quote:
dat ligt aan de zaak.quote:
?quote:Op donderdag 16 juni 2016 06:55 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Geen bewijs dat de user daadwerkelijk de persoon is wie ze beweert dat ze is.
O.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:02 schreef Chai het volgende:
[..]
?
Heb het alleen over het meisje op die foto, verder niet.
nou, gefeliciteerd ashquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:10 schreef Lieutenant het volgende:
Zojuist geslaagd voor mijn vwo-eindexamen.
Rare tijd om dat te horen te krijgen of nietquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:10 schreef Lieutenant het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:06 schreef PeZu het volgende:
http://woordwonder.nl/
reclame voor het schrijven van webteksten en dan lees je de teksten uhm ja zo moet het dus niet
Is dit iemand van de FP of zo?quote:Heb je een tekst nodig voor bijvoorbeeld een nieuwssectie van een website of een krantje, dan sta ik graag voor je klaar. Al acht jaar tover ik duizenden lezers een lach om de mond met mijn spitsvondige teksten op een grote nieuwsblog voor jongeren. Tienduizenden jongeren en zij die jong van geest zijn lezen en delen graag mijn nieuwsbijdragen. Vol sterke teksten met vele synoniemen voor niet nader te noemen objecten.
N-term staat online.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Rare tijd om dat te horen te krijgen of niet
Word haalt dat er gewoon uit.quote:Uiteraard haalt de spellingscontrole typefoutjes eruit, maar wat te denken van een zin als ‘Hij bewonderd Woordwonder’? Word herkent de fout niet, want ‘bewonderd’ kan namelijk ook het voltooid deelwoord van ‘bewonderen’ zijn, en dan eindigt het woord wel weer op een ‘d’.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:10 schreef Lieutenant het volgende:
huh?quote:
Ben wel oprecht benieuwd. Wist niet dat ze drugs gebruikte maar zij aan het pijpen lijkt mij ook erg onwaarschijnlijk.quote:
Hee tattaquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:37 schreef TARDIS. het volgende:
JA goedemorgen lieve vrienden uit de Klaagbaak SlowChat. Fijn dat jullie er allemaal weer zijn.
Ze hunkert toch de hele dag naar pik? Of is dat puur in het vagijntje en wordt er niet gepijpt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben wel oprecht benieuwd. Wist niet dat ze drugs gebruikte maar zij aan het pijpen lijkt mij ook erg onwaarschijnlijk.
Laatste x was 2013. Snap mijn neiging niet.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben wel oprecht benieuwd. Wist niet dat ze drugs gebruikte maar zij aan het pijpen lijkt mij ook erg onwaarschijnlijk.
goed ochtend, jongeman. Alles wel?quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:37 schreef TARDIS. het volgende:
JA goedemorgen lieve vrienden uit de Klaagbaak SlowChat. Fijn dat jullie er allemaal weer zijn.
Absoluut. Met u ook?quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed ochtend, jongeman. Alles wel?
ook goed u te treffenquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:37 schreef TARDIS. het volgende:
beiden?quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laatste x was 2013. Snap mijn neiging niet.
Echt? damn. Niet gedacht van jou. Wel vaag dat je er nu in ene zin in hebt...quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laatste x was 2013. Snap mijn neiging niet.
Vragen vragen idd.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ze hunkert toch de hele dag naar pik? Of is dat puur in het vagijntje en wordt er niet gepijpt.
quote:
Wat wonen we toch in een prettig land. Een land waarin je gewoon je kind in een vijvertje kan laten staan zonder dat het verscheurd wordt door een bloeddorstig onwelwillend reptiel.quote:
Lijk k zo braaf?quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt? damn. Niet gedacht van jou. Wel vaag dat je er nu in ene zin in hebt...
[..]
Vragen vragen idd.
[..]
Ja, best wel. Je zal in je jeugd wel een gangster geweest zijn maar nu.. braaf.quote:
Stimo van de straat jwzquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, best wel. Je zal in je jeugd wel een gangster geweest zijn maar nu.. braaf.
hahaquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Kom mij pijpen onder invloed van x stimo
Klik er eens op. Weet me zeer kranig te verweren hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja, mits je er om kan lachen. Als het je gekwetst heeft is het natuurlijk lang niet geinig.
Lekker met die spanning op de kakenquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Kom mij pijpen onder invloed van x stimo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |