Jaquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok ok
is er niet gewoon overal veiligheid nodig
regenquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:09 schreef -supergirl- het volgende:
Wat voor weer wordt het vandaag in midden-Nederland?
en hoe kan je mij geruststellen, ik ben ook bangquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaSteeds meer ook, omdat men zich steeds onveiliger voelt. Meer baankans voor mij
Waarvoor ben je bang?quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
en hoe kan je mij geruststellen, ik ben ook bang
de ongelimiteerde domheid van de mens en de haat die daar mee gepaard gaatquote:
Als het aan mij lag zou er allang geen haatzaaiing meer zijn. Maar dat is iets dat ik niet in mijn eentje kan bewerkstelligen. Daar moet toch echt een hele samenleving aan meewerkenquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
de ongelimiteerde domheid van de mens en de haat die daar mee gepaard gaat
helaas een utopische wens, desalniettemin, altijd one lobi verspreidenquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als het aan mij lag zou er allang geen haatzaaiing meer zijn. Maar dat is iets dat ik niet in mijn eentje kan bewerkstelligen. Daar moet toch echt een hele samenleving aan meewerken
Echt hequote:Op donderdag 16 juni 2016 10:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
helaas een utopische wens, desalniettemin, altijd one lobi verspreiden
helaas, vaak met babu bebe over gehad ookquote:
Zozo een utopische droom met unieke kijk op de wereldproblematiek gepaard met grote woorden. Jij schopt het nog ver in je leven.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als het aan mij lag zou er allang geen haatzaaiing meer zijn. Maar dat is iets dat ik niet in mijn eentje kan bewerkstelligen. Daar moet toch echt een hele samenleving aan meewerken
Ik wilde haar ook net gaan waarschuwen voor jou.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ik begon net denigrerend te sneren, sorry
Hij heeft werk nu en zijn laptop is kapotquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
helaas, vaak met babu bebe over gehad ook![]()
wara is hij eigenlijk, zie hem amper meer op fok
Wat had je graag willen zeggen?quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wilde haar ook net gaan waarschuwen voor jou.
En wat ga jij dan doen bij bijvoorbeeld zo'n GHOR met jouw diploma?quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaSteeds meer ook, omdat men zich steeds onveiliger voelt. Meer baankans voor mij
sorry gquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ga ergens anders pokemonfanboy spelen
Ja dat is echt bizar hahaha.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vrouw he, een man was allang weggepest
GHOR is dan wel een lastig voorbeeld, omdat ik me daar niet in heb verdiept.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
En wat ga jij dan doen bij bijvoorbeeld zo'n GHOR met jouw diploma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |