dat kunnen er meerdere zijn..quote:
Dit is het enige vliegtuig. Rustig maar.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:34 schreef Kurovski het volgende:
Dus flying blue is er ook al niet meer bij.
Bij mij is dat altijd het geval.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:36 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
soms zegt 1 fipo meer dan 1000 woorden
Nee tweede keer al vandaagquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:35 schreef zeer het volgende:
[..]
ben je vandaag voor de eerste keer ongesteld geworden of zo
Niet iedereen is mijn posts waard.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:38 schreef Zosk het volgende:
Ook zo lekker selectief aan het quoten, bitch.
vind die kleurovergang wel vetquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:28 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oranje en blauw ook echthaha
Ik heb deze wel 'ns zien staan op Schiphol (737-400 geloof ik):quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit is het enige vliegtuig. Rustig maar.
http://www.luchtvaartnieu(...)s-in-nationale-kleur
quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vind die kleurovergang wel vet
kom helpen danquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:32 schreef Willoow het volgende:
[..]niet zo hard werken en anderen het zware werk laten opknappen
Neequote:
Ik heb gehoord dat jij een toffe user bentquote:
Hoezo ook?quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:38 schreef Zosk het volgende:
Ook zo lekker selectief aan het quoten, bitch.
wie heeft je dat wijs gemaakt?quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij een toffe user bent
Toch wel één van de eindbazen hier inderdaad.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
daar zijn de meningen flink over verdeeld geloof ik, maar ik kan me daar wel in vinden ook als iemand het niet vind btwquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zosk = thegirlnextdoor?quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Toch wel één van de eindbazen hier inderdaad.
Afglijden is één woord.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar zijn de meningen flink over verdeeld geloof ik, maar ik kan me daar wel in vinden ook als iemand het niet vind btw![]()
wie was er zo lief dat vertellen?
Babu, my boyfriendquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar zijn de meningen flink over verdeeld geloof ik, maar ik kan me daar wel in vinden ook als iemand het niet vind btw![]()
wie was er zo lief dat vertellen?
Dat kan ik bevestigen. Hij is de opperpapa van deze sc, daar hij al in deel 1 gepost heeftquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe al genoegquote:
Klopt hij is lieve jongen en heeft de x factorquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind dat ze die dreamliners ook goed hebben gedaanquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb deze wel 'ns zien staan op Schiphol (737-400 geloof ik):
[ afbeelding ]
En met deze een keertje meegeweest (777-300):
[ afbeelding ]
Ik vind het wel grappig. Is 'ns wat anders dan de standaard livery.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die tweede is de Boeing 737-8K2
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2016 09:49:20 ]
Maar die was toch vooral voor grappige plaatjes? Die post hij nooit.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigen. Hij is de opperpapa van deze sc, daar hij al in deel 1 gepost heeft
in deze zin ook?quote:
Babu is een schatjequote:
hij is zelf gewoon een grappig plaatje, met z'n enorme kerstmannenbaardquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar die was toch vooral voor grappige plaatjes? Die post hij nooit.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind dat ze die dreamliners ook goed hebben gedaanYeh. Grappig weetje: In bepaalde landen mag alleen dat land zelf een kroontje voeren. Vandaar dat KLM Asia toestellen dat KLM-kroontje op de staart niet hebben. Tenminste, zo is het mij uitgelegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
Het viel mij wel op dat er Asia op stond ja maar dat kroontje is mij nooit opgevallenquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Yeh. Grappig weetje: In bepaalde landen mag alleen dat land zelf een kroontje voeren. Vandaar dat KLM Asia toestellen dat KLM-kroontje op de staart niet hebben. Tenminste, zo is het mij uitgelegd.
bwahahahaquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:KLM asia is een dochtermaatschappij van de KLM, die in 1995 werd opgericht voor het doel om vluchten te kunnen beginnen naar Taipei op Taiwan.
In die tijd gaf de Volksrepubliek China geen landingstoestemming aan luchtvaartmaatschappijen die ook op Taiwan vlogen, dat zij als een deel van China beschouwen. Om dit probleem te omzeilen, vestigde KLM een dochtermaatschappij geregistreerd in Taiwan die de vluchten naar Taipei uitvoerde.
De vliegtuigen van KLM Asia zijn geschilderd in de kleuren van de moedermaatschappij en dragen de naam "KLM Asia". Hoewel ze het KLM logo voeren, ontbreekt het kroontje.
Door deze juridische constructie kon de KLM de Chinese autoriteiten te vriend houden door te beweren dat het niet zelf naar Taiwan vloog.
Dezelfde constructie werd ook toegepast door maatschappijen van andere landen, zoals British Asia Airways, Air France Asie, Japan Asia Airways (dochter van Japan Airlines) en Swissair Asia.
Als het nodig is dan gebruikt de KLM de vliegtuigen van KLM Asia ook voor andere bestemmingen. Momenteel is het weer toegestaan om zowel naar China als naar Taiwan te vliegen, het is ook nog maar de vraag of KLM Asia zal blijven bestaan of dat het geheel opgaat in KLM.
Super groot.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:52 schreef Zosk het volgende:
Volgens mij is het grootste toestel waar ik in heb gezeten een 747-400. Ik heb echt geen idee hoe groot of klein dat is t.o.v. andere toestellen.
maar dan moet jij ook el tof zijn, ik vertrouw zijn keuze blindquote:
Daar zijn de meningen uiteraard over verdeeld, maar ik vind mezelf best wel tofquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar dan moet jij ook el tof zijn, ik vertrouw zijn keuze blind
Kijk 'ns aan.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:53 schreef xcachet het volgende:
Oh Niels, ze hebben je wat raars wijsgemaakt
[..]
en zo hoort hetquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen uiteraard over verdeeld, maar ik vind mezelf best wel tof
kies een mooie film om bij weg te doezelenquote:
Ik ben nu gewoon erg voorzichtig met jouw posts.quote:
Dat denk ik wel.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben nu gewoon erg voorzichtig met jouw posts.
Maar dat was naar Tokyo, kan het zo snel niet vinden maar lijkt er wel op dat het zo'n toestel was.
Ik vind dit een geweldig idee.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
kies een mooie film om bij weg te doezelen
Ik zal het onthouden.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat denk ik wel.
Ik ben altijd serieus over vliegtuigen.
zeg je toch niet over jzelf man gekquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen uiteraard over verdeeld, maar ik vind mezelf best wel tof
een trage road/feelgoodmovie, met veel groen, en rustige muziek... dekentje erbij, beetje hangen en there comes teh Zquote:
Slecht praten over jezelf is nog debieler.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zeg je toch niet over jzelf man gek
quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:03 schreef Zosk het volgende:
https://www.facebook.com/vkmag/videos/1252579351419608/
Ommmgg ben zooo lelijk. Moet kokhalzen iedere keer als ik in de spiegel kijken.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Slecht praten over jezelf is nog debieler.
Zelfverheerlijking
Geen enkele mondhoek bewogen. Lelijke hipster fietsen ook.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:03 schreef Zosk het volgende:
https://www.facebook.com/vkmag/videos/1252579351419608/
Ik vind haar woest aantrekkelijk.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen enkele mondhoek bewogen. Lelijke hipster fietsen ook.
0 reten
Zou niet weten waarom nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zeg je toch niet over jzelf man gek
Ik las de TT en voelde me meteen welkom, one luv hierquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aaah onze favoriete modje.
Goedemorgen pharkuntje
Haha wat een baas.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:11 schreef xcachet het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_op_het_balkon.html
klb sc one lobiquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik las de TT en voelde me meteen welkom, one luv hier
dat ben je ookquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Bewijst maar weer dat meisjes beter op de fiets kunnen zitten als je de twee filmpjes vergelijkt.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:11 schreef xcachet het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_op_het_balkon.html
nee dat is de SC van RPquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dacht dat dit de Haat en Strijd SC was.
Op het internet ook echt.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:15 schreef xcachet het volgende:
Je zou maar mod zijn van het leukste subforum op het internet.
Welke twee?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Bewijst maar weer dat meisjes beter op de fiets kunnen zitten als je de twee filmpjes vergelijkt.
Haha dat bedoelde ik niet.quote:
weet niet geen ervaring meequote:Op woensdag 15 juni 2016 10:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kun je überhaupt een bloedlul hebben met 7 cm?
Jawel.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha dat bedoelde ik niet.VAN HET HELE INTERNET DIT SUBFORUM HET LEUKST KAN TOCH NIET JOH
Terwijl er alleen maar wordt gekankerd, er bans vallen, er altijd ruzie is en het vol met domme types zit. Kan haast niet.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha dat bedoelde ik niet.VAN HET HELE INTERNET DIT SUBFORUM HET LEUKST KAN TOCH NIET JOH
Jawel.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:19 schreef xcachet het volgende:
Iedereen heeft het elke dag over je piemel Zosk. Vind je dat niet vervelend?
nee niet echtquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:19 schreef xcachet het volgende:
Denk dat hij ondertussen 8cm.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:19 schreef xcachet het volgende:
Precies.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Terwijl er alleen maar wordt gekankerd, er bans vallen, er altijd ruzie is en het vol met domme types zit. Kan haast niet.
Waarom zou dat niet kunnen? Is misschien lastiger met pissen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kun je überhaupt een bloedlul hebben met 7 cm? Ik heb dat niet in ieder geval.
Ja misschien wel, weet niet. Dan heb je wel een hele kleine in slappe toestand.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Is misschien lastiger met pissen.
wow ben jij rijk of zoquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:23 schreef Zosk het volgende:
Ik ga zo maar eens een Apple watch kopen denk ik, wordt weleens tijd voor een horloge.
Ga dan voor Zwitsers gek.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:23 schreef Zosk het volgende:
Ik ga zo maar eens een Apple watch kopen denk ik, wordt weleens tijd voor een horloge.
quote:
Haha flikker op man, gewoon tweedehands hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
korting vanuit de fabriek toch
goede theoriequote:Op woensdag 15 juni 2016 10:24 schreef Chai het volgende:
Met 7 cm hard zou ik liever een bloedlul hebben als peniseigenaar. 7 cm slap kan immers nog iets worden, dus dan komt de teleurstelling op een onhandiger moment als blijkt dat dat ook hard de deal is. Van 3,5 slap naar 7 hard is iemand al lang blij dat er nog iets bruikbaars is opgebloeid.
ALS JE IN MIJN SCHOENEN STOND ZOU JE NIET ZO LACHEN OVER ZULKE SHIT.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:24 schreef Chai het volgende:
Met 7 cm hard zou ik liever een bloedlul hebben als peniseigenaar. 7 cm slap kan immers nog iets worden, dus dan komt de teleurstelling op een onhandiger moment als blijkt dat dat ook hard de deal is. Van 3,5 slap naar 7 hard is iemand al lang blij dat er nog iets bruikbaars is opgebloeid.
7 cmquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:24 schreef Chai het volgende:
ik bepaal zelf wel hoe laat het is.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gewoon zelf je horloge samen stellen, jatoch
Altijd 5 uur?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik bepaal zelf wel hoe laat het is.
Dat is toch zo'n beetje de standaard tijd waarop iedereen vrij is en mag gaan zuipen enzo?quote:
ja nu schaam ik me diepquote:
diep ditquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:24 schreef Chai het volgende:
Omdat wakker worden van wekkerquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik word altijd wakker om tien uur, en dan word ik redelijk oke wakker altijd ongeacht hoeveel uur slaap. Hoe kan dat en waarom heb ik dat niet wanneer ik mn wekker zet
omdat de wekker je uit je slaapt rukt op een moment dat je lichaam daar nog niet klaar voor isquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik word altijd wakker om tien uur, en dan word ik redelijk oke wakker altijd ongeacht hoeveel uur slaap. Hoe kan dat en waarom heb ik dat niet wanneer ik mn wekker zet
ik denk dat het je met hard 7 cm het niet zo boeit of je een vlees of bloedlul hebtquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:24 schreef Chai het volgende:
Nounounou, dat is wel heel drastisch..quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zou zelfmoord plegen met 7cm stjfje
Kleine meisjes wat.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nounounou, dat is wel heel drastisch..
En de kleine meisjes met kleine kutjes dan?
Doe nou eens normaal man.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:41 schreef NoelGallagher het volgende:
half Azië eraanquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:41 schreef NoelGallagher het volgende:
grote meisjes kunnen geen kleine kutjes hebben?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jatoch, die willen ook piemel. Die passen niet op zo'n grote 30 cm piemel hoorquote:
Zou jij zosk doen? Gewoon vandaag omdat het kan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja maar je kan het op meerdere manieren interpreteren.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jatoch, die willen ook piemel. Die passen niet op zo'n grote 30 cm piemel hoor
Rustaaagh.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zou jij zosk doen? Gewoon vandaag omdat het kan?
Bij grote meisjes denk ik aan big momma's, ik wil niet aan hun kutjes denkenquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
grote meisjes kunnen geen kleine kutjes hebben?
Dit zijn de vragen die erom doenquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik weet alleen dat hij 7cm heeft, op die info afgaande zou ik het niet doenquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig weer.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik weet alleen dat hij 7cm heeft, op die info afgaande zou ik het niet doen
Oh, jij dacht aan pedofiele praktijkenquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar je kan het op meerdere manieren interpreteren.![]()
En waar zijn die dan?
Jaja nu weten we het wel.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Krijg je met zo'n korte piemel
Bizar inderdaad.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:47 schreef PeZu het volgende:
toch een grootst onderwerp zo vaak wordt het besproken
groot is niet altijd dikquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij grote meisjes denk ik aan big momma's, ik wil niet aan hun kutjes denken
Daarom slaap-app.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat de wekker je uit je slaapt rukt op een moment dat je lichaam daar nog niet klaar voor is
genoeg lange vrouwen met een goed figuur andersquote:
Maar dat is dus lang, niet grootquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
genoeg lange vrouwen met een goed figuur anders
Die monitort wanneer je in diepe of lichte slaap bent en probeert je op een licht moment te wekken.quote:
Betekenis ' groot 'quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dat is dus lang, niet groot
Ik zei toch ook 'in mijn hoofd'.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
Betekenis ' groot '
Je hebt gezocht op het woord: groot.
1groot (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord; vergrotende trap: groter, overtreffende trap: grootst)
1
meer dan middelmatig, niet klein; ruim, lang, uitgebreid, uitgestrekt: een groot man voortreffelijk; een grote man lang; met groot genoegen veel
zijn kleine dikke vrouwen dan ook groot?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dat is dus lang, niet groot
Wist niet dat je bekken breder werd al je in omvang toeneemt.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij grote meisjes denk ik aan big momma's, ik wil niet aan hun kutjes denken
Je kan er gewoon mee plassen hoor :squote:Op woensdag 15 juni 2016 10:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb wel eens een mini piemel gehad, daar kun je niks mee. Hard of zacht of whatevah.
ik las niet terugquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zei toch ook 'in mijn hoofd'.
Zo eentje waarbij pijpen meer een soort lurken is?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb wel eens een mini piemel gehad, daar kun je niks mee. Hard of zacht of whatevah.
moet je dan ook allemaal van die plaksensors opplakken voor je gaat slapen?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Die monitort wanneer je in diepe of lichte slaap bent en probeert je op een licht moment te wekken.
ja hahahahahahaquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo eentje waarbij pijpen meer een soort lurken is?
Slurpen aan een rietjequote:Op woensdag 15 juni 2016 10:53 schreef Chai het volgende:
[..]
daar wordt je als vrouw ook niet geil van gok ikquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee is op basis van de trillingen van je matras.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet je dan ook allemaal van die plaksensors opplakken voor je gaat slapen?
Dat wordt 'm dus ook niet als je samen slaapt?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee is op basis van de trillingen van je matras.
Ik vond dat hij het me van te voren had moeten zeggenquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar wordt je als vrouw ook niet geil van gok ik
ieder een eigen matrasquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat wordt 'm dus ook niet als je samen slaapt?
Leg hem dan meestal niet op het matras, maar moet volgens mij wel kunnen hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat wordt 'm dus ook niet als je samen slaapt?
Maar dan wil niemand meer toch?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vond dat hij het me van te voren had moeten zeggenofzoiets
![]()
Maar snap ook wel dat dat in de praktijk nogal kut is
Pakt 'ie dan de slaap van de dichstbijzijnde of..?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Leg hem dan meestal niet op het matras, maar moet volgens mij wel kunnen hoor.
Roosje niet doenquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dan wil niemand meer toch?Zelfs met een vergroeide bekken minikut is het niet opwindend.
Erno-BE?quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:01 schreef Stimorol- het volgende:
Heb dm van die auto gek die wilde masturberen
Ik was met 'm aan het daten, dus ik had waarschijnlijk toen echt niet gezegd 'oke doeiquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dan wil niemand meer toch?Zelfs met een vergroeide bekken minikut is het niet opwindend.
Die heb je toen operatief laten verwijderen?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:52 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:01 schreef Stimorol- het volgende:
Heb dm van die auto gek die wilde masturberen
Had al eerder zo'n reactie verwachtquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die heb je toen operatief laten verwijderen?
Haha moest zo hard lachequote:Op woensdag 15 juni 2016 10:53 schreef Chai het volgende:
[..]
hoe langquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:52 schreef Crack_ het volgende:
Wel sneu voor die jongen natuurlijkquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik was met 'm aan het daten, dus ik had waarschijnlijk toen echt niet gezegd 'oke doei'
Nu schrok ik en nee, was echt shittie.
Hij zal er vast wel zijn overwegingen voor hebben, want iemand laten schrikken is ook niet ideaal.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik was met 'm aan het daten, dus ik had waarschijnlijk toen echt niet gezegd 'oke doei'
Nu schrok ik en nee, was echt shittie.
Ja heb niet gevraagd of ik het mocht opmeten en denk ook niet dat dat zou worden gewaardeerd en schatten ben ik mega slecht in maar zo klein dat ik er écht van schrok en dat je er dus niet echt wat mee kan.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wel sneu voor die jongen natuurlijk
Misschien vond ie het zelf niet zo klein.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij zal er vast wel zijn overwegingen voor hebben, want iemand laten schrikken is ook niet ideaal.
Haha arme zoskquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja heb niet gevraagd of ik het mocht opmeten en denk ook niet dat dat zou worden gewaardeerd en schatten ben ik mega slecht in maar zo klein dat ik er écht van schrok en dat je er dus niet echt wat mee kan.
Ja je kunt wel seksen enzo maar wat Chai zegt, pijpen wordt lurken en is gewoon veel meer gedoe.
Wat een lollig grapjequote:Op woensdag 15 juni 2016 11:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Mja mijn 30 cm is ook verre van ideaal hoor
Vooral vervelend voor jou dat je met stoten altijd moet inhouden.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Mja mijn 30 cm is ook verre van ideaal hoor
Dat begrijp ik, maar zosk heeft wel een innerlijk waar geen 50 cm tegen op kan.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik weet alleen dat hij 7cm heeft, op die info afgaande zou ik het niet doen
nee joh, mooi man zo die eikel die d'r keel uitkomtquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Vooral vervelend voor jou dat je met stoten altijd moet inhouden.
Afdrogen aan je baas zijn colbert, dat zal hem leren te bezuinigen op doekjesquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
Bij de wc van mijn werk heb je van die papieren doekjes om je handen mee droog te maken, maar die dingen stinken enorm. Dus je wast je handen met zeep en je handen meuren een uur in de wind. Je kan kiezen om je handen aan je broek te drogen maar daar schiet je ook niets mee op want dan is alles kliedernat. Je kan kiezen om je handen niet te wassen maar dan ben je een onhygiënisch zwijn, en wie wil dat nou zijn. Struggles, struggles.
Even gecheckt, hij draagt enkel een wit overhemd. Wat nu?!quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Afdrogen aan je baas zijn colbert, dat zal hem leren te bezuinigen op doekjes
Gewoon droog klappen. Kan je gelijk een applaus geven voor de mensen die nog hard aan het schijten zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
Bij de wc van mijn werk heb je van die papieren doekjes om je handen mee droog te maken, maar die dingen stinken enorm. Dus je wast je handen met zeep en je handen meuren een uur in de wind. Je kan kiezen om je handen aan je broek te drogen maar daar schiet je ook niets mee op want dan is alles kliedernat. Je kan kiezen om je handen niet te wassen maar dan ben je een onhygiënisch zwijn, en wie wil dat nou zijn. Struggles, struggles.
Dan het liefst met nog wat poeprestjes op je handen afdrogen aan zijn overhemdquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Even gecheckt, hij draagt enkel een wit overhemd. Wat nu?!
Stel me hier echt zo'n gespiesd menselijk lichaam bij voor. Lekker bloederig.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee joh, mooi man zo die eikel die d'r keel uitkomt
doet me denken aan dat plaatje van die fucking grote neger met dat kleine vrouwtje, komt tot z'n middel ofzoquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Stel me hier echt zo'n gespiesd menselijk lichaam bij voor. Lekker bloederig.
Shaqquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
doet me denken aan dat plaatje van die fucking grote neger met dat kleine vrouwtje, komt tot z'n middel ofzo
Mag ik ook joelen?quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:15 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gewoon droog klappen. Kan je gelijk een applaus geven voor de mensen die nog hard aan het schijten zijn.
Maar dat innerlijk ken ik nog niet hequote:Op woensdag 15 juni 2016 11:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar zosk heeft wel een innerlijk waar geen 50 cm tegen op kan.
nee, het schijnt dat die allebei blank zijnquote:
op zo een enorm lichaam zou dat er nog belachelijker uitzienquote:
Alleen in hun vrije tijd.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, het schijnt dat die allebei blank zijn
quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Krijg daar altijd dit idee bij:
[ afbeelding ]
Hier ben ik.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dat innerlijk ken ik nog niet he
ondoenlijk soms, succes ermeequote:Op woensdag 15 juni 2016 11:25 schreef Kurovski het volgende:
gvd wat is dat lastig zeg om uit te zoeken welke wetten gelden met een Nederlands contract en werken buiten Nederland/EU.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Krijg daar altijd dit idee bij:
[ afbeelding ]
nee klb sc one lobi doet daar niet aan meequote:
Dit is KLB SC Haat en Verderf, let nou eens op.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee klb sc one lobi doet daar niet aan mee
Goed, kan al beetje lopen zonder krukken. Maar nog niet helemaal strekken en rekken. Maar toch beste verschil 2 week na operatiequote:
Ik hoop dat je snel weer de oude bent.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed, kan al beetje lopen zonder krukken. Maar nog niet helemaal strekken en rekken. Maar toch beste verschil 2 week na operatie
Dat duurt nog 8 maanden en 2 wekenquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snel weer de oude bent.
nee man, we hebben zelfs al een voetbalteam kunnen we tegen andere sc's in de fok competitiequote:Op woensdag 15 juni 2016 11:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is KLB SC Haat en Verderf, let nou eens op.
lol, kom ik dit tegen:quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed, kan al beetje lopen zonder krukken. Maar nog niet helemaal strekken en rekken. Maar toch beste verschil 2 week na operatie
quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snel weer de oude bent.
gecombineerdquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
lol, kom ik dit tegen:
Elke lidstaat moet tevens de ontwikkeling van welzijnsvoorzieningen in aangewezen havens bevorderen om zeevarenden op schepen die zich in zijn havens bevinden, toegang te verlenen tot geschikte welzijnsvoorzieningen en -diensten.
Thaimassage en prostitutie?
Dat jij direct daaraan denkt geeft wel aan hoe vies jij bentquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
lol, kom ik dit tegen:
Elke lidstaat moet tevens de ontwikkeling van welzijnsvoorzieningen in aangewezen havens bevorderen om zeevarenden op schepen die zich in zijn havens bevinden, toegang te verlenen tot geschikte welzijnsvoorzieningen en -diensten.
Thaimassage en prostitutie?
Massage in Esbjerg is vijf minuten lopen vanaf de kade. Hebben ze netjes geregeld in Denemarken.quote:
fijn voor jequote:Op woensdag 15 juni 2016 11:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Kankerzoii man treinmeisje niet gezien vandaag, miss heb ik dr net gemist op school gosverdomme zO woest ben ik
Ik moet ook nu ff op school blijven dus ook geen kans om dr op terugweg te zien ofmfgggg
Kzie dr noooooooit meer
Of ze moet toevallig ook een herkansig hebben omfgggggg kaaaankkkerrrrrrrr
Heb je der nou ooit al een keer aangesproken?quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Kankerzoii man treinmeisje niet gezien vandaag, miss heb ik dr net gemist op school gosverdomme zO woest ben ik
Ik moet ook nu ff op school blijven dus ook geen kans om dr op terugweg te zien ofmfgggg
Kzie dr noooooooit meer
Of ze moet toevallig ook een herkansig hebben omfgggggg kaaaankkkerrrrrrrr
Moet je dit echt vragen?quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb je der nou ooit al een keer aangesproken?
saaiquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dank u welHoe is je werk in Belfast
omg dat zou me echt fucking vet lijkenquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee man, we hebben zelfs al een voetbalteam kunnen we tegen andere sc's in de fok competitie
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |