Dan kun je maar beter kappen als je dat van jezelf weet. Zeker voor 10kquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is niets voor mij, onderwijs
Heb het nu jaartje geprobeerd.
Vind niveau te laag.
Ben niet voor in de wieggeleged om om te gaan met gemiddelde student.
Doe nu 2 zelfstudies waarvoor 1 ter voorbereiding op een test en andere studie is vereiste zodat ik toegelaten wordt volgend jaarquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Én een premaster jahoe gaat het bij jou daarmee?
~2k, is redelijk te doenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon even duur als wat je nu betaalt als het goed is
Ja, beter tijd besteden aan belangrijke zakenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:02 schreef Flippiee het volgende:
Dan kun je maar beter kappen als je dat van jezelf weet. Zeker voor 10k
Misschien heb ik nog te veel last van het 1e generatie student syndroom.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het wel leuk op de uni.
Beetje je tijd verdoen aan obscure kennis.
daar is hbo voorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien heb ik nog te veel last van het 1e generatie student syndroom.
Ik denk bij alles nog te veel.
1. wat is het praktische nut
2. hoe ga ik hier geld mee verdienen
ja begrijp ikquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
het is vreselijk
de interactiviteit, project werken
al die shit
dat is eigenlijk het bestequote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja begrijp ik
en wo is ook niks voor me
dus gewoon geld maken
Oh dan zou ik het ook niet volhouden op de uni.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien heb ik nog te veel last van het 1e generatie student syndroom.
Ik denk bij alles nog te veel.
1. wat is het praktische nut
2. hoe ga ik hier geld mee verdienen
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, beter tijd besteden aan belangrijke zaken
Projectenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
het is vreselijk
de interactiviteit, project werken
al die shit
Maar als je het niveau van WO te laag vind, vind je het niveau van `gewoon geld maken' ook niet te laag dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja begrijp ik
en wo is ook niks voor me
dus gewoon geld maken
Uiteraard.quote:
Ja, maar ik ga voor mezelf werken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je het niveau van WO te laag vind, vind je het niveau van `gewoon geld maken' ook niet te laag dan?
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:09 schreef Nouri het volgende:
ik denk nog steeds dat inso alles bluft en een oude vrouw van 40 is
wat is dit.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
https://www.xbtfreelancer.com/
Dit is wat voor jou.
Leuk!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard.
Volgende week gaan we weer.
Komt dichtbij nu
Kaneel. HOE?.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Flips, zullen we nudies ruilen?
De jouwe voor die van Screw.
Je hart hoort ook te kloppen he opsootjequote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn hart is ernstig vaak aan het kloppen, relax ofzo.
Nee, eigenlijk is alles geregeld en betaald.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:10 schreef Flippiee het volgende:
Leuk!
Haha ja tijd gaat zeker op het laatst echt snelMoet er nog heel veel geregeld worden?
70 x per minuut zelfs (gemiddeld genomen)quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hart hoort ook te kloppen he opsootje
Oh nais! Natuurlijk maar kleine dingen is niet heel erg, belangrijk, maar niet heel erg.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk is alles geregeld en betaald.
Al zijn er altijd nog kleine dingen om te regelen.
En we moeten nog liedjes kiezen![]()
Het was een bluf om te weten te komen wat ik nodig zou hebben.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kaneel. HOE?.
Omygod. HOE?.
hoe kom je er aan?
dit is gewoon hetzelfdequote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
https://www.xbtfreelancer.com/
Dit is wat voor jou.
Dat wist ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
70 x per minuut zelfs (gemiddeld genomen)
Sodeju hey.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:12 schreef Insomnia_ het volgende:
En er is op moment een logistieke kwestie bezig om familie uit 7 landen te plukken
goede zinquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je niet zo'n apaat had had je ook VAKANTIEFOTOS gehad tjack
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was een bluf om te weten te komen wat ik nodig zou hebben.
Ik ga direct aan het werk om ze te verkrijgen.
Eindstand is dat je de helft in je zak steekt en de andere helft voor de overheid werktquote:
Feest.quote:
Ja echt.quote:
En ik een nieuwsgierige vrouw.quote:
Hoezo nietquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:18 schreef Flippiee het volgende:
Feest.
Ik trouw wel gewoon niet.
Ib4 getrouwd zijn binnen 5 jaar.
nog steeds 5k per maandquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eindstand is dat je de helft in je zak steekt en de andere helft voor de overheid werkt
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hart hoort ook te kloppen he opsootje
Weet niet inso. Ik ben sowieso niet zo succesvol, laat staan dan ooit trouwen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo niet
Ik heb er HEEL veel zin in.
Maar lig er snachts tegelijkertijd wakker van
zou net erg vindenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb je wat aan als je je elke nacht in een keuken begeeft.
zoals toen wij vroeger foktequote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:22 schreef Nouri het volgende:
[..]
zou net erg vinden
lekker elke nacht fokken
hoezo niet succesvolquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet niet inso. Ik ben sowieso niet zo succesvol, laat staan dan ooit trouwen.
Kan me goed voorstellen dat je er naar uit kijkt. Lijkt me echt iets moois. Zeker als je er zo mee bezig bent.
Liefquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik gun je alle nudies van de wereld.
Aww. Doe mediteren. Of ga een rondje lopen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]ja flips, maar mr hart klopt zeer hard en snel terwijl ik gewoon lig
Oh well tentamenstress
flipje zit in haar emofase van liefdesverdrietquote:
toen werkte ik in de kaas nogquote:
Hier moest ik hardop om lachen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:24 schreef Nouri het volgende:
en toen werd ik ontslagen omdat ik een order van 15k had verpest
was jammer wel
och je hebt maar 1 keer lucky nodigquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben alweer bijna 24 jaar single. #confessions. Dan is trouwen wel erg ver weg.
Single leef beste leef.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
je bent een vrouw en zit er goed uitquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
och je hebt maar 1 keer lucky nodig
Danke schönquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:25 schreef Nouri het volgende:
[..]
je bent een vrouw en zit er goed uit
gaat geen probleem worden lijkt mij
Er zullen vast mensen zijn die dat menen.quote:
Het ziet er voor mij niet veel beter uit hoor. En ik ben 2 jaar ouderquote:
had toen nachtdienst dus moest hele productieproject alleen doenquote:
Misschien moet je vaker naar de kerk gaan (katholieke)quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Danke schön
[..]
Er zullen vast mensen zijn die dat menen.
In je onderbroek op de bank chillen met een biertje, een beetje fappend op foto's van foksters.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er zullen vast mensen zijn die dat menen.
Dat is wel een nadeel ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
In je onderbroek op de bank chillen met een biertje
Etsu natuurlijkquote:
*insert 100 cliches*quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het ziet er voor mij niet veel beter uit hoor. En ik ben 2 jaar ouder
Wat?quote:
etsu was leuker dan deze naamquote:
moet jij weten, ik kom gewoon voor n avondje sc, verder niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:30 schreef Nouri het volgende:
[..]
etsu was leuker dan deze naam
zullen we met je nieuwe naam de strijdbijl begraven
stuur gewoon vakantiefoto´s naar mij kk apaatquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee weinig gemaakt.
Heb een beetje heimwee he
Lekker hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:30 schreef Vidura het volgende:
Hey Fokkie, ik ga in november naar Belize.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:31 schreef Nouri het volgende:
[..]
stuur gewoon vakantiefoto´s naar mij kk apaat
oké dan zijn we vanaf nu vriendenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:31 schreef Vidura het volgende:
[..]
moet jij weten, ik kom gewoon voor n avondje sc, verder niet.
ja gelukkig bijna naar huisquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee weinig gemaakt.
Heb een beetje heimwee he
Ik kan het altijd proberen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moet je vaker naar de kerk gaan (katholieke)
niet vegetenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik stuur morgen wel een compilatie.
Kerkgangers zijn relatief vaak getrouwd op jonge leeftijd.quote:
Ja, een vriend naar wie ik toeging naar Hawaii, gaat op rondreis in Centraal- en Midden-Amerika en ik ben met Thanksgiving een week vrij, dus ga ik zijn kant op.quote:
Netjes.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:32 schreef Vidura het volgende:
[..]
Ja, een vriend naar wie ik toeging naar Hawaii, gaat op rondreis in Centraal- en Midden-Amerika en ik ben met Thanksgiving een week vrij, dus ga ik zijn kant op.
En in december komen mn ouders naar NYC, dus dat ook meepakken.
Waarom geldt dat niet voor jou danquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
Potje dekseltje
Bla bla bla bla
Ik ben niet zo rijk als jijquote:
Dat verbaast me eigenlijk niet zo heel erg.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kerkgangers zijn relatief vaak getrouwd op jonge leeftijd.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat verbaast me eigenlijk niet zo heel erg.
half augustusquote:
September zit ik in costa rica hequote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:35 schreef Vidura het volgende:
[..]
half augustus
maar vanaf donderdag weet ik PRECIES wanneer en hoelaat enzo en dan ga ik het JOU vertellen
Nee mja. Eerst maar eens tijdje gaan werken als ik weer baan hebquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:34 schreef Vidura het volgende:
[..]
Alsof alleen de rijken reisjes kunnen maken
waar kan ik tekenenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan kunnen we in (bijna) dezelfde timezone appen
Mooiquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:35 schreef Vidura het volgende:
[..]
ja misschien moet ik weekendje langskomen
van jouquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van wat JC? Ik ben het alweer vergeten eigenlijk.
kut van je solli pikquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee mja. Eerst maar eens tijdje gaan werken als ik weer baan heb
Toch niet aangenomen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee mja. Eerst maar eens tijdje gaan werken als ik weer baan heb
Ja, waren gewoon aan het trollenquote:
sowieso wedstrijdje houden wie snelst cameltje op kan rokenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat Ets en ik het PRIMA in real kunnen vinden
Beide verknipt
Vreemdquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, waren gewoon aan het trollenEerst aan telefoon en op kantoor alles positief en vul je beschikbaarheid maar alvast in
1,5 week later: Ja we twijfelen toch dus ja, doei
Uh oke
jij en jancees zou wel droomkoppel zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja weet ik veelIk zal wel wat voor je fixen.
walgelijkquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Flips moet boys vergeten.
Gewoon lieve meid scoren.
Jaquote:
Misschien hadden ze je FOK! account gevonden bij de HR.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaging nergens over. Was ook voicemail dus heb ze niet teruggebeld, stik er lekker in
Zou ik ook niet doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaging nergens over. Was ook voicemail dus heb ze niet teruggebeld, stik er lekker in
Hehequote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien hadden ze je FOK! account gevonden bij de HR.
Klantenservice.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:41 schreef Vidura het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen.
Voor welke functie was t?
wij weigeren ook iedereen op werkquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rechtsquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hehe
Dat zou een hoop verklaren ja.
Waren allemaal rechtse rakkers zeker die mijn NWS-reacties zaten te lezen
had ik ook vies vaak met stage zoekenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, waren gewoon aan het trollenEerst aan telefoon en op kantoor alles positief en vul je beschikbaarheid maar alvast in
1,5 week later: Ja we twijfelen toch dus ja, doei
Uh oke
Bij zwartwerk is dat probleem niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
had ik ook vies vaak met stage zoeken
krijg je rondleiding alles, opdracht besproken etc
paar dagen later niet aangenomen
Uhuquote:
Start je eigen bedrijf.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
UhuBen er nog steeds wel zwaar chaggi van mja, life goes on dit dat.
Dat elke keer tegen jezelf zeggen maakt het niet veel beter mja
allemaal schijtwijvequote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:43 schreef Nouri het volgende:
mag ik wat zeggen?
ja sjonnie je mag wat zeggen
het zijn allemaal potten
#goud
klopt dan bel je op of je mag werkenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij zwartwerk is dat probleem niet.
Ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
klopt dan bel je op of je mag werken
ja morgen 7 uur beginnen
Ja, moet je wel wat innovatiefs in handen hebben anders wordt dat ook geen big businessquote:
ook niet slechterquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
UhuBen er nog steeds wel zwaar chaggi van mja, life goes on dit dat.
Dat elke keer tegen jezelf zeggen maakt het niet veel beter mja
Je hoeft tohc ook niet gelijk big business te zijn als je er van zou kunnen levenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, moet je wel wat innovatiefs in handen hebben anders wordt dat ook geen big business
quote:
Valkenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:46 schreef Nouri het volgende:
[..]![]()
staat toch wel heel hoog op mijn youtubehitlist
al is deze mijn lievelings
Mja, na zoveel jaar ben jee r gewoon klaar. Het enige voordeel is dat je uiteindelijk toch wel door gaat op de automatische piloot maar wat schiet je er mee op. Ben je straks 30. Heb je nog niks.quote:
Nee mja. ik zou echt niet weten wat. Ben daar totaal niet bekend meequote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hoeft tohc ook niet gelijk big business te zijn als je er van zou kunnen leven
Ik zou wel die CV een beetje gaan opleuken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, na zoveel jaar ben jee r gewoon klaar. Het enige voordeel is dat je uiteindelijk toch wel door gaat op de automatische piloot maar wat schiet je er mee op. Ben je straks 30. Heb je nog niks.
Want die kant gaat het wel op, achja
Internet is een schat aan informatie aan alles wat je jezelf wil leren.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee mja. ik zou echt niet weten wat. Ben daar totaal niet bekend mee
Uhu, ja heb al wel wat geswitchedquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou wel die CV een beetje gaan opleuken.
Waarom solliciteer je dan niet op baantjes met grotere kans om te worden aangenomenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, na zoveel jaar ben jee r gewoon klaar. Het enige voordeel is dat je uiteindelijk toch wel door gaat op de automatische piloot maar wat schiet je er mee op. Ben je straks 30. Heb je nog niks.
Want die kant gaat het wel op, achja
haha ik moest altijd tegen dat vrouwenteamquote:
huhquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:50 schreef Nouri het volgende:
[..]
haha ik moest altijd tegen dat vrouwenteam
zo slecht was ik
De kans dat ik voor de baantjes waar ik op heb gesolliciteerd niet aangenomen werd was ook niet klein. Heb er paar jaar ervaring in, goede leeftijd, goede motivatie dusja.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom solliciteer je dan niet op baantjes met grotere kans om te worden aangenomen
Je zegt dat dit een paar jaar al speelt, schijnbaar dus nietquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De kans dat ik voor de baantjes waar ik op heb gesolliciteerd niet aangenomen werd was ook niet klein. Heb er paar jaar ervaring in, goede leeftijd, goede motivatie dusja.
Dat zeg ik niet. Maargoedquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je zegt dat dit een paar jaar al speelt, schijnbaar dus niet
quote:
Nou ja, je kan niet alles verschuiven natuurlijk maar scheelt wel paar jaar jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Je mag zelf mij wel als referent zetten.
ik moest daar een jaar tegen voetballen jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
deed je daar mee
dan was je wel heel slecht ja
Dat kan wel hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, je kan niet alles verschuiven natuurlijk maar scheelt wel paar jaar ja
Ja. Daar bedoelt ik meer dan alleen werk mee?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je zegt 'ben er na paar jaar wel klaar mee' als dit niet al een paar jaar speelt, waar ben je dan al een paar jaar klaar mee?!!?!?
Ohja, en we hadden het over werk. Logisch dat je dan ineens zonder het zegt het over andere shit zou hebben?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Daar bedoelt ik meer dan alleen werk mee?
zeker niet met alle respect op de functies van fokkiequote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is echt niet dat ze zomaar iedereen op gaan bellen
En het ging over het feit dat die hele life goes on en het komt wel een keer goed instelling je niet veel verder helpt als dat het niet doetquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, en we hadden het over werk. Logisch dat je dan ineens zonder het zegt het over andere shit zou hebben?
hoezo pak je niet iets zwarts eigenlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En het ging over het feit dat die hele life goes on en het komt wel een keer goed instelling je niet veel verder helpt als dat het niet doet
oh al tijdje terug dusquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:53 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik moest daar een jaar tegen voetballen ja
ik zat een jaar in de c4 tussen allemaal apaten moest ik tegen die
Okquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En het ging over het feit dat die hele life goes on en het komt wel een keer goed instelling je niet veel verder helpt als dat het niet doet
ja, was goede afleveringquote:
Ik heb weinig tot geen landschap fotos gemaakt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:56 schreef Flippiee het volgende:
Zitten er ook landschap foto's tussen Inso? Mag Tjack die doorsturen?
Ohhhhhhhhhquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb weinig tot geen landschap fotos gemaakt.
Ja, wat ok? ;squote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok
[..]
ja, was goede afleveringvond begin kippenvellie
Wat is daar het voordeel van tov normale baantjes?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo pak je niet iets zwarts eigenlijk
Wun Wun. So sadquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, was goede afleveringvond begin kippenvellie
Ik vind het jammer dat het vaak zo is bij jou dat mensen je proberen te helpen met tips enzo en dat je eigenlijk toch alles wegwuift en dat is nu weer zo.quote:
Hadden ze wel mooi gedaan, tot oog ofcourse maarja. Wel beter want hij had pijnquote:
Je pakt een hoop geld waar niemand van weet?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is daar het voordeel van tov normale baantjes?
Vind het jammer dat we geen reuzen meer gaan zien nu.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hadden ze wel mooi gedaan, tot oog ofcourse maarja. Wel beter want hij had pijn
doe normaalquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat het vaak zo is bij jou dat mensen je proberen te helpen met tips enzo en dat je eigenlijk toch alles wegwuift en dat is nu weer zo.
Ja, maar bedoel. Ook niet handig om iets vast op te bouwen of voor je CVquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je pakt een hoop geld waar niemand van weet?
In cash.
Mja, zo jammer vind ik het nou ook weer niet. Voegde niet heel veel toe vind ik, vind draken meer toevoegenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het jammer dat we geen reuzen meer gaan zien nu.
Al het cgi budget naar de draken lijkt me.
Geld is beter dan geen geld.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar bedoel. Ook niet handig om iets vast op te bouwen of voor je CV
Kan je toch ondertussen naar iets 'wits' zoeken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar bedoel. Ook niet handig om iets vast op te bouwen of voor je CV
doe eens normaalquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:01 schreef Crack_ het volgende:
En hoe zit het met dat baantje van kpn dan, dat had je toch zelf afgewezen?
Wowquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij mag ook. Ik vind het allemaal mooi
waarom?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
Die draken moeten juist echt sterven.
Ze waren wel stoer hoor, drie jaar geleden.
Ik vind het iets meer fantasy dan draken. Die zijn mij teveel instant win. Is saai.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, zo jammer vind ik het nou ook weer niet. Voegde niet heel veel toe vind ik, vind draken meer toevoegen
rightquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:03 schreef Nouri het volgende:
crack beetje de stoere meid uit zien hangen
terwijl zij hier altijd loopt te janken dat ze kansloos in de liefde is en knuffels wilt
#beterlevenbegintbijjezelf #kijkindespiegel
Nee, was KPN of Ziggo, moest je test voor doen welk bedrijf beter bij je paste. Was dus Ziggo.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:01 schreef Crack_ het volgende:
En hoe zit het met dat baantje van kpn dan, dat had je toch zelf afgewezen?
Ja, meer reuzen was wel vet. Maar zo eentje, ja was al beetje mwehhh. Tot het laatst gestreden hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het iets meer fantasy dan draken. Die zijn mij teveel instant win. Is saai.
En hij was de laatste van de reuzen. Is extra zielig
Maar die je toen had afgewezen wilde jou wel hebben of was het nog niet zover gekomen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, was KPN of Ziggo, moest je test voor doen welk bedrijf beter bij je paste. Was dus Ziggo.
En dit was overigens hetzelfde baantje als die ik toen tijd geleden afgewezen had vanwege salaris, dus wat dat betreft
Nee denk dat ik dan alsnog op locatie nog een sol.gesprek had gehadquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar die je toen had afgewezen wilde jou wel hebben of was het nog niet zover gekomen?
okquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee denk dat ik dan alsnog op locatie nog een sol.gesprek had gehad
Maar uwv had al een vacature vrij staan zeiden ze vorige week in ziekenhuis in Arnhem. Was receptie geloof ik. Dus daar maar even op solliciterenquote:
Successsquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar uwv had al een vacature vrij staan zeiden ze vorige week in ziekenhuis in Arnhem. Was receptie geloof ik. Dus daar maar even op solliciteren
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga me zelf van de week belonen met stripjes.
Dan koop ik gelijk maar eens de overige GoT boekjes voor Lokje.
#bigspender
Ik sluit je op in de slaapkamerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je die in huis hebt ben ik waarschijnlijk wel niet meer de deur uit te krijgen he.
Dankjequote:
wat moet je dan doen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DankjeMoet daar nu elke week heen dus dan zijn ze wel wat intensiever mee bezig, dat scheelt wel
Ja is gewoon werktraject waar je in zit. Met een groep anderen. Eerste 2 bijeenkomsten was overigens een hoop geklaag, maar ze zullen naarmate het vordert ook wel meer met vacatures komen en de dingen waar je tegen aan loopt proberen te verbeteren etc etcquote:
Ja maar wat houdt dat dan in?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja is gewoon werktraject waar je in zit. Met een groep anderen. Eerste 2 bijeenkomsten was overigens een hoop geklaag, maar ze zullen naarmate het vordert ook wel meer met vacatures komen en de dingen waar je tegen aan loopt proberen te verbeteren etc etc
Ja elke week daar naar toe. Beetje van die opdrachten maken vooral waar je jezelf reflecteert en toekomstdoelen steltquote:
jullie zijn zo lief samenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je die in huis hebt ben ik waarschijnlijk wel niet meer de deur uit te krijgen he.
hey bbyquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet nog 25 bladzijdes leren help geen zin meer
Ik vind dat zo niks hèquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
1 juli begint de Minecraft survival serie van Enzo Knol weer.
Minecraft of Enzo?quote:
hij heeft het daar over, maar ik heb geen idee wat dat nou isquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
1 juli begint de Minecraft survival serie van Enzo Knol weer.
Dit wel ja. Niet dat ik Minecraft haat ofzo, zie alleen de lol er niet zo van inquote:
Je kunt in minecraft op verschillende manieren spelen, creative, waarin je gewoon alles kunt bouwen wat je wil, en survival, dat je voor alles wat je bouwt eerst grondstoffen kunt verzamelen, en dat je ook kunt doodgaan door vijanden die je aanvallen, of in lava te vallen. Je bouwt dan heel langzaam je wereld steeds wat verder op. Is wel leuk om te zien.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
hij heeft het daar over, maar ik heb geen idee wat dat nou is
Oh, wel fijn lijkt me beetje ondersteuningquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja elke week daar naar toe. Beetje van die opdrachten maken vooral waar je jezelf reflecteert en toekomstdoelen stelt
Ja zeker. Wil alleen altjd wel proberen te voorkomen dat werkgevers weten dat ik een Wajong heb dusquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, wel fijn lijkt me beetje ondersteuning
Ja dat snap ik welquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zeker. Wil alleen altjd wel proberen te voorkomen dat werkgevers weten dat ik een Wajong heb dusBegin je toch met een achterstand
waarom profiteer je niet vanquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zeker. Wil alleen altjd wel proberen te voorkomen dat werkgevers weten dat ik een Wajong heb dusBegin je toch met een achterstand
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuckquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:19 schreef Crack_ het volgende:
Oh, volgende aflevering snakedames gecast, ben benieuwd.
Nou, als je dat vermeldt met solliciaties en er zijn meerdere gegadigden denk ik niet dat je veel kans maaktquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:20 schreef Nouri het volgende:
[..]
waarom profiteer je niet van
no-riskpolis dit dat
Dat is jouw insteek.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, als je dat vermeldt met solliciaties en er zijn meerdere gegadigden denk ik niet dat je veel kans maakt
Ik zie niet in hoe werkgevers dat als een voordeel kunnen zien?quote:
Werkgevers hebben genoeg voordelen als ze een Wajonger in dienst nemenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe werkgevers dat als een voordeel kunnen zien?
Belastingtechnisch toch alleen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Werkgevers hebben genoeg voordelen als ze een Wajonger in dienst nemen
Je kost geen geld.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe werkgevers dat als een voordeel kunnen zien?
Oh, hoezo?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet morgen weer naar GGZ vrouw. Zoveel tegenzin.
Dat is alleen als je met behoud van uitkering werktquote:
Ik moest zo'n lijstje bijhouden, heb het geprobeerd maar vond het onzin en geen zin om over onzin te praten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |