Waarom hij mij meteen daarna blokkeert is mij wel een beetje de vraag maar goed lekker boeiend ook. Lig er niet wakker van.quote:
Nee, zou die ook niet meer doen.quote:
jij kan het hebbenquote:Op zondag 26 juni 2016 18:06 schreef Chloroform het volgende:
Heb overigens wel echt net een kapsalon shoarma besteld
Ze zijn al weg.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, zou die ook niet meer doen.
Hij is opnieuw begonnen met vloggen
geen kapsalon bestellen, daar ga je wel wakker van liggenquote:Op zondag 26 juni 2016 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom hij mij meteen daarna blokkeert is mij wel een beetje de vraag maar goed lekker boeiend ook. Lig er niet wakker van.
ja oké, maar dan nog..quote:
have funquote:
vertrouwenspersoon nodigquote:Op zondag 26 juni 2016 18:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja oké, maar dan nog..
ik denk dat die jongen gewoon echt baat zou hebben bij een dagboek ofzo, want hij moet zijn shit overduidelijk ergens kwijt, maar op internet pakt het telkens niet helemaal uit zoals hij bedoeld had
Ik denk dat die jongen baat heeft bij een psycholoog, zonder grappen.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja oké, maar dan nog..
ik denk dat die jongen gewoon echt baat zou hebben bij een dagboek ofzo, want hij moet zijn shit overduidelijk ergens kwijt, maar op internet pakt het telkens niet helemaal uit zoals hij bedoeld had
of gewoon iemand die dat gelul wil aanhoren. zulke mensen bestaan srsquote:Op zondag 26 juni 2016 18:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja oké, maar dan nog..
Do normalquote:
psychiaters jaquote:Op zondag 26 juni 2016 18:09 schreef Drug het volgende:
[..]
of gewoon iemand die dat gelul wil aanhoren. zulke mensen bestaan srs
quote:
Ja, daar hebben jullie wel gelijk in denk ik.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat die jongen baat heeft bij een psycholoog, zonder grappen.
Hij is tegenstrijdig met alles en begint ieder doel gewoon 10000 keer opnieuwvolgens mij word je daar echt depri van man
Willen niet per se, maar wel iemand die hem kan helpenquote:Op zondag 26 juni 2016 18:09 schreef Drug het volgende:
[..]
of gewoon iemand die dat gelul wil aanhoren. zulke mensen bestaan srs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |