quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed, kan al beetje lopen zonder krukken. Maar nog niet helemaal strekken en rekken. Maar toch beste verschil 2 week na operatie
quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snel weer de oude bent.
gecombineerdquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
lol, kom ik dit tegen:
Elke lidstaat moet tevens de ontwikkeling van welzijnsvoorzieningen in aangewezen havens bevorderen om zeevarenden op schepen die zich in zijn havens bevinden, toegang te verlenen tot geschikte welzijnsvoorzieningen en -diensten.
Thaimassage en prostitutie?
Dat jij direct daaraan denkt geeft wel aan hoe vies jij bentquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
lol, kom ik dit tegen:
Elke lidstaat moet tevens de ontwikkeling van welzijnsvoorzieningen in aangewezen havens bevorderen om zeevarenden op schepen die zich in zijn havens bevinden, toegang te verlenen tot geschikte welzijnsvoorzieningen en -diensten.
Thaimassage en prostitutie?
Massage in Esbjerg is vijf minuten lopen vanaf de kade. Hebben ze netjes geregeld in Denemarken.quote:
fijn voor jequote:Op woensdag 15 juni 2016 11:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Kankerzoii man treinmeisje niet gezien vandaag, miss heb ik dr net gemist op school gosverdomme zO woest ben ik
Ik moet ook nu ff op school blijven dus ook geen kans om dr op terugweg te zien ofmfgggg
Kzie dr noooooooit meer
Of ze moet toevallig ook een herkansig hebben omfgggggg kaaaankkkerrrrrrrr
Heb je der nou ooit al een keer aangesproken?quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Kankerzoii man treinmeisje niet gezien vandaag, miss heb ik dr net gemist op school gosverdomme zO woest ben ik
Ik moet ook nu ff op school blijven dus ook geen kans om dr op terugweg te zien ofmfgggg
Kzie dr noooooooit meer
Of ze moet toevallig ook een herkansig hebben omfgggggg kaaaankkkerrrrrrrr
Moet je dit echt vragen?quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb je der nou ooit al een keer aangesproken?
saaiquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dank u welHoe is je werk in Belfast
omg dat zou me echt fucking vet lijkenquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee man, we hebben zelfs al een voetbalteam kunnen we tegen andere sc's in de fok competitie
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |