Okequote:Op donderdag 16 juni 2016 09:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tegenwoordig ben ik heel gezond en braaf en zo
quote:
Wat is het nou?quote:
Vriend of vrienden, kutwoordquote:
Oh hey Noel.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Dima heet me tenminste welkom.
Bedankt Dima, zal aan je denken als ik de staatsloterij win
Spijbelenquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Straks weer zo'n nutteloze training die onze kwaliteitsmiep heeft ingeplandmaak em ff gauw
Oh zo oke, dacht alquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die[ afbeelding ] was omdat ik de opmerking geinig vond. Licht wat extra lucht uit m'n neusgaten weet je wel.
heyquote:
Heel goed.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey liefje. Hoe gaat het met vasten?
Ben je ongesteld of vast je niet.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Heel goed.
Heb net versgeperste sinasappel sap gehad
Keuzesquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat zal niet gewaardeerd worden.
Mozy heeft vastende stagekindjes, naast niet eten slapen ze voor hun leeftijd ook echt heel weinig, dus er is lekker weinig concentratie aanwezig.quote:
slechtquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Mozy heeft vastende stagekindjes, naast niet eten slapen ze voor hun leeftijd ook echt heel weinig, dus er is lekker weinig concentratie aanwezig.
Ja er zijn ook jonge leerlingen die per se mee willen doen terwijl dat van hun ouders nog niet mag. Willen ze tussen de middag niet eten en gaan 's avonds stiekem ook laat opblijven.quote:
Afdeling QHSE...quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Straks weer zo'n nutteloze training die onze kwaliteitsmiep heeft ingeplandmaak em ff gauw
En als je op school bent ga je zitten wachten tot je weer naar huis mag?quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, zit te wachten tot ik zo naar school mag
bedoel je mij?quote:
Min of meerquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:43 schreef Drug het volgende:
[..]
En als je op school bent ga je zitten wachten tot je weer naar huis mag?
Wat voor iets doe je?
fokking spionesse , oppassen dudesquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Min of meerNee, moet wel even bezig om het project af te ronden en heb nog een afspraak staan vandaag. Als het goed is kan ik 16:00 weer naar huis
![]()
Ik studeer Integrale Veiligheidskunde. Einde van mn derde jaar nu
de opleiding is ook toch voor intern onderzoek bij bedrijven naar fraude etc etc?quote:
Je kan gewoon niels een dm sturen hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:09 schreef -supergirl- het volgende:
Wat voor weer wordt het vandaag in midden-Nederland?
Pokémonquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ga ergens anders pokemonfanboy spelen
Nee?quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
de opleiding is ook toch voor intern onderzoek bij bedrijven naar fraude etc etc?
Ghor? Thor?quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee?![]()
Integrale Veiligheidskunde, veiligheid zo breed als je het maar trekken kan. Ik kan hierna doorstromen naar politie, brandweer, veiligheidsregio, gemeente, verzekeringsbedrijven, ministeries, ghor, bedrijven, whatever, overal waar veiligheid benodigd is.
ok okquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee?![]()
Integrale Veiligheidskunde, veiligheid zo breed als je het maar trekken kan. Ik kan hierna doorstromen naar politie, brandweer, veiligheidsregio, gemeente, verzekeringsbedrijven, ministeries, ghor, bedrijven, whatever, overal waar veiligheid benodigd is.
quote:
quote:De Geneeskundige Hulpverleningsorganisatie in de Regio (GHOR) is de overheidsorganisatie die verantwoordelijk is voor de coördinatie van geneeskundige hulpverlening bij zware ongevallen en rampen. Naast brandweer, politie en gemeente is de GHOR een van de 'kolommen' (vaak de witte kolom genoemd) van de rampenbestrijding. De GHOR maakt deel uit van een veiligheidsregio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |