Welke twee?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Bewijst maar weer dat meisjes beter op de fiets kunnen zitten als je de twee filmpjes vergelijkt.
Haha dat bedoelde ik niet.quote:
weet niet geen ervaring meequote:Op woensdag 15 juni 2016 10:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kun je überhaupt een bloedlul hebben met 7 cm?
Jawel.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha dat bedoelde ik niet.VAN HET HELE INTERNET DIT SUBFORUM HET LEUKST KAN TOCH NIET JOH
Terwijl er alleen maar wordt gekankerd, er bans vallen, er altijd ruzie is en het vol met domme types zit. Kan haast niet.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha dat bedoelde ik niet.VAN HET HELE INTERNET DIT SUBFORUM HET LEUKST KAN TOCH NIET JOH
Jawel.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:19 schreef xcachet het volgende:
Iedereen heeft het elke dag over je piemel Zosk. Vind je dat niet vervelend?
nee niet echtquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:19 schreef xcachet het volgende:
Denk dat hij ondertussen 8cm.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:19 schreef xcachet het volgende:
Precies.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Terwijl er alleen maar wordt gekankerd, er bans vallen, er altijd ruzie is en het vol met domme types zit. Kan haast niet.
Waarom zou dat niet kunnen? Is misschien lastiger met pissen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kun je überhaupt een bloedlul hebben met 7 cm? Ik heb dat niet in ieder geval.
Ja misschien wel, weet niet. Dan heb je wel een hele kleine in slappe toestand.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Is misschien lastiger met pissen.
wow ben jij rijk of zoquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:23 schreef Zosk het volgende:
Ik ga zo maar eens een Apple watch kopen denk ik, wordt weleens tijd voor een horloge.
Ga dan voor Zwitsers gek.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:23 schreef Zosk het volgende:
Ik ga zo maar eens een Apple watch kopen denk ik, wordt weleens tijd voor een horloge.
quote:
Haha flikker op man, gewoon tweedehands hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
korting vanuit de fabriek toch
goede theoriequote:Op woensdag 15 juni 2016 10:24 schreef Chai het volgende:
Met 7 cm hard zou ik liever een bloedlul hebben als peniseigenaar. 7 cm slap kan immers nog iets worden, dus dan komt de teleurstelling op een onhandiger moment als blijkt dat dat ook hard de deal is. Van 3,5 slap naar 7 hard is iemand al lang blij dat er nog iets bruikbaars is opgebloeid.
ALS JE IN MIJN SCHOENEN STOND ZOU JE NIET ZO LACHEN OVER ZULKE SHIT.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:24 schreef Chai het volgende:
Met 7 cm hard zou ik liever een bloedlul hebben als peniseigenaar. 7 cm slap kan immers nog iets worden, dus dan komt de teleurstelling op een onhandiger moment als blijkt dat dat ook hard de deal is. Van 3,5 slap naar 7 hard is iemand al lang blij dat er nog iets bruikbaars is opgebloeid.
7 cmquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:24 schreef Chai het volgende:
ik bepaal zelf wel hoe laat het is.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gewoon zelf je horloge samen stellen, jatoch
Altijd 5 uur?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik bepaal zelf wel hoe laat het is.
Dat is toch zo'n beetje de standaard tijd waarop iedereen vrij is en mag gaan zuipen enzo?quote:
ja nu schaam ik me diepquote:
diep ditquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:24 schreef Chai het volgende:
Omdat wakker worden van wekkerquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik word altijd wakker om tien uur, en dan word ik redelijk oke wakker altijd ongeacht hoeveel uur slaap. Hoe kan dat en waarom heb ik dat niet wanneer ik mn wekker zet
omdat de wekker je uit je slaapt rukt op een moment dat je lichaam daar nog niet klaar voor isquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik word altijd wakker om tien uur, en dan word ik redelijk oke wakker altijd ongeacht hoeveel uur slaap. Hoe kan dat en waarom heb ik dat niet wanneer ik mn wekker zet
ik denk dat het je met hard 7 cm het niet zo boeit of je een vlees of bloedlul hebtquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:24 schreef Chai het volgende:
Nounounou, dat is wel heel drastisch..quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zou zelfmoord plegen met 7cm stjfje
Kleine meisjes wat.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nounounou, dat is wel heel drastisch..
En de kleine meisjes met kleine kutjes dan?
Doe nou eens normaal man.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:41 schreef NoelGallagher het volgende:
half Azië eraanquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:41 schreef NoelGallagher het volgende:
grote meisjes kunnen geen kleine kutjes hebben?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jatoch, die willen ook piemel. Die passen niet op zo'n grote 30 cm piemel hoorquote:
Zou jij zosk doen? Gewoon vandaag omdat het kan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja maar je kan het op meerdere manieren interpreteren.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jatoch, die willen ook piemel. Die passen niet op zo'n grote 30 cm piemel hoor
Rustaaagh.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zou jij zosk doen? Gewoon vandaag omdat het kan?
Bij grote meisjes denk ik aan big momma's, ik wil niet aan hun kutjes denkenquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
grote meisjes kunnen geen kleine kutjes hebben?
Dit zijn de vragen die erom doenquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik weet alleen dat hij 7cm heeft, op die info afgaande zou ik het niet doenquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig weer.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik weet alleen dat hij 7cm heeft, op die info afgaande zou ik het niet doen
Oh, jij dacht aan pedofiele praktijkenquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar je kan het op meerdere manieren interpreteren.![]()
En waar zijn die dan?
Jaja nu weten we het wel.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Krijg je met zo'n korte piemel
Bizar inderdaad.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:47 schreef PeZu het volgende:
toch een grootst onderwerp zo vaak wordt het besproken
groot is niet altijd dikquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij grote meisjes denk ik aan big momma's, ik wil niet aan hun kutjes denken
Daarom slaap-app.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat de wekker je uit je slaapt rukt op een moment dat je lichaam daar nog niet klaar voor is
genoeg lange vrouwen met een goed figuur andersquote:
Maar dat is dus lang, niet grootquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
genoeg lange vrouwen met een goed figuur anders
Die monitort wanneer je in diepe of lichte slaap bent en probeert je op een licht moment te wekken.quote:
Betekenis ' groot 'quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dat is dus lang, niet groot
Ik zei toch ook 'in mijn hoofd'.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
Betekenis ' groot '
Je hebt gezocht op het woord: groot.
1groot (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord; vergrotende trap: groter, overtreffende trap: grootst)
1
meer dan middelmatig, niet klein; ruim, lang, uitgebreid, uitgestrekt: een groot man voortreffelijk; een grote man lang; met groot genoegen veel
zijn kleine dikke vrouwen dan ook groot?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dat is dus lang, niet groot
Wist niet dat je bekken breder werd al je in omvang toeneemt.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij grote meisjes denk ik aan big momma's, ik wil niet aan hun kutjes denken
Je kan er gewoon mee plassen hoor :squote:Op woensdag 15 juni 2016 10:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb wel eens een mini piemel gehad, daar kun je niks mee. Hard of zacht of whatevah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |