Uhu, ja heb al wel wat geswitchedquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou wel die CV een beetje gaan opleuken.
Waarom solliciteer je dan niet op baantjes met grotere kans om te worden aangenomenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, na zoveel jaar ben jee r gewoon klaar. Het enige voordeel is dat je uiteindelijk toch wel door gaat op de automatische piloot maar wat schiet je er mee op. Ben je straks 30. Heb je nog niks.
Want die kant gaat het wel op, achja
haha ik moest altijd tegen dat vrouwenteamquote:
huhquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:50 schreef Nouri het volgende:
[..]
haha ik moest altijd tegen dat vrouwenteam
zo slecht was ik
De kans dat ik voor de baantjes waar ik op heb gesolliciteerd niet aangenomen werd was ook niet klein. Heb er paar jaar ervaring in, goede leeftijd, goede motivatie dusja.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom solliciteer je dan niet op baantjes met grotere kans om te worden aangenomen
Je zegt dat dit een paar jaar al speelt, schijnbaar dus nietquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De kans dat ik voor de baantjes waar ik op heb gesolliciteerd niet aangenomen werd was ook niet klein. Heb er paar jaar ervaring in, goede leeftijd, goede motivatie dusja.
Dat zeg ik niet. Maargoedquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je zegt dat dit een paar jaar al speelt, schijnbaar dus niet
quote:
Nou ja, je kan niet alles verschuiven natuurlijk maar scheelt wel paar jaar jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Je mag zelf mij wel als referent zetten.
ik moest daar een jaar tegen voetballen jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
deed je daar mee
dan was je wel heel slecht ja
Dat kan wel hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, je kan niet alles verschuiven natuurlijk maar scheelt wel paar jaar ja
Ja. Daar bedoelt ik meer dan alleen werk mee?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je zegt 'ben er na paar jaar wel klaar mee' als dit niet al een paar jaar speelt, waar ben je dan al een paar jaar klaar mee?!!?!?
Ohja, en we hadden het over werk. Logisch dat je dan ineens zonder het zegt het over andere shit zou hebben?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Daar bedoelt ik meer dan alleen werk mee?
zeker niet met alle respect op de functies van fokkiequote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is echt niet dat ze zomaar iedereen op gaan bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |