Weenie, volgens mij omdat hij zelf een hele tijd niet online was.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks over zijn ban dus
Vroeg alleen waarom we voor hem niet zijn verhuisd.
ik kan stoppen wanneer ik wilquote:Op zondag 26 juni 2016 19:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
beschuldig je hem nu van cokeverslaving
coke is voor de zwakkenquote:Op zondag 26 juni 2016 19:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
beschuldig je hem nu van cokeverslaving
Klopt. Dus we zullen zien. Wordt in ieder geval een heel leerzame weekquote:Op zondag 26 juni 2016 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wel lastig dat je het niet kan oefenen zoals je het daar ook krijgt
En mweh, ik vind het nu iig allemaal lastig klinken en als je dan al die metertjes ziet... En daarnaast is 10 dagen ook niet lang genoeg om al die inzichten en zo te ontwikkelen, dat kost best wel wat tijd
Succes cachie
WATquote:Op zondag 26 juni 2016 19:08 schreef Crack_ het volgende:
Zij zegt linde ik zeg WAT, zij zegt Linde ik zeg WAT
ik zeg linda? Nee nee nee het is linde met een eeeeeeeeeee
normaal gesproken zal ik denken dat je aan het liegen bent maar aangezien jij Hermann de G bent geloof ik je welquote:
watquote:Op zondag 26 juni 2016 19:08 schreef Crack_ het volgende:
Zij zegt linde ik zeg WAT, zij zegt Linde ik zeg WAT
ik zeg linda? Nee nee nee het is linde met een eeeeeeeeeee
Ja en neequote:Op zondag 26 juni 2016 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat jij hier al lang woonde...
Of sowieso in Den Haag
Jaaa, die vogels zijn ook écht geweldig. Al heb ik hier nu wel drie dagen enkel meeuwen![]()
.
Ik heb zelfs een verrekijker gekocht om vogeltjes te spotten. En 's avonds vliegen hier allemaal vleermuizen
Enkel kunnen klussen is inderdaad verre van ideaal, maar dan heb je het nu dan helemaal zoals je het wilde?![]()
zou*quote:Op zondag 26 juni 2016 19:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
normaal gesproken zal ik denken dat je aan het liegen bent maar aangezien jij Hermann de G bent geloof ik je wel
pls haas en ik gaan way back bemoei niequote:
kwaliteit over kwantiteit en mijn relatie met haas heeft al veel meer kwaliteit gehadquote:Op zondag 26 juni 2016 19:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
pls haas en ik gaan way back bemoei nie
neequote:Op zondag 26 juni 2016 19:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kwaliteit over kwantiteit en mijn relatie met haas heeft al veel meer kwaliteit gehad
maar ik noem hem wel eens gquote:Op zondag 26 juni 2016 19:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee
jij hebt nie gereld zij aan zij met haas en smack10
ik noem hem OGquote:Op zondag 26 juni 2016 19:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik noem hem wel eens g
nu jij weer
3 jaar geleden alweer, mooie tydequote:Op zondag 26 juni 2016 19:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee
jij hebt nie gereld zij aan zij met haas en smack10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |