ik ga ook zoquote:Op donderdag 16 juni 2016 02:22 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga naar bed, mijn vingers beginnen gevoelloos te worden [ afbeelding ]
ajuu paraplu
Truste hermannquote:Op donderdag 16 juni 2016 02:22 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga naar bed, mijn vingers beginnen gevoelloos te worden [ afbeelding ]
ajuu paraplu
Wie is dat?quote:Op donderdag 16 juni 2016 02:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
die kaley cuoco is wel leuk vlgns mij
Ziet er leuk uit, ik ga even kijkenquote:Op donderdag 16 juni 2016 02:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
doet nu dat lip sync battle wat jij wel leuk vindt
Jellyquote:Op donderdag 16 juni 2016 06:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik mag nog verder slapen dus zodoende ..
Geen bewijs dat de user daadwerkelijk de persoon is wie ze beweert dat ze is.quote:Op donderdag 16 juni 2016 06:52 schreef Chai het volgende:
KLB / Ben er echt gewoon dik zat van.
Knap meisje
Thanks 4 heads upquote:Op donderdag 16 juni 2016 06:52 schreef Chai het volgende:
Knap meisje
Onduidelijke hoekquote:Op donderdag 16 juni 2016 06:52 schreef Chai het volgende:
Knap meisje
bewijs? studeer je voor advocaat ofzo?quote:Op donderdag 16 juni 2016 06:55 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Geen bewijs dat de user daadwerkelijk de persoon is wie ze beweert dat ze is.
Ben nog in de trein. En heb al besloten dat ik er een kort dagje van ga maken. Met jou alles pharkus?quote:
Skotoequote:Op donderdag 16 juni 2016 07:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
bewijs? studeer je voor advocaat ofzo?
quote:
Zit er helemaal klaar voor om zo te gaan beginnen om iets te gaan doen voor de lunch.quote:Op donderdag 16 juni 2016 07:34 schreef Drug het volgende:
[..]
Ben nog in de trein. En heb al besloten dat ik er een kort dagje van ga maken. Met jou alles pharkus?
quote:Op donderdag 16 juni 2016 07:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zit er helemaal klaar voor om zo te gaan beginnen om iets te gaan doen voor de lunch.
goed bezigquote:Op donderdag 16 juni 2016 07:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zit er helemaal klaar voor om zo te gaan beginnen om iets te gaan doen voor de lunch.
Vwo-eindexamenresultaten over een aantal uur, wellicht na de zomervakantie.quote:Op donderdag 16 juni 2016 07:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
bewijs? studeer je voor advocaat ofzo?
ik denk Ash.quote:Op donderdag 16 juni 2016 07:40 schreef Lieutenant het volgende:
Zou je Saul of Chuck als advocaat nemen?
hou gewoon met deze charade.quote:
quote:
dat ligt aan de zaak.quote:
?quote:Op donderdag 16 juni 2016 06:55 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Geen bewijs dat de user daadwerkelijk de persoon is wie ze beweert dat ze is.
O.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:02 schreef Chai het volgende:
[..]
?
Heb het alleen over het meisje op die foto, verder niet.
nou, gefeliciteerd ashquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:10 schreef Lieutenant het volgende:
Zojuist geslaagd voor mijn vwo-eindexamen.
Rare tijd om dat te horen te krijgen of nietquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:10 schreef Lieutenant het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:06 schreef PeZu het volgende:
http://woordwonder.nl/
reclame voor het schrijven van webteksten en dan lees je de teksten uhm ja zo moet het dus niet
Is dit iemand van de FP of zo?quote:Heb je een tekst nodig voor bijvoorbeeld een nieuwssectie van een website of een krantje, dan sta ik graag voor je klaar. Al acht jaar tover ik duizenden lezers een lach om de mond met mijn spitsvondige teksten op een grote nieuwsblog voor jongeren. Tienduizenden jongeren en zij die jong van geest zijn lezen en delen graag mijn nieuwsbijdragen. Vol sterke teksten met vele synoniemen voor niet nader te noemen objecten.
N-term staat online.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Rare tijd om dat te horen te krijgen of niet
Word haalt dat er gewoon uit.quote:Uiteraard haalt de spellingscontrole typefoutjes eruit, maar wat te denken van een zin als ‘Hij bewonderd Woordwonder’? Word herkent de fout niet, want ‘bewonderd’ kan namelijk ook het voltooid deelwoord van ‘bewonderen’ zijn, en dan eindigt het woord wel weer op een ‘d’.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:10 schreef Lieutenant het volgende:
huh?quote:
Ben wel oprecht benieuwd. Wist niet dat ze drugs gebruikte maar zij aan het pijpen lijkt mij ook erg onwaarschijnlijk.quote:
Hee tattaquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:37 schreef TARDIS. het volgende:
JA goedemorgen lieve vrienden uit de Klaagbaak SlowChat. Fijn dat jullie er allemaal weer zijn.
Ze hunkert toch de hele dag naar pik? Of is dat puur in het vagijntje en wordt er niet gepijpt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben wel oprecht benieuwd. Wist niet dat ze drugs gebruikte maar zij aan het pijpen lijkt mij ook erg onwaarschijnlijk.
Laatste x was 2013. Snap mijn neiging niet.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben wel oprecht benieuwd. Wist niet dat ze drugs gebruikte maar zij aan het pijpen lijkt mij ook erg onwaarschijnlijk.
goed ochtend, jongeman. Alles wel?quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:37 schreef TARDIS. het volgende:
JA goedemorgen lieve vrienden uit de Klaagbaak SlowChat. Fijn dat jullie er allemaal weer zijn.
Absoluut. Met u ook?quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed ochtend, jongeman. Alles wel?
ook goed u te treffenquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:37 schreef TARDIS. het volgende:
beiden?quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laatste x was 2013. Snap mijn neiging niet.
Echt? damn. Niet gedacht van jou. Wel vaag dat je er nu in ene zin in hebt...quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laatste x was 2013. Snap mijn neiging niet.
Vragen vragen idd.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ze hunkert toch de hele dag naar pik? Of is dat puur in het vagijntje en wordt er niet gepijpt.
quote:
Wat wonen we toch in een prettig land. Een land waarin je gewoon je kind in een vijvertje kan laten staan zonder dat het verscheurd wordt door een bloeddorstig onwelwillend reptiel.quote:
Lijk k zo braaf?quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt? damn. Niet gedacht van jou. Wel vaag dat je er nu in ene zin in hebt...
[..]
Vragen vragen idd.
[..]
Ja, best wel. Je zal in je jeugd wel een gangster geweest zijn maar nu.. braaf.quote:
Stimo van de straat jwzquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, best wel. Je zal in je jeugd wel een gangster geweest zijn maar nu.. braaf.
hahaquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Kom mij pijpen onder invloed van x stimo
Klik er eens op. Weet me zeer kranig te verweren hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja, mits je er om kan lachen. Als het je gekwetst heeft is het natuurlijk lang niet geinig.
Lekker met die spanning op de kakenquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:49 schreef Dimachaerus het volgende:
als je zelf ook xtc pakt valt er weinig te pijpenquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom niet onder invloed van hasj en wietquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Lekker grinden, misschien kan dima zijn piemel wel tussen de kiezen door.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker met die spanning op de kaken
als je niet teveel pakt kan het wel en dan is het wel boomingquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je zelf ook xtc pakt valt er weinig te pijpen
ik werd nog steeds geil hoor toen ik x deedquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je zelf ook xtc pakt valt er weinig te pijpen
jaquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom niet onder invloed van hasj en wiet
Gemalen piemelquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker grinden, misschien kan dima zijn piemel wel tussen de kiezen door.
tussen geil zijn en er iets mee kunnen zit een wereld van verschilquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik werd nog steeds geil hoor toen ik x deed
ah vandaarquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je niet teveel pakt kan het wel en dan is het wel booming
toen ik het typte kreeg ik zelf al pijnquote:
Kind ik ben vaak out gegaan door alco toen k jong wadquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja je hebt ook nog nooit alcohol op toch
Betekent niet dat hij hard is op het moment dat jij dat wilquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik werd nog steeds geil hoor toen ik x deed
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
toen ik het typte kreeg ik zelf al pijn
Ik pijp geen 14 cmquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:49 schreef Dimachaerus het volgende:
kan het me niet voorstellenquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Betekent niet dat hij hard is op het moment dat jij dat wil
Wacht nou maar eerst eens je eerste keer af en kijk hoe smooth dat gaatquote:
wowquote:
Vanavond, dan ga ik er goed voor zitten met een kop thee.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Klik er eens op. Weet me zeer kranig te verweren hoor.
je moet niet teveel x pakken en dan nog kan het lastig een erectie te krijgen of te houdne, vergt veel aandacht.quote:
Van welke SC kom jij eigenlijk?quote:
Ja die paar hele zinnen hè. Pfoequote:Op donderdag 16 juni 2016 08:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vanavond, dan ga ik er goed voor zitten met een kop thee.
ho ho zijn nichtje ook toch? was wel door zijn broek maar toch...quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:58 schreef Chai het volgende:
[..]
De enige die je lul heeft aangeraakt ben je zelf, jij kan je niks voorstellen bij presteren.
gewoon op en neer toch? Zo moeilijk is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:58 schreef Chai het volgende:
[..]
De enige die je lul heeft aangeraakt ben je zelf, jij kan je niks voorstellen bij presteren.
Nee, zit te wachten tot ik zo naar school magquote:
Oh oke, dus je kent dqod ook wel goedquote:
Ik ken Dqod heel erg goedquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh oke, dus je kent dqod ook wel goed?
Ja maar met iemand buiten de familie is het toch heel anders.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ho ho zijn nichtje ook toch? was wel door zijn broek maar toch...
Met een slappe valt er niks op een neer te gaan.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gewoon op en neer toch? Zo moeilijk is het nou ook weer niet
Oh damnquote:
Hij is ook de enige lul die hij heeft aangeraakt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee, geen ervaringen mee.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar met iemand buiten de familie is het toch heel anders.
blijkbaar nooit genoeg x gebruiktquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik krijg al stibba als meisje in de dancing iets voor me gaat dansen met dr bil naar me toe
Ik maak me geen zorgen om flacid penis
Ik wilde het net zeggenquote:
Jij bent wel zo'n x king?quote:
nee, valt best mee hoor, maar er zijn wel eens feestjes geweestquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent wel zo'n x king?
Heb nog nooit gehad. Serioesoe
Hehequote:Op donderdag 16 juni 2016 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, valt best mee hoor, maar er zijn wel eens feestjes geweest
Ik ook niet. Heb ook nul behoefte.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent wel zo'n x king?
Heb nog nooit gehad. Serioesoe
Okequote:Op donderdag 16 juni 2016 09:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tegenwoordig ben ik heel gezond en braaf en zo
quote:
Wat is het nou?quote:
Vriend of vrienden, kutwoordquote:
Oh hey Noel.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Dima heet me tenminste welkom.
Bedankt Dima, zal aan je denken als ik de staatsloterij win
Spijbelenquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Straks weer zo'n nutteloze training die onze kwaliteitsmiep heeft ingeplandmaak em ff gauw
Oh zo oke, dacht alquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die[ afbeelding ] was omdat ik de opmerking geinig vond. Licht wat extra lucht uit m'n neusgaten weet je wel.
heyquote:
Heel goed.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey liefje. Hoe gaat het met vasten?
Ben je ongesteld of vast je niet.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Heel goed.
Heb net versgeperste sinasappel sap gehad
Keuzesquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat zal niet gewaardeerd worden.
Mozy heeft vastende stagekindjes, naast niet eten slapen ze voor hun leeftijd ook echt heel weinig, dus er is lekker weinig concentratie aanwezig.quote:
slechtquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Mozy heeft vastende stagekindjes, naast niet eten slapen ze voor hun leeftijd ook echt heel weinig, dus er is lekker weinig concentratie aanwezig.
Ja er zijn ook jonge leerlingen die per se mee willen doen terwijl dat van hun ouders nog niet mag. Willen ze tussen de middag niet eten en gaan 's avonds stiekem ook laat opblijven.quote:
Afdeling QHSE...quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Straks weer zo'n nutteloze training die onze kwaliteitsmiep heeft ingeplandmaak em ff gauw
En als je op school bent ga je zitten wachten tot je weer naar huis mag?quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, zit te wachten tot ik zo naar school mag
bedoel je mij?quote:
Min of meerquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:43 schreef Drug het volgende:
[..]
En als je op school bent ga je zitten wachten tot je weer naar huis mag?
Wat voor iets doe je?
fokking spionesse , oppassen dudesquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Min of meerNee, moet wel even bezig om het project af te ronden en heb nog een afspraak staan vandaag. Als het goed is kan ik 16:00 weer naar huis
![]()
Ik studeer Integrale Veiligheidskunde. Einde van mn derde jaar nu
de opleiding is ook toch voor intern onderzoek bij bedrijven naar fraude etc etc?quote:
Je kan gewoon niels een dm sturen hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:09 schreef -supergirl- het volgende:
Wat voor weer wordt het vandaag in midden-Nederland?
Pokémonquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ga ergens anders pokemonfanboy spelen
Nee?quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
de opleiding is ook toch voor intern onderzoek bij bedrijven naar fraude etc etc?
Ghor? Thor?quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee?![]()
Integrale Veiligheidskunde, veiligheid zo breed als je het maar trekken kan. Ik kan hierna doorstromen naar politie, brandweer, veiligheidsregio, gemeente, verzekeringsbedrijven, ministeries, ghor, bedrijven, whatever, overal waar veiligheid benodigd is.
ok okquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee?![]()
Integrale Veiligheidskunde, veiligheid zo breed als je het maar trekken kan. Ik kan hierna doorstromen naar politie, brandweer, veiligheidsregio, gemeente, verzekeringsbedrijven, ministeries, ghor, bedrijven, whatever, overal waar veiligheid benodigd is.
quote:
quote:De Geneeskundige Hulpverleningsorganisatie in de Regio (GHOR) is de overheidsorganisatie die verantwoordelijk is voor de coördinatie van geneeskundige hulpverlening bij zware ongevallen en rampen. Naast brandweer, politie en gemeente is de GHOR een van de 'kolommen' (vaak de witte kolom genoemd) van de rampenbestrijding. De GHOR maakt deel uit van een veiligheidsregio.
Jaquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok ok
is er niet gewoon overal veiligheid nodig
regenquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:09 schreef -supergirl- het volgende:
Wat voor weer wordt het vandaag in midden-Nederland?
en hoe kan je mij geruststellen, ik ben ook bangquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaSteeds meer ook, omdat men zich steeds onveiliger voelt. Meer baankans voor mij
Waarvoor ben je bang?quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
en hoe kan je mij geruststellen, ik ben ook bang
de ongelimiteerde domheid van de mens en de haat die daar mee gepaard gaatquote:
Als het aan mij lag zou er allang geen haatzaaiing meer zijn. Maar dat is iets dat ik niet in mijn eentje kan bewerkstelligen. Daar moet toch echt een hele samenleving aan meewerkenquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
de ongelimiteerde domheid van de mens en de haat die daar mee gepaard gaat
helaas een utopische wens, desalniettemin, altijd one lobi verspreidenquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als het aan mij lag zou er allang geen haatzaaiing meer zijn. Maar dat is iets dat ik niet in mijn eentje kan bewerkstelligen. Daar moet toch echt een hele samenleving aan meewerken
Echt hequote:Op donderdag 16 juni 2016 10:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
helaas een utopische wens, desalniettemin, altijd one lobi verspreiden
helaas, vaak met babu bebe over gehad ookquote:
Zozo een utopische droom met unieke kijk op de wereldproblematiek gepaard met grote woorden. Jij schopt het nog ver in je leven.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als het aan mij lag zou er allang geen haatzaaiing meer zijn. Maar dat is iets dat ik niet in mijn eentje kan bewerkstelligen. Daar moet toch echt een hele samenleving aan meewerken
Ik wilde haar ook net gaan waarschuwen voor jou.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ik begon net denigrerend te sneren, sorry
Hij heeft werk nu en zijn laptop is kapotquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
helaas, vaak met babu bebe over gehad ook![]()
wara is hij eigenlijk, zie hem amper meer op fok
Wat had je graag willen zeggen?quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wilde haar ook net gaan waarschuwen voor jou.
En wat ga jij dan doen bij bijvoorbeeld zo'n GHOR met jouw diploma?quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaSteeds meer ook, omdat men zich steeds onveiliger voelt. Meer baankans voor mij
sorry gquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ga ergens anders pokemonfanboy spelen
Ja dat is echt bizar hahaha.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vrouw he, een man was allang weggepest
GHOR is dan wel een lastig voorbeeld, omdat ik me daar niet in heb verdiept.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
En wat ga jij dan doen bij bijvoorbeeld zo'n GHOR met jouw diploma?
werk is tofquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij heeft werk nu en zijn laptop is kapot
Zal ik doenquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
werk is tof
doe hem de groetjes, ik mis die mafklapper op fok
Ik niet.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vind je mij lastig om mee om te gaan?
waar ben je bang voor tarry?quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:50 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben 24 jaar en ik heb nog steeds geen rijbewijs. Ik heb zojuist een proefrijles aangevraagd en die is volgende week zaterdag en ik schijt nu al zeven kleuren stront.
Vraag Braddie om tips en tricks.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:50 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben 24 jaar en ik heb nog steeds geen rijbewijs. Ik heb zojuist een proefrijles aangevraagd en die is volgende week zaterdag en ik schijt nu al zeven kleuren stront.
Heb je wel eens schakel en stuur lesjes gehad op een afgelegen parkeer terrein van je vader of matties?quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:50 schreef TARDIS. het volgende:
Rijles is leuk, laat je niet bang maken.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:50 schreef TARDIS. het volgende:
En dat weet jij, want het was de jouwe?quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:53 schreef Catkiller het volgende:
Hij heeft wel eens met een pook zitten spelen op een afgelegen parkeerterrein, ahaha xD
Nee bah zulke dingen doe ik niet.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat weet jij, want het was de jouwe?
Waarom? het kan niet erger dan braddie gaan.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:50 schreef TARDIS. het volgende:
Wat lijkt je er eng aan?quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:50 schreef TARDIS. het volgende:
Welke vlog is dat?quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:53 schreef Catkiller het volgende:
Hij heeft wel eens met een pook zitten spelen op een afgelegen parkeerterrein, ahaha xD
Gaat dit over mij?quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:53 schreef Catkiller het volgende:
Gaspedaal zit links, rem zit rechts, meer hoef je niet te weten.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:50 schreef TARDIS. het volgende:
Rijles gehad van een vrouw zeker?quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gaspedaal zit links, rem zit rechts, meer hoef je niet te weten.
Doe normaal.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gaspedaal zit links, rem zit rechts, meer hoef je niet te weten.
Balls deep of 't halve werk?quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alsof mijn grote vriend TARDIS. mij serieus neemtJa, 's avonds wel eens, maar dat is anders
Heb je die niet gezien? Is inmiddels verwijderd omdat porno niet mag op Youtube.quote:
Hier in de buurt rijd ook een die les geeftquote:
Lekker vijf keer afrijden en dan stoer doen en vlogs maken.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom? het kan niet erger dan braddie gaan.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker vijf keer afrijden en dan stoer doen en vlogs maken.
Heb je er nou wel zin in of niet?quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:06 schreef TARDIS. het volgende:
Bedankt voor jullie steun allemaal. Eerste vlog volgende week zaterdag.
VLOG #1: PROEFLES?!
Ja maar jij kickboxt en lijkt op Do.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gewoon vrouw zijn en alles in één keer halen
Die van mij was nog best goed hoor. Wel een beetje een bitch, was blij dat ik een ander kreeg op een gegeven momentquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hier in de buurt rijd ook een die les geeftmanmanman
Nee maar het is noodzakelijk kwaad. Waarschijnlijk moet ik even de eerste stap zetten (haha maar hoe kan dat nou je rijdt toch ahaha) en dan valt het wel mee.quote:
Nee, jammer.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je die niet gezien? Is inmiddels verwijderd omdat porno niet mag op Youtube.
Respect.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Meestal gewoon zo ver mogelijk, hij heeft geen 7 cm
Lijk ik op Do?quote:
Wie is Do? Blijkbaar lijk ik op haar.quote:
Doquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie is Do? Blijkbaar lijk ik op haar.
Binnen half jaar geslaagd beste Tardis, je kunt het!quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:50 schreef TARDIS. het volgende:
Oh.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh.
Nee man, ik lijk echt niet op haarIk ben knapper
Ik doe spoedcursus.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Binnen half jaar geslaagd beste Tardis, je kunt het!
Als passagier is het ook gewoon super vervelend, niet zelf in controle zijn is een bitch.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weenie, ik hou niet zo van auto's. Ook niet als passagier.
Ik vind zelf rijden vaak prettiger dan meerijden...quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:14 schreef TARDIS. het volgende:
Weenie, ik hou niet zo van auto's. Ook niet als passagier.
Pics in DM graag, als KLB-Hunk 2015 moet je altijd bij mij door de keuring voordat er zulke uitspraken gedaan mogen worden.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh.
Nee man, ik lijk echt niet op haarIk ben knapper
Dit.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:15 schreef Zosk het volgende:
Als passagier is het ook gewoon super vervelend, niet zelf in controle zijn is een bitch.
Ik zit zelden als passagier in de auto.
Ik heb gewoon een Fobo hoorquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Pics in DM graag, als KLB-Hunk 2015 moet je altijd bij mij door de keuring voordat er zulke uitspraken gedaan mogen worden.
je lijkt inderdaad niet heel erg op Doquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een Fobo hoor
Helemaal niet zelfs. Ik heb toevallig ook blond haar..quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je lijkt inderdaad niet heel erg op Do
Voelt gewoon beter als ze via DM binnenkomen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een Fobo hoor
Dan zou ik je dezelfde sturen als in mijn foboquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Voelt gewoon beter als ze via DM binnenkomen.
Hahaquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helemaal niet zelfs. Ik heb toevallig ook blond haar..
Doe even.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan zou ik je dezelfde sturen als in mijn fobo
Oh ik kan gechauffeurd worden ook wel waarderen, vooral in langzaam rijdend verkeer enz. Ben niet zo overmoedig te denken dat mijn controle superieur is aan die van een ander.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als passagier is het ook gewoon super vervelend, niet zelf in controle zijn is een bitch.
Ik zit zelden als passagier in de auto.
Ik voel me sowieso al heel snel beter dan anderen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik kan gechauffeurd worden ook wel waarderen, vooral in langzaam rijdend verkeer enz. Ben niet zo overmoedig te denken dat mijn controle superieur is aan die van een ander.
Dan was je zeker zo buiten?quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Zo, dat was weer een training. Open deuren overal man man man
'Doe even'quote:
wil je niet weten..quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
'Doe even'Wat denk je nou?
Wink wink nudge nudgequote:
Ooh.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik voel me sowieso al heel snel beter dan anderen.
Maar als ik één seconde op mijn telefoon kijk als passagier ben ik ook gelijk kotsmisselijk.
Het is hoop wat men drijft.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
'Doe even'Wat denk je nou?
Haha.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ooh.Ja dan heb je weinig aan de luxe van een chauffeur.
Dat komt omdat je vroeger nog onschuldig en onbevlekt wasquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha.Ik begrijp ook niet helemaal waar dat vandaan komt want had ik vroeger nooit last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |