Zeker als ze het nota bene zelf roepenquote:
Behalve als je een Armeniër of Koerd bent, dan heb je gewoon dikke pech.quote:
quote:
Dat kwam ik dus ook net tegen...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:05 schreef polderturk het volgende:
http://www.msn.com/nl-nl/(...)116A?ocid=spartanntp
Iets met dat hij zijn eer heeft hersteld en nu toch naar de hemel gaat ofzo?quote:
Dat hij zich gereinigd heeft van zijn zondes....quote:
Kun je dit theologisch onderbouwen? Of is je enige inzet hier om legendarisch te doen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:55 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat hij zich gereinigd heeft van zijn zondes....
Juist, alles eraan doen om het te laten lijken dat dit in opdracht van daesh is gebeurdquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iets met dat hij zijn eer heeft hersteld en nu toch naar de hemel gaat ofzo?
Hij was al een tijdje ''verdacht''quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:10 schreef truthortruth het volgende:
Excuses, na excuses, na excuses om de islam maar vrij te pleiten. Die westerse arrogantie ook om alleen naar aanslagen in het westen te kijken, ondertussen sterven in het midden-oosten veel meer mensen door islamitische terreur dan we hier kunnen voorstellen.
Zelfmoordaanslagen met zoveel mogelijk onschuldige doden, dat is het kenmerk, of het nu hier of in bagdad gebeurt. En we blijven onze ogen maar sluiten.
quote:Mateen was the subject of two separate FBI investigations in 2013 and 2014 — the first after he made inflammatory and contradictory statements about terrorism that raised concern with his coworkers, and the second after a source close to the FBI indicated that he may have had ties to the American suicide bomber who prayed at his mosque in Fort Pierce.
The director of the FBI, James Comey, said on Monday that Mateen had mentioned having links to Al Qaeda, Hezbollah, and the ISIS in the past three years, but that the FBI investigations were closed because of a lack of evidence.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
Hij was bewaker in een bejaardentehuis, zo las ik. Dus in de VS patrouilleren gasten met guns in seniorenflats?
quote:Mateen was a security guard and had a Florida firearms license that allowed him to carry concealed weapons. He called 911 during his rampage at Pulse and pledged allegiance to ISIS, while also expressing sympathy for the Boston Marathon bombers and an American suicide bomber who died fighting for Al Qaeda in Syria.
Wat een domme gedachtegang.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
Hij was bewaker in een bejaardentehuis, zo las ik. Dus in de VS patrouilleren gasten met guns in seniorenflats?
Ondertussen zijn er weer 49 doden gevallen, maar moet de eerste hatecrime door een LGBT-er nog gebeuren.....quote:Op maandag 13 juni 2016 20:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De Koran verbiedt geweld richting homo's.
Vandaar dat religie z'n plaats moet kennen (in de privésfeer dus) en zoveel mogelijk uit het openbare leven geweerd moet worden. Dus ook geen keppeltjes, hoofddoekjes en andere ongein.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:27 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Deze uitspraak van Steven Weinberg geeft het mooi weer:
“With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion.”
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij was al een tijdje ''verdacht''
[..]
[..]
[..]
En ja, ik vind dat apart.quote:Van de schutter is inmiddels bekend dat hij werkte als beveiligingsmedewerker in een bejaardentehuis in het zuiden van Florida
Bron
Lekker selectief verontwaardigd zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:05 schreef Tjongejongezeg het volgende:
[..]
Ondertussen zijn er weer 49 doden gevallen, maar moet de eerste hatecrime door een LGBT-er nog gebeuren.....
Maar hé, niks mis mee die "religie"....
Zeik niet. Is zou zo reageren.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kun je dit theologisch onderbouwen? Of is je enige inzet hier om legendarisch te doen?²
Die is in de vorige delen allang voorbij gekomen en omdat ie is opgepakt natuurlijk en geen 49 doden op z'n geweten heeft....quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:11 schreef Stimorol- het volgende:
Waarom verneem ik niets over die blanke homo hater die voor dat festival werd opgepakt.
En laat dan nét heel typerend zijn voor religieuzen....quote:Op maandag 13 juni 2016 21:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vrij zwakke uitspraak aangezien hij met een paar vrij simpele voorbeelden onderuit te halen is. Sowieso is het verdelen van mensen in 'goede' en 'slechte' mensen als zouden dat inherente eigenschappen zijn al niet erg sterk.
Als je het hebt over fenomenen die mensen er toe zetten wandaden te plegen die ze normaliter niet zouden plegen dan zijn dat eerder zaken als ingroup versus outgroup denken.
Het lijkt er anders wel op dat zijn homohaat religieus geïnspireerd is. Aan de andere kant blijkt de beste man ook gewoon een paar beste steken te hebben los gehad. Hij was overduidelijk psychisch niet helemaal in orde. Daarmee lijkt hij mij geen klassieke moslimterrorist, die weloverwogen aanslagen pleegt uit naam van zijn religie.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lekker selectief verontwaardigd zijnWaarom verneem ik niets over die blanke homo hater die voor dat festival werd opgepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |