nee dat is gewoon zielig. bovendien steken hommels niet uit zichzelf, maar als je erop gaat staan of ze zich bedreigd voelen. mugsoorten en wespen daarentegen.........quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee, ooit een hommel geprobeerd te bzzzzten?
Nee, maar ben wel benieuwd nuquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee, ooit een hommel geprobeerd te bzzzzten?
ik vind alles eng ;$quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee dat is gewoon zielig. bovendien steken hommels niet uit zichzelf, maar als je erop gaat staan of ze zich bedreigd voelen. mugsoorten en wespen daarentegen.........
Oh dat is wel een vies beest ja.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hier leek het op. iets groter dan een mug
[ afbeelding ]
Bedankt voor de tip, ga d'r ook 1 kopenquote:
ik verstijf gewoon van gezoem, gekruip en gespartel :squote:Op donderdag 23 juni 2016 23:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
open deur maar....... je weet dat zij jou wss enger vinden dan jij hen? :$
Ja, euh ik woon er nu bijna twee jaar.. en twee jaar geleden was mn straat met auto's best rustig en nu eigenlijk echt niet meer. Heb jij dat ook?quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Action is wel fijn, ik kom er alleen bijna nooit
Nog een pluspunt: gratis parkeren (voor zolang het nog duurt...)
Nadeel is wel dat er heel veel oudere huizen staan, bijna op het punt van vervallen en in sommige gedeelten van de wijk zie je veel zwerfafval.
Heb jij nog punten die je minder vindt dan?
Nare jeugdherinneringen?quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik verstijf gewoon van gezoem, gekruip en gespartel :s
wat ben jij voor vent xD een man moet een vrouw daar juist voor durven beschermenquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je vrouw gelijk op je gaan zitten zodra ze klaarkomt :squote:Op donderdag 23 juni 2016 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb in donald duck eens verhaaltje gelezen dat er spinnen zijn die zich onder de wc bril verstoppen, sindsdien check ik altijd heel goedquote:
Daar zeg je me wat man...quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb in donald duck eens verhaaltje gelezen dat er spinnen zijn die zich onder de wc bril verstoppen, sindsdien check ik altijd heel goed
Denk je dat ik zo'n beest laat leven? Ga echt niet eerder slapen, totdat de kust veilig is. En dat is het hem nou juist.. behoeden gaat niet. Die grote zwarte rakkers staan ineens op uit de hel.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:12 schreef [url]=http://forum.fok.nl/user/profile/344370]-supergirl-[/url] het volgende:
[..]
wat ben jij voor vent xD een man moet een vrouw daar juist voor durven beschermen
nr 1 op mn prioriteitenlijstje:
> man die insecten uit mijn buurt houdt
Denk niet dat dokter iets aan klimaatsverandering kan doenquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ga maar naar de dokter want dat is niet goed hoor.
ik denk dat ik het toch maar ga doen, zweet me al de tyfus en ben van plan om te douchen dus kan net zo goed een paar zweetdruppeltjes erbij makenquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ga maar naar de dokter want dat is niet goed hoor.
Nee idd okéquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk niet dat dokter iets aan klimaatsverandering kan doen
Gvd dan baal je hardquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:21 schreef Zosk het volgende:
http://112vandaag.nl/2016(...)isballen-in-brabant/
Precies, is gezond gewoon doen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk dat ik het toch maar ga doen, zweet me al de tyfus en ben van plan om te douchen dus kan net zo goed een paar zweetdruppeltjes erbij maken
oei, hoop dat dat niet hier gebeurtquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:21 schreef Zosk het volgende:
http://112vandaag.nl/2016(...)isballen-in-brabant/
Noelquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:25 schreef NoelGallagher het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE!!!
quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
HAAAAHAHAHAAAAAAAAAAGSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |