuke chickies regelen
liever girlscenequote:Op donderdag 23 juni 2016 23:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zal een linkje naar deze sc op bokt.nl posten.
Dat zijn druiven en pruimenquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:59 schreef sprietje76 het volgende:
[..]
Van fruit in het algemeen, denk ik. Pruimen staan erom bekend, maar ik gok dat kersen in deze hoeveelheden ook wel wat 'actie' kunnen veroorzaken.quote:
Druiven werken ook goedquote:Op vrijdag 24 juni 2016 08:39 schreef sprietje76 het volgende:
[..]
Van fruit in het algemeen, denk ik. Pruimen staan erom bekend, maar ik gok dat kersen in deze hoeveelheden ook wel wat 'actie' kunnen veroorzaken.
mortaxx is gewoon skkl, laat hemquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zal een linkje naar deze sc op bokt.nl posten.
Wat positief omschrevenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mortaxx is gewoon skkl, laat hem
Hoorde net nog een liedje over Rose.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
We can complain because rose bushes have thorns, or rejoice because thorn bushes have roses.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat een entree, nu alleen nog een opkomstliedje en je bent de man.
deze standaard in op lijkt me wel goedquote:
Kijk, deze man snapt waar het om gaat in het levenquote:
u ook hierquote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, deze man snapt waar het om gaat in het leven
Beetje positiviteit in de brouwerij brengen, daar houd ik wel vanquote:
ik hou ook wel van een brouwerijquote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje positiviteit in de brouwerij brengen, daar houd ik wel van
Ik houd meer van de producten die in een brouwerij worden geproduceerdquote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hou ook wel van een brouwerij
Ja...een lekker Belgisch biertje...jummie....goed begin van 't weekend!quote:
Seefquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:47 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Ja...een lekker Belgisch biertje...jummie....goed begin van 't weekend!
Ja geloof het wel....Ygritte en Isax hebben even huisgehouden geloof ik....quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:05 schreef RacerDKB het volgende:
Dus ik klik op "nieuwe topics" en 90% zijn gesloten topics in UTO. Ontgroening zeker?
Ik laat het allemaal maar langs mij heen gaan want ik weet toch niet waar het over gaat en het interesseert me ook niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:09 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Ja geloof het wel....Ygritte en Isax hebben even huisgehouden geloof ik....
Ik ook niet.....nergens voor nodig ook toch?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik laat het allemaal maar langs mij heen gaan want ik weet toch niet waar het over gaat en het interesseert me ook niet.
Ik had geen ontgroening
Het is traditie om een kutzooi topics te openen als iemand modje wordt op FOK! bij wijze van ontgroening.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:12 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Ik ook niet.....nergens voor nodig ook toch?
Ohw oke....bijzondere traditie...quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het is traditie om een kutzooi topics te openen als iemand modje wordt op FOK! bij wijze van ontgroening.
Jee ben je knorrig vanavond zeg.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je bent zelf een kuttraditie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |