Welke twee?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Bewijst maar weer dat meisjes beter op de fiets kunnen zitten als je de twee filmpjes vergelijkt.

Haha dat bedoelde ik niet.quote:

weet niet geen ervaring meequote:Op woensdag 15 juni 2016 10:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kun je überhaupt een bloedlul hebben met 7 cm?

Jawel.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha dat bedoelde ik niet.VAN HET HELE INTERNET DIT SUBFORUM HET LEUKST KAN TOCH NIET JOH

Terwijl er alleen maar wordt gekankerd, er bans vallen, er altijd ruzie is en het vol met domme types zit. Kan haast niet.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha dat bedoelde ik niet.VAN HET HELE INTERNET DIT SUBFORUM HET LEUKST KAN TOCH NIET JOH

Jawel.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:19 schreef xcachet het volgende:
Iedereen heeft het elke dag over je piemel Zosk. Vind je dat niet vervelend?

nee niet echtquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:19 schreef xcachet het volgende:

Denk dat hij ondertussen 8cm.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:19 schreef xcachet het volgende:

Precies.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Terwijl er alleen maar wordt gekankerd, er bans vallen, er altijd ruzie is en het vol met domme types zit. Kan haast niet.

Waarom zou dat niet kunnen? Is misschien lastiger met pissen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kun je überhaupt een bloedlul hebben met 7 cm? Ik heb dat niet in ieder geval.

Ja misschien wel, weet niet. Dan heb je wel een hele kleine in slappe toestand.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Is misschien lastiger met pissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |