ik was 6 seconde eerderquote:
we leven in het heden, niet in het verledenquote:Op zondag 12 juni 2016 16:43 schreef vigen98 het volgende:
Waar zijn de mensen die christenen de schuld gaven dan? He? Schaam je diep mensen.
Wat? Wat heeft dat er mee te maken danquote:Op zondag 12 juni 2016 16:43 schreef Onnoman het volgende:
[..]
we leven in het heden, niet in het verleden
Dat laatste gebeurd doorheen de tijd wel gedwongen mocht men zelf de perceptie van Islam dermate naar beneden halen dat partijen alleen vanwege hun anti-islamitische standpunten aan de macht geholpen worden.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:43 schreef DieselTank het volgende:
Misschien moeten ze de islam maar aanpassen? Of eventueel weg gaan uit de westerse landen?
allesquote:Op zondag 12 juni 2016 16:44 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wat? Wat heeft dat er mee te maken dan
Want die doen nooit wat?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:43 schreef vigen98 het volgende:
Waar zijn de mensen die christenen de schuld gaven dan? He? Schaam je diep mensen.
Echt?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:45 schreef Olga het volgende:
[..]
Want die doen nooit wat?
Ik heb al tweets voorbij zien komen van Christenen die blij waren dat het 'maar' in een homonachtclub was
Niet aan Aurora shootings?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:45 schreef Slobeend het volgende:
Dit doet me eerder aan Breivik denken dan aan Bataclan.
Volgens mij werd er ook eentje in het vorige topic geplaatst.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Echt?
Wat een walgelijke mensen lopen er toch rond.
Maar als die partij die alleen vanwege hun anti-islamitsche standpunten aan de macht kan komen, waarom kunnen andere partijen dat niet? Misschien moeten andere partijen hun standpunten wel bijwerken.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:44 schreef Zomerkleuren het volgende:
[..]
Dat laatste gebeurd doorheen de tijd wel gedwongen mocht men zelf de perceptie van Islam dermate naar beneden halen dat partijen alleen vanwege hun anti-islamitische standpunten aan de macht geholpen worden.
Die heb ik dan gelukkig gemist.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:47 schreef Olga het volgende:
[..]
Volgens mij werd er ook eentje in het vorige topic geplaatst.
Het is wat.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:46 schreef PandaDrop het volgende:
NWS / Schietpartij en gijzeling aan de gang in club in Orlando, oude topic
NWS / Schietpartij en gijzeling aan de gang in club in Orlando #2, dit topic
NWS / Schietpartij en gijzeling aan de gang in club in Orlando
NWS / Schietpartij en gijzeling aan de gang in club in Orlando #2
Oke, voorruit dan maar.
Ga toch wegquote:Op zondag 12 juni 2016 16:45 schreef Olga het volgende:
[..]
Want die doen nooit wat?
Ik heb al tweets voorbij zien komen van Christenen die blij waren dat het 'maar' in een homonachtclub was
Stel je niet zo aan zeg.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:48 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ga toch wegWat probeer je dingen te verdraaien dan?
Wat probeer ik te verdraaien?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:48 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk vooral over de moslims. Niet over vluchtelingen.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:47 schreef Vluchteling het volgende:
Ik keur dit als iemand met afgaanse roots af. Ik dacht ik meld dat even voordat ik hiervoor de schuld krijg. Echter ben ik waarschijnlijk te laat, maar ik heb geen zin om een topic vol haatdragende comments terug te lezen. Dat vermoed mijn zondag.
Linkse weg met ons mentaliteitquote:Op zondag 12 juni 2016 16:48 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt, de roep om strengere wapenwetgeving zal aan de andere kant nog sterker wordenquote:Op zondag 12 juni 2016 16:47 schreef Glazenmaker het volgende:
Dit zal Trump wel weer een kleine stijging in de peilingen opleveren. Afzetten tegen de politiek correcte huillies die een gevaarlijke ideologie buiten de wind proberen te houden is going to be huge.
Nee, Virginia Tech 32 dodenquote:Op zondag 12 juni 2016 16:42 schreef Childofthe90s het volgende:
Dit is de dodelijkste schietpartij in de geschiedenis van Amerika lees ik bij de BBC. Burgeroorlog en dergelijken niet meegerekend dan natuurlijk.
Waarom ga je zo dom zeggen ''Ja want die doen nooit wat'' het gaat over nu, ik ga toch ook geen Stalin bij halen omdat hij atheïst is? Of Mao?quote:
Lees even bij. Hier zitten we al op 50quote:
Dat ik ik toch ook niet geclaimd?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:48 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk vooral over de moslims. Niet over vluchtelingen.
Hoezo?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:45 schreef Slobeend het volgende:
Dit doet me eerder aan Breivik denken dan aan Bataclan.
Mij boeit het geen ene kut waar je vandaan komt. Denk je net zoals zoveel moslims voor je in dit topic dat homo's eigenlijk best wel kut zijn? Zo ja dan verdien je al die haatdragende ellende gewoon. Intolerantie tegen intoleranten is niet minder dan een vereiste voor een open maatschappij.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:47 schreef Vluchteling het volgende:
Ik keur dit als iemand met afgaanse roots af. Ik dacht ik meld dat even voordat ik hiervoor de schuld krijg. Echter ben ik waarschijnlijk te laat, maar ik heb geen zin om een topic vol haatdragende comments terug te lezen. Dat verpest mijn zondag.
Wat weer gevolgd zou worden door: 'ja maar als elke bezoeker nog een automatisch wapen bij zich had gehad waren er niet zoveel slachtoffers geweest!'.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt, de roep om strengere wapenwetgeving zal aan de andere kant nog sterker worden
Ik hoop dat Trump doet wat ie belooft en de islam gaat aanpakkenquote:Op zondag 12 juni 2016 16:43 schreef DieselTank het volgende:
50 overleden en heel veel getraumatiseerd en waarschijnlijk gehandicappedAlleen omdat de moslims tegen homo's zijn.
Misschien moeten ze de islam maar aanpassen? Of eventueel weg gaan uit de westerse landen?
ehm ze zeiden het voordat duidelijk was dat het een Amerikaanse moslim was, een paar uur geleden dus en na deze laffe aanslag.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:49 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Waarom ga je zo dom zeggen ''Ja want die doen nooit wat'' het gaat over nu, ik ga toch ook geen Stalin bij halen omdat hij atheïst is? Of Mao?
Ach man. Elke dag worden moslims hier voor alles uitgemaakt zie ik je ook niet zo verontwaardigt regeren. En nu een keer iets over een Christen en je springt helemaal uit je slof alsof jij werd bedoeld.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:51 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wat aanstellen? Ik heb genoeg redenen om boos te zijn om zulke reacties, en terecht ook.
Zelfs de meest hardcore anti wapen politici bij de democraten zijn over het algemeen niet tegen handvuurwapens, dus je kan nog wel eens bedrogen uitkomen.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt, de roep om strengere wapenwetgeving zal aan de andere kant nog sterker worden
Wat was het motief toen van die Cho?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:52 schreef crystal_meth het volgende:
Dodelijkste schietpartij ooit in de VS, vorig record stond op naam van Cho (Virginia Tech). Die was van Zuid-Korea, nu is het iemand van Afghaanse afkomst. Kunnen blijkbaar beter met wapens omgaan dan de Amerikanen zelf.
Nee, Cho deed het enkel met een handgun.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:52 schreef crystal_meth het volgende:
Dodelijkste schietpartij ooit in de VS, vorig record stond op naam van Cho (Virginia Tech). Die was van Zuid-Korea, nu is het iemand van Afghaanse afkomst. Kunnen blijkbaar beter met wapens omgaan dan de Amerikanen zelf.
Verbaas ik mij ook al over. Zo'n wapen maakt best wat geluid lijkt mij en het lijkt me dat iedereen direct wegrent.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:52 schreef venomsnake het volgende:
Volgens mij is het nog niet zo makkelijk om als éénling even 50 mensen dood te schieten en ook nog eens meer dan 50 te verwonden. Zal hij granaten hebben gebruikt oid?
In een drukke nachtclub hoeft 'ie niet echt te richten gok ook, dat is gewoon in de rondte schietenquote:Op zondag 12 juni 2016 16:52 schreef venomsnake het volgende:
Volgens mij is het nog niet zo makkelijk om als éénling even 50 mensen dood te schieten en ook nog eens meer dan 50 te verwonden. Zal hij granaten hebben gebruikt oid?
In een grote volle discotheek kan niet iedereen weg.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Verbaas ik mij ook al over. Zo'n wapen maakt best wat geluid lijkt mij en het lijkt me dat iedereen direct wegrent.
quote:
quote:Volgens leerlingen van de universiteit leefde hij sterk afgezonderd van anderen, en had hij amper sociale contacten
Triest ben jijquote:Op zondag 12 juni 2016 16:53 schreef Superpush het volgende:
Gezien het feit dat de dader een moslims was denk ik dat we de moslims in NL moeten knuffelen. Zij worden hier op aan gekeken, dus zij zijn eigenlijk het ECHTE slachtoffer. Wij kunnen als laffe nederlanders ze maar beter te vriend houden want anders worden ze straks boos. LAten we doen wat deze geitenneukers willen. Gewoon Israel de schuld geven en mosilms zielig vinden. Toch?
Homofobie is alom aanwezig in de VS, en is nou niet bepaald beperkt tot de islam.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:45 schreef Logic91 het volgende:
Ondertussen zijn er al 50 doden geteld en het dodental blijft maar oplopen. De dader blijkt nauwe banden te hebben met radicaal islamitische organisaties. Pfff, dit gaat een backlash van jewelste betekenen voor de moslims in de VS vrees ik.
Dit soort aanslagen zijn wel religieus gemotiveerd. Homofobie is zeer nadrukkelijk aanwezig in de Islam.
Sterk afgezonderd leven is nog geen motief.quote:
Jezus zeg.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Sterk afgezonderd leven is nog geen motief.
Hij was gefrustreerd omdat de vrouwen hem niet zagen staan.
Verschillende gradaties. Veel christenfundi's stormen geen homobar binnen om ze daar uit te moorden. In tegenstelling tot moslims waar het executeren van homo's nog volop aanwezig is.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Homofobie is alom aanwezig in de VS, en is nou niet bepaald beperkt tot de islam.
Nee dat geldt niet voor moslimsquote:Op zondag 12 juni 2016 16:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Was de beste man niet "gewoon" psychotisch?²
Verwarde man! Heeft NIETS met Islam te maken!!quote:Op zondag 12 juni 2016 16:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Was de beste man niet "gewoon" psychotisch?²
Weinig mensen anders dan moslims, willen dat homo's gedood worden.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:55 schreef Hathor het volgende:
Homofobie is alom aanwezig in de VS, en is nou niet bepaald beperkt tot de islam.
en dan headlines van 150 moslimdemonstranten die een tegengeluid laten horen..quote:Op zondag 12 juni 2016 16:53 schreef Superpush het volgende:
Gezien het feit dat de dader een moslims was denk ik dat we de moslims in NL moeten knuffelen. Zij worden hier op aan gekeken, dus zij zijn eigenlijk het ECHTE slachtoffer. Wij kunnen als laffe nederlanders ze maar beter te vriend houden want anders worden ze straks boos. LAten we doen wat deze geitenneukers willen. Gewoon Israel de schuld geven en mosilms zielig vinden. Toch?
Dit.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:57 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Weinig mensen anders dan moslims, willen dat homo's gedood worden.
steek jij je hoofd maar in het zandquote:
Mensen opeengepakt in een club kunnen geen kant uit, zelfs een blinde haalt hier nog de highscore van de dag.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:52 schreef venomsnake het volgende:
Behalve wanneer je de islam als zodanig wil bestempelen en daar zijn wrs. goede redenen voor.quote:
En toch starten ze de minste oorlogen en hebben nog altijd minder doden op hun geweten dan, wat ik zal ik zeggen... eehmm... Het Westen?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:57 schreef Glazenmaker het volgende:
Toch wel knap. De islamitische wereld brengt het minste aantal patenten ter wereld voort, maar ze staan stipt op 1 als het gaat om dodelijkste aanslagen.
Je herkent me niet meerquote:Op zondag 12 juni 2016 16:59 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
[..]
Beetje als dit?
[..]
WTF, man. Ik ben geen BF (Bekende Fokker) oh kut wat een onhandige afkorting.
Ewa Albaquote:Op zondag 12 juni 2016 16:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En toch starten ze de minste oorlogen en hebben nog altijd minder doden op hun geweten dan, wat ik zal ik zeggen... eehmm... Het Westen?
Hoe ver kijk je terug? Het gaat om het nu, en nu gaat het echt niet lekker in het Midden-Oosten.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En toch starten ze de minste oorlogen en hebben nog altijd minder doden op hun geweten dan, wat ik zal ik zeggen... eehmm... Het Westen?
Is het een wedstrijdje?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
beetje dit?quote:
http://www.volkskrant.nl/(...)iendin-had~a4157178/quote:Op zondag 12 juni 2016 16:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Sterk afgezonderd leven is nog geen motief.
Hij was gefrustreerd omdat de vrouwen hem niet zagen staan.
Dat zou echt van de zotte zijn: als gayclubs beveiligd moesten worden. Net zo gek eigenlijk als het feit dat alle joodse instellingen doorlopende beveiliging nodig hebben. En sportevenementen, en stations, en luchthavens. Het is weer een stapje verder in deze waanzin.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:56 schreef Oud_student het volgende:
Ik ben bang dat Amsterdam nu ook een doelwit wordt, ik mag hopen dat "onze" politie en veiligheidsdiensten anticiperen![]()
Ik zou zeggen het hoogste terroristen alarm tijdens de ramadan.
Het ligt niet aan de islam, het is allemaal de schuld van het westen.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dat is iemand andersquote:Op zondag 12 juni 2016 17:01 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
beetje dit?
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)iendin-had~a4157178/
Kunduz Ziekenhuis aanval is iets meer dan een halfjaar geleden.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe ver kijk je terug? Het gaat om het nu, en nu gaat het echt niet lekker in het Midden-Oosten.
quote:Op zondag 12 juni 2016 16:43 schreef DieselTank het volgende:
50 overleden en heel veel getraumatiseerd en waarschijnlijk gehandicappedAlleen omdat de moslims tegen homo's zijn.
Dan moet Mohammed met de pet maar afstand nemen van de islam, dan kan ie vandaag ook gewoon normaal eten en drinken.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:01 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Dat zou echt van de zotte zijn: als gayclubs beveiligd moesten worden. Net zo gek eigenlijk als het feit dat alle joodse instellingen doorlopende beveiliging nodig hebben. En sportevenementen, en stations, en luchthavens. Het is weer een stapje verder in deze waanzin.
Uiteindelijk speelt het mensen in de kaart die het nog erger maken: Trump, Wilders, De Winter en noem maar op. Doel van de terroristen bereikt. En Mohammed-met-de-pet gaat straks de grootste prijs betalen, ook al heeft hij nog nooit iemand met één vinger aangeraakt.
Wat is dat doel dan?quote:
Enkel de simplistische zielen zullen genoegen nemen met een absolutistische reden.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de islam, het is allemaal de schuld van het westen.
Omdat ik het niet eens ben steek ik mijn hoofd in het zand?quote:
Gewoon met Suikerfeest terugpakken.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:42 schreef Onnoman het volgende:
mensen die denken dat multiculti hand in hand gaat met de islam is kk naief
Kunnen ze niet gewoon een gelijkspel afspreken en kappen met al dat eindeloze gezever?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zelfs patenten worden erbij gehaald, vermoed het zowaar.
Nu Turkije ook heeft verloren van Kroatië, vrees ik voor het ergste.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon een gelijkspel afspreken en kappen met al dat eindeloze gezever?
Ik las Amerika en schietpartij=blank persoon.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:03 schreef Fir3fly het volgende:
Wat jammer dat het een moslim is en geen blanke jongen.
Ik kan me nog herinneren dat ik eind jaren negentig in Londen was, toen was er ook extra beveiliging bij gaybars. Toen kwamen de daders uit extreem rechtse hoek.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:01 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Dat zou echt van de zotte zijn: als gayclubs beveiligd moesten worden.
Neenquote:
Ik zal mijn zwager voorlopig maar niet aanspreken danquote:Op zondag 12 juni 2016 17:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nu Turkije ook heeft verloren van Kroatië, vrees ik voor het ergste.
Geen getüter vandaag dus?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nu Turkije ook heeft verloren van Kroatië, vrees ik voor het ergste.
In IS gebied inderdaad.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:57 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Verschillende gradaties. Veel christenfundi's stormen geen homobar binnen om ze daar uit te moorden. In tegenstelling tot moslims waar het executeren van homo's nog volop aanwezig is.
Ik kan me de laatste schietpartij van SGP-aanhangers inderdaad niet meer herinneren nee... Maar blijf vooral lekker je kop in het zand steken.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:45 schreef Olga het volgende:
[..]
Want die doen nooit wat?
Turks?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:06 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik zal mijn zwager voorlopig maar niet aanspreken dan
Helaas.quote:
Ervaring mee of is het een fetish van je?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:07 schreef Superpush het volgende:
Als je hele tijd sex hebt met geiten ga je in de koran geloven en doen wat er in staat.
Yupsquote:Op zondag 12 juni 2016 17:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turks?
[..]
Helaas.
OT: Wat voor een wimp moet je zijn om homo's als doelwit te nemen?
Noem je ze nou zwak?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turks?
[..]
Helaas.
Identiteitscrisis en daar niet aan durven toegeven vanwege de opvoeding?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:08 schreef Triggershot het volgende:
De meeste doden bij de westerse oorlogen in het MO komen niet door westerse militairen, maar door het aangrijpen van de instabiliteit om de buurman die op details net wat anders geloofd eindelijk eens te vermoorden. Bovendien als je kijkt naar de geschiedenis op een wat langere termijn dan vanaf de ondergang van het Ottomaanse rijk, dan komt een heel ander beeld naar voren qua expansie oorlogen.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik wil hier toch nog ff op reageren. Ik vind het niet offtopic, juist door dit soort gebeurtenissen maakt dat mensen erover gaan praten en dan kunnen meningen veranderen waardoor dit soort dingen hopelijk minder worden in de toekomst.quote:Kleffe_DopKleffe_Dop
Veel aannemelijker is dan ook de "Gay Uncle Theory".
Een (prehistorische) homo sapiens familie zou een grotere overlevingskans hebben gehad door volwassenen in hun midden te hebben die zelf geen kinderen kregen, maar wel een actieve bijdrage leverden in het (op)voeden en beschermen van de kinderen.
De kans dat een kind overleefde en het redde tot volwassenheid werd drastisch groter naarmate er meer volwassen care-takers waren.
Plaats dat alles in de context van een wereld waarin eten schaars was, roofdieren een bedreiging vormden, een kleine medische complicatie meteen dodelijk kon zijn en de dreiging van plunderingen reëel was.
In plaats van een "natural way of birth control" was het juist de beste manier om er zorg voor te dragen dat de familiegenen doorgespeeld werden naar een nieuwe gezonde generatie.
/off-topic
Yup.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:10 schreef polderturk het volgende:
Zullen in dit topic mensen weer massaal hun gal spuien op moslims omdat een terrorist een aanslag heeft gepleegd?
quote:
Der zijn weleens wat gevallen geweest idd, zelf homo, strugglen en dan uit pure frustratie gewoon wat mensen meenemen naar het paradijs.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Identiteitscrisis en daar niet aan durven toegeven vanwege de opvoeding?
Achterlijke zandneger dat je er bent.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sterkte.
[..]
Homo's zijn geen match joh, vrouwen zijn nog moeilijker te onderwerpen.
Yasminquote:Op zondag 12 juni 2016 17:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Achterlijke zandneger dat je er bent.
Mwa, herinner me Colin Ireland (de "Gay Slayer") in Groot Brittanië; twee broers in de VS die abortus klinieken opbliezen en een homokoppel afmaakten (en zo dom waren om daarna wapens te bestellen met de gestolen credit cards), en zo zijn er wel meer gevallen bekend...quote:Op zondag 12 juni 2016 16:57 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Weinig mensen anders dan moslims, willen dat homo's gedood worden.
Jij durft te stellen dat het Westen de afgelopen week meer dan 500 mensen heeft vermoord?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Jullie zijn het slachtoffer toch?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:10 schreef polderturk het volgende:
Zullen in dit topic mensen weer massaal hun gal spuien op moslims omdat een terrorist een aanslag heeft gepleegd?
lolquote:Op zondag 12 juni 2016 17:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juni 2016 17:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juni 2016 17:12 schreef TheJanitor het volgende:
Opkankeren met Islam uit het beschaafde Westen.
Ik heb het niet over de moorden van Hassan, ik heb het enkel over de moorden en doden gedaan door Johnny. Ieder is verantwoordelijk voor z'n eigen daden. Grappig is wel dat we het hebben over de instabiliteit in het Midden Oosten, saillant detail dat we compleet voorbij gaan aan hoe dat zo komt.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De meeste doden bij de westerse oorlogen in het MO komen niet door westerse militairen, maar door het aangrijpen van de instabiliteit om de buurman die op details net wat anders geloofd eindelijk eens te vermoorden. Bovendien als je kijkt naar de geschiedenis op een wat langere termijn dan vanaf de ondergang van het Ottomaanse rijk, dan komt een heel ander beeld naar voren qua expansie oorlogen.
Islam. Duh!quote:Op zondag 12 juni 2016 17:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Grappig is wel dat we het hebben over de instabiliteit in het Midden Oosten, saillant detail dat we compleet voorbij gaan aan hoe dat zo komt.
Was jij ook niet partieel zandnegerin?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zeg het hemquote:Op zondag 12 juni 2016 17:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja..quote:Op zondag 12 juni 2016 17:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was jij ook niet partieel zandnegerin?
Dat komt door de islamquote:Op zondag 12 juni 2016 17:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Grappig is wel dat we het hebben over de instabiliteit in het Midden Oosten, saillant detail dat we compleet voorbij gaan aan hoe dat zo komt.
Ga aub toch weg met die website, je zou maar een site opstellen met wereldwijd ieder soort van dode, moord dat is gedaan in / door het Westen.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:12 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Jij durft te stellen dat het Westen de afgelopen week meer dan 500 mensen heeft vermoord?
https://www.thereligionofpeace.com/
Je hebt gelijk. En dat 95 % van alle aanslagen wereldwijd door moslims worden gepleegd is natuurlijk ook niet waar. Toch? Lieg maar hoor, mag van je geloof.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:11 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Mwa, herinner me Colin Ireland (de "Gay Slayer") in Groot Brittanië; twee broers in de VS die abortus klinieken opbliezen en een homokoppel afmaakten (en zo dom waren om daarna wapens te bestellen met de gestolen credit cards), en zo zijn er wel meer gevallen bekend...
Of doe maar eens een gay pride parade in Oost-Europa.
Gelukkig maar. Tot de volgende aanslag. Feestende moslims in de straten. En liegen tegen kuffars mag van de koran hoe erg ze het vinden.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:13 schreef Olga het volgende:
[..]
Hier zijn we het hoop ik allemaal wel over eens
Die zou klein zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga aub toch weg met die website, je zou maar een site opstellen met wereldwijd ieder soort van dode, moord dat is gedaan in / door het Westen.
quote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 17:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Enkel de simplistische zielen zullen genoegen nemen met een absolutistische reden.
Hier staan tenminste keurig bronnen bij, in tegenstelling tot jouw ongefundeerde haat tegen Westen.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga aub toch weg met die website, je zou maar een site opstellen met wereldwijd ieder soort van dode, moord dat is gedaan in / door het Westen.
Ja als je alle moorden van Hassan weglaat wint Johny het wel qua moord aantal. Als eenieder verantwoordelijk is voor zijn eigen daden, dan zijn de westerse landen volgens jou niet schuldig aan 99% van de doden in Irak en alle burgeroorlogen.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de moorden van Hassan, ik heb het enkel over de moorden en doden gedaan door Johnny. Ieder is verantwoordelijk voor z'n eigen daden. Grappig is wel dat we het hebben over de instabiliteit in het Midden Oosten, saillant detail dat we compleet voorbij gaan aan hoe dat zo komt.
"het Westen"quote:
Waarschijnlijk een zandneger. Zeker gezien die UI.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:15 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hier staan tenminste keurig bronnen bij, in tegenstelling tot jouw ongefundeerde haat tegen Westen.
Dat gebeurt al heel aardig ja, ergens is het de onderbuik die van zich laat horen...quote:Op zondag 12 juni 2016 17:10 schreef polderturk het volgende:
Mijn zwager en zijn vrienden dansen nu idd de polonaisequote:Op zondag 12 juni 2016 17:14 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Tot de volgende aanslag. Feestende moslims in de straten. En liegen tegen kuffars mag van de koran hoe erg ze het vinden.
Wow je kent moslims, hoe openminded van je.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:16 schreef Olga het volgende:
[..]
Mijn zwager en zijn vrienden dansen nu idd de polonaise
Mijn geloof?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:14 schreef Superpush het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. En dat 95 % van alle aanslagen wereldwijd door moslims worden gepleegd is natuurlijk ook niet waar. Toch? Lieg maar hoor, mag van je geloof.
Mijn 'haat' tegen het Westen.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:15 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hier staan tenminste keurig bronnen bij, in tegenstelling tot jouw ongefundeerde haat tegen Westen.
Wat is dat?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:18 schreef Xan21 het volgende:
Mijn moslimvrienden doen een daisy chain... op grindr...
Was wel eng hoor in het begin. Bang dat ze me gingen uithuwelijken voor geiten en kamelenquote:Op zondag 12 juni 2016 17:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wow je kent moslims, hoe openminded van je.
Als jij een ieder eens even flink bewapend en ook nog eens iets in een totale chaos achterlaat, vind ik wel dat jij een aandeel hebt hoor, maar dat ben ik.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja als je alle moorden van Hassan weglaat wint Johny het wel qua moord aantal. Als eenieder verantwoordelijk is voor zijn eigen daden, dan zijn de westerse landen volgens jou niet schuldig aan 99% van de doden in Irak en alle burgeroorlogen.
Racistquote:Op zondag 12 juni 2016 17:18 schreef Olga het volgende:
[..]
Was wel eng hoor in het begin. Bang dat ze me gingen uithuwelijken voor geiten en kamelen
twitter:20committee twitterde op zondag 12-06-2016 om 17:17:14The problem isn't "religion." It isn't "extremism."It's jihadism.If you can't call the enemy what he actually is, you are fated to lose. reageer retweet
Hij raakt de snaar. Het probleem ontkennen lost niks op. Het geeft alleen een goed gevoel bij een bepaald slag mensen die liever wegkijken dan nadenken over oplossingen.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:19 schreef Nintex het volgende:
Wijze woorden:twitter:20committee twitterde op zondag 12-06-2016 om 17:17:14The problem isn't "religion." It isn't "extremism."It's jihadism.If you can't call the enemy what he actually is, you are fated to lose. reageer retweet
Sterker nog:quote:Op zondag 12 juni 2016 17:21 schreef Nielsch het volgende:
Hoax. Dit soort dingen gebeuren volgens Donald Trump niet in de USA want liberale wapenwetten.
Over de aanslagen in Parijs.quote:“You can say what you want, but if they had guns -- if our people had guns, if they were allowed to carry -- it would have been a much, much different situation."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2016 17:26:05 ]
quote:Op zondag 12 juni 2016 17:25 schreef Triggershot het volgende:
Om 50 mensen te doden, hoeveel kogels moet je dan wel niet bij je hebben... gemiddeld 2 per persoon, 100 kogels? En hoe doe je dat in godsnaam onopgemerkt.AIVD incoming in 3..2..1..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om 50 mensen te doden, hoeveel kogels moet je dan wel niet bij je hebben... gemiddeld 2 per persoon, 100 kogels? En hoe doe je dat in godsnaam onopgemerkt.Dat krijg je als je niet aan etnisch profileren mag doen, dan mag je geen vragen stellen als een moslim >100 kogels kooptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Om 50 mensen te doden, hoeveel kogels moet je dan wel niet bij je hebben... gemiddeld 2 per persoon, 100 kogels? En hoe doe je dat in godsnaam onopgemerkt.Denk dat de meeste mensen in angst op de grond lagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh je bedoeld de kogels. Nevermind.
Klopt helemaal. Volgende onze standaarden is ongeveer 75% van de moslims radicaal. Dus we hebben geen probleem met de normale 25%, maar met de 75% knettergekke.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:19 schreef Nintex het volgende:
Wijze woorden:twitter:20committee twitterde op zondag 12-06-2016 om 17:17:14The problem isn't "religion." It isn't "extremism."It's jihadism.If you can't call the enemy what he actually is, you are fated to lose. reageer retweet
Om 50 mensen te doden, hoeveel kogels moet je dan wel niet bij je hebben... gemiddeld 2 per persoon, 100 kogels? En hoe doe je dat in godsnaam onopgemerkt.AR15 Assault rifleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
Zouden er bij de AIVD Sjonnies als jij werken, ja?quote:
Ik denk dat het misschien wijzer is aan een ieder te vragen wie en wat ze zijn als ze 100 kogels (via de legale manier?) kopen, of je nou 'moslimachtig' uitziet of niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:26 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dat krijg je als je niet aan etnisch profileren mag doen, dan mag je geen vragen stellen als een moslim >100 kogels koopt
quote:Op zondag 12 juni 2016 17:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sterker nog:
[..]
Over de aanslagen in Parijs.
Zou kunnen, ligt er aan hoe vaak het voorkomt dat mensen zoveel kogels inkopen.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:28 schreef Triggershot het volgende:
Ik denk dat het misschien wijzer is aan een ieder te vragen wie en wat ze zijn als ze 100 kogels (via de legale manier?) kopen, of je nou 'moslimachtig' uitziet of niet.
Om 50 mensen te doden, hoeveel kogels moet je dan wel niet bij je hebben... gemiddeld 2 per persoon, 100 kogels? En hoe doe je dat in godsnaam onopgemerkt.De security zat mee in het complot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.are we infinite or am I alone
Jammer is dat ja. We zaten hier allemaal te hopen dat het niet zo was.quote:
Boem, headshotquote:Op zondag 12 juni 2016 17:29 schreef GGMM het volgende:
Alweer een mass-shooting in Amerika.Nu laait natuurlijk de hele discussie over de wapenwet weer op..
Oh wacht, het was een moslim!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat sloeg in als een kogel door een kerk...
laat ook maar![]()
Serieus?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:29 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De security zat mee in het complot.
Geen idee. Hadden alle Sjonnies maar een IQ van 138 net als ik, waren er minder problemen met religie en agressie.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zouden er bij de AIVD Sjonnies als jij werken, ja?
[..]
Ik denk dat het misschien wijzer is aan een ieder te vragen wie en wat ze zijn als ze 100 kogels (via de legale manier?) kopen, of je nou 'moslimachtig' uitziet of niet.
Ah jij bent er zo een, eentje die naar zichzelf als een ideaal verwijst.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:31 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Geen idee. Hadden alle Sjonnies maar een IQ van 138 net als ik, waren er minder problemen met religie en agressie.
quote:
blijkbaar is hij na confrontatie de club ingevlucht heeft daar 3 uur lang bezig kunnen gaanquote:Shootout started at 2am with an officer working at the club. Suspect fled inside, taking hostages. At 5:00am SWAT moved in to rescue hostages killing suspect in process. Suspect confirmed to have "device" on person along with handgun and assault rifle. FBI is referring to the event as 'Domestic Terrorism' and will be seeing the investigation through to the end. Going forward they are looking for any indication of this being a premeditated attack, as specifically whether the motive for attack was a Hate Crime. Omar Mateen has been named as the Shooter. Mateen, 29, is a U.S. citizen from Port St. Lucie, Florida. Authorities are investigating whether the suspect had ties to Islamic terrorism. Mateen is a U.S. citizen with no apparent criminal history
Ach ik haal geen haat uit of zet mijzelf boven anderen op basis van een of ander idioot fantasieboekje.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah jij bent er zo een, eentje die naar zichzelf als een ideaal verwijst.
hehehe.
Het leed dat jij als moslim moet ondergaan is immers ook veel erger dan het leed van de slachtoffers en nabestaanden van deze terreurdaad, nietwaar? Niks in de wereld is erger dan imagobeschadiging van die fantastische, vreedzame religie.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:47 schreef Vluchteling het volgende:
Ik keur dit als iemand met afgaanse roots af. Ik dacht ik meld dat even voordat ik hiervoor de schuld krijg. Echter ben ik waarschijnlijk te laat, maar ik heb geen zin om een topic vol haatdragende comments terug te lezen. Daar wordt ik namelijk verdrietig van.
Pfff.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:34 schreef Re het volgende:
[..]
[..]
blijkbaar is hij na confrontatie de club ingevlucht heeft daar 3 uur lang bezig kunnen gaan
Nee inderdaad, jij doet het op basis van je eigen zelfde benoemde IQ resultaten.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:35 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ach ik haal geen haat uit of zet mijzelf boven anderen op basis van een of ander idioot fantasieboekje.
Ware het niet dat de schutter waarschijnlijk een islamitsche achtergrond heeft en zich met extremistische groeperingen bezig hield, dan is dat etiketje snel verdiend, en het is etiket of etiquette wijsneus, en het een is heel wat anders dan het andere...quote:Op zondag 12 juni 2016 17:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Amerika heeft al decennia lang een probleem met mass-shootings. Om hier nu ineens het etikette Islam aan te hangen is onredelijk.²
Mee eens.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pfff.
[..]
Nee inderdaad, jij doet het op basis van je eigen zelfde benoemde IQ resultaten.
Veeeeeullll minder idioot lieve conciërge.
De beste man was misschien ook fan van Brinta. Meteen alle Brinta eters met een scheef oog aankijken?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:37 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ware het niet dat de schutter waarschijnlijk een islamitsche achtergrond
Ze kunnen hun best doen maar het is volop in het nieuws. Daar is geen ontkomen meer aan. Een prachtige cultuur. Deze jongen is islamitisch opgevoed. Daar was weinig Amerikaans aan. Hij mocht blij zijn in het land van onbegrensde mogelijkheden te leven in plaats van die woestenij waar hij uit kwam. Welvaart, mogelijkheden, maar hij radicaliseerde en schoot 50 mensen dood.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:37 schreef truthortruth het volgende:
Walgelijk hoe men weer een excuus probeert te vinden om maar niet de islam aan te wijzen.
Ja en het lintjequote:Op zondag 12 juni 2016 17:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe manier van medeleven tonen?
Homofobie, of zeg eigenlijk maar homohaat, is diep verankerd in zowel de islam als het orthodoxe christendom. Onder het mom van religie mag je er lustig op los discrimineren. Maar oh wee, als je kritisch bent op religie of kritiek uit op gelovigen. Dan ben jij de racist en extremist.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:37 schreef truthortruth het volgende:
Walgelijk hoe men weer een excuus probeert te vinden om maar niet de islam aan te wijzen.
Dit kan ik en zal ik volledig beamen, ik heb een godsgruwelijk hekel aan Jamai en Gordon, Joling is er ook zo een, brrrr, maar stiekem mag ik dan Carlo Boszhard weer wel, maar goed, dat hoeft niemand verder te weten.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Moslims hebben allemaal een diepgegronde homohaat. Users zoals PSVCL lieten dat meermaals in topics hier blijken. Nu zien we wat er van die homohaat terecht komt.
Ik blijf er bij dat de man psychotisch was. Dit kun je op geen enkele manier theologisch funderen.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Moslims hebben allemaal een diepgegronde homohaat.
Een moslim is per definitie psychotisch.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat de man psychotisch was. Dit kun je op geen enkele manier theologisch funderen.²
Blijf het maar bagatelliseren BSB, ik ken je niet anders, gezien je eigen " essay" over homo's zal je in stile wel een vreugdedansje doen...quote:Op zondag 12 juni 2016 17:39 schreef BansheeBoy het volgende:
De beste man was misschien ook fan van Brinta. Meteen alle Brinta eters met een scheef oog aankijken?²
quote:Omar Mateen -- Terrorist Was 29-Year-Old Islamic Radical
http://www.tmz.com/2016/0(...)ay-nightclub-murder/
Hostage situaties, hippe wapens en blijkbaar inside help.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:41 schreef yvonne het volgende:
Hoe is het mogelijk dat hij 3 uur lang z'n gang kon gaan?
Ramadan mubarak btw lieve tantequote:Op zondag 12 juni 2016 17:41 schreef yvonne het volgende:
Hoe is het mogelijk dat hij 3 uur lang z'n gang kon gaan?
Check die blik van de beste man. Die is toch niet gezond man?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:41 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Blijf het maar bagatelliseren BSB, ik ken je niet anders, gezien je eigen " essay" over homo's zal je in stile wel een vreugdedansje doen...
En dat vinden ze stiekem prachtig. Overigens niet alleen moslims hoor. Er zijn ook genoeg orthodoxe christenen te vinden die er precies zo over denken. Ze eisen 100 procent respect voor hun KEUZE om gelovig te zijn, maar discrimineren er zelf lustig op los.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Moslims hebben allemaal een diepgegronde homohaat. Users zoals PSVCL lieten dat meermaals in topics hier blijken. Nu zien we wat er van die homohaat terecht komt.
Vandaar dat in alle islamitische landen homoseksualiteit zwaar bestraft wordt.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat de man psychotisch was. Dit kun je op geen enkele manier theologisch funderen.²
quote:In bepaalde delen van de wereld worden ook heden ten dage nog homoseksuelen vervolgd in naam van de islam. Anaal verkeer (meer algemeen, sodomie) blijft op veel plaatsen een serieuze misdaad, zowel tussen hetero- als homoseksuelen. Op homoseksualiteit staat (peildatum 2003) de doodstraf in de volgende op islamitische leest geschoeide landen: Iran, Jemen, Mauritanië, Nigeria, Saoedi-Arabië, Soedan en de Verenigde Arabische Emiraten.[5] Levenslange gevangenisstraffen kunnen worden gegeven in Bangladesh en de Maldiven.
https://nl.wikipedia.org/(...)sualiteit#Vervolging
quote:
Hamburgersquote:Op zondag 12 juni 2016 17:45 schreef crystal_meth het volgende:
Heeft die Israelische minister al gereageerd? Amerikanen eten teveel chocolade?
Misschien moet je dat zwakzinnige sprookjesboek van je nog eens grondig gaan doorlezen. Het staat vol met haat, onder meer richting homo's. In landen waar de islam tot wet is verheven, is homoseksualiteit strafbaar. Regelmatig staat er zelfs de doodstraf op. Dus hoepel in vredesnaam op met zwakzinnige opmerken als "Dit kun je op geen enkele manier theologisch funderen". Dat kan namelijk prima. De islam is de rechtvaardiging voor deze terrorist. Net zoals IS-strijders hun terreurdaden uit naam van dezelfde barbaarse kutreligie rechtvaardigen.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
feit is dat potentiele gasten nu potentiele terroristen zijnquote:Op zondag 12 juni 2016 17:03 schreef Olga het volgende:
[..]
Omdat ik het niet eens ben steek ik mijn hoofd in het zand?
ik word er alleen nogal moe van dat moslims altijd op een hoop worden gegooid. Word ook niet gedaan als een niet moslim anderen vermoord.
En nee ik ben tegen extremisten van welk geloof ook en terroristen mogen van mij de doodstraf krijgen.
Met alle respect, maar hoe kun je dit vergelijken met een mass-shooting door een psychoot?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Vandaar dat in alle islamitische landen homoseksualiteit zwaar bestraft wordt.
[..]
als je dan zo'n hoog IQ heb zo als je schreef , dan had je ook kunnen weten dat de fouten niet bij de bevolking ligt wat betreft de multy cultureel samenleving , maar dat hier de regering en juist die mensen met een hoog IQ debet aan hebben om dat ze te ver van de problemen afstaan , dus ze hebben wel geleerd maar ze hebben gewoon te weinig erving zo als de normale burgers wel hebbenquote:Op zondag 12 juni 2016 17:31 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Geen idee. Hadden alle Sjonnies maar een IQ van 138 net als ik, waren er minder problemen met religie en agressie.
ik zal nooit geweld gebruiken.. maar ik wil ik geen geweld ontvangenquote:
twitter:AliKINCAL twitterde op zondag 12-06-2016 om 17:26:20Turkey's revolting Islamist newspaper: "Death toll rises to 50 in the club where perverted homosexuals go." #Orlando https://t.co/PZ8GOQOeeK reageer retweet
Bedoel je de Westboro Church?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:36 schreef Re het volgende:
zouden de Marlborough baptists hier eigenlijk voor sympathiseren?
twitter:WBCSaysRepent twitterde op zondag 12-06-2016 om 17:13:50God opened His armory to deal with proud fag america (in mass shooting at #Pulse nightclub). https://t.co/rgaDScoM2f @Drews_Views reageer retweet
Only in America?twitter:WBCSaysRepent twitterde op zondag 12-06-2016 om 17:00:14Adds a whole new meaning to fag chant "We're #1, we're #1!" @CNN: 50 dead in the worst mass shooting in U.S. history https://t.co/dbZyHuSmys reageer retweet
Je bent zo dapper. Geef mij dan maar een theologische fundering om 50 man neer te schieten.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moet je dat zwakzinnige sprookjesboek van je nog eens grondig gaan doorlezen. Het staat vol met haat, onder meer richting homo's. In landen waar de islam tot wet is verheven, is homoseksualiteit strafbaar. Regelmatig staat er zelfs de doodstraf op. Dus hoepel in vredesnaam op met zwakzinnige opmerken als "Dit kun je op geen enkele manier theologisch funderen". Dat kan namelijk prima. De islam is de rechtvaardiging voor deze terrorist. Net zoals IS-strijders hun terreurdaden uit naam van dezelfde barbaarse kutreligie rechtvaardigen.
De mening van het COC, erg relevant bij dit Amerikaanse bloedbad.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:46 schreef yvonne het volgende:
hmmmz, het COC noemt het een ' schietincident'
komt omdat ze geen ballen hebbenquote:Op zondag 12 juni 2016 17:46 schreef yvonne het volgende:
hmmmz, het COC noemt het een ' schietincident'
nee stoer doen door regionale stukjes in een kran te schrijven is stoer Koos!quote:Op zondag 12 juni 2016 14:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat gepats van jou? Een of andere compensatiedrang?
Stoer doen op internet is tamelijk kansloos.
Allemaal hun moeders.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:47 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AliKINCAL twitterde op zondag 12-06-2016 om 17:26:20Turkey's revolting Islamist newspaper: "Death toll rises to 50 in the club where perverted homosexuals go." #Orlando https://t.co/PZ8GOQOeeK reageer retweet
#geencommentaar
Er zijn ook clubs waar homo's die niet pervers zijn naartoe gaan? Valt me toch mee van die Turken.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:47 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AliKINCAL twitterde op zondag 12-06-2016 om 17:26:20Turkey's revolting Islamist newspaper: "Death toll rises to 50 in the club where perverted homosexuals go." #Orlando https://t.co/PZ8GOQOeeK reageer retweet
#geencommentaar
Ze weten in ieder geval niet hoe zich moeten verdedigen. Net zomin als de europeanen. Daarom maar beter de moslims te vriend houden en likkie likie doen ...... Of bekeren. Want zij zijn de baas inmiddels, laten we wle wezen.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:45 schreef crystal_meth het volgende:
Heeft die Israelische minister al gereageerd? Amerikanen eten teveel chocolade?
Die sporen ook van geen kant.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:47 schreef User8472 het volgende:
[..]
Bedoel je de Westboro Church?
https://twitter.com/wbcsaysrepenttwitter:WBCSaysRepent twitterde op zondag 12-06-2016 om 17:13:50God opened His armory to deal with proud fag america (in mass shooting at #Pulse nightclub). https://t.co/rgaDScoM2f @Drews_Views reageer retweet
Only in America?twitter:WBCSaysRepent twitterde op zondag 12-06-2016 om 17:00:14Adds a whole new meaning to fag chant "We're #1, we're #1!" @CNN: 50 dead in the worst mass shooting in U.S. history https://t.co/dbZyHuSmys reageer retweet
Jij zegt dat het theologisch niet te funderen is, maar dat is het wel degelijk. Dat blijkt gewoon uit het simpele feit dat overal waar de islam vertegenwoordigt is er een sterke haat naar homo's heerst.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met alle respect, maar hoe kun je dit vergelijken met een mass-shooting door een psychoot?²
De islam kent een traditie van vermoorden van homo's.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:44 schreef BansheeBoy het volgende:
De USA kent een traditie van mass shootings.²
En Bansheeboy kent een traditie van wegkijken.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De islam kent een traditie van vermoorden van homo's.
De islam kent een traditie van vermoorden wat hun niet aanstaatquote:Op zondag 12 juni 2016 17:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De islam kent een traditie van vermoorden van homo's.
eigenlij kmoet je een extremisteneiland hebben.. alle religiefanaten droppen en er een big brother serie van maken.. moet je eens opletten wat voor een succes dit gaat opleveren.quote:
Fijn voor je. Dat doet niks af aan deze terreurdaad en de duidelijke motieven die erachter schuilgaan. Dit is de zoveelste religieuze terreurdaad uit naam van de "religie van de vrede".quote:Op zondag 12 juni 2016 17:44 schreef BansheeBoy het volgende:
De USA kent een traditie van mass shootings.²
Haat is een groot woord. Alle monotheïstische religies verbieden de daad. Die daad wordt afgekeurd.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jij zegt dat het theologisch niet te funderen is, maar dat is het wel degelijk. Dat blijkt gewoon uit het simpele feit dat overal waar de islam vertegenwoordigt is er een sterke haat naar homo's heerst.
Flikker nou toch eens een keer op met die kutsmiley van je.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Haat is een groot woord. Alle monotheïstische religies verbieden de daad. Die daad wordt afgekeurd.²
echte moslims zitten thuis en zien het gebeurenquote:
juist de echte Moslims doen dit wel de andere die niets doen zijn maar meelopersquote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 17:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je bent zo dapper. Geef mij dan maar een theologische fundering om 50 man neer te schieten.²
Als ik mijn huisgenoten overhoop steek met mijn IKEA keukenmes, dan ben ik eigenlijk het slachtoffer en IKEA de bad guy. Tuurlijk joh.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als jij een ieder eens even flink bewapend en ook nog eens iets in een totale chaos achterlaat, vind ik wel dat jij een aandeel hebt hoor, maar dat ben ik.
Ik vind het eigenlijk ongepast om steeds weer die verdedigende rol aan te nemen. Uit eerbied zou nu alle aandacht moeten uitgaan naar de slachtoffers en de nabestaanden.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:53 schreef Infection het volgende:
[..]
Flikker nou toch eens een keer op met die kutsmiley van je.
als je iets bij Ikea koopt verdien je al life in prisonquote:Op zondag 12 juni 2016 17:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als ik mijn huisgenoten overhoop steek met mijn IKEA keukenmes, dan ben ik eigenlijk het slachtoffer en IKEA de bad guy. Tuurlijk joh.
Daar sluit meneer de ogen voor. Hij is drukker met imagobewaking voor die prachtige religie van hem dan met het aangerichte leed.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jij zegt dat het theologisch niet te funderen is, maar dat is het wel degelijk. Dat blijkt gewoon uit het simpele feit dat overal waar de islam vertegenwoordigt is er een sterke haat naar homo's heerst.
homoseksualiteit in de koranquote:Op zondag 12 juni 2016 17:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je bent zo dapper. Geef mij dan maar een theologische fundering om 50 man neer te schieten.²
De profeet van islam vermoorde andersdenkenden en kunstenaars. Moord gaat dus niet te ver voor god en in de koran staat dat homo's gruweldaden verrichten.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gelukkig hebben de linkse gekkies van de NPO vakantie.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar sluit meneer de ogen voor. Hij is drukker met imagobewaking voor die prachtige religie van hem dan met het aangerichte leed.
En let op: dit ga je de komende dagen voortdurend zien. De discussie zal niet gaan over de diepgewortelde, religieus verankerde homohaat bij zowel moslims als orthodoxe christenen, maar over hoe moslims slachtoffer van deze situatie zijn.
Geloof je dat? Ik denk niet dat ze de schouders ophalen. Ik denk dat een meerderheid het stiekem prachtig vindt wat er in Orlando is aangericht.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:53 schreef Onnoman het volgende:
[..]
echte moslims zitten thuis en zien het gebeuren
praten erover
en morgen haalt ieder van hen de schouders op
Want voor een studentenhuis moet je high end spul kopen. Je shit verdwijnt namelijk nooit.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:56 schreef Xan21 het volgende:
[..]
als je iets bij Ikea koopt verdien je al life in prison
Ga er nog even serieus op in hahaquote:Op zondag 12 juni 2016 17:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Want voor een studentenhuis moet je high end spul kopen. Je shit verdwijnt namelijk nooit.
Nee, BSB wordt al jaren getolereerd. Die zogenaamd grappige bagger-essays van hem zijn ook nog steeds te lezen.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kan BSB niet vertrekken? Altijd dat gezuig...
Jij praat liever over de Islam en zijn rol dan dat je aandacht schenkt aan de slachtoffers. Ik vind het smerig dat zo'n vreselijke gebeurtenis wordt aangehaald om politiek te bedrijven. Als ik daar dan vervolgens op reageer doe ik aan "imagobewaking".quote:Op zondag 12 juni 2016 17:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar sluit meneer de ogen voor. Hij is drukker met imagobewaking voor die prachtige religie van hem dan met het aangerichte leed.
Is er iets gebeurd dan? We zijn veel te druk met de voorbeschouwing van Polen - Noord Ierland op het EK.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:58 schreef bascross het volgende:
[..]
Gelukkig hebben de linkse gekkies van de NPO vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |