Hopelijk duurt het niet lang.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:50 schreef deadprez het volgende: [..] Ja tegenwoordig zijn ze vrij makkelijk met forumspecifieke bans geven blijkbaar
had ook nog nooit gehoord dat iemand dat in klb gekregen had voordat hoink er een kreeg
Neem voor mij ook iets mee danquote:Op zondag 26 juni 2016 17:53 schreef Amarantha het volgende:
Zo nog even terug naar foodtruck voor een burger. En als toetje bij de Italiaan een ijsje halen denk ik.
ik wil niet vervelend doen hoor maar uit jouw pohi zou je vrij makkelijk op kunnen maken dat je fanboi bent van breivikquote:Op zondag 26 juni 2016 17:53 schreef MAHL het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/406994
Ziet er uit als de pohi van een psychisch gezond iemand die vol in het leven staat
Luilakquote:Op zondag 26 juni 2016 17:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik lig nog in bed gvd even snel klaarmaken en dan kijk ik mee
Eetsmakelijkquote:Op zondag 26 juni 2016 17:53 schreef Amarantha het volgende:
Zo nog even terug naar foodtruck voor een burger. En als toetje bij de Italiaan een ijsje halen denk ik.
echt hèquote:
quote:Op zondag 26 juni 2016 17:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wil niet vervelend doen hoor maar uit jouw pohi zou je vrij makkelijk op kunnen maken dat je fanboi bent van breivik
dus ik zou niet te snel oordelen over anderen
quote:Op zondag 26 juni 2016 17:53 schreef MAHL het volgende:
Ziet er uit als de pohi van een psychisch gezond iemand die vol in het leven staat
slut shamerquote:Op zondag 26 juni 2016 17:53 schreef Chloroform het volgende:
Hans mag van mij best blijven zitten waar ie zit
Ja jeetje wat veel posts in de sc. En dan ook nog chronisch ziek, wat een gek.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:53 schreef MAHL het volgende:
rond en gezondquote:Op zondag 26 juni 2016 17:53 schreef Amarantha het volgende:
Jaa de markthal is echt fucking coolquote:Op zondag 26 juni 2016 17:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil in de vakantie ook naar een foodtruck- of ander eetfestival en ik wil naar markhallen in Rotterdam sowiesoooo
Markthal in Rotterdam ben je volgens mij na 1 keer ook helemaal klaar mee.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil in de vakantie ook naar een foodtruck- of ander eetfestival en ik wil naar markhallen in Rotterdam sowiesoooo
quote:Op zondag 26 juni 2016 17:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wil niet vervelend doen hoor maar uit jouw pohi zou je vrij makkelijk op kunnen maken dat je fanboi bent van breivik
dus ik zou niet te snel oordelen over anderen
quote:Op zondag 26 juni 2016 17:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Kijkende naar haags pohi zou ik zeggen dat het een zeer sociale man is met een zeer makkelijke dochter aka ze slaapt veel
Wat heeft ze danquote:Op zondag 26 juni 2016 17:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja jeetje wat veel posts in de sc. En dan ook nog chronisch ziek, wat een gek.
Thanks. Maar eerst nog even een jointje rokenquote:
geen grap hèquote:
rtquote:Op zondag 26 juni 2016 17:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Markthal in Rotterdam ben je volgens mij na 1 keer ook helemaal klaar mee.kom er zo vaak langs ben er nog nooit geweest.
neequote:Op zondag 26 juni 2016 17:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verkopen ze ook drugs daarzo?
Weet ik toch vriend was maar geintje joh.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee [ afbeelding ]
ik kan ook dingen leuk vinden die niets met drugs te maken hebben hoor
tips?quote:
Mja, zou goed kunnen. Zou opzich ook niet erg zijn want scheelt tripjes naar Rotterdam hueueuequote:Op zondag 26 juni 2016 17:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Markthal in Rotterdam ben je volgens mij na 1 keer ook helemaal klaar mee.kom er zo vaak langs ben er nog nooit geweest.
weetik lobiquote:Op zondag 26 juni 2016 17:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik toch vriend was maar geintje joh.
Ben ik niet ;s eet smakelijk danquote:
nja nee niet echt, gewoon keertje doorheen lopen en al het fucking lekkere eten checkenquote:
ja hij staat ook op mn shitlistquote:Op zondag 26 juni 2016 17:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen grap hè
mahl is best een eng figuur
Ik heb sowieso niet veel met Rotterdam. Je kan er prima winkelen en ik kom er iedere dag om te werken maar meer echt niet.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, zou goed kunnen. Zou opzich ook niet erg zijn want scheelt tripjes naar Rotterdam hueueue
Heb je alleen naar het lekkere eten gekeken?quote:Op zondag 26 juni 2016 18:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja nee niet echt, gewoon keertje doorheen lopen en al het fucking lekkere eten checken
ik ben er ook maar één keer geweest
bestel jij ook een kapsalon als het afvallen goed gaat?quote:Op zondag 26 juni 2016 18:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow maagzuur ja dan meld ik me ook altijd gelijk ziek
verder een half uur door dat gebouw gelopen terwijl m'n vriendin foto's maaktequote:Op zondag 26 juni 2016 18:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb je alleen naar het lekkere eten gekeken?
ja, hou al niet van hoge gebouwenquote:Op zondag 26 juni 2016 18:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niet veel met Rotterdam. Je kan er prima winkelen en ik kom er iedere dag om te werken maar meer echt niet.
Nog nooit gegeten.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
bestel jij ook een kapsalon als het afvallen goed gaat?
hij vond het goed gaan met afvallen en besloot uiteraard om een dikke vette kapsalon te bestellen waar ze waarschijnlijk in hebben gescheten ofzo dus hij kreeg maagzuur en wil nu nooit meer fastfood etenquote:
Van al het lekkere eten?quote:Op zondag 26 juni 2016 18:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
verder een half uur door dat gebouw gelopen terwijl m'n vriendin foto's maakte
boksquote:
nee, van het gebouw zelfquote:
Heb je helemaal gekeken? Of ook alleen +- de eerste 30 sec?quote:Op zondag 26 juni 2016 18:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij vond het goed gaan met afvallen en besloot uiteraard om een dikke vette kapsalon te bestellen waar ze waarschijnlijk in hebben gescheten ofzo dus hij kreeg maagzuur en wil nu nooit meer fastfood eten
dat was het
de shitlist is (c) Der_Mann 2015-??quote:Op zondag 26 juni 2016 18:03 schreef Drug het volgende:
[..]
mijn intellect kan deze post niet bevatten
Gvd dacht dat het een afscheidsvideo wasquote:Op zondag 26 juni 2016 18:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij vond het goed gaan met afvallen en besloot uiteraard om een dikke vette kapsalon te bestellen waar ze waarschijnlijk in hebben gescheten ofzo dus hij kreeg maagzuur en wil nu nooit meer fastfood eten
dat was het
Nee FOK! blokkeren is bullshit.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:04 schreef deadprez het volgende:
maar hij heeft FOK! dus laten blokkeren omdat hij hier te veel persoonlijke shit postte, maar nu doet hij precies hetzelfde in zijn vlogs?
ofwa
ja zo interessant was het nietquote:Op zondag 26 juni 2016 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je helemaal gekeken? Of ook alleen +- de eerste 30 sec?
ohquote:
Dit dacht ik ookquote:Op zondag 26 juni 2016 18:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd dacht dat het een afscheidsvideo was
Dat was een leugen.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:04 schreef deadprez het volgende:
maar hij heeft FOK! dus laten blokkeren omdat hij hier te veel persoonlijke shit postte, maar nu doet hij precies hetzelfde in zijn vlogs?
ofwa
quote:
Kreeg ik op Facebook van hem. Daarna ben ik geblokkeerd hehe.quote:Het was een leugen, ik heb FOK! helemaal niet laten blokkeren bij m`n provider, dat kán namelijk niet.
Ben er gewoon helemaal klaar mee, het is áltijd hetzelfde liedje, gaat een paar dagen goed, en vervolgens is het weer kut. Heb ik geen zin meer in, en ook nu het goed met mij gaat, geen behoefte meer aan.
Ik lurk uiteraard nog wel mee, maar posten zal ik niet meer doen
GR
lolquote:
het is braddie, alles wat niet logisch is doet hijquote:Op zondag 26 juni 2016 18:04 schreef deadprez het volgende:
ofwa
Alles natuurlijk, die man verdient het.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je helemaal gekeken? Of ook alleen +- de eerste 30 sec?
gvd zegquote:Op zondag 26 juni 2016 18:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Kreeg ik op Facebook van hem. Daarna ben ik geblokkeerd hehe.
Lekker hoor.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:06 schreef Chloroform het volgende:
Heb overigens wel echt net een kapsalon shoarma besteld
vlogs verwijdert hij weer hequote:Op zondag 26 juni 2016 18:04 schreef deadprez het volgende:
ofwa
Waarom hij mij meteen daarna blokkeert is mij wel een beetje de vraag maar goed lekker boeiend ook. Lig er niet wakker van.quote:
Nee, zou die ook niet meer doen.quote:
jij kan het hebbenquote:Op zondag 26 juni 2016 18:06 schreef Chloroform het volgende:
Heb overigens wel echt net een kapsalon shoarma besteld
Ze zijn al weg.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, zou die ook niet meer doen.
Hij is opnieuw begonnen met vloggen
geen kapsalon bestellen, daar ga je wel wakker van liggenquote:Op zondag 26 juni 2016 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom hij mij meteen daarna blokkeert is mij wel een beetje de vraag maar goed lekker boeiend ook. Lig er niet wakker van.
ja oké, maar dan nog..quote:
have funquote:
vertrouwenspersoon nodigquote:Op zondag 26 juni 2016 18:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja oké, maar dan nog..
ik denk dat die jongen gewoon echt baat zou hebben bij een dagboek ofzo, want hij moet zijn shit overduidelijk ergens kwijt, maar op internet pakt het telkens niet helemaal uit zoals hij bedoeld had
Ik denk dat die jongen baat heeft bij een psycholoog, zonder grappen.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja oké, maar dan nog..
ik denk dat die jongen gewoon echt baat zou hebben bij een dagboek ofzo, want hij moet zijn shit overduidelijk ergens kwijt, maar op internet pakt het telkens niet helemaal uit zoals hij bedoeld had
of gewoon iemand die dat gelul wil aanhoren. zulke mensen bestaan srsquote:Op zondag 26 juni 2016 18:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja oké, maar dan nog..
Do normalquote:
psychiaters jaquote:Op zondag 26 juni 2016 18:09 schreef Drug het volgende:
[..]
of gewoon iemand die dat gelul wil aanhoren. zulke mensen bestaan srs
quote:
Ja, daar hebben jullie wel gelijk in denk ik.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat die jongen baat heeft bij een psycholoog, zonder grappen.
Hij is tegenstrijdig met alles en begint ieder doel gewoon 10000 keer opnieuwvolgens mij word je daar echt depri van man
Willen niet per se, maar wel iemand die hem kan helpenquote:Op zondag 26 juni 2016 18:09 schreef Drug het volgende:
[..]
of gewoon iemand die dat gelul wil aanhoren. zulke mensen bestaan srs
graag gedaanquote:
Ik vind het ook echt sneuquote:Op zondag 26 juni 2016 18:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
Ja, daar hebben jullie wel gelijk in denk ik.
Ik vind het echt sneu voor die gast gwnWant het is echt wel een goeie boi voor zover ik kan beoordelen zo via FOK!
Jepsquote:Op zondag 26 juni 2016 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, heeft niks kwaads in zich. Maar moet gewoon leren hoe en wat.
dat kan je echt niet makenquote:Op zondag 26 juni 2016 18:13 schreef Chai het volgende:
[..]
De echt toegewijde stalker kan die ook gewoon allemaal consequent rippen en opnieuw uploaden.
is toch juist interessant?quote:Op zondag 26 juni 2016 18:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik word wel beetje gek van school.
Dit vak gaat ontzettend in op de theorieën achter gedrag en gedragsverandering. En nu zit ik zo vaak irl shit te analyseren van mezelf en waarom ik het niet doe en hoe ik er voor kan zorgen dat ik het wel doe en bij andere.
Jij kan Braddie helpen!quote:Op zondag 26 juni 2016 18:14 schreef Crack_ het volgende:
Dit vak gaat ontzettend in op de theorieën achter gedrag en gedragsverandering. En nu zit ik zo vaak irl shit te analyseren van mezelf en waarom ik het niet doe en hoe ik er voor kan zorgen dat ik het wel doe en bij andere.
Wat voor studie doe je?quote:Op zondag 26 juni 2016 18:14 schreef Crack_ het volgende:
ja, maar irritant dat ik het nu overal bij betrek en persoonlijke leven.quote:
ah zo da's wel irritant jahquote:Op zondag 26 juni 2016 18:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, maar irritant dat ik het nu overal bij betrek en persoonlijke leven.
Kan toch niet alles analyseren tot perfectie
Sluit fok dan gewoon af?quote:Op zondag 26 juni 2016 18:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, maar irritant dat ik het nu overal bij betrek en persoonlijke leven.
Kan toch niet alles analyseren tot perfectie
Nog een klacht, morgen tentamen. Dat tentamen heeft 25 vragen. Godverdomme vind dat zo kut he![]()
ben hier boek aan het leren van tyfus veel pagina's .. 25 vragen
![]()
hehe yes, maar probeer er zelf niet al te veel aan te denkenquote:Op zondag 26 juni 2016 18:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh wacht? ben jij niet jarig vandaag?
dankquote:
Hij doet het allemaal zelf hoor, geen medelijden mee.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt sneu![]()
Ja, heeft niks kwaads in zich. Maar moet gewoon leren hoe en wat.
oh aightquote:
jij stemt cker vvdquote:Op zondag 26 juni 2016 18:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hij doet het allemaal zelf hoor, geen medelijden mee.
Haha, terecht. Ben ik de eerste die het opmerkte hiero?quote:Op zondag 26 juni 2016 18:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehe yes, maar probeer er zelf niet al te veel aan te denken
zij gaat straks voor bigpharma allemaal vaccinaties maken voor verzonnen epidemieën zodat we allemaal slaven van de illuminati wordenquote:
vgm welquote:Op zondag 26 juni 2016 18:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha, terecht. Ben ik de eerste die het opmerkte hiero?
Dat is niet relevant naar mijn mening.quote:
ja nou vvd'ers toch ookquote:
dat zou je sws moeten doenquote:Op zondag 26 juni 2016 18:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is niet relevant naar mijn mening.
Als je medelijden met hem hebt dan stem je zeker GroenLinks?
thanks maatquote:
dankjequote:
dit is wel sad man bevrijd die man aubquote:Op zondag 26 juni 2016 18:21 schreef HPLC het volgende:
Ik lees net dat dp jarig is. Gefeliciteerd, op naar de 30.
weenie, wie weet heeft hij ondertussen een keer de verkeerde kleuter bedreigdquote:
Zoals die baarmoederhalskanker vaccinatie?quote:Op zondag 26 juni 2016 18:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
zij gaat straks voor bigpharma allemaal vaccinaties maken voor verzonnen epidemieën zodat we allemaal slaven van de illuminati worden
thankssquote:
ja daar zal ongetwijfeld ook genoeg over geschreven zijn in BNWquote:Op zondag 26 juni 2016 18:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zoals die baarmoederhalskanker vaccinatie?
quote:Op zondag 26 juni 2016 18:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie, wie weet heeft hij ondertussen een keer de verkeerde kleuter bedreigd
Trquote:Op zondag 26 juni 2016 18:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie, wie weet heeft hij ondertussen een keer de verkeerde kleuter bedreigd
Jij woont er iets langer dan ik, want ik huur sinds eind december 2014, maar in februari 2015 ben ik er echt komen wonen. In verband opknappen en dat het niet echt opschoot, omdat we minimaal 100 km verderop woonden. Ik kon eigenlijk alleen maar in de weekenden klussenquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, euh ik woon er nu bijna twee jaar.. en twee jaar geleden was mn straat met auto's best rustig en nu eigenlijk echt niet meer. Heb jij dat ook?![]()
ja dat zwerfafval is wel zo ja. En dat vind ik ook zo jammer bij dat parkje waar je mag bbqen als er gebbqt wordtmaar niet echt minpunten verder eigenlijk.
Grootste gedeelte van wat ik leer zal dus niks over gevraagd worden, zo bedoel ikquote:
Komt eigenlijk neer op onderzoek naar verbanden leggen tussen dingen; roken en kanker, leeftijd en kanker maar ook invloed van al die factoren op enkel kanker (of andere dingen) om zo oorzaak en distributie en blablabla te ontdekken.quote:
Dat klinkt eigk vet interessant.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Grootste gedeelte van wat ik leer zal dus niks over gevraagd worden, zo bedoel ik.
[..]
Komt eigenlijk neer op onderzoek naar verbanden leggen tussen dingen; roken en kanker, leeftijd en kanker maar ook invloed van al die factoren op enkel kanker (of andere dingen) om zo oorzaak en distributie en blablabla te ontdekken.
Maar ook naar verbanden naar hoe gedrag wordt beïnvloed en verschillen tussen cultuur en weet ik het. En met dat alles leer je hoe je interventie kunt ontwikkelen om het probleem om te lossen.
En de theorie die je daar voor moet gebruiken en weet ik het
Veel modellen, theorieën en statistiek.
Gvd stimoquote:Op zondag 26 juni 2016 18:29 schreef Stimorol- het volgende:
Ik mis hoe dwc vertelde in mij te willen glijden.
maar je leert het toch omdat je de stof gewoon moet kennen, niet enkel voor het tentamenquote:Op zondag 26 juni 2016 18:29 schreef Crack_ het volgende:
Grootste gedeelte van wat ik leer zal dus niks over gevraagd worden, zo bedoel ik.
Poeh, zo moeilijk. Maar lijkt mij wel heel interessantquote:Op zondag 26 juni 2016 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Komt eigenlijk neer op onderzoek naar verbanden leggen tussen dingen; roken en kanker, leeftijd en kanker maar ook invloed van al die factoren op enkel kanker (of andere dingen) om zo oorzaak en distributie en blablabla te ontdekken.
Maar ook naar verbanden naar hoe gedrag wordt beïnvloed en verschillen tussen cultuur en weet ik het. En met dat alles leer je hoe je interventie kunt ontwikkelen om het probleem om te lossen.
En de theorie die je daar voor moet gebruiken en weet ik het
Veel modellen, theorieën en statistiek.
dit is geen nieuws voor ons hoorquote:Op zondag 26 juni 2016 18:31 schreef Rozevla het volgende:
KIJK MIJ MEGA GAY ZIJN EN DIT DRAAIEN !!!!!!!!!!!!!!!!
HAHA
HOMOOOOOOOOOOO
Tegen wie praat jequote:Op zondag 26 juni 2016 18:33 schreef Chai het volgende:
Had het over waarom we voor hoink niet verhuisden, dat gaat toch niet per se over een ban? Dat is alleen de aanleiding, maar had het over het gevolg.
hmmquote:Op zondag 26 juni 2016 18:33 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Pas jij maar op
IK PENER HEM JE ZO IN DE BIPS !!!!!
![]()
Ik weet niet of krio mist hoe dwc vertelde in hem te willen glijdenquote:
quote:
Is het ook, want je gaat echt tot de bodem van gedragsveranderingquote:Op zondag 26 juni 2016 18:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Poeh, zo moeilijk. Maar lijkt mij wel heel interessant
Jaa. Theorie vanavond nog even doorlezen.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Is het ook, want je gaat echt tot de bodem van gedragsverandering.
KLaar voor morgen Cachie?Hoor je trouwens meteen of je het hebt gehaald?
succes alvast bbyquote:Op zondag 26 juni 2016 18:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jaa. Theorie vanavond nog even doorlezen.
Ik krijg vrijdag een brief op de mat met de uitslag![]()
Wel. Hij vond dat altijd spannend zei hij in dmquote:Op zondag 26 juni 2016 18:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet niet of krio mist hoe dwc vertelde in hem te willen glijden
Hoe gaat zoiets eigenlijk?quote:Op zondag 26 juni 2016 18:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jaa. Theorie vanavond nog even doorlezen.
Ik krijg vrijdag een brief op de mat met de uitslag![]()
quote:Op zondag 26 juni 2016 18:38 schreef deadprez het volgende:
fack hiphop dit is rock n roll
seks druks en nie naar school
dankjewelquote:Op zondag 26 juni 2016 18:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Thanks. Wel zenuwen
Jij nog gefeliciteerd heHeb je een leuk dagje gehad?
jonge keigoeie lyrics toch :squote:
Ik ben mobiel, maar als je Frasca 141 zie je de cockpit van de simulator. Beweegt niet en ook geen beeld. Alleen een motor dus geluid is er wel.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe gaat zoiets eigenlijk?![]()
Zit je in een nepvliegtuig of gewoon computer of wat
Aiiiiiiiii, fucking spannend
Kun je in die simulator in het WTC vliegen?quote:Op zondag 26 juni 2016 18:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben mobiel, maar als je Frasca 141 zie je de cockpit van de simulator. Beweegt niet en ook geen beeld. Alleen een motor dus geluid is er wel.
Moet morgen eerst een toets maken. Die moét ik halen. Daarna een proefvlucht. En dinsdag tot en met donderdag elke dag twee vluchten van 30-45 minuten. De computer houdt de resultaten bij en de instructeur zit er in een hokje achter en daarmee communiceer je via de headset. En dan maakt de computer en instructeur een rapport donderdag.
Mooi zoquote:Op zondag 26 juni 2016 18:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
dankjewelja afgelopen nacht naar goeie fissa geweest, dus ik ben tevreden
wtf waarom zou je jezelf dat aandoenquote:
Ik zie niks maar zal t proberenquote:Op zondag 26 juni 2016 18:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kun je in die simulator in het WTC vliegen?
zou ik niet doenquote:
Ga ik naar de helquote:Op zondag 26 juni 2016 18:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou ik niet doen
denk niet dat je dan nog door verdere tests komt
Jonge, wedden dat je morgen denkt fuck dit ik slaap lieverquote:Op zondag 26 juni 2016 18:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dan heb ik nog lekker wat aan mn dag
Geen beeld lijkt me best irritantquote:Op zondag 26 juni 2016 18:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben mobiel, maar als je Frasca 141 zie je de cockpit van de simulator. Beweegt niet en ook geen beeld. Alleen een motor dus geluid is er wel.
Moet morgen eerst een toets maken. Die moét ik halen. Daarna een proefvlucht. En dinsdag tot en met donderdag elke dag twee vluchten van 30-45 minuten. De computer houdt de resultaten bij en de instructeur zit er in een hokje achter en daarmee communiceer je via de headset. En dan maakt de computer en instructeur een rapport donderdag.
alleen ekten zullen de drunense duinen referentie begrijpenquote:
Sommige vluchten zijn 16 uur, dan moet die 30-45 min wel lukken toch.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen beeld lijkt me best irritant. Ja ik snap dat het meer gaat om die metertjes zeggen en dat schermpje zegt, maar toccccccccch.
En 30-45 min klinkt ook redelijk lang. En hoe weet je nou wat je moet doen in die simulator, heb je dat jezelf aan moeten leren?
zo kun je wel de eckten en de neppen makkelijk onderscheidenquote:Op zondag 26 juni 2016 18:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
alleen ekten zullen de drunense duinen referentie begrijpen
Dit is toch toelating. Dat is andersquote:Op zondag 26 juni 2016 18:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sommige vluchten zijn 16 uur, dan moet die 30-45 min wel lukken toch.
preciesquote:Op zondag 26 juni 2016 18:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
zo kun je wel de eckten en de neppen makkelijk onderscheiden
drunenquote:Op zondag 26 juni 2016 18:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
alleen ekten zullen de drunense duinen referentie begrijpen
waarom die haat jegens brabant :s dacht dat je er eerst best graag woondequote:
Ja alles is anders, maar als je iemand 5 min in zo'n ding laat zitten schiet je toch geen reet mee op.quote:
Dat klopt, het is ook goedquote:Op zondag 26 juni 2016 18:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja alles is anders, maar als je iemand 5 min in zo'n ding laat zitten schiet je toch geen reet mee op.
Ik heb gisteren gevlogen. Dus heb stiekem even geoefend. Maar 30-45 minuten is slopend ja..quote:Op zondag 26 juni 2016 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen beeld lijkt me best irritant. Ja ik snap dat het meer gaat om die metertjes zeggen en dat schermpje zegt, maar toccccccccch.
En 30-45 min klinkt ook redelijk lang. En hoe weet je nou wat je moet doen in die simulator, heb je dat jezelf aan moeten leren?
Nee oké dan is het goed hoor.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat klopt, het is ook goed. En meerdere dagen, ook goed.
quote:Op zondag 26 juni 2016 18:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom die haat jegens brabant :s dacht dat je er eerst best graag woonde
quote:Op zondag 26 juni 2016 19:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Dp, maar die legt de link niet.
Ging over een verwijderde post in POS SC.
dit is meer dan ik van je verwacht hadquote:
Oooh, ik dacht dat jij hier al lang woondequote:Op zondag 26 juni 2016 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij woont er iets langer dan ik, want ik huur sinds eind december 2014, maar in februari 2015 ben ik er echt komen wonen. In verband opknappen en dat het niet echt opschoot, omdat we minimaal 100 km verderop woonden. Ik kon eigenlijk alleen maar in de weekenden klussenVerre van ideaal, maar het is gelukkig goed gegaan.
Het valt hier nog gelukkig mee met parkeren, maar het wordt wel drukker.
Bijna iedereen heeft hier ook een auto of meerdere auto's, wat ik wel opmerkelijk vind.
Wat ik echt geweldig vind is het gefluit van vogels, vooral in de ochtend en in de vroege avond![]()
Dichtbij het centrum, maar toch ook de natuur.
hoezo vorig jaar toch ookquote:Op zondag 26 juni 2016 19:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit is meer dan ik van je verwacht had
wat lief
neequote:Op zondag 26 juni 2016 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben bezig met een potje schaak maar heb mijn paard geofferd. Mag dat eigenlijk van de partij voor de dieren?
Oh vandaar. Dan was Nino gewoon erg fanatiek en is mijn post ook verloren gegaan.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:01 schreef deadprez het volgende:
[..]ik heb daar alleen een post verwijderd zien worden waarin ik tegen hplc zei dat hij gewoon pharkus moet dm'en over z'n ban
waarom wil je nooit een paint voor mij makenquote:Op zondag 26 juni 2016 19:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoezo vorig jaar toch ook
[ afbeelding ]
toen was ik nog een onschuldige jongen die niet wist dat je een vieze witcher hater was
yeh blijkbaarquote:Op zondag 26 juni 2016 19:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh vandaar. Dan was Nino gewoon erg fanatiek en is mijn post ook verloren gegaan.
wel lastig dat je het niet kan oefenen zoals je het daar ook krijgtquote:Op zondag 26 juni 2016 19:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gevlogen. Dus heb stiekem even geoefend. Maar 30-45 minuten is slopend ja..
Ja ik heb 10 dagen geleden een boekje met theorie gekregen. Daar moet ik een hoop handelingen uit mijn hoofd kennen, ook de meterstanden bij een bepaalde situatie maar ook theorie over het vliegtuig zelf. Maar als je dat zo leest denk je; goh ja logisch. Maar als je het straks moet doen en op eigen inzicht valt dat vies tegenhaha
ben nog steeds bezig met die ene paint die ik aan jou had beloofdquote:Op zondag 26 juni 2016 19:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
waarom wil je nooit een paint voor mij maken
dat is al twee jaar lang ofzoquote:Op zondag 26 juni 2016 19:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben nog steeds bezig met die ene paint die ik aan jou had beloofd
hij houdt je aan het lijntjequote:
wel als je door raampje kan vliegen, alles en iedereen kan ontwijken en weer aan de andere kant eruit kan komenquote:Op zondag 26 juni 2016 18:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou ik niet doen
denk niet dat je dan nog door verdere tests komt
quote:Op zondag 26 juni 2016 19:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wel als je door raampje kan vliegen, alles en iedereen kan ontwijken en weer aan de andere kant eruit kan komen
kan wel iets verzinnenquote:Op zondag 26 juni 2016 19:06 schreef deadprez het volgende:
wrm houdt niemand mij ooit aan het lijntje ;s
Doe je zelf al genoeg volgens mij :squote:Op zondag 26 juni 2016 19:06 schreef deadprez het volgende:
wrm houdt niemand mij ooit aan het lijntje ;s
Niks over zijn ban dusquote:Op zondag 26 juni 2016 19:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
yeh blijkbaar
maar wat wilde je zeggen, over hoinks ban?
;$quote:
Weenie, volgens mij omdat hij zelf een hele tijd niet online was.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks over zijn ban dus
Vroeg alleen waarom we voor hem niet zijn verhuisd.
ik kan stoppen wanneer ik wilquote:Op zondag 26 juni 2016 19:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
beschuldig je hem nu van cokeverslaving
coke is voor de zwakkenquote:Op zondag 26 juni 2016 19:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
beschuldig je hem nu van cokeverslaving
Klopt. Dus we zullen zien. Wordt in ieder geval een heel leerzame weekquote:Op zondag 26 juni 2016 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wel lastig dat je het niet kan oefenen zoals je het daar ook krijgt
En mweh, ik vind het nu iig allemaal lastig klinken en als je dan al die metertjes ziet... En daarnaast is 10 dagen ook niet lang genoeg om al die inzichten en zo te ontwikkelen, dat kost best wel wat tijd
Succes cachie
WATquote:Op zondag 26 juni 2016 19:08 schreef Crack_ het volgende:
Zij zegt linde ik zeg WAT, zij zegt Linde ik zeg WAT
ik zeg linda? Nee nee nee het is linde met een eeeeeeeeeee
normaal gesproken zal ik denken dat je aan het liegen bent maar aangezien jij Hermann de G bent geloof ik je welquote:
watquote:Op zondag 26 juni 2016 19:08 schreef Crack_ het volgende:
Zij zegt linde ik zeg WAT, zij zegt Linde ik zeg WAT
ik zeg linda? Nee nee nee het is linde met een eeeeeeeeeee
Ja en neequote:Op zondag 26 juni 2016 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat jij hier al lang woonde...
Of sowieso in Den Haag
Jaaa, die vogels zijn ook écht geweldig. Al heb ik hier nu wel drie dagen enkel meeuwen![]()
.
Ik heb zelfs een verrekijker gekocht om vogeltjes te spotten. En 's avonds vliegen hier allemaal vleermuizen
Enkel kunnen klussen is inderdaad verre van ideaal, maar dan heb je het nu dan helemaal zoals je het wilde?![]()
zou*quote:Op zondag 26 juni 2016 19:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
normaal gesproken zal ik denken dat je aan het liegen bent maar aangezien jij Hermann de G bent geloof ik je wel
pls haas en ik gaan way back bemoei niequote:
kwaliteit over kwantiteit en mijn relatie met haas heeft al veel meer kwaliteit gehadquote:Op zondag 26 juni 2016 19:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
pls haas en ik gaan way back bemoei nie
neequote:Op zondag 26 juni 2016 19:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kwaliteit over kwantiteit en mijn relatie met haas heeft al veel meer kwaliteit gehad
maar ik noem hem wel eens gquote:Op zondag 26 juni 2016 19:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee
jij hebt nie gereld zij aan zij met haas en smack10
ik noem hem OGquote:Op zondag 26 juni 2016 19:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik noem hem wel eens g
nu jij weer
3 jaar geleden alweer, mooie tydequote:Op zondag 26 juni 2016 19:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee
jij hebt nie gereld zij aan zij met haas en smack10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |