ik was 6 seconde eerderquote:
we leven in het heden, niet in het verledenquote:Op zondag 12 juni 2016 16:43 schreef vigen98 het volgende:
Waar zijn de mensen die christenen de schuld gaven dan? He? Schaam je diep mensen.
Wat? Wat heeft dat er mee te maken danquote:Op zondag 12 juni 2016 16:43 schreef Onnoman het volgende:
[..]
we leven in het heden, niet in het verleden
Dat laatste gebeurd doorheen de tijd wel gedwongen mocht men zelf de perceptie van Islam dermate naar beneden halen dat partijen alleen vanwege hun anti-islamitische standpunten aan de macht geholpen worden.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:43 schreef DieselTank het volgende:
Misschien moeten ze de islam maar aanpassen? Of eventueel weg gaan uit de westerse landen?
allesquote:Op zondag 12 juni 2016 16:44 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wat? Wat heeft dat er mee te maken dan
Want die doen nooit wat?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:43 schreef vigen98 het volgende:
Waar zijn de mensen die christenen de schuld gaven dan? He? Schaam je diep mensen.
Echt?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:45 schreef Olga het volgende:
[..]
Want die doen nooit wat?
Ik heb al tweets voorbij zien komen van Christenen die blij waren dat het 'maar' in een homonachtclub was
Niet aan Aurora shootings?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:45 schreef Slobeend het volgende:
Dit doet me eerder aan Breivik denken dan aan Bataclan.
Volgens mij werd er ook eentje in het vorige topic geplaatst.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Echt?
Wat een walgelijke mensen lopen er toch rond.
Maar als die partij die alleen vanwege hun anti-islamitsche standpunten aan de macht kan komen, waarom kunnen andere partijen dat niet? Misschien moeten andere partijen hun standpunten wel bijwerken.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:44 schreef Zomerkleuren het volgende:
[..]
Dat laatste gebeurd doorheen de tijd wel gedwongen mocht men zelf de perceptie van Islam dermate naar beneden halen dat partijen alleen vanwege hun anti-islamitische standpunten aan de macht geholpen worden.
Die heb ik dan gelukkig gemist.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:47 schreef Olga het volgende:
[..]
Volgens mij werd er ook eentje in het vorige topic geplaatst.
Het is wat.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:46 schreef PandaDrop het volgende:
NWS / Schietpartij en gijzeling aan de gang in club in Orlando, oude topic
NWS / Schietpartij en gijzeling aan de gang in club in Orlando #2, dit topic
NWS / Schietpartij en gijzeling aan de gang in club in Orlando
NWS / Schietpartij en gijzeling aan de gang in club in Orlando #2
Oke, voorruit dan maar.
Ga toch wegquote:Op zondag 12 juni 2016 16:45 schreef Olga het volgende:
[..]
Want die doen nooit wat?
Ik heb al tweets voorbij zien komen van Christenen die blij waren dat het 'maar' in een homonachtclub was
Stel je niet zo aan zeg.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:48 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ga toch wegWat probeer je dingen te verdraaien dan?
Wat probeer ik te verdraaien?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:48 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk vooral over de moslims. Niet over vluchtelingen.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:47 schreef Vluchteling het volgende:
Ik keur dit als iemand met afgaanse roots af. Ik dacht ik meld dat even voordat ik hiervoor de schuld krijg. Echter ben ik waarschijnlijk te laat, maar ik heb geen zin om een topic vol haatdragende comments terug te lezen. Dat vermoed mijn zondag.
Linkse weg met ons mentaliteitquote:Op zondag 12 juni 2016 16:48 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt, de roep om strengere wapenwetgeving zal aan de andere kant nog sterker wordenquote:Op zondag 12 juni 2016 16:47 schreef Glazenmaker het volgende:
Dit zal Trump wel weer een kleine stijging in de peilingen opleveren. Afzetten tegen de politiek correcte huillies die een gevaarlijke ideologie buiten de wind proberen te houden is going to be huge.
Nee, Virginia Tech 32 dodenquote:Op zondag 12 juni 2016 16:42 schreef Childofthe90s het volgende:
Dit is de dodelijkste schietpartij in de geschiedenis van Amerika lees ik bij de BBC. Burgeroorlog en dergelijken niet meegerekend dan natuurlijk.
Waarom ga je zo dom zeggen ''Ja want die doen nooit wat'' het gaat over nu, ik ga toch ook geen Stalin bij halen omdat hij atheïst is? Of Mao?quote:
Lees even bij. Hier zitten we al op 50quote:
Dat ik ik toch ook niet geclaimd?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:48 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk vooral over de moslims. Niet over vluchtelingen.
Hoezo?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:45 schreef Slobeend het volgende:
Dit doet me eerder aan Breivik denken dan aan Bataclan.
Mij boeit het geen ene kut waar je vandaan komt. Denk je net zoals zoveel moslims voor je in dit topic dat homo's eigenlijk best wel kut zijn? Zo ja dan verdien je al die haatdragende ellende gewoon. Intolerantie tegen intoleranten is niet minder dan een vereiste voor een open maatschappij.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:47 schreef Vluchteling het volgende:
Ik keur dit als iemand met afgaanse roots af. Ik dacht ik meld dat even voordat ik hiervoor de schuld krijg. Echter ben ik waarschijnlijk te laat, maar ik heb geen zin om een topic vol haatdragende comments terug te lezen. Dat verpest mijn zondag.
Wat weer gevolgd zou worden door: 'ja maar als elke bezoeker nog een automatisch wapen bij zich had gehad waren er niet zoveel slachtoffers geweest!'.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt, de roep om strengere wapenwetgeving zal aan de andere kant nog sterker worden
Ik hoop dat Trump doet wat ie belooft en de islam gaat aanpakkenquote:Op zondag 12 juni 2016 16:43 schreef DieselTank het volgende:
50 overleden en heel veel getraumatiseerd en waarschijnlijk gehandicappedAlleen omdat de moslims tegen homo's zijn.
Misschien moeten ze de islam maar aanpassen? Of eventueel weg gaan uit de westerse landen?
ehm ze zeiden het voordat duidelijk was dat het een Amerikaanse moslim was, een paar uur geleden dus en na deze laffe aanslag.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:49 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Waarom ga je zo dom zeggen ''Ja want die doen nooit wat'' het gaat over nu, ik ga toch ook geen Stalin bij halen omdat hij atheïst is? Of Mao?
Ach man. Elke dag worden moslims hier voor alles uitgemaakt zie ik je ook niet zo verontwaardigt regeren. En nu een keer iets over een Christen en je springt helemaal uit je slof alsof jij werd bedoeld.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:51 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wat aanstellen? Ik heb genoeg redenen om boos te zijn om zulke reacties, en terecht ook.
Zelfs de meest hardcore anti wapen politici bij de democraten zijn over het algemeen niet tegen handvuurwapens, dus je kan nog wel eens bedrogen uitkomen.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt, de roep om strengere wapenwetgeving zal aan de andere kant nog sterker worden
Wat was het motief toen van die Cho?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:52 schreef crystal_meth het volgende:
Dodelijkste schietpartij ooit in de VS, vorig record stond op naam van Cho (Virginia Tech). Die was van Zuid-Korea, nu is het iemand van Afghaanse afkomst. Kunnen blijkbaar beter met wapens omgaan dan de Amerikanen zelf.
Nee, Cho deed het enkel met een handgun.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:52 schreef crystal_meth het volgende:
Dodelijkste schietpartij ooit in de VS, vorig record stond op naam van Cho (Virginia Tech). Die was van Zuid-Korea, nu is het iemand van Afghaanse afkomst. Kunnen blijkbaar beter met wapens omgaan dan de Amerikanen zelf.
Verbaas ik mij ook al over. Zo'n wapen maakt best wat geluid lijkt mij en het lijkt me dat iedereen direct wegrent.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:52 schreef venomsnake het volgende:
Volgens mij is het nog niet zo makkelijk om als éénling even 50 mensen dood te schieten en ook nog eens meer dan 50 te verwonden. Zal hij granaten hebben gebruikt oid?
In een drukke nachtclub hoeft 'ie niet echt te richten gok ook, dat is gewoon in de rondte schietenquote:Op zondag 12 juni 2016 16:52 schreef venomsnake het volgende:
Volgens mij is het nog niet zo makkelijk om als éénling even 50 mensen dood te schieten en ook nog eens meer dan 50 te verwonden. Zal hij granaten hebben gebruikt oid?
In een grote volle discotheek kan niet iedereen weg.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Verbaas ik mij ook al over. Zo'n wapen maakt best wat geluid lijkt mij en het lijkt me dat iedereen direct wegrent.
quote:
quote:Volgens leerlingen van de universiteit leefde hij sterk afgezonderd van anderen, en had hij amper sociale contacten
Triest ben jijquote:Op zondag 12 juni 2016 16:53 schreef Superpush het volgende:
Gezien het feit dat de dader een moslims was denk ik dat we de moslims in NL moeten knuffelen. Zij worden hier op aan gekeken, dus zij zijn eigenlijk het ECHTE slachtoffer. Wij kunnen als laffe nederlanders ze maar beter te vriend houden want anders worden ze straks boos. LAten we doen wat deze geitenneukers willen. Gewoon Israel de schuld geven en mosilms zielig vinden. Toch?
Homofobie is alom aanwezig in de VS, en is nou niet bepaald beperkt tot de islam.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:45 schreef Logic91 het volgende:
Ondertussen zijn er al 50 doden geteld en het dodental blijft maar oplopen. De dader blijkt nauwe banden te hebben met radicaal islamitische organisaties. Pfff, dit gaat een backlash van jewelste betekenen voor de moslims in de VS vrees ik.
Dit soort aanslagen zijn wel religieus gemotiveerd. Homofobie is zeer nadrukkelijk aanwezig in de Islam.
Sterk afgezonderd leven is nog geen motief.quote:
Jezus zeg.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Sterk afgezonderd leven is nog geen motief.
Hij was gefrustreerd omdat de vrouwen hem niet zagen staan.
Verschillende gradaties. Veel christenfundi's stormen geen homobar binnen om ze daar uit te moorden. In tegenstelling tot moslims waar het executeren van homo's nog volop aanwezig is.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Homofobie is alom aanwezig in de VS, en is nou niet bepaald beperkt tot de islam.
Nee dat geldt niet voor moslimsquote:Op zondag 12 juni 2016 16:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Was de beste man niet "gewoon" psychotisch?²
Verwarde man! Heeft NIETS met Islam te maken!!quote:Op zondag 12 juni 2016 16:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Was de beste man niet "gewoon" psychotisch?²
Weinig mensen anders dan moslims, willen dat homo's gedood worden.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:55 schreef Hathor het volgende:
Homofobie is alom aanwezig in de VS, en is nou niet bepaald beperkt tot de islam.
en dan headlines van 150 moslimdemonstranten die een tegengeluid laten horen..quote:Op zondag 12 juni 2016 16:53 schreef Superpush het volgende:
Gezien het feit dat de dader een moslims was denk ik dat we de moslims in NL moeten knuffelen. Zij worden hier op aan gekeken, dus zij zijn eigenlijk het ECHTE slachtoffer. Wij kunnen als laffe nederlanders ze maar beter te vriend houden want anders worden ze straks boos. LAten we doen wat deze geitenneukers willen. Gewoon Israel de schuld geven en mosilms zielig vinden. Toch?
Dit.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:57 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Weinig mensen anders dan moslims, willen dat homo's gedood worden.
steek jij je hoofd maar in het zandquote:
Mensen opeengepakt in een club kunnen geen kant uit, zelfs een blinde haalt hier nog de highscore van de dag.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:52 schreef venomsnake het volgende:
Behalve wanneer je de islam als zodanig wil bestempelen en daar zijn wrs. goede redenen voor.quote:
En toch starten ze de minste oorlogen en hebben nog altijd minder doden op hun geweten dan, wat ik zal ik zeggen... eehmm... Het Westen?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:57 schreef Glazenmaker het volgende:
Toch wel knap. De islamitische wereld brengt het minste aantal patenten ter wereld voort, maar ze staan stipt op 1 als het gaat om dodelijkste aanslagen.
Je herkent me niet meerquote:Op zondag 12 juni 2016 16:59 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
[..]
Beetje als dit?
[..]
WTF, man. Ik ben geen BF (Bekende Fokker) oh kut wat een onhandige afkorting.
Ewa Albaquote:Op zondag 12 juni 2016 16:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En toch starten ze de minste oorlogen en hebben nog altijd minder doden op hun geweten dan, wat ik zal ik zeggen... eehmm... Het Westen?
Hoe ver kijk je terug? Het gaat om het nu, en nu gaat het echt niet lekker in het Midden-Oosten.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En toch starten ze de minste oorlogen en hebben nog altijd minder doden op hun geweten dan, wat ik zal ik zeggen... eehmm... Het Westen?
Is het een wedstrijdje?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
beetje dit?quote:
http://www.volkskrant.nl/(...)iendin-had~a4157178/quote:Op zondag 12 juni 2016 16:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Sterk afgezonderd leven is nog geen motief.
Hij was gefrustreerd omdat de vrouwen hem niet zagen staan.
Dat zou echt van de zotte zijn: als gayclubs beveiligd moesten worden. Net zo gek eigenlijk als het feit dat alle joodse instellingen doorlopende beveiliging nodig hebben. En sportevenementen, en stations, en luchthavens. Het is weer een stapje verder in deze waanzin.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:56 schreef Oud_student het volgende:
Ik ben bang dat Amsterdam nu ook een doelwit wordt, ik mag hopen dat "onze" politie en veiligheidsdiensten anticiperen![]()
Ik zou zeggen het hoogste terroristen alarm tijdens de ramadan.
Het ligt niet aan de islam, het is allemaal de schuld van het westen.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dat is iemand andersquote:Op zondag 12 juni 2016 17:01 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
beetje dit?
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)iendin-had~a4157178/
Kunduz Ziekenhuis aanval is iets meer dan een halfjaar geleden.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe ver kijk je terug? Het gaat om het nu, en nu gaat het echt niet lekker in het Midden-Oosten.
quote:Op zondag 12 juni 2016 16:43 schreef DieselTank het volgende:
50 overleden en heel veel getraumatiseerd en waarschijnlijk gehandicappedAlleen omdat de moslims tegen homo's zijn.
Dan moet Mohammed met de pet maar afstand nemen van de islam, dan kan ie vandaag ook gewoon normaal eten en drinken.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:01 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Dat zou echt van de zotte zijn: als gayclubs beveiligd moesten worden. Net zo gek eigenlijk als het feit dat alle joodse instellingen doorlopende beveiliging nodig hebben. En sportevenementen, en stations, en luchthavens. Het is weer een stapje verder in deze waanzin.
Uiteindelijk speelt het mensen in de kaart die het nog erger maken: Trump, Wilders, De Winter en noem maar op. Doel van de terroristen bereikt. En Mohammed-met-de-pet gaat straks de grootste prijs betalen, ook al heeft hij nog nooit iemand met één vinger aangeraakt.
Wat is dat doel dan?quote:
Enkel de simplistische zielen zullen genoegen nemen met een absolutistische reden.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de islam, het is allemaal de schuld van het westen.
Omdat ik het niet eens ben steek ik mijn hoofd in het zand?quote:
Gewoon met Suikerfeest terugpakken.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:42 schreef Onnoman het volgende:
mensen die denken dat multiculti hand in hand gaat met de islam is kk naief
Kunnen ze niet gewoon een gelijkspel afspreken en kappen met al dat eindeloze gezever?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zelfs patenten worden erbij gehaald, vermoed het zowaar.
Nu Turkije ook heeft verloren van Kroatië, vrees ik voor het ergste.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon een gelijkspel afspreken en kappen met al dat eindeloze gezever?
Ik las Amerika en schietpartij=blank persoon.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:03 schreef Fir3fly het volgende:
Wat jammer dat het een moslim is en geen blanke jongen.
Ik kan me nog herinneren dat ik eind jaren negentig in Londen was, toen was er ook extra beveiliging bij gaybars. Toen kwamen de daders uit extreem rechtse hoek.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:01 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Dat zou echt van de zotte zijn: als gayclubs beveiligd moesten worden.
Neenquote:
Ik zal mijn zwager voorlopig maar niet aanspreken danquote:Op zondag 12 juni 2016 17:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nu Turkije ook heeft verloren van Kroatië, vrees ik voor het ergste.
Geen getüter vandaag dus?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nu Turkije ook heeft verloren van Kroatië, vrees ik voor het ergste.
In IS gebied inderdaad.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:57 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Verschillende gradaties. Veel christenfundi's stormen geen homobar binnen om ze daar uit te moorden. In tegenstelling tot moslims waar het executeren van homo's nog volop aanwezig is.
Ik kan me de laatste schietpartij van SGP-aanhangers inderdaad niet meer herinneren nee... Maar blijf vooral lekker je kop in het zand steken.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:45 schreef Olga het volgende:
[..]
Want die doen nooit wat?
Turks?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:06 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik zal mijn zwager voorlopig maar niet aanspreken dan
Helaas.quote:
Ervaring mee of is het een fetish van je?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:07 schreef Superpush het volgende:
Als je hele tijd sex hebt met geiten ga je in de koran geloven en doen wat er in staat.
Yupsquote:Op zondag 12 juni 2016 17:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turks?
[..]
Helaas.
OT: Wat voor een wimp moet je zijn om homo's als doelwit te nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |