quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:31 schreef Nouri het volgende:
[..]
stuur gewoon vakantiefoto´s naar mij kk apaat
oké dan zijn we vanaf nu vriendenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:31 schreef Vidura het volgende:
[..]
moet jij weten, ik kom gewoon voor n avondje sc, verder niet.
ja gelukkig bijna naar huisquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee weinig gemaakt.
Heb een beetje heimwee he
Ik kan het altijd proberen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moet je vaker naar de kerk gaan (katholieke)
niet vegetenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik stuur morgen wel een compilatie.
Kerkgangers zijn relatief vaak getrouwd op jonge leeftijd.quote:
Ja, een vriend naar wie ik toeging naar Hawaii, gaat op rondreis in Centraal- en Midden-Amerika en ik ben met Thanksgiving een week vrij, dus ga ik zijn kant op.quote:
Netjes.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:32 schreef Vidura het volgende:
[..]
Ja, een vriend naar wie ik toeging naar Hawaii, gaat op rondreis in Centraal- en Midden-Amerika en ik ben met Thanksgiving een week vrij, dus ga ik zijn kant op.
En in december komen mn ouders naar NYC, dus dat ook meepakken.
Waarom geldt dat niet voor jou danquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
Potje dekseltje
Bla bla bla bla
Ik ben niet zo rijk als jijquote:
Dat verbaast me eigenlijk niet zo heel erg.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kerkgangers zijn relatief vaak getrouwd op jonge leeftijd.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat verbaast me eigenlijk niet zo heel erg.
half augustusquote:
September zit ik in costa rica hequote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:35 schreef Vidura het volgende:
[..]
half augustus
maar vanaf donderdag weet ik PRECIES wanneer en hoelaat enzo en dan ga ik het JOU vertellen
Nee mja. Eerst maar eens tijdje gaan werken als ik weer baan hebquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:34 schreef Vidura het volgende:
[..]
Alsof alleen de rijken reisjes kunnen maken
waar kan ik tekenenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan kunnen we in (bijna) dezelfde timezone appen
Mooiquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:35 schreef Vidura het volgende:
[..]
ja misschien moet ik weekendje langskomen
van jouquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van wat JC? Ik ben het alweer vergeten eigenlijk.
kut van je solli pikquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee mja. Eerst maar eens tijdje gaan werken als ik weer baan heb
Toch niet aangenomen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee mja. Eerst maar eens tijdje gaan werken als ik weer baan heb
Ja, waren gewoon aan het trollenquote:
sowieso wedstrijdje houden wie snelst cameltje op kan rokenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat Ets en ik het PRIMA in real kunnen vinden
Beide verknipt
Vreemdquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, waren gewoon aan het trollenEerst aan telefoon en op kantoor alles positief en vul je beschikbaarheid maar alvast in
1,5 week later: Ja we twijfelen toch dus ja, doei
Uh oke
jij en jancees zou wel droomkoppel zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja weet ik veelIk zal wel wat voor je fixen.
walgelijkquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Flips moet boys vergeten.
Gewoon lieve meid scoren.
Jaquote:
Misschien hadden ze je FOK! account gevonden bij de HR.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaging nergens over. Was ook voicemail dus heb ze niet teruggebeld, stik er lekker in
Zou ik ook niet doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaging nergens over. Was ook voicemail dus heb ze niet teruggebeld, stik er lekker in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |