abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juni 2016 @ 08:39:07 #126
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_162997496
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 08:34 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar die link is er wel.
Zeker als ze het nota bene zelf roepen
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_162997799
“Schutter Orlando was zelf homo”

De man, die zondag 49 mensen vermoordde in de homoclub Pulse in Orlando, zou zelf op mannen vallen. Dat beweert een klasgenoot aan de Amerikaanse krant Palm Beach Post. Ook had hij de club volgens getuigen al meerdere keren bezocht.

De klasgenoot vertelt dat hij met Omar Mateen op een politieschool zat. Samen met andere klasgenoten gingen ze uit. “We zijn met hem naar een aantal homoclubs geweest. Ik zat toen nog in de kast, dus ik ging niet in op zijn aanbod om samen te gaan”, zegt de man die anoniem wil blijven. Hij denkt dat Mateen homo was, maar niet openlijk. “Hij wilde erbij horen, maar niemand vond hem leuk. Hij was raar.”

Volgens de Los Angeles Times heeft Mateen de club waar de schietpartij plaatsvond, mogelijk een keer of tien bezocht voorafgaand aan de aanslag. Een getuige, Kevin West, zegt dat hij een jaar lang contact had met de schutter via Jack’d, een dating app voor homo’s. De twee zouden elkaar nooit ontmoet hebben, maar West zag de schutter toevallig zondagnacht in de buurt van discotheek Pulse.

Minstens vier andere mensen zeggen Mateen eerder in de club gezien te hebben. “Soms ging hij in een hoekje zitten. Gewoon wat drinken. Op andere momenten dronk hij zich te pletter, was hij luidruchtig en vertoonde hij machogedrag,” zegt één van de getuigen.

http://www.msn.com/nl-nl/(...)116A?ocid=spartanntp

Het was een gevaarlijke gek.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 09:06:49 #128
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_162997815
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 09:05 schreef polderturk het volgende:
Het was een gevaarlijke gek.
Dat zijn alle terroristen.
Graag op anoniem
  dinsdag 14 juni 2016 @ 09:09:04 #129
38496 Perrin
pi_162997839
Iig ook iemand die niet zijn geaardheid kon tonen aan zijn directe sociale omgeving, zo te lezen. Gestoord én gefrustreerd.
pi_162997854
Excuses, na excuses, na excuses om de islam maar vrij te pleiten. Die westerse arrogantie ook om alleen naar aanslagen in het westen te kijken, ondertussen sterven in het midden-oosten veel meer mensen door islamitische terreur dan we hier kunnen voorstellen.

Zelfmoordaanslagen met zoveel mogelijk onschuldige doden, dat is het kenmerk, of het nu hier of in bagdad gebeurt. En we blijven onze ogen maar sluiten.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  dinsdag 14 juni 2016 @ 09:16:46 #131
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_162997928
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:07 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Dit heeft me echt overtuigd ja.
Behalve als je een Armeniër of Koerd bent, dan heb je gewoon dikke pech.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 14 juni 2016 @ 09:18:13 #132
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_162997945
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_162998391
Iedereen die mij quote, krijgt een DM van mij :)
  dinsdag 14 juni 2016 @ 09:49:28 #134
38496 Perrin
pi_162998443
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 09:47 schreef Vluchteling het volgende:

[..]

Hoe zou daesh nu reageren :')
Iets met dat hij zijn eer heeft hersteld en nu toch naar de hemel gaat ofzo?
pi_162998533
Verlichte landmarks zijn de Stille Tocht van deze eeuw. *gaaaaaap*
pi_162998594
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 09:47 schreef Vluchteling het volgende:
[..]
Hoe zou daesh nu reageren :')
Dat hij zich gereinigd heeft van zijn zondes....
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  dinsdag 14 juni 2016 @ 09:56:37 #137
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_162998623
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 09:55 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat hij zich gereinigd heeft van zijn zondes....
Kun je dit theologisch onderbouwen? Of is je enige inzet hier om legendarisch te doen? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_162998669
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 09:49 schreef Perrin het volgende:

[..]

Iets met dat hij zijn eer heeft hersteld en nu toch naar de hemel gaat ofzo?
Juist, alles eraan doen om het te laten lijken dat dit in opdracht van daesh is gebeurd :').

Die gast was gewoon onstabiel en hoorde nooit aan een wapen te kunnen komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vluchteling op 14-06-2016 10:05:32 ]
pi_162998728
Hij was bewaker in een bejaardentehuis, zo las ik. Dus in de VS patrouilleren gasten met guns in seniorenflats?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_162998771
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 09:10 schreef truthortruth het volgende:
Excuses, na excuses, na excuses om de islam maar vrij te pleiten. Die westerse arrogantie ook om alleen naar aanslagen in het westen te kijken, ondertussen sterven in het midden-oosten veel meer mensen door islamitische terreur dan we hier kunnen voorstellen.

Zelfmoordaanslagen met zoveel mogelijk onschuldige doden, dat is het kenmerk, of het nu hier of in bagdad gebeurt. En we blijven onze ogen maar sluiten.
Hij was al een tijdje ''verdacht''

quote:
Mateen was the subject of two separate FBI investigations in 2013 and 2014 — the first after he made inflammatory and contradictory statements about terrorism that raised concern with his coworkers, and the second after a source close to the FBI indicated that he may have had ties to the American suicide bomber who prayed at his mosque in Fort Pierce.

The director of the FBI, James Comey, said on Monday that Mateen had mentioned having links to Al Qaeda, Hezbollah, and the ISIS in the past three years, but that the FBI investigations were closed because of a lack of evidence.
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
Hij was bewaker in een bejaardentehuis, zo las ik. Dus in de VS patrouilleren gasten met guns in seniorenflats?
quote:
Mateen was a security guard and had a Florida firearms license that allowed him to carry concealed weapons. He called 911 during his rampage at Pulse and pledged allegiance to ISIS, while also expressing sympathy for the Boston Marathon bombers and an American suicide bomber who died fighting for Al Qaeda in Syria.
  Forum Admin dinsdag 14 juni 2016 @ 10:04:40 #141
35723 crew  GGMM
pi_162998801
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een domme gedachtegang.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_162998823
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 20:35 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

De Koran verbiedt geweld richting homo's.
Ondertussen zijn er weer 49 doden gevallen, maar moet de eerste hatecrime door een LGBT-er nog gebeuren.....

Maar hé, niks mis mee die "religie"....
pi_162998927
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:27 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Deze uitspraak van Steven Weinberg geeft het mooi weer:

“With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion.”

Vandaar dat religie z'n plaats moet kennen (in de privésfeer dus) en zoveel mogelijk uit het openbare leven geweerd moet worden. Dus ook geen keppeltjes, hoofddoekjes en andere ongein.
pi_162998938
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:03 schreef FANN het volgende:

[..]

Hij was al een tijdje ''verdacht''

[..]

[..]

[..]

quote:
Van de schutter is inmiddels bekend dat hij werkte als beveiligingsmedewerker in een bejaardentehuis in het zuiden van Florida

Bron
En ja, ik vind dat apart.
pi_162998968
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:05 schreef Tjongejongezeg het volgende:

[..]

Ondertussen zijn er weer 49 doden gevallen, maar moet de eerste hatecrime door een LGBT-er nog gebeuren.....

Maar hé, niks mis mee die "religie"....
Lekker selectief verontwaardigd zijn :) Waarom verneem ik niets over die blanke homo hater die voor dat festival werd opgepakt.
pi_162999002
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 09:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Kun je dit theologisch onderbouwen? Of is je enige inzet hier om legendarisch te doen? :?

:{²
Zeik niet. Is zou zo reageren.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:13:27 #147
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_162999040
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:11 schreef Stimorol- het volgende:
Waarom verneem ik niets over die blanke homo hater die voor dat festival werd opgepakt.
Die is in de vorige delen allang voorbij gekomen en omdat ie is opgepakt natuurlijk en geen 49 doden op z'n geweten heeft....
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_162999049
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:12 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Zeik niet. Is zou zo reageren.
Dan neemt niemand ze serieus meer :')
pi_162999077
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Vrij zwakke uitspraak aangezien hij met een paar vrij simpele voorbeelden onderuit te halen is. Sowieso is het verdelen van mensen in 'goede' en 'slechte' mensen als zouden dat inherente eigenschappen zijn al niet erg sterk.
Als je het hebt over fenomenen die mensen er toe zetten wandaden te plegen die ze normaliter niet zouden plegen dan zijn dat eerder zaken als ingroup versus outgroup denken.
En laat dan nét heel typerend zijn voor religieuzen....
Verder is het indelen in "goede" en "slechte" mensen ook al kenmerkend voor religies/religieuzen.
pi_162999130
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:11 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Lekker selectief verontwaardigd zijn :) Waarom verneem ik niets over die blanke homo hater die voor dat festival werd opgepakt.
Het lijkt er anders wel op dat zijn homohaat religieus geïnspireerd is. Aan de andere kant blijkt de beste man ook gewoon een paar beste steken te hebben los gehad. Hij was overduidelijk psychisch niet helemaal in orde. Daarmee lijkt hij mij geen klassieke moslimterrorist, die weloverwogen aanslagen pleegt uit naam van zijn religie.

Overigens is het natuurlijk wel wat gek dat er in de VS om de haverklap slachtpartijen worden aangericht door 'gestoorden', maar dat wanneer een moslim hetzelfde doet en overduidelijk tekenen vertoonde van een psychische aandoening, dan wordt dat laatste door sommigen volledig genegeerd.

Die malloot die Els Borst naar eigen zeggen uit religieuze overwegingen heeft vermoord, noemen we toch ook geen christelijke terrorist? Nee, die man spoorde gewoon niet.

De gasten die aanslagen hebben gepleegd in Brussel en Parijs. Dat zijn overduidelijk moslimterroristen. Deze Amerikaanse Afghaan lijkt gewoon van het padje af te zijn geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')