Wat is dat doel dan?quote:
Enkel de simplistische zielen zullen genoegen nemen met een absolutistische reden.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de islam, het is allemaal de schuld van het westen.
Omdat ik het niet eens ben steek ik mijn hoofd in het zand?quote:
Gewoon met Suikerfeest terugpakken.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:42 schreef Onnoman het volgende:
mensen die denken dat multiculti hand in hand gaat met de islam is kk naief
Kunnen ze niet gewoon een gelijkspel afspreken en kappen met al dat eindeloze gezever?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zelfs patenten worden erbij gehaald, vermoed het zowaar.
Nu Turkije ook heeft verloren van Kroatië, vrees ik voor het ergste.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon een gelijkspel afspreken en kappen met al dat eindeloze gezever?
Ik las Amerika en schietpartij=blank persoon.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:03 schreef Fir3fly het volgende:
Wat jammer dat het een moslim is en geen blanke jongen.
Ik kan me nog herinneren dat ik eind jaren negentig in Londen was, toen was er ook extra beveiliging bij gaybars. Toen kwamen de daders uit extreem rechtse hoek.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:01 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Dat zou echt van de zotte zijn: als gayclubs beveiligd moesten worden.
Neenquote:
Ik zal mijn zwager voorlopig maar niet aanspreken danquote:Op zondag 12 juni 2016 17:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nu Turkije ook heeft verloren van Kroatië, vrees ik voor het ergste.
Geen getüter vandaag dus?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nu Turkije ook heeft verloren van Kroatië, vrees ik voor het ergste.
In IS gebied inderdaad.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:57 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Verschillende gradaties. Veel christenfundi's stormen geen homobar binnen om ze daar uit te moorden. In tegenstelling tot moslims waar het executeren van homo's nog volop aanwezig is.
Ik kan me de laatste schietpartij van SGP-aanhangers inderdaad niet meer herinneren nee... Maar blijf vooral lekker je kop in het zand steken.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:45 schreef Olga het volgende:
[..]
Want die doen nooit wat?
Ik heb al tweets voorbij zien komen van Christenen die blij waren dat het 'maar' in een homonachtclub was
Turks?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:06 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik zal mijn zwager voorlopig maar niet aanspreken dan
Helaas.quote:
Ervaring mee of is het een fetish van je?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:07 schreef Superpush het volgende:
Als je hele tijd sex hebt met geiten ga je in de koran geloven en doen wat er in staat.
Yupsquote:Op zondag 12 juni 2016 17:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turks?
[..]
Helaas.
OT: Wat voor een wimp moet je zijn om homo's als doelwit te nemen?
Noem je ze nou zwak?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turks?
[..]
Helaas.
Identiteitscrisis en daar niet aan durven toegeven vanwege de opvoeding?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:08 schreef Triggershot het volgende:
De meeste doden bij de westerse oorlogen in het MO komen niet door westerse militairen, maar door het aangrijpen van de instabiliteit om de buurman die op details net wat anders geloofd eindelijk eens te vermoorden. Bovendien als je kijkt naar de geschiedenis op een wat langere termijn dan vanaf de ondergang van het Ottomaanse rijk, dan komt een heel ander beeld naar voren qua expansie oorlogen.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En toch starten ze de minste oorlogen en hebben nog altijd minder doden op hun geweten dan, wat ik zal ik zeggen... eehmm... Het Westen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |