Ga ik naar de helquote:Op zondag 26 juni 2016 18:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou ik niet doen
denk niet dat je dan nog door verdere tests komt
Jonge, wedden dat je morgen denkt fuck dit ik slaap lieverquote:Op zondag 26 juni 2016 18:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dan heb ik nog lekker wat aan mn dag
Geen beeld lijkt me best irritantquote:Op zondag 26 juni 2016 18:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben mobiel, maar als je Frasca 141 zie je de cockpit van de simulator. Beweegt niet en ook geen beeld. Alleen een motor dus geluid is er wel.
Moet morgen eerst een toets maken. Die moét ik halen. Daarna een proefvlucht. En dinsdag tot en met donderdag elke dag twee vluchten van 30-45 minuten. De computer houdt de resultaten bij en de instructeur zit er in een hokje achter en daarmee communiceer je via de headset. En dan maakt de computer en instructeur een rapport donderdag.
alleen ekten zullen de drunense duinen referentie begrijpenquote:
Sommige vluchten zijn 16 uur, dan moet die 30-45 min wel lukken toch.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen beeld lijkt me best irritant. Ja ik snap dat het meer gaat om die metertjes zeggen en dat schermpje zegt, maar toccccccccch.
En 30-45 min klinkt ook redelijk lang. En hoe weet je nou wat je moet doen in die simulator, heb je dat jezelf aan moeten leren?
zo kun je wel de eckten en de neppen makkelijk onderscheidenquote:Op zondag 26 juni 2016 18:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
alleen ekten zullen de drunense duinen referentie begrijpen
Dit is toch toelating. Dat is andersquote:Op zondag 26 juni 2016 18:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sommige vluchten zijn 16 uur, dan moet die 30-45 min wel lukken toch.
preciesquote:Op zondag 26 juni 2016 18:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
zo kun je wel de eckten en de neppen makkelijk onderscheiden
drunenquote:Op zondag 26 juni 2016 18:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
alleen ekten zullen de drunense duinen referentie begrijpen
waarom die haat jegens brabant :s dacht dat je er eerst best graag woondequote:
Ja alles is anders, maar als je iemand 5 min in zo'n ding laat zitten schiet je toch geen reet mee op.quote:
Dat klopt, het is ook goedquote:Op zondag 26 juni 2016 18:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja alles is anders, maar als je iemand 5 min in zo'n ding laat zitten schiet je toch geen reet mee op.
Ik heb gisteren gevlogen. Dus heb stiekem even geoefend. Maar 30-45 minuten is slopend ja..quote:Op zondag 26 juni 2016 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen beeld lijkt me best irritant. Ja ik snap dat het meer gaat om die metertjes zeggen en dat schermpje zegt, maar toccccccccch.
En 30-45 min klinkt ook redelijk lang. En hoe weet je nou wat je moet doen in die simulator, heb je dat jezelf aan moeten leren?
Nee oké dan is het goed hoor.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat klopt, het is ook goed. En meerdere dagen, ook goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |