Ik vind zelf rijden vaak prettiger dan meerijden...quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:14 schreef TARDIS. het volgende:
Weenie, ik hou niet zo van auto's. Ook niet als passagier.
Pics in DM graag, als KLB-Hunk 2015 moet je altijd bij mij door de keuring voordat er zulke uitspraken gedaan mogen worden.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh.
Nee man, ik lijk echt niet op haarIk ben knapper
Dit.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:15 schreef Zosk het volgende:
Als passagier is het ook gewoon super vervelend, niet zelf in controle zijn is een bitch.
Ik zit zelden als passagier in de auto.
Ik heb gewoon een Fobo hoorquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Pics in DM graag, als KLB-Hunk 2015 moet je altijd bij mij door de keuring voordat er zulke uitspraken gedaan mogen worden.
je lijkt inderdaad niet heel erg op Doquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een Fobo hoor
Helemaal niet zelfs. Ik heb toevallig ook blond haar..quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je lijkt inderdaad niet heel erg op Do
Voelt gewoon beter als ze via DM binnenkomen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een Fobo hoor
Dan zou ik je dezelfde sturen als in mijn foboquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Voelt gewoon beter als ze via DM binnenkomen.
Hahaquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helemaal niet zelfs. Ik heb toevallig ook blond haar..
Doe even.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan zou ik je dezelfde sturen als in mijn fobo
Oh ik kan gechauffeurd worden ook wel waarderen, vooral in langzaam rijdend verkeer enz. Ben niet zo overmoedig te denken dat mijn controle superieur is aan die van een ander.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als passagier is het ook gewoon super vervelend, niet zelf in controle zijn is een bitch.
Ik zit zelden als passagier in de auto.
Ik voel me sowieso al heel snel beter dan anderen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik kan gechauffeurd worden ook wel waarderen, vooral in langzaam rijdend verkeer enz. Ben niet zo overmoedig te denken dat mijn controle superieur is aan die van een ander.
Dan was je zeker zo buiten?quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Zo, dat was weer een training. Open deuren overal man man man
'Doe even'quote:
wil je niet weten..quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
'Doe even'Wat denk je nou?
Wink wink nudge nudgequote:
Ooh.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik voel me sowieso al heel snel beter dan anderen.
Maar als ik één seconde op mijn telefoon kijk als passagier ben ik ook gelijk kotsmisselijk.
Het is hoop wat men drijft.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
'Doe even'Wat denk je nou?
Haha.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ooh.Ja dan heb je weinig aan de luxe van een chauffeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |