Hehequote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien hadden ze je FOK! account gevonden bij de HR.
Klantenservice.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:41 schreef Vidura het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen.
Voor welke functie was t?
wij weigeren ook iedereen op werkquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaging nergens over. Was ook voicemail dus heb ze niet teruggebeld, stik er lekker in
Rechtsquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hehe
Dat zou een hoop verklaren ja.
Waren allemaal rechtse rakkers zeker die mijn NWS-reacties zaten te lezen
had ik ook vies vaak met stage zoekenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, waren gewoon aan het trollenEerst aan telefoon en op kantoor alles positief en vul je beschikbaarheid maar alvast in
1,5 week later: Ja we twijfelen toch dus ja, doei
Uh oke
Bij zwartwerk is dat probleem niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
had ik ook vies vaak met stage zoeken
krijg je rondleiding alles, opdracht besproken etc
paar dagen later niet aangenomen
Uhuquote:
Start je eigen bedrijf.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
UhuBen er nog steeds wel zwaar chaggi van mja, life goes on dit dat.
Dat elke keer tegen jezelf zeggen maakt het niet veel beter mja
allemaal schijtwijvequote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:43 schreef Nouri het volgende:
mag ik wat zeggen?
ja sjonnie je mag wat zeggen
het zijn allemaal potten
#goud
klopt dan bel je op of je mag werkenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij zwartwerk is dat probleem niet.
Ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
klopt dan bel je op of je mag werken
ja morgen 7 uur beginnen
Ja, moet je wel wat innovatiefs in handen hebben anders wordt dat ook geen big businessquote:
ook niet slechterquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
UhuBen er nog steeds wel zwaar chaggi van mja, life goes on dit dat.
Dat elke keer tegen jezelf zeggen maakt het niet veel beter mja
Je hoeft tohc ook niet gelijk big business te zijn als je er van zou kunnen levenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, moet je wel wat innovatiefs in handen hebben anders wordt dat ook geen big business
quote:
Valkenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:46 schreef Nouri het volgende:
[..]![]()
staat toch wel heel hoog op mijn youtubehitlist
al is deze mijn lievelings
Mja, na zoveel jaar ben jee r gewoon klaar. Het enige voordeel is dat je uiteindelijk toch wel door gaat op de automatische piloot maar wat schiet je er mee op. Ben je straks 30. Heb je nog niks.quote:
Nee mja. ik zou echt niet weten wat. Ben daar totaal niet bekend meequote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hoeft tohc ook niet gelijk big business te zijn als je er van zou kunnen leven
Ik zou wel die CV een beetje gaan opleuken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, na zoveel jaar ben jee r gewoon klaar. Het enige voordeel is dat je uiteindelijk toch wel door gaat op de automatische piloot maar wat schiet je er mee op. Ben je straks 30. Heb je nog niks.
Want die kant gaat het wel op, achja
Internet is een schat aan informatie aan alles wat je jezelf wil leren.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee mja. ik zou echt niet weten wat. Ben daar totaal niet bekend mee
Uhu, ja heb al wel wat geswitchedquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou wel die CV een beetje gaan opleuken.
Waarom solliciteer je dan niet op baantjes met grotere kans om te worden aangenomenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, na zoveel jaar ben jee r gewoon klaar. Het enige voordeel is dat je uiteindelijk toch wel door gaat op de automatische piloot maar wat schiet je er mee op. Ben je straks 30. Heb je nog niks.
Want die kant gaat het wel op, achja
haha ik moest altijd tegen dat vrouwenteamquote:
huhquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:50 schreef Nouri het volgende:
[..]
haha ik moest altijd tegen dat vrouwenteam
zo slecht was ik
De kans dat ik voor de baantjes waar ik op heb gesolliciteerd niet aangenomen werd was ook niet klein. Heb er paar jaar ervaring in, goede leeftijd, goede motivatie dusja.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom solliciteer je dan niet op baantjes met grotere kans om te worden aangenomen
Je zegt dat dit een paar jaar al speelt, schijnbaar dus nietquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De kans dat ik voor de baantjes waar ik op heb gesolliciteerd niet aangenomen werd was ook niet klein. Heb er paar jaar ervaring in, goede leeftijd, goede motivatie dusja.
Dat zeg ik niet. Maargoedquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je zegt dat dit een paar jaar al speelt, schijnbaar dus niet
quote:
Nou ja, je kan niet alles verschuiven natuurlijk maar scheelt wel paar jaar jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Je mag zelf mij wel als referent zetten.
ik moest daar een jaar tegen voetballen jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
deed je daar mee
dan was je wel heel slecht ja
Dat kan wel hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, je kan niet alles verschuiven natuurlijk maar scheelt wel paar jaar ja
Ja. Daar bedoelt ik meer dan alleen werk mee?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je zegt 'ben er na paar jaar wel klaar mee' als dit niet al een paar jaar speelt, waar ben je dan al een paar jaar klaar mee?!!?!?
Ohja, en we hadden het over werk. Logisch dat je dan ineens zonder het zegt het over andere shit zou hebben?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Daar bedoelt ik meer dan alleen werk mee?
zeker niet met alle respect op de functies van fokkiequote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is echt niet dat ze zomaar iedereen op gaan bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |