Hoe weet je dat nou, alsof je alle arabische quotes kan gelezen hebt?!??!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
De meest stuitende reacties op die schietpartij komen vooralsnog van Christenen. Dus dat lijkt me niet geheel onterecht.
http://thoughtcatalog.com(...)do-gay-club-shooter/
Ik denk dat het ze aan hun reet kan roesten zolang ze maar weer een gewelddadige actie kunnen opeisen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:35 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik denk, maar dat is mijn persoonlijke inschatting, dat ISIS stevig baalt van het ten onrechte opeisen van deze aanslag als ze erachter komen dat de dader een vaste bezoeker was.
Er is inderdaad een mogelijkheid dat er nog veel grotere hoeveelheden van dit soort reacties zijn die niet in de media komen. Misschien hebben Hindoes wel heel verwerpelijke meningen hierover, wie zal het zeggen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:35 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou, alsof je alle arabische quotes kan gelezen hebt?!??!
Dit post ik enkel vanwege jouw bullshit:quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
De meest stuitende reacties op die schietpartij komen vooralsnog van Christenen. Dus dat lijkt me niet geheel onterecht.
http://thoughtcatalog.com(...)do-gay-club-shooter/
En dan het feit dat 1 van hun strijders een praktiserend homo is maar voor lief nemen? Ik denk het niet. Het zou mij ieg erg verbazen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:36 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik denk dat het ze aan hun reet kan roesten zolang ze maar weer een gewelddadige actie kunnen opeisen.
Nergens beweer ik dat zulke geluiden niet ook uit andere geloofsgemeenschappen komen. Dus steek je stront maar terug in je eigen reet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit post ik enkel vanwege jouw bullshit:
http://i.imgur.com/pgTaCBh.jpg
Bedankt voor je verhaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:29 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ach gut, het Stalin argument die de spreekbuis moet zijn voor al die 'gewelddadige' atheïsten in de wereld. Geloof je het zelf?
Grondlegger Karl Marx vond religie opium voor het volk. Dat is het ook. Uiteindelijk komt er niets goeds uit grote religieuze bewegingen. Waarom? Omdat hun idealen niet realistisch zijn en dit uiteindelijk tegen hen keert. Dus wat begon als een spirituele boodschap vol kennis, liefde en beloftes ontaard uiteindelijk in dwang, geweld en doodslag. Helaas op grote schaal, zoals we nu binnen de islam kunnen zien. Maar geschiedenis leert dat de islam niet op zichzelf staat. Het kent talloze vergelijkbare voorlopers met exact dezelfde ontvouwende patronen.
Was Stalin een atheïst die vanuit atheïstische motieven miljoenen mensen over de kling wierp? Ik denk dat zijn verknipte persoonlijkheid daar een grotere rol in speelde dan dat hij niet in God geloofde.
Atheïsme is niets meer dan het niet geloven in een god die volgens atheïsten het bedenksel is van het menselijke voorstellingsvermogen. Agnostisme zit er een beetje tussenin, maar een agnost laat nog ruimte over te praktiseren over datgene wat hem onbekend is.
Je zegt letterlijk dat christenen dit meer toejuichen dan moslims.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:38 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nergens beweer ik dat zulke geluiden niet ook uit andere geloofsgemeenschappen komen. Dus steek je stront maar terug in je eigen reet.
Maar wat maakt het uit!?!? Het is toch geen fucking wedstrijd welke religie homos het meestte haat.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:37 schreef Molurus het volgende:
Er is inderdaad een mogelijkheid dat er nog veel grotere hoeveelheden van dit soort reacties zijn die niet in de media komen. Misschien hebben Hindoes wel heel verwerpelijke meningen hierover, wie zal het zeggen?
Laat niet weg dat er een hele lange lijst is van haat-Christenen die feest vieren hierover. Het lijkt me vrij zinloos om dat te ontkennen.
Nee, ik zeg dat de meest stuitende reacties komen van westerse christenen. En ik vind ze stuitend niet omdat het christenen zijn maar omdat ze vanuit de westerse wereld komen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je zegt letterlijk dat christenen dit meer toejuichen dan moslims.
Lees nou eens terug ipv in die pavlov reactie van 'ja maar christenen' te schieten.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:38 schreef Molurus het volgende:
En dan het feit dat 1 van hun strijders een praktiserend homo is maar voor lief nemen? Ik denk het niet. Het zou mij ieg erg verbazen.
Het is lastig de winnaar te bepalen in het wedstrijdje "waar wonen de grootste idioten" idd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je zegt letterlijk dat christenen dit meer toejuichen dan moslims.
Ik heb geen idee of dit waar is of niet en jij ook niet
Lastig he, als mensen erop wijzen dat westerse christenen dezelfde verwerpelijke bullshit uitkramen als de moslims waar je zo graag tegen strijdt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:40 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Maar wat maakt het uit!?!? Het is toch geen fucking wedstrijd welke religie homos het meestte haat.
Jij bent hier degene die moeite heeft met lezen als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:40 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Lees nou eens terug ipv in die pavlov reactie van 'ja maar christenen' te schieten.
Hoezo?!?!?! Ik vind die Christenen net zo debiel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Lastig he, als mensen erop wijzen dat westerse christenen dezelfde verwerpelijke bullshit uitkramen als de moslims waar je zo graag tegen strijdt.
Dat ligt dan volkomen aan jou. Ik zie in jouw reacties namelijk hetzelfde.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:42 schreef Molurus het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die moeite heeft met lezen als je het mij vraagt.
Het woord westers kwam anders in je hele bericht niet voor. Niets uit je bericht blijkt ook dat het westen dit meer toejuicht dan niet westerse.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:40 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat de meest stuitende reacties komen van westerse christenen. En ik vind ze stuitend niet omdat het christenen zijn maar omdat ze vanuit de westerse wereld komen.
'Ja maar hunnie doen het ook' is geen sterk argument.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Lastig he, als mensen erop wijzen dat westerse christenen dezelfde verwerpelijke bullshit uitkramen als de moslims waar je zo graag tegen strijdt.
Laat jij het even weten als je iets inhoudelijks te zeggen hebt?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat ligt dan volkomen aan jou. Ik zie in jouw reacties namelijk hetzelfde.
Ik vind ze debieler. Vooral omdat ze opereren vanuit een cultuur die beter zou moeten weten.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:42 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Hoezo?!?!?! Ik vind die Christenen net zo debiel.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:43 schreef Molurus het volgende:
[..]
Laat jij het even weten als je iets inhoudelijks te zeggen hebt?
Kijk en dat is waar het jou om gaat, triest. Je vindt diegene die schelden en foeteren triester dan diegene die mensen daadwerkelijk afmaken....quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:43 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik vind ze debieler. Vooral omdat ze opereren vanuit een cultuur die beter zou moeten weten.
Eens... of eigenlijk is het beide maximaal debiel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:43 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik vind ze debieler. Vooral omdat ze opereren vanuit een cultuur die beter zou moeten weten.
Oh, je wil de blame game spelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:43 schreef Molurus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:43 schreef Molurus het volgende:
[..]
Laat jij het even weten als je iets inhoudelijks te zeggen hebt?
Het is niet allemaal zwart wit. Moet ik je dit srs uitleggen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:19 schreef Elzies het volgende:
[..]
Waar mis ik nuance? Iets constateren is prima, het onderbouwen geloofwaardiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |