jij stemt cker vvdquote:Op zondag 26 juni 2016 18:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hij doet het allemaal zelf hoor, geen medelijden mee.
Haha, terecht. Ben ik de eerste die het opmerkte hiero?quote:Op zondag 26 juni 2016 18:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehe yes, maar probeer er zelf niet al te veel aan te denken
zij gaat straks voor bigpharma allemaal vaccinaties maken voor verzonnen epidemieën zodat we allemaal slaven van de illuminati wordenquote:
vgm welquote:Op zondag 26 juni 2016 18:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha, terecht. Ben ik de eerste die het opmerkte hiero?
Dat is niet relevant naar mijn mening.quote:
ja nou vvd'ers toch ookquote:
dat zou je sws moeten doenquote:Op zondag 26 juni 2016 18:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is niet relevant naar mijn mening.
Als je medelijden met hem hebt dan stem je zeker GroenLinks?
thanks maatquote:
dankjequote:
dit is wel sad man bevrijd die man aubquote:Op zondag 26 juni 2016 18:21 schreef HPLC het volgende:
Ik lees net dat dp jarig is. Gefeliciteerd, op naar de 30.
weenie, wie weet heeft hij ondertussen een keer de verkeerde kleuter bedreigdquote:
Zoals die baarmoederhalskanker vaccinatie?quote:Op zondag 26 juni 2016 18:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
zij gaat straks voor bigpharma allemaal vaccinaties maken voor verzonnen epidemieën zodat we allemaal slaven van de illuminati worden
thankssquote:
ja daar zal ongetwijfeld ook genoeg over geschreven zijn in BNWquote:Op zondag 26 juni 2016 18:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zoals die baarmoederhalskanker vaccinatie?
quote:Op zondag 26 juni 2016 18:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie, wie weet heeft hij ondertussen een keer de verkeerde kleuter bedreigd
Trquote:Op zondag 26 juni 2016 18:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie, wie weet heeft hij ondertussen een keer de verkeerde kleuter bedreigd
Jij woont er iets langer dan ik, want ik huur sinds eind december 2014, maar in februari 2015 ben ik er echt komen wonen. In verband opknappen en dat het niet echt opschoot, omdat we minimaal 100 km verderop woonden. Ik kon eigenlijk alleen maar in de weekenden klussenquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, euh ik woon er nu bijna twee jaar.. en twee jaar geleden was mn straat met auto's best rustig en nu eigenlijk echt niet meer. Heb jij dat ook?![]()
ja dat zwerfafval is wel zo ja. En dat vind ik ook zo jammer bij dat parkje waar je mag bbqen als er gebbqt wordtmaar niet echt minpunten verder eigenlijk.
Grootste gedeelte van wat ik leer zal dus niks over gevraagd worden, zo bedoel ikquote:
Komt eigenlijk neer op onderzoek naar verbanden leggen tussen dingen; roken en kanker, leeftijd en kanker maar ook invloed van al die factoren op enkel kanker (of andere dingen) om zo oorzaak en distributie en blablabla te ontdekken.quote:
Dat klinkt eigk vet interessant.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Grootste gedeelte van wat ik leer zal dus niks over gevraagd worden, zo bedoel ik.
[..]
Komt eigenlijk neer op onderzoek naar verbanden leggen tussen dingen; roken en kanker, leeftijd en kanker maar ook invloed van al die factoren op enkel kanker (of andere dingen) om zo oorzaak en distributie en blablabla te ontdekken.
Maar ook naar verbanden naar hoe gedrag wordt beïnvloed en verschillen tussen cultuur en weet ik het. En met dat alles leer je hoe je interventie kunt ontwikkelen om het probleem om te lossen.
En de theorie die je daar voor moet gebruiken en weet ik het
Veel modellen, theorieën en statistiek.
Gvd stimoquote:Op zondag 26 juni 2016 18:29 schreef Stimorol- het volgende:
Ik mis hoe dwc vertelde in mij te willen glijden.
maar je leert het toch omdat je de stof gewoon moet kennen, niet enkel voor het tentamenquote:Op zondag 26 juni 2016 18:29 schreef Crack_ het volgende:
Grootste gedeelte van wat ik leer zal dus niks over gevraagd worden, zo bedoel ik.
Poeh, zo moeilijk. Maar lijkt mij wel heel interessantquote:Op zondag 26 juni 2016 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Komt eigenlijk neer op onderzoek naar verbanden leggen tussen dingen; roken en kanker, leeftijd en kanker maar ook invloed van al die factoren op enkel kanker (of andere dingen) om zo oorzaak en distributie en blablabla te ontdekken.
Maar ook naar verbanden naar hoe gedrag wordt beïnvloed en verschillen tussen cultuur en weet ik het. En met dat alles leer je hoe je interventie kunt ontwikkelen om het probleem om te lossen.
En de theorie die je daar voor moet gebruiken en weet ik het
Veel modellen, theorieën en statistiek.
dit is geen nieuws voor ons hoorquote:Op zondag 26 juni 2016 18:31 schreef Rozevla het volgende:
KIJK MIJ MEGA GAY ZIJN EN DIT DRAAIEN !!!!!!!!!!!!!!!!
HAHA
HOMOOOOOOOOOOO
Tegen wie praat jequote:Op zondag 26 juni 2016 18:33 schreef Chai het volgende:
Had het over waarom we voor hoink niet verhuisden, dat gaat toch niet per se over een ban? Dat is alleen de aanleiding, maar had het over het gevolg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |