als je zelf ook xtc pakt valt er weinig te pijpenquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Kom mij pijpen onder invloed van x stimo
Waarom niet onder invloed van hasj en wietquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Lekker grinden, misschien kan dima zijn piemel wel tussen de kiezen door.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker met die spanning op de kaken
als je niet teveel pakt kan het wel en dan is het wel boomingquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je zelf ook xtc pakt valt er weinig te pijpen
ik werd nog steeds geil hoor toen ik x deedquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je zelf ook xtc pakt valt er weinig te pijpen
jaquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom niet onder invloed van hasj en wiet
Gemalen piemelquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker grinden, misschien kan dima zijn piemel wel tussen de kiezen door.
tussen geil zijn en er iets mee kunnen zit een wereld van verschilquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik werd nog steeds geil hoor toen ik x deed
ah vandaarquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je niet teveel pakt kan het wel en dan is het wel booming
toen ik het typte kreeg ik zelf al pijnquote:
Kind ik ben vaak out gegaan door alco toen k jong wadquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja je hebt ook nog nooit alcohol op toch
Betekent niet dat hij hard is op het moment dat jij dat wilquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik werd nog steeds geil hoor toen ik x deed
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
toen ik het typte kreeg ik zelf al pijn
Ik pijp geen 14 cmquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:49 schreef Dimachaerus het volgende:
kan het me niet voorstellenquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Betekent niet dat hij hard is op het moment dat jij dat wil
Wacht nou maar eerst eens je eerste keer af en kijk hoe smooth dat gaatquote:
wowquote:
Vanavond, dan ga ik er goed voor zitten met een kop thee.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Klik er eens op. Weet me zeer kranig te verweren hoor.
je moet niet teveel x pakken en dan nog kan het lastig een erectie te krijgen of te houdne, vergt veel aandacht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |