Je hart hoort ook te kloppen he opsootjequote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn hart is ernstig vaak aan het kloppen, relax ofzo.
Nee, eigenlijk is alles geregeld en betaald.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:10 schreef Flippiee het volgende:
Leuk!
Haha ja tijd gaat zeker op het laatst echt snelMoet er nog heel veel geregeld worden?
70 x per minuut zelfs (gemiddeld genomen)quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hart hoort ook te kloppen he opsootje
Oh nais! Natuurlijk maar kleine dingen is niet heel erg, belangrijk, maar niet heel erg.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk is alles geregeld en betaald.
Al zijn er altijd nog kleine dingen om te regelen.
En we moeten nog liedjes kiezen![]()
Het was een bluf om te weten te komen wat ik nodig zou hebben.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kaneel. HOE?.
Omygod. HOE?.
hoe kom je er aan?
dit is gewoon hetzelfdequote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
https://www.xbtfreelancer.com/
Dit is wat voor jou.
Dat wist ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
70 x per minuut zelfs (gemiddeld genomen)
Sodeju hey.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:12 schreef Insomnia_ het volgende:
En er is op moment een logistieke kwestie bezig om familie uit 7 landen te plukken
goede zinquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je niet zo'n apaat had had je ook VAKANTIEFOTOS gehad tjack
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was een bluf om te weten te komen wat ik nodig zou hebben.
Ik ga direct aan het werk om ze te verkrijgen.
Eindstand is dat je de helft in je zak steekt en de andere helft voor de overheid werktquote:
Feest.quote:
Ja echt.quote:
En ik een nieuwsgierige vrouw.quote:
Hoezo nietquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:18 schreef Flippiee het volgende:
Feest.
Ik trouw wel gewoon niet.
Ib4 getrouwd zijn binnen 5 jaar.
nog steeds 5k per maandquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eindstand is dat je de helft in je zak steekt en de andere helft voor de overheid werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |