Maar dat innerlijk ken ik nog niet hequote:Op woensdag 15 juni 2016 11:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar zosk heeft wel een innerlijk waar geen 50 cm tegen op kan.
nee, het schijnt dat die allebei blank zijnquote:
op zo een enorm lichaam zou dat er nog belachelijker uitzienquote:
Alleen in hun vrije tijd.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, het schijnt dat die allebei blank zijn
quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Krijg daar altijd dit idee bij:
[ afbeelding ]
Hier ben ik.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dat innerlijk ken ik nog niet he
ondoenlijk soms, succes ermeequote:Op woensdag 15 juni 2016 11:25 schreef Kurovski het volgende:
gvd wat is dat lastig zeg om uit te zoeken welke wetten gelden met een Nederlands contract en werken buiten Nederland/EU.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Krijg daar altijd dit idee bij:
[ afbeelding ]
nee klb sc one lobi doet daar niet aan meequote:
Dit is KLB SC Haat en Verderf, let nou eens op.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee klb sc one lobi doet daar niet aan mee
Goed, kan al beetje lopen zonder krukken. Maar nog niet helemaal strekken en rekken. Maar toch beste verschil 2 week na operatiequote:
Ik hoop dat je snel weer de oude bent.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed, kan al beetje lopen zonder krukken. Maar nog niet helemaal strekken en rekken. Maar toch beste verschil 2 week na operatie
Dat duurt nog 8 maanden en 2 wekenquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snel weer de oude bent.
nee man, we hebben zelfs al een voetbalteam kunnen we tegen andere sc's in de fok competitiequote:Op woensdag 15 juni 2016 11:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is KLB SC Haat en Verderf, let nou eens op.
lol, kom ik dit tegen:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |