Als je het zo stelt is het niet zo'n daverend succes gebleken. Dat is zo'n gift, die wil je niet krijgen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de bol heeft ons gekregen niet andersom
Niet schuw van stereotypen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Doei drug! Veel plezier bij de kapper. Sws neem je een opscheer ja
Dat is de dag van het uitgaan, de festivals en weet ik het allemaal.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan heeft men toch juist geen leben?
Dat komt omdat Frank weer die kut SC helemaal onder aan neer dondert !!!quote:
Het was gewoon een grapje om aan te geven dat het hier altijd rustig is tegenwoordig.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan heeft men toch juist geen leben?
Jammer dat je laptop nog werkt.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:25 schreef Rozevla het volgende:
Flikker net men fles spa rood over het bureau heen helemaal top
Echt he. Hij doet het er gewoon omquote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dat komt omdat Frank weer die kut SC helemaal onder aan neer dondert !!!
Een SC hoort, zoals alle delen, centraal.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dat komt omdat Frank weer die kut SC helemaal onder aan neer dondert !!!
Waarom staat centraal eigenlijk niet gewoon bovenaan?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een SC hoort, zoals alle delen, centraal.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan zou het niet centraal zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom staat centraal eigenlijk niet gewoon bovenaan?
Omdat daar sticky-topics staan.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Omdat centraal in het midden isquote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met logica.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat centraal in het midden is
HET IS GEWOON KUTquote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat centraal in het midden is
Ik duld geen tegenspraak.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als het allemaal zo vreselijk is, dan schop ik ze voortaan niet meer naar beneden. Zo.
Bij deze krijg jij een schouderklop en een sticker.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als het allemaal zo vreselijk is, dan schop ik ze voortaan niet meer naar beneden. Zo.
Het knaagt wel moet ik zeggen, maar goed, zonder autistische trekjes zit je niet op FOK!quote:
Wat een geweldige mod be je ook.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mijn weekend kan niet meer stuk.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kun jij eigenlijk ook bans uitdelen?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het knaagt wel moet ik zeggen, maar goed, zonder autistische trekjes zit je niet op FOK!
Ja!quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun jij eigenlijk ook bans uitdelen?
Ik ook. Wat doe jequote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:37 schreef Rozevla het volgende:
Godverdomme
Zit weer de hele tijd Jiskefet te kijken op YouTube nu
Deze zijn mooiquote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:37 schreef Rozevla het volgende:
Godverdomme
Zit weer de hele tijd Jiskefet te kijken op YouTube nu
Homosensueel.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:38 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Lekker stoten tussen je billen, vriend!!!
Nee, dat is maar goed ook, want ik ben niet zo computervaardig. Ik zou ongetwijfeld weleens - per ongeluk of uit pure interesse - op iets klikken.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun jij eigenlijk ook bans uitdelen?
Nog steeds droog hier.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:40 schreef xcachet het volgende:
Niels zei dat het droog bleef maar daar klopt dus niks van. Ik vertrouw hem ook niet meer.
Hier regent het al een tijdje.quote:
Mannen hè.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:40 schreef xcachet het volgende:
Niels zei dat het droog bleef maar daar klopt dus niks van. Ik vertrouw hem ook niet meer.
Wat ga je doen om 8 uur?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:42 schreef Germano het volgende:
Ziet ernaar uit dat het nog even blijft regenen.Als het om 8 uur maar droog is dan.
KETAMINE!quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:44 schreef Rozevla het volgende:
Saucijzen op
WAT ZAL IK NOG MEER IN ME NEK PROPPEN !!!
Prima zaterdag.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Naar muziek luisteren, lachen en een biertje drinken met m'n vrienden.
Dan moet het wel droog zijn. Staan wel een aantal tenten, maar is voornamelijk in de buitenlucht.quote:
Nicequote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Naar muziek luisteren, lachen en een biertje drinken met m'n vrienden.
Waarom mij niet dan? Kom ik ook nog eens onder de mensen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Inderdaad, we nemen zelfs een gast op sleeptouw vanavond. Lief van ons hè?
Bieren met vrienden betekent geen vrouwen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom mij niet dan? Kom ik ook nog eens onder de mensen.
Dit is waar.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bieren met vrienden betekent geen vrouwen.
Misschien ben ik helemaal geen vrouwquote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kom maar. Kunt handig ergens crashen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel in om te dansen en te sjansen hoor. Vrienden erbij of niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nouja, 1 gleufdier moet er zijn om alle tering zooi op te ruimen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit is echt een uitspraak van een eeuwige vrijgezel.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]
[..]
Nouja, 1 gleufdier moet er zijn om alle tering zooi op te ruimen.
Durf nietquote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Kom maar. Kunt handig ergens crashen.
Zo'n gast die deze week pas hier is komen wonen nemen wij vanavond ook mee, althans als hij om 8 uur aanwezig is.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:
Wel, jij had me toen eens zo'n blog gestuurd waarbij je bijhield wat je allemaal deed, met je opleiding en dergelijke en ik ben er wel redelijk zeker van dat jij een meisje bent.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien ben ik helemaal geen vrouw
Autisme.quote:
Ohjaaaaaaa.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel, jij had me toen eens zo'n blog gestuurd waarbij je bijhield wat je allemaal deed, met je opleiding en dergelijke en ik ben er wel redelijk zeker van dat jij een meisje bent.
Zo niet, dan moet ik zeggen dat de ingreep bijzonder goed is gelukt.
Ik blijf maagd tot aan mijn huwelijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:56 schreef Germano het volgende:
Hebben we elkaar al bijna 600 keer gequote? Anders moeten we binnenkort er tegenaan.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:56 schreef Germano het volgende:
Hebben we elkaar al bijna 600 keer gequote? Anders moeten we binnenkort er tegenaan.
He ???? !!!!quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:56 schreef Germano het volgende:
Is je missie al mislukt gok ik.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik blijf maagd tot aan mijn huwelijk.
quote:
Luister dat nummer maar. Ik vind het heerlijk klinken.quote:
tps://youtu.be/2Aam1q_wpj8?t=114 ga eens fixen frank of hoe doe je die tijdshitquote:
Het regent hier ook, woon je vlakbij?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:40 schreef xcachet het volgende:
is te doen ja, een paar keer per jaarquote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:58 schreef Germano het volgende:
[..]
Luister dat nummer maar. Ik vind het heerlijk klinken.
Misschien wel, dm anders ff waar je woont hihi ;$ ;$ xdquote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het regent hier ook, woon je vlakbij?
hier ook :$quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het regent hier ook, woon je vlakbij?
Veel beter dan die teringherrie.quote:
woooooooooowquote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Inderdaad, heeft me gisteren ook 30 euro gekost.
Gokkastenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Moest even de gokkast spekken samen met m'n nieuwe maat.
prachtig frank, kan je tenminste whisky bij drinken, bij dat andere is mn glas telkens leegquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Veel beter dan die teringherrie.
Na die eerste goal dacht ik, nou Ajax kan er rustig vijf miljoen meer voor vragen, maar gaandeweg begint het een beetje tegen te vallen.quote:
niks mis met plezier makenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Is redelijk verleidelijk als je te diep in het glaasje hebt gekeken.
En degene na jullie pakte de jackpotquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Moest even de gokkast spekken samen met m'n nieuwe maat.
Een man naar mijn hart.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
prachtig frank, kan je tenminste whisky bij drinken, bij dat andere is mn glas telkens leeg
'hij rekende niet op die bal'quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Na die eerste goal dacht ik, nou Ajax kan er rustig vijf miljoen meer voor vragen, maar gaandeweg begint het een beetje tegen te vallen.
Nee, toen sloot de kroeg. Wel een paar rondjes Jägerbomb gekregen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En degene na jullie pakte de jackpot
Ach, voor 30 euro.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, toen sloot de kroeg. Wel een paar rondjes Jägerbomb gekregen.
was het wat?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:04 schreef Germano het volgende:
Zojuist 2 filmpjes op Snapchat gezien van een chick die met haar poes speelt.
dat is wat frank in je losmaaktquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:02 schreef Germano het volgende:
Krijg zin om een beetje te nakken van die muziek.
Heb gelukkig geen sealtje meer liggen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat is wat frank in je losmaakt
Vijfquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Na die eerste goal dacht ik, nou Ajax kan er rustig vijf miljoen meer voor vragen, maar gaandeweg begint het een beetje tegen te vallen.
En dat voor een suffe kantoorbaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:07 schreef Germano het volgende:
[..]
In Duitsland 30 euro voor 20 minuten.
'zoiets' arme xcachetquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:08 schreef Germano het volgende:
Heb ik van horen zeggen hè. Zelf nog nooit geld uitgegeven aan zoiets.
Wel een lekker ding.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben maar een ding in deze maatschappij.
daarom zoek je het nu ook hogeropquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben maar een ding in deze maatschappij.
Dit is de beste mop die ik ooit heb gehoord.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:10 schreef Rozevla het volgende:
2 soepkommen liggen bij elkaar in bed.
Zegt de een tegen de ander.....
Hee ! Maggi erin ??? !!!
HAHAHAHAHAHAHA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2016 15:12:19 ]
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:11 schreef xcachet het volgende:
Nog even blijven quoten GermanoNog te laagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog even blijven quoten GermanoEven doorgaan zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet nog even blijven quotenZie dat je er al 10 hebt gebatst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet nog even blijven quotenplek 8, niet slecht voor 6 maandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2016 15:13:44 ]
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:13 schreef xcachet het volgende:
[..]CripSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow, jij hebt mij het meest gequote![]()
Gewoon Googlen op Fok statsquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je zoiets kunt opzoeken. Wil het wel weten eigenlijk.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:15 schreef xcachet het volgende:
[..]Nog 124 posts totdat ik m'n pener in jou kan steken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow, jij hebt mij het meest gequote![]()
Ik moet nog even blijven quotenhey cachetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent niet ingelogdquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:15 schreef xcachet het volgende:
https://www.thuisserver.n(...)bfcfci&tab=tab_table
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Cachet, kun je die van mij eens doen
Je bent bijna aan de beurtquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:18 schreef xcachet het volgende:
[..]dpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2016 15:19:59 ]
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je bent bijna aan de beurtben ik door al die mensen gequote?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo vaak heb jij hun gequote volgens mijquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben ik door al die mensen gequote?
Nee, die heb jij gequote. Ik sta niet eens in je top 20.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben ik door al die mensen gequote?
Onze vriendschap is nog pril.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, die heb jij gequote. Ik sta niet eens in je top 20.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer statsBaby darling doll face honey
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:26 schreef Crack_ het volgende:
Allemaal GRTD'ers. Wat doe je hier :sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats
Is dat typen met twee toetsenborden?quote:
Leven zoekenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Allemaal GRTD'ers. Wat doe je hier :s
quote:
Nou nouquote:
Vergeleken met GRTD welquote:
Echt? Wie nog dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vergeleken met GRTD wel![]()
En verder, ja je kent grtd dus en bestaat nu eigenlijk uit 5 users oid
KS, fokkie, euhm Sofje al is ze er ook niet meer zo veel euhhhhh.. Inso ofcourse en ik ook nog wel, ben alleen niet zo goed in twee sc'squote:
Jammer welquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
KS, fokkie, euhm Sofje al is ze er ook niet meer zo veel euhhhhh.. Inso ofcourse en ik ook nog wel, ben alleen niet zo goed in twee sc's. Oh en Haags
. Opso is er ook wel regelmatig
Misschien vergeet ik er nog wel paar maar gewoon die er het meest zijn. En dan de mensen die je er wel knt verwachten maar er niet super vaak zijn zoals Typisch, Toto en Fera enzo
Ja, vind ik ookquote:
Mortaxxquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
KS, fokkie, euhm Sofje al is ze er ook niet meer zo veel euhhhhh.. Inso ofcourse en ik ook nog wel, ben alleen niet zo goed in twee sc's. Oh en Haags
. Opso is er ook wel regelmatig
Misschien vergeet ik er nog wel paar maar gewoon die er het meest zijn. En dan de mensen die je er wel knt verwachten maar er niet super vaak zijn zoals Typisch, Toto en Fera enzo
Je hebt er geen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe kan ik mijn vriendjeslijst vinden?
Sowieso niet. Jij bent hierquote:
Je doet niet vanaf 2014quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:41 schreef Drug het volgende:
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "Drug" van 01-01-2016 t/m 25-06-2016
nr / aantal keer gequote / gebruiker
001 239 deadprez
002 210 Stimorol-
003 190 Crip
004 189 Opsonisatie
005 166 NoelGallagher
006 141 hetzalallemaalwel
007 108 zeer
008 096 Chloroform
009 086 Chai
010 078 xcachet
011 064 Lieutenant
012 053 -supergirl-
013 052 Zosk
014 051 Willoow
015 047 Kurovski
016 046 PeZu
017 045 HPLC
018 044 Samzz
019 043 Amarantha
020 042 Neverknown
021 039 Der_Mann
021 039 Crack_
023 038 haags_kwartiertje
023 038 Oberkullie
025 030 Mr.Galaxy.
026 028 LovelyLady
027 027 2NutZ
027 027 TARDIS.
027 027 Germano
030 026 gianni61
030 026 Frozen-assassin
032 025 Dqod
klik hier voor meer stats
al m'n sc vrinden
en m'n stalker mr. galaxy
Zijn bangalijstenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Lijkt me echt vetquote:We zijn begonnen met het verzorgen van de figurantie voor onze 2e Amerikaanse film Productie "The Hitmans bodyguard"
Met grote sterren als Ryan Reynolds, Samuel L. Jackson, Gary Oldman en Salma Hayek. nl acteurs die mee spelen zijn: Barry Atsma en Noortje Herlaar
The Hitman's Bodyguard vertelt over een huurmoordenaar (Jackson) die door een bodyguard (Reynolds) moet worden beschermd als hij besluit te getuigen tegen een moordlustige Oost-Europese dictator (Oldman). Deze stelt echter alles in het werk om te voorkomen dat de twee mannen de rechtbank in Den Haag bereiken.
De film wordt geregisseerd door Patrick Hughes, die eerder de hitfilm Expendables 3 maakte. In Amsterdam staan onder meer een achtervolging over de grachten en scenes bij het Rijksmuseum gepland. De ontploffingen en auto crashes zullen niet ontbreken. Het is volgens de gemeente Amsterdam de grootste Amerikaanse productie in lange tijd die Nederland aandoet.
We gaan 3 dagen filmen en je moet ook alle 3 deze dagen komen.
Losse dagen op dit moment NIET mogelijk
draaidagen zijn zondag 26, maandag 27 en dinsdag 28 juni
tijden: 7:30 t/m 19:00
vergoeding: 40,- per dag
we hebben 4 figuranten met auto nodig, die krijgen 50,-
Als je deze draaidag mee wil doen? mail dan voor 18:00 naar dennis@dutchcasting.nl
Nee Praediniussingelquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:45 schreef Lieutenant het volgende:
Opso is Oosterparbuurt beste buurt van Grun?
Maar toch leuk om eens in een film te komen. Niet voor 't geld :squote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Moderne slavernij. Komt neer op een uurloon van minder dan 4 euro.
Ik sta niet zo graag in het middelpunt.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar toch leuk om eens in een film te komen. Niet voor 't geld :s
Introvert uniek sneeuwvlokje muurbloempjequote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik sta niet zo graag in het middelpunt.
zomaar?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:48 schreef xcachet het volgende:
M'n broertje is in elkaar geslagen door een oude manEcht wtf..
Helemaal ontdaan, zo zielig..
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Nog 124 posts totdat ik m'n pener in jou kan steken.
En Frank is toevallig net verdwenenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:48 schreef xcachet het volgende:
Ga lekker in Beijum wonen, past wel bij jouquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:45 schreef Lieutenant het volgende:
Opso is Oosterparbuurt beste buurt van Grun?
geregistreerd op: vrijdag 11 maart 2016 @ 10:08quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sowieso niet. Jij bent hier
[..]
Je doet niet vanaf 2014
Geen kamers te huur daar, tofste buurt die betaalbaar is voor studenten? Hamburgerstr. is tof toch?quote:
Hahaquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:48 schreef xcachet het volgende:
lukt bij mij allen mobiel. onderste queryquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Naja, ruzie is er nooit out of the blue. Maar hij was op de skatebaan. Kreeg wat woorden met een 2 jaar jongere jongen. Zei m'n broertje; "zou mij maar niet aanraken". Dus dat jochie duwt hem en bleef duwen maar hij liep weg, want jochie was echt kleiner zei die. Ging mijn broertje bij tankstation schuilen voor de regen samen met zijn vriend. Kwam die vader in de auto daarheen. Gooit zijn step in de vijverquote:
wat de fuckquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Naja, ruzie is er nooit out of the blue. Maar hij was op de skatebaan. Kreeg wat woorden met een 2 jaar jongere jongen. Zei m'n broertje; "zou mij maar niet aanraken". Dus dat jochie duwt hem en bleef duwen maar hij liep weg, want jochie was echt kleiner zei die. Ging mijn broertje bij tankstation schuilen voor de regen samen met zijn vriend. Kwam die vader in de auto daarheen. Gooit zijn step in de vijvergeeft m'n broertje een paar knietjes in zijn gezicht en klappen
Wat een niveau
Korrewegwijkquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:52 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Geen kamers te huur daar, tofste buurt die betaalbaar is voor studenten? Hamburgerstr. is tof toch?
Smeer poep op z'n voordeur. Dat zal hem leren!quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Naja, ruzie is er nooit out of the blue. Maar hij was op de skatebaan. Kreeg wat woorden met een 2 jaar jongere jongen. Zei m'n broertje; "zou mij maar niet aanraken". Dus dat jochie duwt hem en bleef duwen maar hij liep weg, want jochie was echt kleiner zei die. Ging mijn broertje bij tankstation schuilen voor de regen samen met zijn vriend. Kwam die vader in de auto daarheen. Gooit zijn step in de vijvergeeft m'n broertje een paar knietjes in zijn gezicht en klappen
Wat een niveau
Ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je komt binnen en dit is het eerste wat je zegt?
weet ie wie het is? aangifte doen tegen die laffe kneusquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat een niveau
Sorry maar hier geloof ik geen fuck van.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat een niveau
Er was heel toevallig politie omdat daar in de buurt een aanrijding was. Maar die man was al weg natuurlijk. Mijn broertje heeft wel woorden, maar vechten... Sowieso als volwassenen een kind in elkaar slaanquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
wat de fuckwat een zielige kneus die ouwe man
Als dat jochie naar huis gaat en zegt tegen zijn pa "de jongens op de skatebaan slaan mij in elkaar" dan snap ik dat je als vader bloed link wordt. Maar ditquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sorry maar hier geloof ik geen fuck van.
Iemand op z'n plaats zetten mag wel hoor. Kan wel met minder geweld natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er was heel toevallig politie omdat daar in de buurt een aanrijding was. Maar die man was al weg natuurlijk. Mijn broertje heeft wel woorden, maar vechten... Sowieso als volwassenen een kind in elkaar slaan
Geen ervaring mee want had zonder internetgedoe kamer gefixtquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:58 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Thanx, weet je hoe je op kamernet kunt aangeven dat je een balcon wil? /vragenrant.
wutquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Iemand op z'n plaats zetten mag wel hoor. Kan wel met minder geweld natuurlijk.
Vertel of is dat alleen op jezelf van toepassing?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geen ervaring mee want had zonder internetgedoe kamer gefixt
connectiesquote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:03 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Vertel of is dat alleen op jezelf van toepassing?
KLB SC FTWquote:
Fysiek geweld gaat wel echt te ver. Al hadden die jongens wel gevochten.. Dat doe je toch nietquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Iemand op z'n plaats zetten mag wel hoor. Kan wel met minder geweld natuurlijk.
hij vroeg nog zo van... WAT NO MONIE? HOW TOE PEE HIER VOOR?quote:
zoksquote:
haha is je broertje homo?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat een niveau
stage zou je buitenland toch? wat voor minor wil je doen?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jwel, maar volgend jaar wss niet meer wegens stage en minor
jij ziet eruit of je een tumor op je nek hebt. get it, je hoofdquote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij typt alsof je een tumor aan je wijsvinger hebt
wil je me beoordelen op mijn gedrag, dit is erg laag. dankjewelquote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:14 schreef Drug het volgende:
[..]
jij ziet eruit of je een tumor op je nek hebt. get it, je hoofd
graag gedaanquote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wil je me beoordelen op mijn gedrag, dit is erg laag. dankjewel
dit soort posts... Ik zie daar de tumor niet van in.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:14 schreef Drug het volgende:
[..]
inderdaad, die jongen moet nodig even een luchtje scheppen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dit soort posts... Ik zie daar de tumor niet van in.
komt Drug bij de dokter met een kikker op z'n kopquote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:14 schreef Drug het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dit soort posts... Ik zie daar de tumor niet van in.
Anderhalve minuut genoten.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:40 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ossen_op_school.html
Totale waanzinDie leraar ook, wat een mietje zeg.
Zitten wel enkele talentjes tussen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh, dat zekergeen seconde verveling, helemaal top.
Die van Hamsik was ook sws mooier dan die van Payetquote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik zei het ook verkeerd. Vind deze goal mooier.
Oh ja, helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die van Hamsik was ook sws mooier dan die van Payet
Oeffff, lekker is datquote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:47 schreef Germano het volgende:
Verheug me nu al op m'n avondeten. Ga dadelijk chili con care maken.
ok nielsquote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:47 schreef Germano het volgende:
Verheug me nu al op m'n avondeten. Ga dadelijk chili con care maken.
Ja, de aftermath is wel iets minder. Morgen sowieso een paar keer oerendhard naar het toilet rennen.quote:
vind je poepen niet fijn dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, de aftermath is wel iets minder. Morgen sowieso een paar keer oerendhard naar het toilet rennen.
Jawel, maar niet er teveel geweld bij komt kijken. De geur van overwinning is wel prachtig natuurlijk.quote:
haha, lekker manquote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:51 schreef Germano het volgende:
Moet sowieso nog een keer kakken vandaag. Dat witbier maakt ook wat los in mij.
Als hij de jongedames aanraakt klagen de ouders hem aan voor aanranding.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:40 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ossen_op_school.html
Totale waanzinDie leraar ook, wat een mietje zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |