Godverdomme je verneukt het weerquote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:05 schreef Germano het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 1 post.
Heb ik toch even mooi fout gedacht.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Denk dan dat Zwitserland het gaat winnen
Doe normaal, lamstraal.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:57 schreef Dimachaerus het volgende:
ZAL IK TOEVEOGEN KKKKKKKW AT MOET IK ZEGGGEN ???????
bel morgen naar 06 – 81 83 56 81quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Voeg gewoon toe man.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:57 schreef Dimachaerus het volgende:
bestel springrolls dat is gezonderquote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:12 schreef MAHL het volgende:
Zal ik zo pizzatje bestellen of Chinees halen
Wel beetje triest als de pizzaman voor één persoon langs komt brengen
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:12 schreef MAHL het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vegetarische loempia volgens mij
wat is daar nou weer triest aan?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:12 schreef MAHL het volgende:
5 bedpartners tot nu toe maken ervan dat ervaring niet een ding is wat tot mijn skillset behoort.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:46 schreef Drug het volgende:
[..]
je antwoord duidt op een amateurisme dat je erg interessant maakt
bacha bazi knaapje
hoe zou je het vinden als je geslachtsorganen worden verwijderd en je wordt verkleed als een meisje en je mag dansen voor de krijgsheer?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:47 schreef SadSatan het volgende:
[..]
5 bedpartners tot nu toe maken ervan dat ervaring niet een ding is wat tot mijn skillset behoort.
Prachtigquote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:49 schreef Drug het volgende:
[..]
hoe zou je het vinden als je geslachtsorganen worden verwijderd en je wordt verkleed als een meisje en je mag dansen voor de krijgsheer?
Waar kan ik mij inschrijven?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:51 schreef Drug het volgende:
[..]
welkom in een prachtige traditie
[ afbeelding ]
per week of per maand?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:08 schreef Crack_ het volgende:
Wat is gemiddeld aantal bed partners van man/vrouw?
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vijf vrouw, zes man
Of vier vrouw, vijf man
alle statistieken over bedpartners en penislengtes zijn leugensquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke en het issss
7,9 mannen
6,8 vrouwen
Wtf, fransen gemiddeld 17![]()
o fransen zijn wel chill danquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke en het issss
7,9 mannen
6,8 vrouwen
Wtf, fransen gemiddeld 17![]()
Nee dat is de mythe. Is gebaseerd op onderzoek waarbij er onder de proefpersonen al een aanleiding was om dat te testen.quote:
Zin om een groepje FOK!kers bij elkaar te verzamelen, in een bakje te komen allemaal en dat je te laten drinken en dat je daar dan in stikt.quote:
sws al het globale onderzoek pls bitch plsquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat is de mythe. Is gebaseerd op onderzoek waarbij er onder de proefpersonen al een aanleiding was om dat te testen.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:20 schreef zeer het volgende:
5,3 cm is gewoon hartstikke normaal weet je en zgn gemiddeld in Nederland 14 cm kom op nou.
Geilquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zin om een groepje FOK!kers bij elkaar te verzamelen, in een bakje te komen allemaal en dat je te laten drinken en dat je daar dan in stikt.
zei m'n ex ook, die is nu met zo'n... zo'n kleurlingquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:20 schreef zeer het volgende:
5,3 cm is gewoon hartstikke normaal weet je en zgn gemiddeld in Nederland 14 cm kom op nou.
Ohja ik zie het, het is 1%quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat is de mythe. Is gebaseerd op onderzoek waarbij er onder de proefpersonen al een aanleiding was om dat te testen.
je ex had ook 5,3 cm?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:21 schreef Drug het volgende:
[..]
zei m'n ex ook, die is nu met zo'n... zo'n kleurling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |