Vind het jammer dat we geen reuzen meer gaan zien nu.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hadden ze wel mooi gedaan, tot oog ofcourse maarja. Wel beter want hij had pijn
doe normaalquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat het vaak zo is bij jou dat mensen je proberen te helpen met tips enzo en dat je eigenlijk toch alles wegwuift en dat is nu weer zo.
Ja, maar bedoel. Ook niet handig om iets vast op te bouwen of voor je CVquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je pakt een hoop geld waar niemand van weet?
In cash.
Mja, zo jammer vind ik het nou ook weer niet. Voegde niet heel veel toe vind ik, vind draken meer toevoegenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het jammer dat we geen reuzen meer gaan zien nu.
Al het cgi budget naar de draken lijkt me.
Geld is beter dan geen geld.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar bedoel. Ook niet handig om iets vast op te bouwen of voor je CV
Kan je toch ondertussen naar iets 'wits' zoeken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar bedoel. Ook niet handig om iets vast op te bouwen of voor je CV
doe eens normaalquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:01 schreef Crack_ het volgende:
En hoe zit het met dat baantje van kpn dan, dat had je toch zelf afgewezen?
Wowquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij mag ook. Ik vind het allemaal mooi
waarom?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
Die draken moeten juist echt sterven.
Ze waren wel stoer hoor, drie jaar geleden.
Ik vind het iets meer fantasy dan draken. Die zijn mij teveel instant win. Is saai.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, zo jammer vind ik het nou ook weer niet. Voegde niet heel veel toe vind ik, vind draken meer toevoegen
rightquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:03 schreef Nouri het volgende:
crack beetje de stoere meid uit zien hangen
terwijl zij hier altijd loopt te janken dat ze kansloos in de liefde is en knuffels wilt
#beterlevenbegintbijjezelf #kijkindespiegel
Nee, was KPN of Ziggo, moest je test voor doen welk bedrijf beter bij je paste. Was dus Ziggo.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:01 schreef Crack_ het volgende:
En hoe zit het met dat baantje van kpn dan, dat had je toch zelf afgewezen?
Ja, meer reuzen was wel vet. Maar zo eentje, ja was al beetje mwehhh. Tot het laatst gestreden hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het iets meer fantasy dan draken. Die zijn mij teveel instant win. Is saai.
En hij was de laatste van de reuzen. Is extra zielig
Maar die je toen had afgewezen wilde jou wel hebben of was het nog niet zover gekomen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, was KPN of Ziggo, moest je test voor doen welk bedrijf beter bij je paste. Was dus Ziggo.
En dit was overigens hetzelfde baantje als die ik toen tijd geleden afgewezen had vanwege salaris, dus wat dat betreft
Nee denk dat ik dan alsnog op locatie nog een sol.gesprek had gehadquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar die je toen had afgewezen wilde jou wel hebben of was het nog niet zover gekomen?
okquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee denk dat ik dan alsnog op locatie nog een sol.gesprek had gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |