quote:
Hamburgersquote:Op zondag 12 juni 2016 17:45 schreef crystal_meth het volgende:
Heeft die Israelische minister al gereageerd? Amerikanen eten teveel chocolade?
Misschien moet je dat zwakzinnige sprookjesboek van je nog eens grondig gaan doorlezen. Het staat vol met haat, onder meer richting homo's. In landen waar de islam tot wet is verheven, is homoseksualiteit strafbaar. Regelmatig staat er zelfs de doodstraf op. Dus hoepel in vredesnaam op met zwakzinnige opmerken als "Dit kun je op geen enkele manier theologisch funderen". Dat kan namelijk prima. De islam is de rechtvaardiging voor deze terrorist. Net zoals IS-strijders hun terreurdaden uit naam van dezelfde barbaarse kutreligie rechtvaardigen.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat de man psychotisch was. Dit kun je op geen enkele manier theologisch funderen.²
feit is dat potentiele gasten nu potentiele terroristen zijnquote:Op zondag 12 juni 2016 17:03 schreef Olga het volgende:
[..]
Omdat ik het niet eens ben steek ik mijn hoofd in het zand?
ik word er alleen nogal moe van dat moslims altijd op een hoop worden gegooid. Word ook niet gedaan als een niet moslim anderen vermoord.
En nee ik ben tegen extremisten van welk geloof ook en terroristen mogen van mij de doodstraf krijgen.
Met alle respect, maar hoe kun je dit vergelijken met een mass-shooting door een psychoot?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Vandaar dat in alle islamitische landen homoseksualiteit zwaar bestraft wordt.
[..]
als je dan zo'n hoog IQ heb zo als je schreef , dan had je ook kunnen weten dat de fouten niet bij de bevolking ligt wat betreft de multy cultureel samenleving , maar dat hier de regering en juist die mensen met een hoog IQ debet aan hebben om dat ze te ver van de problemen afstaan , dus ze hebben wel geleerd maar ze hebben gewoon te weinig erving zo als de normale burgers wel hebbenquote:Op zondag 12 juni 2016 17:31 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Geen idee. Hadden alle Sjonnies maar een IQ van 138 net als ik, waren er minder problemen met religie en agressie.
ik zal nooit geweld gebruiken.. maar ik wil ik geen geweld ontvangenquote:
twitter:AliKINCAL twitterde op zondag 12-06-2016 om 17:26:20Turkey's revolting Islamist newspaper: "Death toll rises to 50 in the club where perverted homosexuals go." #Orlando https://t.co/PZ8GOQOeeK reageer retweet
Bedoel je de Westboro Church?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:36 schreef Re het volgende:
zouden de Marlborough baptists hier eigenlijk voor sympathiseren?
twitter:WBCSaysRepent twitterde op zondag 12-06-2016 om 17:13:50God opened His armory to deal with proud fag america (in mass shooting at #Pulse nightclub). https://t.co/rgaDScoM2f @Drews_Views reageer retweet
Only in America?twitter:WBCSaysRepent twitterde op zondag 12-06-2016 om 17:00:14Adds a whole new meaning to fag chant "We're #1, we're #1!" @CNN: 50 dead in the worst mass shooting in U.S. history https://t.co/dbZyHuSmys reageer retweet
Je bent zo dapper. Geef mij dan maar een theologische fundering om 50 man neer te schieten.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moet je dat zwakzinnige sprookjesboek van je nog eens grondig gaan doorlezen. Het staat vol met haat, onder meer richting homo's. In landen waar de islam tot wet is verheven, is homoseksualiteit strafbaar. Regelmatig staat er zelfs de doodstraf op. Dus hoepel in vredesnaam op met zwakzinnige opmerken als "Dit kun je op geen enkele manier theologisch funderen". Dat kan namelijk prima. De islam is de rechtvaardiging voor deze terrorist. Net zoals IS-strijders hun terreurdaden uit naam van dezelfde barbaarse kutreligie rechtvaardigen.
De mening van het COC, erg relevant bij dit Amerikaanse bloedbad.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:46 schreef yvonne het volgende:
hmmmz, het COC noemt het een ' schietincident'
komt omdat ze geen ballen hebbenquote:Op zondag 12 juni 2016 17:46 schreef yvonne het volgende:
hmmmz, het COC noemt het een ' schietincident'
nee stoer doen door regionale stukjes in een kran te schrijven is stoer Koos!quote:Op zondag 12 juni 2016 14:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat gepats van jou? Een of andere compensatiedrang?
Stoer doen op internet is tamelijk kansloos.
Allemaal hun moeders.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:47 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AliKINCAL twitterde op zondag 12-06-2016 om 17:26:20Turkey's revolting Islamist newspaper: "Death toll rises to 50 in the club where perverted homosexuals go." #Orlando https://t.co/PZ8GOQOeeK reageer retweet
#geencommentaar
Er zijn ook clubs waar homo's die niet pervers zijn naartoe gaan? Valt me toch mee van die Turken.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:47 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AliKINCAL twitterde op zondag 12-06-2016 om 17:26:20Turkey's revolting Islamist newspaper: "Death toll rises to 50 in the club where perverted homosexuals go." #Orlando https://t.co/PZ8GOQOeeK reageer retweet
#geencommentaar
Ze weten in ieder geval niet hoe zich moeten verdedigen. Net zomin als de europeanen. Daarom maar beter de moslims te vriend houden en likkie likie doen ...... Of bekeren. Want zij zijn de baas inmiddels, laten we wle wezen.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:45 schreef crystal_meth het volgende:
Heeft die Israelische minister al gereageerd? Amerikanen eten teveel chocolade?
Die sporen ook van geen kant.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:47 schreef User8472 het volgende:
[..]
Bedoel je de Westboro Church?
https://twitter.com/wbcsaysrepenttwitter:WBCSaysRepent twitterde op zondag 12-06-2016 om 17:13:50God opened His armory to deal with proud fag america (in mass shooting at #Pulse nightclub). https://t.co/rgaDScoM2f @Drews_Views reageer retweet
Only in America?twitter:WBCSaysRepent twitterde op zondag 12-06-2016 om 17:00:14Adds a whole new meaning to fag chant "We're #1, we're #1!" @CNN: 50 dead in the worst mass shooting in U.S. history https://t.co/dbZyHuSmys reageer retweet
Jij zegt dat het theologisch niet te funderen is, maar dat is het wel degelijk. Dat blijkt gewoon uit het simpele feit dat overal waar de islam vertegenwoordigt is er een sterke haat naar homo's heerst.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met alle respect, maar hoe kun je dit vergelijken met een mass-shooting door een psychoot?²
De islam kent een traditie van vermoorden van homo's.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:44 schreef BansheeBoy het volgende:
De USA kent een traditie van mass shootings.²
En Bansheeboy kent een traditie van wegkijken.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De islam kent een traditie van vermoorden van homo's.
De islam kent een traditie van vermoorden wat hun niet aanstaatquote:Op zondag 12 juni 2016 17:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De islam kent een traditie van vermoorden van homo's.
eigenlij kmoet je een extremisteneiland hebben.. alle religiefanaten droppen en er een big brother serie van maken.. moet je eens opletten wat voor een succes dit gaat opleveren.quote:
Fijn voor je. Dat doet niks af aan deze terreurdaad en de duidelijke motieven die erachter schuilgaan. Dit is de zoveelste religieuze terreurdaad uit naam van de "religie van de vrede".quote:Op zondag 12 juni 2016 17:44 schreef BansheeBoy het volgende:
De USA kent een traditie van mass shootings.²
Haat is een groot woord. Alle monotheïstische religies verbieden de daad. Die daad wordt afgekeurd.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jij zegt dat het theologisch niet te funderen is, maar dat is het wel degelijk. Dat blijkt gewoon uit het simpele feit dat overal waar de islam vertegenwoordigt is er een sterke haat naar homo's heerst.
Flikker nou toch eens een keer op met die kutsmiley van je.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Haat is een groot woord. Alle monotheïstische religies verbieden de daad. Die daad wordt afgekeurd.²
echte moslims zitten thuis en zien het gebeurenquote:
juist de echte Moslims doen dit wel de andere die niets doen zijn maar meelopersquote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 17:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je bent zo dapper. Geef mij dan maar een theologische fundering om 50 man neer te schieten.²
Als ik mijn huisgenoten overhoop steek met mijn IKEA keukenmes, dan ben ik eigenlijk het slachtoffer en IKEA de bad guy. Tuurlijk joh.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als jij een ieder eens even flink bewapend en ook nog eens iets in een totale chaos achterlaat, vind ik wel dat jij een aandeel hebt hoor, maar dat ben ik.
Ik vind het eigenlijk ongepast om steeds weer die verdedigende rol aan te nemen. Uit eerbied zou nu alle aandacht moeten uitgaan naar de slachtoffers en de nabestaanden.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:53 schreef Infection het volgende:
[..]
Flikker nou toch eens een keer op met die kutsmiley van je.
als je iets bij Ikea koopt verdien je al life in prisonquote:Op zondag 12 juni 2016 17:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als ik mijn huisgenoten overhoop steek met mijn IKEA keukenmes, dan ben ik eigenlijk het slachtoffer en IKEA de bad guy. Tuurlijk joh.
Daar sluit meneer de ogen voor. Hij is drukker met imagobewaking voor die prachtige religie van hem dan met het aangerichte leed.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jij zegt dat het theologisch niet te funderen is, maar dat is het wel degelijk. Dat blijkt gewoon uit het simpele feit dat overal waar de islam vertegenwoordigt is er een sterke haat naar homo's heerst.
homoseksualiteit in de koranquote:Op zondag 12 juni 2016 17:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je bent zo dapper. Geef mij dan maar een theologische fundering om 50 man neer te schieten.²
De profeet van islam vermoorde andersdenkenden en kunstenaars. Moord gaat dus niet te ver voor god en in de koran staat dat homo's gruweldaden verrichten.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gelukkig hebben de linkse gekkies van de NPO vakantie.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar sluit meneer de ogen voor. Hij is drukker met imagobewaking voor die prachtige religie van hem dan met het aangerichte leed.
En let op: dit ga je de komende dagen voortdurend zien. De discussie zal niet gaan over de diepgewortelde, religieus verankerde homohaat bij zowel moslims als orthodoxe christenen, maar over hoe moslims slachtoffer van deze situatie zijn.
Geloof je dat? Ik denk niet dat ze de schouders ophalen. Ik denk dat een meerderheid het stiekem prachtig vindt wat er in Orlando is aangericht.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:53 schreef Onnoman het volgende:
[..]
echte moslims zitten thuis en zien het gebeuren
praten erover
en morgen haalt ieder van hen de schouders op
Want voor een studentenhuis moet je high end spul kopen. Je shit verdwijnt namelijk nooit.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:56 schreef Xan21 het volgende:
[..]
als je iets bij Ikea koopt verdien je al life in prison
Ga er nog even serieus op in hahaquote:Op zondag 12 juni 2016 17:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Want voor een studentenhuis moet je high end spul kopen. Je shit verdwijnt namelijk nooit.
Nee, BSB wordt al jaren getolereerd. Die zogenaamd grappige bagger-essays van hem zijn ook nog steeds te lezen.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kan BSB niet vertrekken? Altijd dat gezuig...
Jij praat liever over de Islam en zijn rol dan dat je aandacht schenkt aan de slachtoffers. Ik vind het smerig dat zo'n vreselijke gebeurtenis wordt aangehaald om politiek te bedrijven. Als ik daar dan vervolgens op reageer doe ik aan "imagobewaking".quote:Op zondag 12 juni 2016 17:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar sluit meneer de ogen voor. Hij is drukker met imagobewaking voor die prachtige religie van hem dan met het aangerichte leed.
Is er iets gebeurd dan? We zijn veel te druk met de voorbeschouwing van Polen - Noord Ierland op het EK.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:58 schreef bascross het volgende:
[..]
Gelukkig hebben de linkse gekkies van de NPO vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |