abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162946872
Er is vanmorgen een schietpartij uitgebroken in een nachtclub voor homo's in de stad Orlando in Florida. Dit heeft de Britse openbare omroep BBC bericht. Volgens de Britse zender Sky zouden meer dan 25 mensen zijn neergeschoten.

Iemand zou in de Pulse Club ook gijzelaars hebben genomen, meldden de BBC en de Britse zender ITV.

Er zijn tevens berichten dat de verdachte een bom bij zou hebben, aldus de BBC.

Op de Facebookpagina van de nachtclub werd opgeroepen om de club te verlaten en te blijven lopen.

http://m.hln.be/hln/m/nl/(...)ngNavigationItemId=1

Niet best....
pi_162946890
Dit is de dodelijkste schietpartij in de geschiedenis van Amerika lees ik bij de BBC. Burgeroorlog en dergelijken niet meegerekend dan natuurlijk.
pi_162946964
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 16:42 schreef Childofthe90s het volgende:
Dit is de dodelijkste schietpartij in de geschiedenis van Amerika lees ik bij de BBC. Burgeroorlog en dergelijken niet meegerekend dan natuurlijk.
Ik las ook ergens geruchten dat de dader een militaire achtergrond had. Wellicht dat dat meespeelt? Of zaten de slachtoffers hier gewoon heel dicht op elkaar gepakt?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_162947002
Aanslag kwam wel een beetje te vroeg de verkiezingen zijn pas november.
Trump for president.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_162947103
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 16:44 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik las ook ergens geruchten dat de dader een militaire achtergrond had. Wellicht dat dat meespeelt? Of zaten de slachtoffers hier gewoon heel dicht op elkaar gepakt?
Ik denk dat laatste, als mensen geen kant op kunnen, loopt het aantal doden snel op, dat zagen we ook in Parijs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')