Ja die paar hele zinnen hè. Pfoequote:Op donderdag 16 juni 2016 08:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vanavond, dan ga ik er goed voor zitten met een kop thee.
ho ho zijn nichtje ook toch? was wel door zijn broek maar toch...quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:58 schreef Chai het volgende:
[..]
De enige die je lul heeft aangeraakt ben je zelf, jij kan je niks voorstellen bij presteren.
gewoon op en neer toch? Zo moeilijk is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:58 schreef Chai het volgende:
[..]
De enige die je lul heeft aangeraakt ben je zelf, jij kan je niks voorstellen bij presteren.
Nee, zit te wachten tot ik zo naar school magquote:
Oh oke, dus je kent dqod ook wel goedquote:
Ik ken Dqod heel erg goedquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh oke, dus je kent dqod ook wel goed?
Ja maar met iemand buiten de familie is het toch heel anders.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ho ho zijn nichtje ook toch? was wel door zijn broek maar toch...
Met een slappe valt er niks op een neer te gaan.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gewoon op en neer toch? Zo moeilijk is het nou ook weer niet
Oh damnquote:
Hij is ook de enige lul die hij heeft aangeraakt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee, geen ervaringen mee.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar met iemand buiten de familie is het toch heel anders.
blijkbaar nooit genoeg x gebruiktquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik krijg al stibba als meisje in de dancing iets voor me gaat dansen met dr bil naar me toe
Ik maak me geen zorgen om flacid penis
Ik wilde het net zeggenquote:
Jij bent wel zo'n x king?quote:
nee, valt best mee hoor, maar er zijn wel eens feestjes geweestquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent wel zo'n x king?
Heb nog nooit gehad. Serioesoe
Hehequote:Op donderdag 16 juni 2016 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, valt best mee hoor, maar er zijn wel eens feestjes geweest
Ik ook niet. Heb ook nul behoefte.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent wel zo'n x king?
Heb nog nooit gehad. Serioesoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |