ik las niet terugquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zei toch ook 'in mijn hoofd'.
Zo eentje waarbij pijpen meer een soort lurken is?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb wel eens een mini piemel gehad, daar kun je niks mee. Hard of zacht of whatevah.
moet je dan ook allemaal van die plaksensors opplakken voor je gaat slapen?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Die monitort wanneer je in diepe of lichte slaap bent en probeert je op een licht moment te wekken.
ja hahahahahahaquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo eentje waarbij pijpen meer een soort lurken is?
Slurpen aan een rietjequote:Op woensdag 15 juni 2016 10:53 schreef Chai het volgende:
[..]
daar wordt je als vrouw ook niet geil van gok ikquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee is op basis van de trillingen van je matras.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet je dan ook allemaal van die plaksensors opplakken voor je gaat slapen?
Dat wordt 'm dus ook niet als je samen slaapt?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee is op basis van de trillingen van je matras.
Ik vond dat hij het me van te voren had moeten zeggenquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar wordt je als vrouw ook niet geil van gok ik
ieder een eigen matrasquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat wordt 'm dus ook niet als je samen slaapt?
Leg hem dan meestal niet op het matras, maar moet volgens mij wel kunnen hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat wordt 'm dus ook niet als je samen slaapt?
Maar dan wil niemand meer toch?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vond dat hij het me van te voren had moeten zeggenofzoiets
![]()
Maar snap ook wel dat dat in de praktijk nogal kut is
Pakt 'ie dan de slaap van de dichstbijzijnde of..?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Leg hem dan meestal niet op het matras, maar moet volgens mij wel kunnen hoor.
Roosje niet doenquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dan wil niemand meer toch?Zelfs met een vergroeide bekken minikut is het niet opwindend.
Erno-BE?quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:01 schreef Stimorol- het volgende:
Heb dm van die auto gek die wilde masturberen
Ik was met 'm aan het daten, dus ik had waarschijnlijk toen echt niet gezegd 'oke doeiquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dan wil niemand meer toch?Zelfs met een vergroeide bekken minikut is het niet opwindend.
Die heb je toen operatief laten verwijderen?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb wel eens een mini piemel gehad, daar kun je niks mee. Hard of zacht of whatevah.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:01 schreef Stimorol- het volgende:
Heb dm van die auto gek die wilde masturberen
Had al eerder zo'n reactie verwachtquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die heb je toen operatief laten verwijderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |