boeit me niksquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:48 schreef Nouri het volgende:
Noord Ierland in volgende ronde is wel nice
lijkt me matig jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben echt zo done met hbo, had ik maar mn best gedaan tijdens brugklas om gwn vwo te kunnen doen.
Duitsland is ook echt lachwekkendquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:48 schreef Nouri het volgende:
Noord Ierland in volgende ronde is wel nice
Hopelijk blijft het goed gaan en kun je het doenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat ga ik ook doen als het goed is en gaat
Nee, speel alleen gratis ek spelletje op VW-godquote:
Die was me slechtquote:
groepsfases zegt verder ook niksquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die was me slecht
Nee ook Duitsland gaat hem niet worden dit ek
Waarom niet met propedeuse naar uni dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben echt zo done met hbo, had ik maar mn best gedaan tijdens brugklas om gwn vwo te kunnen doen.
Wat als het niet luktquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom niet met propedeuse naar uni dan?
heb je niks te doen buiten school?quote:
Wat als het wel lukt en je met hbo jaren weggooit?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat als het niet luktik ben er wel gemotiveerd voor maar het kan ook zo worden dat het helemaal niks voor mij blijkt te zijn. Weggegooide jaren, dus op z'n minst hbo diploma halen en dan maar naar uni
biomedische wetenschap is voor afgekeurde geneeskunde studentes LOLquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
En eigenlijk wilde ik meer cytopathologie kant op, wat met hbo te doen is. En toen zag ik master biomedische wetenschappen.
Blijven Duitsers, die kunnen in knockoutfase opeens vlammenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die was me slecht
Nee ook Duitsland gaat hem niet worden dit ek
jouw reactie ookquote:
Jawel, maar school is momenteel onderdeel van mijn leven en ik vind studeren best leuk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb je niks te doen buiten school?
als fok niet bestond had ik nooit herkanst denk ik
of dan zou ik 8 uur per dag cod/runescape gespeeld hebben zoals in mijn pre fok tijd
ik stop met uni pffquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:56 schreef Flippiee het volgende:
Had ik maar met propedeuse naar uni gegaan. Dan had ik nu veel verder geweest wss
Dan heb ik een hbo diploma en een masterdiplomaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat als het wel lukt en je met hbo jaren weggooit?
Ik weet hetquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
biomedische wetenschap is voor afgekeurde geneeskunde studentes LOL
Incl premasterquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan heb ik een hbo diploma en een masterdiploma
Is niets voor mij, onderwijsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |