Hopelijk duurt het niet lang.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:50 schreef deadprez het volgende: [..] Ja tegenwoordig zijn ze vrij makkelijk met forumspecifieke bans geven blijkbaar
had ook nog nooit gehoord dat iemand dat in klb gekregen had voordat hoink er een kreeg
Neem voor mij ook iets mee danquote:Op zondag 26 juni 2016 17:53 schreef Amarantha het volgende:
Zo nog even terug naar foodtruck voor een burger. En als toetje bij de Italiaan een ijsje halen denk ik.
ik wil niet vervelend doen hoor maar uit jouw pohi zou je vrij makkelijk op kunnen maken dat je fanboi bent van breivikquote:Op zondag 26 juni 2016 17:53 schreef MAHL het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/406994
Ziet er uit als de pohi van een psychisch gezond iemand die vol in het leven staat
Luilakquote:Op zondag 26 juni 2016 17:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik lig nog in bed gvd even snel klaarmaken en dan kijk ik mee
Eetsmakelijkquote:Op zondag 26 juni 2016 17:53 schreef Amarantha het volgende:
Zo nog even terug naar foodtruck voor een burger. En als toetje bij de Italiaan een ijsje halen denk ik.
echt hčquote:
quote:Op zondag 26 juni 2016 17:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wil niet vervelend doen hoor maar uit jouw pohi zou je vrij makkelijk op kunnen maken dat je fanboi bent van breivik
dus ik zou niet te snel oordelen over anderen
quote:Op zondag 26 juni 2016 17:53 schreef MAHL het volgende:
Ziet er uit als de pohi van een psychisch gezond iemand die vol in het leven staat
slut shamerquote:Op zondag 26 juni 2016 17:53 schreef Chloroform het volgende:
Hans mag van mij best blijven zitten waar ie zit
Ja jeetje wat veel posts in de sc. En dan ook nog chronisch ziek, wat een gek.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:53 schreef MAHL het volgende:
rond en gezondquote:Op zondag 26 juni 2016 17:53 schreef Amarantha het volgende:
Jaa de markthal is echt fucking coolquote:Op zondag 26 juni 2016 17:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil in de vakantie ook naar een foodtruck- of ander eetfestival en ik wil naar markhallen in Rotterdam sowiesoooo
Markthal in Rotterdam ben je volgens mij na 1 keer ook helemaal klaar mee.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil in de vakantie ook naar een foodtruck- of ander eetfestival en ik wil naar markhallen in Rotterdam sowiesoooo
quote:Op zondag 26 juni 2016 17:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wil niet vervelend doen hoor maar uit jouw pohi zou je vrij makkelijk op kunnen maken dat je fanboi bent van breivik
dus ik zou niet te snel oordelen over anderen
quote:Op zondag 26 juni 2016 17:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Kijkende naar haags pohi zou ik zeggen dat het een zeer sociale man is met een zeer makkelijke dochter aka ze slaapt veel
Wat heeft ze danquote:Op zondag 26 juni 2016 17:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja jeetje wat veel posts in de sc. En dan ook nog chronisch ziek, wat een gek.
Thanks. Maar eerst nog even een jointje rokenquote:
geen grap hčquote:
rtquote:Op zondag 26 juni 2016 17:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Markthal in Rotterdam ben je volgens mij na 1 keer ook helemaal klaar mee.kom er zo vaak langs ben er nog nooit geweest.
neequote:Op zondag 26 juni 2016 17:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verkopen ze ook drugs daarzo?
Weet ik toch vriend was maar geintje joh.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee [ afbeelding ]
ik kan ook dingen leuk vinden die niets met drugs te maken hebben hoor
tips?quote:
Mja, zou goed kunnen. Zou opzich ook niet erg zijn want scheelt tripjes naar Rotterdam hueueuequote:Op zondag 26 juni 2016 17:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Markthal in Rotterdam ben je volgens mij na 1 keer ook helemaal klaar mee.kom er zo vaak langs ben er nog nooit geweest.
weetik lobiquote:Op zondag 26 juni 2016 17:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik toch vriend was maar geintje joh.
Ben ik niet ;s eet smakelijk danquote:
nja nee niet echt, gewoon keertje doorheen lopen en al het fucking lekkere eten checkenquote:
ja hij staat ook op mn shitlistquote:Op zondag 26 juni 2016 17:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen grap hč
mahl is best een eng figuur
Ik heb sowieso niet veel met Rotterdam. Je kan er prima winkelen en ik kom er iedere dag om te werken maar meer echt niet.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, zou goed kunnen. Zou opzich ook niet erg zijn want scheelt tripjes naar Rotterdam hueueue
Heb je alleen naar het lekkere eten gekeken?quote:Op zondag 26 juni 2016 18:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja nee niet echt, gewoon keertje doorheen lopen en al het fucking lekkere eten checken
ik ben er ook maar één keer geweest
bestel jij ook een kapsalon als het afvallen goed gaat?quote:Op zondag 26 juni 2016 18:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow maagzuur ja dan meld ik me ook altijd gelijk ziek
verder een half uur door dat gebouw gelopen terwijl m'n vriendin foto's maaktequote:Op zondag 26 juni 2016 18:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb je alleen naar het lekkere eten gekeken?
ja, hou al niet van hoge gebouwenquote:Op zondag 26 juni 2016 18:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niet veel met Rotterdam. Je kan er prima winkelen en ik kom er iedere dag om te werken maar meer echt niet.
Nog nooit gegeten.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
bestel jij ook een kapsalon als het afvallen goed gaat?
hij vond het goed gaan met afvallen en besloot uiteraard om een dikke vette kapsalon te bestellen waar ze waarschijnlijk in hebben gescheten ofzo dus hij kreeg maagzuur en wil nu nooit meer fastfood etenquote:
Van al het lekkere eten?quote:Op zondag 26 juni 2016 18:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
verder een half uur door dat gebouw gelopen terwijl m'n vriendin foto's maakte
boksquote:
nee, van het gebouw zelfquote:
Heb je helemaal gekeken? Of ook alleen +- de eerste 30 sec?quote:Op zondag 26 juni 2016 18:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij vond het goed gaan met afvallen en besloot uiteraard om een dikke vette kapsalon te bestellen waar ze waarschijnlijk in hebben gescheten ofzo dus hij kreeg maagzuur en wil nu nooit meer fastfood eten
dat was het
de shitlist is (c) Der_Mann 2015-??quote:Op zondag 26 juni 2016 18:03 schreef Drug het volgende:
[..]
mijn intellect kan deze post niet bevatten
Gvd dacht dat het een afscheidsvideo wasquote:Op zondag 26 juni 2016 18:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij vond het goed gaan met afvallen en besloot uiteraard om een dikke vette kapsalon te bestellen waar ze waarschijnlijk in hebben gescheten ofzo dus hij kreeg maagzuur en wil nu nooit meer fastfood eten
dat was het
Nee FOK! blokkeren is bullshit.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:04 schreef deadprez het volgende:
maar hij heeft FOK! dus laten blokkeren omdat hij hier te veel persoonlijke shit postte, maar nu doet hij precies hetzelfde in zijn vlogs?
ofwa
ja zo interessant was het nietquote:Op zondag 26 juni 2016 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je helemaal gekeken? Of ook alleen +- de eerste 30 sec?
ohquote:
Dit dacht ik ookquote:Op zondag 26 juni 2016 18:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd dacht dat het een afscheidsvideo was
Dat was een leugen.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:04 schreef deadprez het volgende:
maar hij heeft FOK! dus laten blokkeren omdat hij hier te veel persoonlijke shit postte, maar nu doet hij precies hetzelfde in zijn vlogs?
ofwa
quote:
Kreeg ik op Facebook van hem. Daarna ben ik geblokkeerd hehe.quote:Het was een leugen, ik heb FOK! helemaal niet laten blokkeren bij m`n provider, dat kán namelijk niet.
Ben er gewoon helemaal klaar mee, het is áltijd hetzelfde liedje, gaat een paar dagen goed, en vervolgens is het weer kut. Heb ik geen zin meer in, en ook nu het goed met mij gaat, geen behoefte meer aan.
Ik lurk uiteraard nog wel mee, maar posten zal ik niet meer doen
GR
lolquote:
het is braddie, alles wat niet logisch is doet hijquote:Op zondag 26 juni 2016 18:04 schreef deadprez het volgende:
ofwa
Alles natuurlijk, die man verdient het.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je helemaal gekeken? Of ook alleen +- de eerste 30 sec?
gvd zegquote:Op zondag 26 juni 2016 18:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Kreeg ik op Facebook van hem. Daarna ben ik geblokkeerd hehe.
Lekker hoor.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:06 schreef Chloroform het volgende:
Heb overigens wel echt net een kapsalon shoarma besteld
vlogs verwijdert hij weer hequote:Op zondag 26 juni 2016 18:04 schreef deadprez het volgende:
ofwa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |