Rustaaagh.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zou jij zosk doen? Gewoon vandaag omdat het kan?
Bij grote meisjes denk ik aan big momma's, ik wil niet aan hun kutjes denkenquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
grote meisjes kunnen geen kleine kutjes hebben?
Dit zijn de vragen die erom doenquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik weet alleen dat hij 7cm heeft, op die info afgaande zou ik het niet doenquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig weer.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik weet alleen dat hij 7cm heeft, op die info afgaande zou ik het niet doen
Oh, jij dacht aan pedofiele praktijkenquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar je kan het op meerdere manieren interpreteren.![]()
En waar zijn die dan?
Krijg je met zo'n korte piemelquote:
Jaja nu weten we het wel.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Krijg je met zo'n korte piemel
Ja, dejavu van gisteren ditquote:
Bizar inderdaad.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:47 schreef PeZu het volgende:
toch een grootst onderwerp zo vaak wordt het besproken
groot is niet altijd dikquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij grote meisjes denk ik aan big momma's, ik wil niet aan hun kutjes denken
Daarom slaap-app.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat de wekker je uit je slaapt rukt op een moment dat je lichaam daar nog niet klaar voor is
Maar dat is dus lang, niet grootquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
genoeg lange vrouwen met een goed figuur anders
Die monitort wanneer je in diepe of lichte slaap bent en probeert je op een licht moment te wekken.quote:
Betekenis ' groot 'quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dat is dus lang, niet groot
Ik zei toch ook 'in mijn hoofd'.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
Betekenis ' groot '
Je hebt gezocht op het woord: groot.
1groot (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord; vergrotende trap: groter, overtreffende trap: grootst)
1
meer dan middelmatig, niet klein; ruim, lang, uitgebreid, uitgestrekt: een groot man voortreffelijk; een grote man lang; met groot genoegen veel
zijn kleine dikke vrouwen dan ook groot?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dat is dus lang, niet groot
Wist niet dat je bekken breder werd al je in omvang toeneemt.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij grote meisjes denk ik aan big momma's, ik wil niet aan hun kutjes denken
Je kan er gewoon mee plassen hoor :squote:Op woensdag 15 juni 2016 10:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb wel eens een mini piemel gehad, daar kun je niks mee. Hard of zacht of whatevah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |