abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162999199
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het lijkt er anders wel op dat zijn homohaat religieus geïnspireerd is. Aan de andere kant blijkt de beste man ook gewoon een paar beste steken te hebben los gehad. Hij was overduidelijk psychisch niet helemaal in orde. Daarmee lijkt hij mij geen klassieke moslimterrorist, die weloverwogen aanslagen pleegt uit naam van zijn religie.

Overigens is het natuurlijk wel wat gek dat er in de VS om de haverklap slachtpartijen worden aangericht door 'gestoorden', maar dat wanneer een moslim hetzelfde doet en overduidelijk tekenen vertoonde van een psychische aandoening, dan wordt dat laatste door sommigen volledig genegeerd.

Die malloot die Els Borst naar eigen zeggen uit religieuze overwegingen heeft vermoord, noemen we toch ook geen christelijke terrorist? Nee, die man spoorde gewoon niet.

De gasten die aanslagen hebben gepleegd in Brussel en Parijs. Dat zijn overduidelijk moslimterroristen. Deze Amerikaanse Afghaan lijkt gewoon van het padje af te zijn geweest.
Omdat er een wij tegen zij gevoel heerst waarbij wij de christenen zijn en zij de moslims.
Iedereen die mij quote, krijgt een DM van mij :)
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:20:36 #152
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_162999201
Uiteindelijk zijn al die lui in meer of mindere mate van het padje af, natuurlijk.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_162999234
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:20 schreef Perrin het volgende:
Uiteindelijk zijn al die lui in meer of mindere mate van het padje af, natuurlijk.
Ik denk dat zo'n 10% van de islamitische wereldbevolking van het pasje af zijn. Bij andere religies is het zo rond de 1%.
Iedereen die mij quote, krijgt een DM van mij :)
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:24:07 #154
262 Re
Kiss & Swallow
pi_162999303
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:05 schreef Tjongejongezeg het volgende:

[..]

Ondertussen zijn er weer 49 doden gevallen, maar moet de eerste hatecrime door een LGBT-er nog gebeuren.....

Maar hé, niks mis mee die "religie"....
de schutter was ook homo he...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_162999346
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:13 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Die is in de vorige delen allang voorbij gekomen en omdat ie is opgepakt natuurlijk en geen 49 doden op z'n geweten heeft....
Het gaat om de haat en poging tot willen doden mens. :') Hypocriet weer!
pi_162999362
quote:

[..]

Het lijkt er anders wel op dat zijn homohaat religieus geïnspireerd is. Aan de andere kant blijkt de beste man ook gewoon een paar beste steken te hebben los gehad. Hij was overduidelijk psychisch niet helemaal in orde. Daarmee lijkt hij mij geen klassieke moslimterrorist, die weloverwogen aanslagen pleegt uit naam van zijn religie.

Overigens is het natuurlijk wel wat gek dat er in de VS om de haverklap slachtpartijen worden aangericht door 'gestoorden', maar dat wanneer een moslim hetzelfde doet en overduidelijk tekenen vertoonde van een psychische aandoening, dan wordt dat laatste door sommigen volledig genegeerd.

Die malloot die Els Borst naar eigen zeggen uit religieuze overwegingen heeft vermoord, noemen we toch ook geen christelijke terrorist? Nee, die man spoorde gewoon niet.

De gasten die aanslagen hebben gepleegd in Brussel en Parijs. Dat zijn overduidelijk moslimterroristen. Deze Amerikaanse Afghaan lijkt gewoon van het padje af te zijn geweest.
Totally agree. *O*
pi_162999487
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:27 schreef Molurus het volgende:

[..]knip

Durf gelovigen aan te pakken als ze op religieuze gronde de wet overtreden. En durf ook gewoon hun geloofsopvattingen ter discussie te stellen trouwens. :)
Kan niet. Kijk maar naar Theo e.v.a.
pi_162999660
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:24 schreef Re het volgende:

[..]

de schutter was ook homo he...
Tja, ik las het. Allah was hem niet goed gezind toen hij deze jongen schiep. :)
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:46:25 #159
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_162999849
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:25 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Het gaat om de haat en poging tot willen doden mens. :') Hypocriet weer!
Misschien moet je met je bevooroordeelde hoofd even deel 1 t/m hier doorlezen en dan met name mijn posts, ik zoek overal de nuance en trek nergens dingen door zoals hier veelal gebeurt, maar je laat zelf al zien dat dat bij jou inmiddels niet meer aan de orde is...over hypocriet gesproken :')
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:51:14 #160
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162999939
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:30 schreef Tjongejongezeg het volgende:

[..]

Kan niet. Kijk maar naar Theo e.v.a.
Natuurlijk heel vervelend dat dat is gebeurd, maar dat maakt het bekritiseren van geloof bepaald niet onmogelijk. Nog steeds denk ik dat het algehele taboe op religiekritiek een groter probleem is dan idioten zoals Mo-B.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:57:52 #161
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163000075
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:36 schreef Elzies het volgende:

[..]

Tja, ik las het. Allah was hem niet goed gezind toen hij deze jongen schiep. :)
De berichten daarover varieren nogal. Hij zou een regelmatige bezoeker van die club zijn geweest, maar hij zou mensen daar ook hebben verteld dat hij een vrouw en kinderen heeft. (Waarom een hetero regelmatig naar een gay bar gaat is dan natuurlijk wel een raadsel.)
pi_163000168
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:57 schreef Molurus het volgende:

[..]

De berichten daarover varieren nogal. Hij zou een regelmatige bezoeker van die club zijn geweest, maar hij zou mensen daar ook hebben verteld dat hij een vrouw en kinderen heeft. (Waarom een hetero regelmatig naar een gay bar gaat is dan natuurlijk wel vreemd.)
Ooit van biseksualiteit gehoord? De meeste snelweg homo's zijn ook getrouwd en hebben kinderen. Toch voelen ze een lust voor mannelijk seksueel genot die ze vinden op achteraf gelegen parkeerplaatsen. Lekker anoniem, niemand hoeft het te weten.

Waarschijnlijk is de dader met zichzelf in conflict gekomen en zag hij de noodzaak 'het kwaad' wat aan hem vreet uit te roeien. Ben benieuwd of IS blij is met deze homoseksuele strijder die uiteindelijk niet uit de kast wilde komen. :)
pi_163000383
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:46 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Misschien moet je met je bevooroordeelde hoofd even deel 1 t/m hier doorlezen en dan met name mijn posts, ik zoek overal de nuance en trek nergens dingen door zoals hier veelal gebeurt, maar je laat zelf al zien dat dat bij jou inmiddels niet meer aan de orde is...over hypocriet gesproken :')
Ik merk daar niets van.
pi_163000399
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:02 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ooit van biseksualiteit gehoord? De meeste snelweg homo's zijn ook getrouwd en hebben kinderen. Toch voelen ze een lust voor mannelijk seksueel genot die ze vinden op achteraf gelegen parkeerplaatsen. Lekker anoniem, niemand hoeft het te weten.

Waarschijnlijk is de dader met zichzelf in conflict gekomen en zag hij de noodzaak 'het kwaad' wat aan hem vreet uit te roeien. Ben benieuwd of IS blij is met deze homoseksuele strijder die uiteindelijk niet uit de kast wilde komen. :)
hehehhehe wel lachen eigenlijk ;(
pi_163000466
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 05:26 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]Geef mij een voorbeeld van een atheïstisch boek waarin wordt opgeroepen om gelovigen te doden
geef eens een voorbeeld van een atheistisch boek
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_163000534
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:11 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

hehehhehe wel lachen eigenlijk ;(
Niet voor de slachtoffers en hun naasten. Weer een gevalletje van religie-waanzin die mensen hiertoe kan aanzetten. Ik ben zo blij en gelukkig een oprechte atheïst te zijn. Het houdt in ieder geval je gezonde verstand intact.
pi_163000591
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:16 schreef Elzies het volgende:

[..]

Niet voor de slachtoffers en hun naasten. Weer een gevalletje van religie-waanzin die mensen hiertoe kan aanzetten. Ik ben zo blij en gelukkig een oprechte atheïst te zijn. Het houdt in ieder geval je gezonde verstand intact.
Jij mist nuance. Jammer.
pi_163000610
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:18 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Jij mist nuance. Jammer.
Waar mis ik nuance? Iets constateren is prima, het onderbouwen geloofwaardiger.
pi_163000613
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:16 schreef Elzies het volgende:

[..]

Joseph Stalin approves this post.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_163000682
Opvallend hoe de apologisten zich allemaal weer verzamelen en het nu een potje haten op christenen is geworden.
pi_163000884
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Joseph Stalin approves this post.
Ach gut, het Stalin argument die de spreekbuis moet zijn voor al die 'gewelddadige' atheïsten in de wereld. Geloof je het zelf?

Grondlegger Karl Marx vond religie opium voor het volk. Dat is het ook. Uiteindelijk komt er niets goeds uit grote religieuze bewegingen. Waarom? Omdat hun idealen niet realistisch zijn en dit uiteindelijk tegen hen keert. Dus wat begon als een spirituele boodschap vol kennis, liefde en beloftes ontaard uiteindelijk in dwang, geweld en doodslag. Helaas op grote schaal, zoals we nu binnen de islam kunnen zien. Maar geschiedenis leert dat de islam niet op zichzelf staat. Het kent talloze vergelijkbare voorlopers met exact dezelfde ontvouwende patronen.

Was Stalin een atheïst die vanuit atheïstische motieven miljoenen mensen over de kling wierp? Ik denk dat zijn verknipte persoonlijkheid daar een grotere rol in speelde dan dat hij niet in God geloofde.

Atheïsme is niets meer dan het niet geloven in een god die volgens atheïsten het bedenksel is van het menselijke voorstellingsvermogen. Agnostisme zit er een beetje tussenin, maar een agnost laat nog ruimte over te praktiseren over datgene wat hem onbekend is.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 11:30:25 #172
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163000910
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:22 schreef JimmyDean het volgende:

Opvallend hoe de apologisten zich allemaal weer verzamelen en het nu een potje haten op christenen is geworden.
De meest stuitende reacties op die schietpartij komen vooralsnog van Christenen. Dus dat lijkt me niet geheel onterecht.

http://thoughtcatalog.com(...)do-gay-club-shooter/
pi_163000977
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 09:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kun je dit theologisch onderbouwen? Of is je enige inzet hier om legendarisch te doen? :?
:{²
Schattig dat je weer een nieuw woordje geleerd hebt... Maar wat maakt het uit of ik dat kan ?!?!

Het was een inschatting over hoe ISIS dit weer recht kan praten, en hun theologisch inzicht was toch fout volgens jou?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_163001022
quote:

[..]

Of het een klassieketerrorist is boeit toch eigenlijk geen reet.

Het gaat erom dat hij bij een religie een motief kan zoeken... en dat zou eens mogen veranderen...
  dinsdag 14 juni 2016 @ 11:35:05 #175
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163001038
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:32 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Het was een inschatting over hoe ISIS dit weer recht kan praten, en hun theologisch inzicht was toch fout volgens jou?
Ik denk, maar dat is mijn persoonlijke inschatting, dat ISIS stevig baalt van het ten onrechte opeisen van deze aanslag als ze erachter komen dat de dader een vaste bezoeker was.
pi_163001042
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
De meest stuitende reacties op die schietpartij komen vooralsnog van Christenen. Dus dat lijkt me niet geheel onterecht.

Hoe weet je dat nou, alsof je alle arabische quotes kan gelezen hebt?!??!
pi_163001079
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:35 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik denk, maar dat is mijn persoonlijke inschatting, dat ISIS stevig baalt van het ten onrechte opeisen van deze aanslag als ze erachter komen dat de dader een vaste bezoeker was.
Ik denk dat het ze aan hun reet kan roesten zolang ze maar weer een gewelddadige actie kunnen opeisen.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 11:37:00 #178
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163001092
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:35 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Hoe weet je dat nou, alsof je alle arabische quotes kan gelezen hebt?!??!
Er is inderdaad een mogelijkheid dat er nog veel grotere hoeveelheden van dit soort reacties zijn die niet in de media komen. Misschien hebben Hindoes wel heel verwerpelijke meningen hierover, wie zal het zeggen?

Laat niet weg dat er een hele lange lijst is van haat-Christenen die feest vieren hierover. Het lijkt me vrij zinloos om dat te ontkennen.
pi_163001123
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:30 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dit post ik enkel vanwege jouw bullshit:

http://i.imgur.com/pgTaCBh.jpg
  dinsdag 14 juni 2016 @ 11:38:07 #180
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163001134
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:36 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik denk dat het ze aan hun reet kan roesten zolang ze maar weer een gewelddadige actie kunnen opeisen.
En dan het feit dat 1 van hun strijders een praktiserend homo is maar voor lief nemen? Ik denk het niet. Het zou mij ieg erg verbazen.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 11:38:59 #181
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163001159
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:37 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dit post ik enkel vanwege jouw bullshit:

http://i.imgur.com/pgTaCBh.jpg
Nergens beweer ik dat zulke geluiden niet ook uit andere geloofsgemeenschappen komen. Dus steek je stront maar terug in je eigen reet.
pi_163001172
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:29 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ach gut, het Stalin argument die de spreekbuis moet zijn voor al die 'gewelddadige' atheïsten in de wereld. Geloof je het zelf?

Grondlegger Karl Marx vond religie opium voor het volk. Dat is het ook. Uiteindelijk komt er niets goeds uit grote religieuze bewegingen. Waarom? Omdat hun idealen niet realistisch zijn en dit uiteindelijk tegen hen keert. Dus wat begon als een spirituele boodschap vol kennis, liefde en beloftes ontaard uiteindelijk in dwang, geweld en doodslag. Helaas op grote schaal, zoals we nu binnen de islam kunnen zien. Maar geschiedenis leert dat de islam niet op zichzelf staat. Het kent talloze vergelijkbare voorlopers met exact dezelfde ontvouwende patronen.

Was Stalin een atheïst die vanuit atheïstische motieven miljoenen mensen over de kling wierp? Ik denk dat zijn verknipte persoonlijkheid daar een grotere rol in speelde dan dat hij niet in God geloofde.

Atheïsme is niets meer dan het niet geloven in een god die volgens atheïsten het bedenksel is van het menselijke voorstellingsvermogen. Agnostisme zit er een beetje tussenin, maar een agnost laat nog ruimte over te praktiseren over datgene wat hem onbekend is.
Bedankt voor je verhaal.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_163001180
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:38 schreef Molurus het volgende:

[..]

Nergens beweer ik dat zulke geluiden niet ook uit andere geloofsgemeenschappen komen. Dus steek je stront maar terug in je eigen reet.
Je zegt letterlijk dat christenen dit meer toejuichen dan moslims.

Ik heb geen idee of dit waar is of niet en jij ook niet
pi_163001196
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:37 schreef Molurus het volgende:
Er is inderdaad een mogelijkheid dat er nog veel grotere hoeveelheden van dit soort reacties zijn die niet in de media komen. Misschien hebben Hindoes wel heel verwerpelijke meningen hierover, wie zal het zeggen?

Laat niet weg dat er een hele lange lijst is van haat-Christenen die feest vieren hierover. Het lijkt me vrij zinloos om dat te ontkennen.
Maar wat maakt het uit!?!? Het is toch geen fucking wedstrijd welke religie homos het meestte haat.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 11:40:50 #185
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163001208
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:39 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Nee, ik zeg dat de meest stuitende reacties komen van westerse christenen. En ik vind ze stuitend niet omdat het christenen zijn maar omdat ze vanuit de westerse wereld komen.
pi_163001211
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:38 schreef Molurus het volgende:
En dan het feit dat 1 van hun strijders een praktiserend homo is maar voor lief nemen? Ik denk het niet. Het zou mij ieg erg verbazen.
Lees nou eens terug ipv in die pavlov reactie van 'ja maar christenen' te schieten.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 11:41:18 #187
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_163001222
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:39 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik heb geen idee of dit waar is of niet en jij ook niet
Het is lastig de winnaar te bepalen in het wedstrijdje "waar wonen de grootste idioten" idd.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 14 juni 2016 @ 11:41:37 #188
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163001231
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:40 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Maar wat maakt het uit!?!? Het is toch geen fucking wedstrijd welke religie homos het meestte haat.
Lastig he, als mensen erop wijzen dat westerse christenen dezelfde verwerpelijke bullshit uitkramen als de moslims waar je zo graag tegen strijdt.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 11:42:00 #189
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163001237
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:40 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Lees nou eens terug ipv in die pavlov reactie van 'ja maar christenen' te schieten.
Jij bent hier degene die moeite heeft met lezen als je het mij vraagt.
pi_163001244
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Lastig he, als mensen erop wijzen dat westerse christenen dezelfde verwerpelijke bullshit uitkramen als de moslims waar je zo graag tegen strijdt.
Hoezo?!?!?! Ik vind die Christenen net zo debiel.
pi_163001247
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:42 schreef Molurus het volgende:

[..]

Jij bent hier degene die moeite heeft met lezen als je het mij vraagt.
Dat ligt dan volkomen aan jou. Ik zie in jouw reacties namelijk hetzelfde.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_163001251
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:40 schreef Molurus het volgende:

[..]

Nee, ik zeg dat de meest stuitende reacties komen van westerse christenen. En ik vind ze stuitend niet omdat het christenen zijn maar omdat ze vanuit de westerse wereld komen.
Het woord westers kwam anders in je hele bericht niet voor. Niets uit je bericht blijkt ook dat het westen dit meer toejuicht dan niet westerse.
pi_163001259
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:41 schreef Molurus het volgende:

[..]

'Ja maar hunnie doen het ook' is geen sterk argument.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 11:43:07 #194
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163001266
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat ligt dan volkomen aan jou. Ik zie in jouw reacties namelijk hetzelfde.
Laat jij het even weten als je iets inhoudelijks te zeggen hebt?
  dinsdag 14 juni 2016 @ 11:43:27 #195
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163001274
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:42 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Hoezo?!?!?! Ik vind die Christenen net zo debiel.
Ik vind ze debieler. Vooral omdat ze opereren vanuit een cultuur die beter zou moeten weten.
pi_163001279
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:43 schreef Molurus het volgende:
[..]
:') Jezus...wat sla je de plank mis.
pi_163001320
quote:
[..]
Ik vind ze debieler. Vooral omdat ze opereren vanuit een cultuur die beter zou moeten weten.
Kijk en dat is waar het jou om gaat, triest. Je vindt diegene die schelden en foeteren triester dan diegene die mensen daadwerkelijk afmaken....
pi_163001321
quote:

[..]

Eens... of eigenlijk is het beide maximaal debiel.

Tijd iig om te benoemen hoe verdorven wat dat betreft die islamitische cultuur is en tijd voor verandering.
pi_163001342
quote:

[..]

Oh, je wil de blame game spelen.

Misschien even je eigen advies opvolgen dan:

quote:

[..]

pi_163001391
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:19 schreef Elzies het volgende:

[..]

Waar mis ik nuance? Iets constateren is prima, het onderbouwen geloofwaardiger.
Het is niet allemaal zwart wit. Moet ik je dit srs uitleggen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')