En het ging over het feit dat die hele life goes on en het komt wel een keer goed instelling je niet veel verder helpt als dat het niet doetquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, en we hadden het over werk. Logisch dat je dan ineens zonder het zegt het over andere shit zou hebben?
hoezo pak je niet iets zwarts eigenlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En het ging over het feit dat die hele life goes on en het komt wel een keer goed instelling je niet veel verder helpt als dat het niet doet
oh al tijdje terug dusquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:53 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik moest daar een jaar tegen voetballen ja
ik zat een jaar in de c4 tussen allemaal apaten moest ik tegen die
Okquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En het ging over het feit dat die hele life goes on en het komt wel een keer goed instelling je niet veel verder helpt als dat het niet doet
ja, was goede afleveringquote:
Ik heb weinig tot geen landschap fotos gemaakt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:56 schreef Flippiee het volgende:
Zitten er ook landschap foto's tussen Inso? Mag Tjack die doorsturen?
Ohhhhhhhhhquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb weinig tot geen landschap fotos gemaakt.
Ja, wat ok? ;squote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok
[..]
ja, was goede afleveringvond begin kippenvellie
Wat is daar het voordeel van tov normale baantjes?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo pak je niet iets zwarts eigenlijk
Wun Wun. So sadquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, was goede afleveringvond begin kippenvellie
Ik vind het jammer dat het vaak zo is bij jou dat mensen je proberen te helpen met tips enzo en dat je eigenlijk toch alles wegwuift en dat is nu weer zo.quote:
Hadden ze wel mooi gedaan, tot oog ofcourse maarja. Wel beter want hij had pijnquote:
Je pakt een hoop geld waar niemand van weet?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is daar het voordeel van tov normale baantjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |