Geen bewijs dat de user daadwerkelijk de persoon is wie ze beweert dat ze is.quote:Op donderdag 16 juni 2016 06:52 schreef Chai het volgende:
KLB / Ben er echt gewoon dik zat van.
Knap meisje
Thanks 4 heads upquote:Op donderdag 16 juni 2016 06:52 schreef Chai het volgende:
Knap meisje
Onduidelijke hoekquote:Op donderdag 16 juni 2016 06:52 schreef Chai het volgende:
Knap meisje
bewijs? studeer je voor advocaat ofzo?quote:Op donderdag 16 juni 2016 06:55 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Geen bewijs dat de user daadwerkelijk de persoon is wie ze beweert dat ze is.
Ben nog in de trein. En heb al besloten dat ik er een kort dagje van ga maken. Met jou alles pharkus?quote:
Skotoequote:Op donderdag 16 juni 2016 07:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
bewijs? studeer je voor advocaat ofzo?
quote:
Zit er helemaal klaar voor om zo te gaan beginnen om iets te gaan doen voor de lunch.quote:Op donderdag 16 juni 2016 07:34 schreef Drug het volgende:
[..]
Ben nog in de trein. En heb al besloten dat ik er een kort dagje van ga maken. Met jou alles pharkus?
quote:Op donderdag 16 juni 2016 07:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zit er helemaal klaar voor om zo te gaan beginnen om iets te gaan doen voor de lunch.
goed bezigquote:Op donderdag 16 juni 2016 07:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zit er helemaal klaar voor om zo te gaan beginnen om iets te gaan doen voor de lunch.
Vwo-eindexamenresultaten over een aantal uur, wellicht na de zomervakantie.quote:Op donderdag 16 juni 2016 07:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
bewijs? studeer je voor advocaat ofzo?
ik denk Ash.quote:Op donderdag 16 juni 2016 07:40 schreef Lieutenant het volgende:
Zou je Saul of Chuck als advocaat nemen?
hou gewoon met deze charade.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |