Godverdomme je verneukt het weerquote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:05 schreef Germano het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 1 post.
Heb ik toch even mooi fout gedacht.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Denk dan dat Zwitserland het gaat winnen
Doe normaal, lamstraal.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:57 schreef Dimachaerus het volgende:
ZAL IK TOEVEOGEN KKKKKKKW AT MOET IK ZEGGGEN ???????
bel morgen naar 06 – 81 83 56 81quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Voeg gewoon toe man.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:57 schreef Dimachaerus het volgende:
bestel springrolls dat is gezonderquote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:12 schreef MAHL het volgende:
Zal ik zo pizzatje bestellen of Chinees halen
Wel beetje triest als de pizzaman voor één persoon langs komt brengen
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:12 schreef MAHL het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vegetarische loempia volgens mij
wat is daar nou weer triest aan?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:12 schreef MAHL het volgende:
5 bedpartners tot nu toe maken ervan dat ervaring niet een ding is wat tot mijn skillset behoort.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:46 schreef Drug het volgende:
[..]
je antwoord duidt op een amateurisme dat je erg interessant maakt
bacha bazi knaapje
hoe zou je het vinden als je geslachtsorganen worden verwijderd en je wordt verkleed als een meisje en je mag dansen voor de krijgsheer?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:47 schreef SadSatan het volgende:
[..]
5 bedpartners tot nu toe maken ervan dat ervaring niet een ding is wat tot mijn skillset behoort.
Prachtigquote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:49 schreef Drug het volgende:
[..]
hoe zou je het vinden als je geslachtsorganen worden verwijderd en je wordt verkleed als een meisje en je mag dansen voor de krijgsheer?
Waar kan ik mij inschrijven?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:51 schreef Drug het volgende:
[..]
welkom in een prachtige traditie
[ afbeelding ]
per week of per maand?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:08 schreef Crack_ het volgende:
Wat is gemiddeld aantal bed partners van man/vrouw?
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vijf vrouw, zes man
Of vier vrouw, vijf man
alle statistieken over bedpartners en penislengtes zijn leugensquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke en het issss
7,9 mannen
6,8 vrouwen
Wtf, fransen gemiddeld 17![]()
o fransen zijn wel chill danquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke en het issss
7,9 mannen
6,8 vrouwen
Wtf, fransen gemiddeld 17![]()
Nee dat is de mythe. Is gebaseerd op onderzoek waarbij er onder de proefpersonen al een aanleiding was om dat te testen.quote:
Zin om een groepje FOK!kers bij elkaar te verzamelen, in een bakje te komen allemaal en dat je te laten drinken en dat je daar dan in stikt.quote:
sws al het globale onderzoek pls bitch plsquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat is de mythe. Is gebaseerd op onderzoek waarbij er onder de proefpersonen al een aanleiding was om dat te testen.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:20 schreef zeer het volgende:
5,3 cm is gewoon hartstikke normaal weet je en zgn gemiddeld in Nederland 14 cm kom op nou.
Geilquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zin om een groepje FOK!kers bij elkaar te verzamelen, in een bakje te komen allemaal en dat je te laten drinken en dat je daar dan in stikt.
zei m'n ex ook, die is nu met zo'n... zo'n kleurlingquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:20 schreef zeer het volgende:
5,3 cm is gewoon hartstikke normaal weet je en zgn gemiddeld in Nederland 14 cm kom op nou.
Ohja ik zie het, het is 1%quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat is de mythe. Is gebaseerd op onderzoek waarbij er onder de proefpersonen al een aanleiding was om dat te testen.
je ex had ook 5,3 cm?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:21 schreef Drug het volgende:
[..]
zei m'n ex ook, die is nu met zo'n... zo'n kleurling
snap nooit zo goed waarom iedereen altijd mij denkt te hebben door iets te eten wat ongezond en slecht voor het milieu isquote:
je geforceerd "kijk mij niet caren" wijst erop dat je caretquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:25 schreef zeer het volgende:
[..]
snap nooit zo goed waarom iedereen altijd mij denkt te hebben door iets te eten wat ongezond en slecht voor het milieu is
'ik ga mezelf nu doodrijden met m'n sjoemeldiesel tegen een boom'
Dus Nutz is een echte carebear.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:36 schreef Drug het volgende:
[..]
je geforceerd "kijk mij niet caren" wijst erop dat je caret
ze kan zelf beter d'r bakkes houwequote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beft. Maar eigenlijk mag ik dat niet meer zeggen van Opsonisatie.
ok 2nutzquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:36 schreef Drug het volgende:
[..]
je geforceerd "kijk mij niet caren" wijst erop dat je caret
Ik las ebola fantasiequote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:46 schreef Drug het volgende:
[..]
ja i know ze is m'n lolita-jasmine efebofantasie. Ik mis haar gewoon als ze er niet is
Nee godzijdank niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Had je weer een verlenging en strafschoppenserie willen zien?
misschien vanwege mijn narcisme? en het gevoel van miskendheid dat daaraan ten grondslag ligt?quote:
ik was net even in slaap gevallenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een oogaids was dat (beide potten)
Straks eindelijk topshow
hoop het wel ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Straks eindelijk topshow
Tering, wat was Ierland - Wales een afschuwelijke pot zeg.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Straks eindelijk topshow
Noord-Ierland* Ik denk niet dat ze daar blij zijn als je Ierland zegtquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tering, wat was Ierland - Wales een afschuwelijke pot zeg.
De IRA heeft meteen een wapenstilstand aangekondigd.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tering, wat was Ierland - Wales een afschuwelijke pot zeg.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Noord-Ierland* Ik denk niet dat ze daar blij zijn als je Ierland zegt
Maar inderdaad, verschrikkelijk betonvoetbal
Jaja, Noord-Ierland. Ik onthoud het altijd door Will Grigg.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De IRA heeft meteen een wapenstilstand aangekondigd.
Vind het echt geweldigquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
WILL GRIGG ISN'T ON FIRE HE DOESN'T PLAY YOUR DEFENCE ISN'T TERRIFIED
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
WILL GRIGG ISN'T ON FIRE HE DOESN'T PLAY YOUR DEFENCE ISN'T TERRIFIED
Hij schoot als ik het goed zag met zijn wreef, niet zo handig bij een penaltyquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:26 schreef Le_Professeur het volgende:
Xhaka wat heb je gedaanAl begrijp ik je wel, je wil gewoon even goed herstellen totdat het PL geweld losbarst
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Jaja, Noord-Ierland. Ik onthoud het altijd door Will Grigg.
Eens kijkenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Frozen, weer matige gasten bij studio France.
Alles beter dan die Dubbeldam of die meer voor mannen-idioot.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Frozen, weer matige gasten bij studio France.
Horrorquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh en Chris Zegers
Allemachtig, ze hebben weer uitgepakt hoor
Denk hetquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar zou Rafael zijn? Is die gevlucht na frikadelopmerking van Maxim
Henry Schutquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh en Chris Zegers
Allemachtig, ze hebben weer uitgepakt hoor
Eens.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daniel de Ridder vond ik best aardig, hoogtepunt was natuurlijk Co
Eens wat betreft de Ridder. Coquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat vind ik echt een verademing, zeker in vergelijking met die Pierre en die zeikstraal van een Youri.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kijk dan ook nauwelijks Studio Voetbal meer, week in week uit zit er wel een Mulder, als het niet Youri is dan wel Janquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een verademing, zeker in vergelijking met die Pierre en die zeikstraal van een Youri.
Wat mij betreft mag die Daniël de Ridder wel vaste analyticus worden. Lekker rustig en af en toe een cynisch grapje.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook nauwelijks Studio Voetbal meer, week in week uit zit er wel een Mulder, als het niet Youri is dan wel Jan
Wat voor foutmelding kreeg je?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik krijg foutmelding bij de bangalijsten
En andere apparaten dan je mobiel? Ook foutmelding?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:52 schreef Drug het volgende:
[..]
lukt bij mij allen mobiel. onderste query
pagina werd niet geladen op macbook/safari. iphone/safari op zelfde wifi werkte welquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat voor foutmelding kreeg je?
[..]
En andere apparaten dan je mobiel? Ook foutmelding?
Totdat je zo'n figuur een vast podium geeft.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag die Daniël de Ridder wel vaste analyticus worden. Lekker rustig en af en toe een cynisch grapje.
Dat weet jij wel denk ik, maar krijg je trouwens in het buitenland bij het openen van FOK! een pagina met Cloud of iets dergelijks?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:45 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
Zou je dat nog eens kunnen proberen op je Macbook? Misschien was de server op dat moment druk bezig met het updaten van de index, dan kan het gebeuren dat er een timeout optreed.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:46 schreef Drug het volgende:
[..]
pagina werd niet geladen op macbook/safari. iphone/safari op zelfde wifi werkte wel
Ja, dat kan kloppen. Dat is een check of je een persoon bent en geen bot. Zal waarschijnlijk met DDoS aanvallen vanuit het buitenland te maken hebben.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat weet jij wel denk ik, maar krijg je trouwens in het buitenland bij het openen van FOK! een pagina met Cloud of iets dergelijks?
Wat danquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Zwaarste muisklik van mn leve n mi gado
Veel professioneler allemaalquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
BBC is dan wel een verademing, altijd goede gasten
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Zou je dat nog eens kunnen proberen op je Macbook? Misschien was de server op dat moment druk bezig met het updaten van de index, dan kan het gebeuren dat er een timeout optreed.
Ik scoor dit jaar opvallend hoog op fokquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, dat kan kloppen. Dat is een check of je een persoon bent en geen bot. Zal waarschijnlijk met DDoS aanvallen vanuit het buitenland te maken hebben.
CloudFlare heet dat.
Dat is alleen een melding dat je niet bent ingelogd, je hebt dan wat minder functionaliteit. De quotelijsten kun je echter wel uitdraaien. Probeer maar eens, zou gewoon moeten werken.quote:
Over geheel FOK!?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tijdje op 1 gestaan maar ging mis toen ik met vakantie ging. Nu maar inhalen. HPLC zou trots op mij zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Over geheel FOK!?Yep ook daarmee vanaf 1 januari 2016 tot en met zeg maar. En ook qua aantal posts. Tijdje boven Aja422 gestaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
ja dat kreeg ik eerder niet, toen werd niet geladen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is alleen een melding dat je niet bent ingelogd, je hebt dan wat minder functionaliteit. De quotelijsten kun je echter wel uitdraaien. Probeer maar eens, zou gewoon moeten werken.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Over geheel FOK!?jammer dat ik nooit eens iets winSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bedankt voor de tip en supportquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Flink doorposten. ZO moeilijk is het niet.
Neem nog wat drugs, ga je als de brandweer. Niveau van de posts zullen niet bijster hoog zijn mja who cares?quote:
Och, je hebt maar een kleine achterstandquote:
Ah, zal toch met updaten index te maken hebben gehad. Gebeurt me zelf ook wel eens bij de statsquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:56 schreef Drug het volgende:
[..]
ja dat kreeg ik eerder niet, toen werd niet geladen.
werkt nu allemaal idd tho
Klopt. Wilde in 2016 in de top 500 belanden. Dat is mij gelukt. Dus doel is al behaald.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Och, je hebt maar een kleine achterstand
[..]
Ah, zal toch met updaten index te maken hebben gehad. Gebeurt me zelf ook wel eens bij de stats
Je hebt een aantal keer in de top 100 gestaan maar geen eerste plaatsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga denk stoppen met drugs. alleen prescription drugs, just like the man told me toquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neem nog wat drugs, ga je als de brandweer. Niveau van de posts zullen niet bijster hoog zijn mja who cares?
geen noodquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Och, je hebt maar een kleine achterstand
[..]
Ah, zal toch met updaten index te maken hebben gehad. Gebeurt me zelf ook wel eens bij de stats
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Je hebt een aantal keer in de top 100 gestaan maar geen eerste plaatsentroostprijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben trots op jequote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:04 schreef Drug het volgende:
[..]
ik ga denk stoppen met drugs. alleen prescription drugs, just like the man told me to
[..]
geen nood
[..]
troostprijs
Jeej dan maarquote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt. Wilde in 2016 in de top 500 belanden. Dat is mij gelukt. Dus doel is al behaald.![]()
![]()
Welja.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:05 schreef Drug het volgende:
en af en toe lsd en dmt, maar da's alleen maar goed
Wow hey haags wat een verwelkoming zegquote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
OPSOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
IK HOU VAN JOU
tja paar keer per jaar maar, geen schadelijke effecten, niet verslavend, goed voor mijn mentale gezondheid. weet zeker dat ik beter af ben met gebruik daarvan dan zonderquote:
Ja sorry, de waarheid mag gezegd worden.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wow hey haags wat een verwelkoming zeg
Ik ben geen drugs expert.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:07 schreef Drug het volgende:
[..]
tja paar keer per jaar maar, geen schadelijke effecten, niet verslavend, goed voor mijn mentale gezondheid. weet zeker dat ik beter af ben met gebruik daarvan dan zonder
Link aub dan kan ik het je vertellenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:45 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja sorry, de waarheid mag gezegd worden.
Had ik al gezegd dat je mooie ogen hebt?
Hey Opsoquote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wow hey haags wat een verwelkoming zeg
Nou gewoon uh, rond ofzo.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]hoe weet jij hoe mijn ogen zijn.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Hey OpsoCheck ff:
KLB / [KLB SC] Miss K8
Naar de stats?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Link aub dan kan ik het je vertellen![]()
rtquote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
OPSOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
IK HOU VAN JOU
ja vond ik, anderen vinden het vet, voor mij hing het wat flauwtjes tussen psychedelisch en stimulant/empathogeen ofzoquote:
truffels vind ik vergelijkbaar met shrooms (ook zelfde actieve bestanddeel), het is geweldig. lsd heeft mijn voorkeur omdat ik daar wat minder chaotisch van word, maar truffels zijn dope af, binnenkort ook weer keer sessie doenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:07 schreef bondage het volgende:
[..]
En truffels?
Wil ik binnenkort weer keer gaan doen. Meesterlijke ervaring
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:10 schreef Drug het volgende:
[..]
rt
[..]
ja vond ik, anderen vinden het vet, voor mij hing het wat flauwtjes tussen psychedelisch en stimulant/empathogeen ofzo
[..]
truffels vind ik vergelijkbaar met shrooms (ook zelfde actieve bestanddeel), het is geweldig. lsd heeft mijn voorkeur omdat ik daar wat minder chaotisch van word, maar truffels zijn dope af, binnenkort ook weer keer sessie doen
Whahahaha oepsquote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik wou hem editen maar nu heb jij hem al gequote en heeft het geen zin meer
Vandaar de vraagquote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:10 schreef Drug het volgende:
[..]
truffels vind ik vergelijkbaar met shrooms (ook zelfde actieve bestanddeel), het is geweldig. lsd heeft mijn voorkeur omdat ik daar wat minder chaotisch van word, maar truffels zijn dope af, binnenkort ook weer keer sessie doen
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh lol ik had mn gebruikersnaam niet ingevoerd, nu zie ik het wel namelijk![]()
Ripquote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn haardroger is deaud en ik moet over een uur uit eten gaan en ASDFGHJKL help.
Verfstripper optie? Wel op standje laag zetten.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn haardroger is deaud en ik moet over een uur uit eten gaan en ASDFGHJKL help.
ja de vrees voor lsd is in mijn ervaring (en ook die van anderen die beide hebben geprobeerd) niet gerechtvaardigd gebleken. lsd is veel meer stuurbaar en houd je hoofd helderder.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Vandaar de vraagLSD ben ik beetje bang voor, bang dat ik bad trip ofzo krijg. Bij de truffels overigens nergens last van, erg fijne en bijzondere ervaring.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:14 schreef Opsonisatie het volgende:
veel etentjesquote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoeveel had je genomen dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:10 schreef Drug het volgende:
[..]
rt
[..]
ja vond ik, anderen vinden het vet, voor mij hing het wat flauwtjes tussen psychedelisch en stimulant/empathogeen ofzo
[..]
Ja haagsquote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey hallo, jij bent aanwezig in het verkeerde topic. Op naar EK
kan niet herinneren is lang geleden, vermoedelijk wat op erowid staat aangeduid als sterke trip ofzoquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh nou hierbij mijn stats.doe dan heel 2016 doosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nou hierbij mijn stats.Had verwacht dat ik wel in de top 20 zou staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Valt mee huehuequote:
Helllll nahquote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Verfstripper optie? Wel op standje laag zetten.
Eens kijken of je in de 2016 lijst staatquote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had verwacht dat ik wel in de top 20 zou staan.
oke wacht fekkitquote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:18 schreef NoelGallagher het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE!!!!
Kan niet anders.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eens kijken of je in de 2016 lijst staat
[..]
oke wacht fekkit
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:20 schreef Opsonisatie het volgende:
2016.looooooolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nou hierbij mijn stats.ik heb - stalky creepy dat ik ben - even gecheckt je top sinds ik in klb sc kom. ik sta dan op 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ik ga nu een restraining order aanvragen voor mezelf doei)
quote:FOK!vriendjes lijst van gebruiker "haags_kwartiertje" van 01-01-2016 t/m 25-06-2016
nr / aantal keer gequote / gebruiker
001 1360 aloa
002 1044 opperkleurder
003 0735 DonRaja
004 0642 Sked
005 0550 JanCees
006 0535 Etsu
007 0510 Insomnia_
008 0493 Lange_Lans
009 0486 Doublepain
010 0453 kapiteintje
011 0452 Ajacied422
012 0450 chufi
013 0428 Littlerabbit
014 0411 hafcfan
015 0373 KingRoland
016 0370 Paxcon
017 0368 xcachet
018 0345 onlogisch
019 0338 SantaClausNorthPole
020 0334 Tagliano
021 0316 GGMM
022 0309 TUFKAL
023 0299 Skeletor.
024 0285 Mortaxx
025 0280 Amarantha
026 0276 Karina
027 0268 napoleonfour
028 0265 Saind
029 0248 Frozen-assassin
030 0240 Vasion
ah ok ga binnenkort ff proberenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:18 schreef Drug het volgende:
[..]
kan niet herinneren is lang geleden, vermoedelijk wat op erowid staat aangeduid als sterke trip ofzo
HAHAHAHAHA CREEPquote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:20 schreef Drug het volgende:
[..]
ik heb - stalky creepy dat ik ben - even gecheckt je top sinds ik in klb sc kom. ik sta dan op 1.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:20 schreef Drug het volgende:
[..]
ik heb - stalky creepy dat ik ben - even gecheckt je top sinds ik in klb sc kom. ik sta dan op 1.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:20 schreef Opsonisatie het volgende:
2016.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is dat mogelijkquote:
Ik heb zo hard gewerkt aan onze band
Blijkbaar nog steeds een lekke fietsband ofzo.Zonder wrijving geen glans
Wie weet in de toekomst. Even iemand zoeken die me dan in de gaten kan houdenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:16 schreef Drug het volgende:
[..]
ja de vrees voor lsd is in mijn ervaring (en ook die van anderen die beide hebben geprobeerd) niet gerechtvaardigd gebleken. lsd is veel meer stuurbaar en houd je hoofd helderder.
nadeel is de lange duur, en ook de vrij lange coming down, vooral omdat ik tijdens zo'n acid trip ook onvoldoende eet
Jezelf op 1, godverdommequote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:21 schreef Drug het volgende:
[..]
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "Opsonisatie" van 29-04-2016 t/m 25-06-2016
001 129 Drug
002 125 Paxcon
003 104 JR-Style-93
004 100 Nouri
005 095 hetzalallemaalwel
006 090 Catkiller
006 090 SantaClausNorthPole
008 072 Frozen-assassin
009 071 HPLC
010 065 Fok-it
klik hier voor meer stats
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:21 schreef Drug het volgende:
[..]
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "Opsonisatie" van 29-04-2016 t/m 25-06-2016
001 129 Drug
002 125 Paxcon
003 104 JR-Style-93
004 100 Nouri
005 095 hetzalallemaalwel
006 090 Catkiller
006 090 SantaClausNorthPole
008 072 Frozen-assassin
009 071 HPLC
010 065 Fok-it
klik hier voor meer stats
was wel in periode dat ik veel acid nam, dus mss cross tollerance.quote:
+1quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt goed, blijf mij maar quoten
Hahahahaa ja ik ben echt compleet uit vorm, gister ook al met ramadanquote:
Jij moet haar meer quoten. Het is hoe vaak jij iemand gequote hebt.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt goed, blijf mij maar quoten
Ja is goed. Bradster wil ook een keer mee repeterenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij moeten ook even doorwerken aan onze band
Kijk mij eens gaan dan. Mister geen levenquote:Top 100 van 01-01-2016 t/m 25-06-2016
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (4568312)
001 33232 Ajacied422 0.73%
002 33144 haags_kwartiertje 0.73%
003 32555 deadprez 0.71%
004 30583 Molo 0.67%
005 28253 knokkels 0.62%
006 27744 Ghostbuster 0.61%
007 27162 Insomnia_ 0.59%
008 23183 Frozen-assassin 0.51%
009 22928 chufi 0.5%
010 21682 puzziepie 0.47%
Hoe dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk mij eens gaan dan. Mister geen leven
Wieeee???quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja is goed. Bradster wil ook een keer mee repeteren
Ja snap ik.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij moet haar meer quoten. Het is hoe vaak jij iemand gequote hebt.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja is goed. Bradster wil ook een keer mee repeteren
Niels plsquote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:25 schreef Kurovski het volgende:
ff over Kunst lullen. Dit heet 'De schreeuw'. Zie Niels kotsen op de achtergrond.
[ afbeelding ]
truffels zijn ook vet, als je daarvan plezier hebt is het goed toch. sinds mijn acid stash op is doe ik het ook weer met truffels en bvalt primaquote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Wie weet in de toekomst. Even iemand zoeken die me dan in de gaten kan houdenIk heb er al veel over gelezen en weet redelijk wat voor effecten het heeft, doe dat sowieso voordat ik iets nieuws ga proberen. Truffels heb ik me ook in verdiept en zag het wel zitten, dat bleek uiteindelijk een goede keuze te zijn geweest. Probleem is dat de effecten heel er kunnen verschillen per persoon, denk dat geen ervaring exact hetzelfde is.
is van opsoquote:
Gewoon even knallen man. Het is echt heel simpel. Kost niet eens zoveel tijd ook trouwens.quote:
laatste keer dat ik drugs genomen heb is alweer 3 a 4 jaar geleden dus gaat wel goed komen denk ikquote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:22 schreef Drug het volgende:
[..]
was wel in periode dat ik veel acid nam, dus mss cross tollerance.
laat ons weten hoe het was oké. en veel emnsen vinden het fucking chill, dus mijn ervaring hoef over de jouwe niks te zeggen
Ja, ik keek verkeerd hehe.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:25 schreef Drug het volgende:
[..]
truffels zijn ook vet, als je daarvan plezier hebt is het goed toch. sinds mijn acid stash op is doe ik het ook weer met truffels en bvalt prima
[..]
is van opso
haha jij bent hardcorequote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk mij eens gaan dan. Mister geen leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |