kom helpen danquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:32 schreef Willoow het volgende:
[..]niet zo hard werken en anderen het zware werk laten opknappen
Neequote:
Ik heb gehoord dat jij een toffe user bentquote:
Hoezo ook?quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:38 schreef Zosk het volgende:
Ook zo lekker selectief aan het quoten, bitch.
wie heeft je dat wijs gemaakt?quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij een toffe user bent
Toch wel één van de eindbazen hier inderdaad.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
daar zijn de meningen flink over verdeeld geloof ik, maar ik kan me daar wel in vinden ook als iemand het niet vind btwquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zosk = thegirlnextdoor?quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Toch wel één van de eindbazen hier inderdaad.
Afglijden is één woord.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar zijn de meningen flink over verdeeld geloof ik, maar ik kan me daar wel in vinden ook als iemand het niet vind btw![]()
wie was er zo lief dat vertellen?
Babu, my boyfriendquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar zijn de meningen flink over verdeeld geloof ik, maar ik kan me daar wel in vinden ook als iemand het niet vind btw![]()
wie was er zo lief dat vertellen?
Dat kan ik bevestigen. Hij is de opperpapa van deze sc, daar hij al in deel 1 gepost heeftquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe al genoegquote:
Klopt hij is lieve jongen en heeft de x factorquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind dat ze die dreamliners ook goed hebben gedaanquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb deze wel 'ns zien staan op Schiphol (737-400 geloof ik):
[ afbeelding ]
En met deze een keertje meegeweest (777-300):
[ afbeelding ]
Ik vind het wel grappig. Is 'ns wat anders dan de standaard livery.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die tweede is de Boeing 737-8K2
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2016 09:49:20 ]
Maar die was toch vooral voor grappige plaatjes? Die post hij nooit.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigen. Hij is de opperpapa van deze sc, daar hij al in deel 1 gepost heeft
in deze zin ook?quote:
Babu is een schatjequote:
hij is zelf gewoon een grappig plaatje, met z'n enorme kerstmannenbaardquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar die was toch vooral voor grappige plaatjes? Die post hij nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |