Ik ben vorige maand bij een nieuwe werkgever begonnen, 200 man ontmoet en gesproken. Vandaag met mijn afdeling een borrel wezen drinken op het terras en vanochtend verschillende locaties bezocht, waar ik ook weer gezellig heb staan praten met wat mensen. En visitekaartjes ed. uitgewisseld.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In het werkende leven kom je niet zo snel meer in contact met studenten. Relaties met stagiaires mogen niet.
Maar je wilt toch niet verder met iedereen met wie je een praatje aangaat?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:22 schreef Deezertje het volgende:
Nee maar een keer wil je wel verder, of gaat dar geleidelijk dan?
Nee, maar om daar achter te komen moet je meer gesprekken voeren met die personen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:24 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Maar je wilt toch niet verder met iedereen met wie je een praatje aangaat?
Juist wel. Ik voel me helemaal niet op mijn gemak bij het werkende volk en de dames voorop.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:32 schreef Bananenpap het volgende:
Je gaat het weer veel te veel forceren als je nu elke Nederlandse vrouw wilt afspreken. Laat het los, laaaaaaaaat het gaaaaaaaan.
Als je trouwens klaar bent met studeren heb je echt geen behoefte meer om studenten te ontmoeten, denk ik.
Misschien nu nog niet, maar dat gaat wel veranderen denk ik zoquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Juist wel. Ik voel me helemaal niet op mijn gemak bij het werkende volk en de dames voorop.
Waarom niet een keer met iemand gaan praten van wie je zeker bent dat je niets mee wilt? Gewoon om te praten. Krijg je nog iets leuks te horen, maak je nieuwe contacten oid. En "de ware" vinden gaat ook makkelijker, want mogelijk is ze alleen via-via bereikbaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, maar om daar achter te komen moet je meer gesprekken voeren met die personen.
Dit komt doordat je nog niet tot het 'werkende volk' behoortquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:34 schreef Deezertje het volgende:
Ik voel me helemaal niet op mijn gemak bij het werkende volk
Waarom direct weer de focus op de dames? Met de mannen kun je ook goede vriendschappen sluiten hoorquote:
Lijkt een vriendschap met een man je niet tof?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Juist wel. Ik voel me helemaal niet op mijn gemak bij het werkende volk en de dames voorop.
Dat moet dan spontaan gebeuren. Ik ben juist op zoek naar beter/losser worden met dames.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:38 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Waarom direct weer de focus op de dames? Met de mannen kun je ook goede vriendschappen sluiten hoor![]()
Niet direct.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:41 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Lijkt een vriendschap met een man je niet tof?
Dus eigenlijk ben je op zoek naar sociale kring bestaande uit één persoon, namelijk je vriendin? Hoe zie je zo'n leven voor je?quote:
Wat is de hindernis in je hoofd, dat welke voor afkeer zorgt?quote:
Obsessief gedrag valt toch wel mee? Hij heeft best grote sprongen vooruit gemaakt de afgelopen dagen en vriendschap met een man is toch niet verplicht?quote:
Of meer vrouwen en wat mannen dan, maar ik heb niet echt wat met mannen.mquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:46 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je op zoek naar sociale kring bestaande uit één persoon, namelijk je vriendin? Hoe zie je zo'n leven voor je?
Omdat ze geen relatiepotentieel zijn?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Of meer vrouwen en wat mannen dan, maar ik heb niet echt wat met mannen.m
Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En omdat ik ook niet echt mannelijke interesses heb.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze geen relatiepotentieel zijn?
Want alle mannen zijn hetzelfde?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En omdat ik ook niet echt mannelijke interesses heb.
Dat beeld is al iig beter dan alleen vrouwen of alleen één vrouw.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Huh? Bier drinken en voetbal kijken? Want dat doen alle mannen?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hij heeft stappen vooruit gezet de laatste dagen. Leuke middag gehad met een meid die graag vriendschappelijke contacten legt maar echt geen relatiemateriaal in hem ziet. Heeft deezer denk ik ook wel door.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Obsessief gedrag valt toch wel mee? Hij heeft best grote sprongen vooruit gemaakt de afgelopen dagen en vriendschap met een man is toch niet verplicht?
Enkel omdat hij aangeeft niet zoveel met mannen te hebben? Ik heb niet zoveel met vrouwen, dus?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deezertje leek zo goed op weg gisteren, maar vandaag valt hij weer terug in zijn vooroordelen gedrag. Jammer dit.
Als je alle mannen afserveert is dat gewoon een vooroordeel. Alsof alle mannen stoere macho;s zijn die alleen bier drinken.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Enkel omdat hij aangeeft niet zoveel met mannen te hebben? Ik heb niet zoveel met vrouwen, dus?
Wacht eerst eens rustig op zijn verklaring voordat je meteen zegt dat hij in oud gedrag vervalt. En je kan hem gewoon aanspreken, want hij post mee.
En toch zou hij met dat Franse meisje wel weer af willen spreken als ik het goed heb begrepen. Vandaag heeft hij ook weer contact gelegd met iemand, zonder daar wat achter te zoeken.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij heeft stappen vooruit gezet de laatste dagen. Leuke middag gehad met een meid die graag vriendschappelijke contacten legt maar echt geen relatiemateriaal in hem ziet. Heeft deezer denk ik ook wel door.
Maar werkelijk al zijn contacten staan ten dienste van zijn behoefte aan een relatie. Mannen vallen daarom al af, vrouwen worden begluurd geobserveerd en getoetst op relatiemogelijkheid. Pas als er een optie is gaat hij erop af. Ik noem dat obsessief.
Heb je ook verder gelezen toen hij zei dat hij op zich toch best mannen in zijn vriendengroep wilde?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je alle mannen afserveert is dat gewoon een vooroordeel. Alsof alle mannen stoere macho;s zijn die alleen bier drinken.
Ik word altijd een beetje naar van dat gegeneraliseer.
Je moet wat als anderen wel een relatie hebben en jij niet. En ja het was heel leuk gisteren, maar er zit niet meer in dus op naar de volgende poging.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij heeft stappen vooruit gezet de laatste dagen. Leuke middag gehad met een meid die graag vriendschappelijke contacten legt maar echt geen relatiemateriaal in hem ziet. Heeft deezer denk ik ook wel door.
Maar werkelijk al zijn contacten staan ten dienste van zijn behoefte aan een relatie. Mannen vallen daarom al af, vrouwen worden begluurd geobserveerd en getoetst op relatiemogelijkheid. Pas als er een optie is gaat hij erop af. Ik noem dat obsessief.
Dat heb ik dan vast gemist.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je ook verder gelezen toen hij zei dat hij op zich toch best mannen in zijn vriendengroep wilde?
Bij elke vrouw die naar hem kijkt, lacht, praat, zucht, etc. weegt hij af of er een relatie in zit. Ik noem dat enorm obsessief gedrag.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch zou hij met dat Franse meisje wel weer af willen spreken als ik het goed heb begrepen. Vandaag heeft hij ook weer contact gelegd met iemand, zonder daar wat achter te zoeken.
Ik noem het niet obsessief, ik noem het tunnelvisie en een ernstig gebrek aan sociale skills, iets waar autisten tot op zekere hoogte wel bekend om staan, maar obsessief... Nee, dat vind ik niet. Maar goed, dat is maar net wat voor definitie je aan obsessief hangt.
Neequote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je moet wat als anderen wel een relatie hebben en jij niet. En ja het was heel leuk gisteren, maar er zit niet meer in dus op naar de volgende poging.
Je zou het bijna obsessief noemen. Bijna.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee! Waarom post je dit nu. Zo zonde en gewoon een bevestiging van wat anderen steeds weer en weer zeggen, je bent te veel bezig met een relatie. Stop daar nu eens mee. Kijk wat het je gisteren opleverde.
Echt.
Obsessief zijn juist de macho's die willen of wetens eenmalig daten met meiden terwijl de meid denkt dat hij serieuze interesse heeft.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch zou hij met dat Franse meisje wel weer af willen spreken als ik het goed heb begrepen. Vandaag heeft hij ook weer contact gelegd met iemand, zonder daar wat achter te zoeken.
Ik noem het niet obsessief, ik noem het tunnelvisie en een ernstig gebrek aan sociale skills, iets waar autisten tot op zekere hoogte wel bekend om staan, maar obsessief... Nee, dat vind ik niet. Maar goed, dat is maar net wat voor definitie je aan obsessief hangt.
Is dat niet iets wat de meeste singles in mindere (veel mindere) mate doen? Ik weet niet, als ik de stad in ga dan schiet 'relatiepotentieel' ook wel door mijn hoofd.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:01 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Bij elke vrouw die naar hem kijkt, lacht, praat, zucht, etc. weegt hij af of er een relatie in zit. Ik noem dat enorm obsessief gedrag.
Deezer komt niet bepaald over als iemand met een ASS. Wel een probleem met sociale contacten leggen, maar door een andere reden.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Man, ik heb ook geen vrouwelijke interesses maar heb zoveel vriendinnen met wie ik kan ouwehoeren over mannen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee. Die mannen zijn niet obsessief. Die mannen houden vrouwen aan het lijntje.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Obsessief zijn juist de macho's die willen of wetens eenmalig daten met meiden terwijl de meid denkt dat hij serieuze interesse heeft.
Nee joh, dat zijn gewoon mannen die niet op zoek zijn naar een relatie. Weinig obsessief aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Obsessief zijn juist de macho's die willen of wetens eenmalig daten met meiden terwijl de meid denkt dat hij serieuze interesse heeft.
Nou goed, dat weet ik niet. Hij heeft hier enkel gezegd dat hij autisme heeft, of dat waar is of niet, geen idee. Ik ben geen psych.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:02 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Deezer komt niet bepaald over als iemand met een ASS. Wel een probleem met sociale contacten leggen, maar door een andere reden.
Een leuke middag, maar sinds de 'doeg en als je nog eens wilt afspreken stuur maar een berichtje..' doodse sitlte.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee! Waarom post je dit nu. Zo zonde en gewoon een bevestiging van wat anderen steeds weer en weer zeggen, je bent te veel bezig met een relatie. Stop daar nu eens mee. Kijk wat het je gisteren opleverde.
Echt.
"Een obsessie is dwangmatig denken, een geestestoestand waarin een persoon bezeten is van een specifiek idee. Een persoon die ergens door geobsedeerd is, kan de gedachten niet uit zijn hoofd zetten, hoewel hij of zij dit meestal wel wil. Het dwangmatig denken leidt vaak tot dwanghandelingen, ook wel compulsies genoemd."quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat niet iets wat de meeste singles in mindere (veel mindere) mate doen? Ik weet niet, als ik de stad in ga dan schiet 'relatiepotentieel' ook wel door mijn hoofd.
Heeft ze nog een foto gestuurd?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Een leuke middag, maar sinds de 'doeg en als je nog eens wilt afspreken stuur maar een berichtje..' doodse sitlte.
Je kunt zelf ook even polsen of ze nog eens zin heeft wat te doenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Een leuke middag, maar sinds de 'doeg en als je nog eens wilt afspreken stuur maar een berichtje..' doodse sitlte.
Stoppen voor die 'maar'quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:03 schreef Deezertje het volgende:
Oké, jij wint. Hij is obsessief bezig met het vinden van een relatiequote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:04 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
"Een obsessie is dwangmatig denken, een geestestoestand waarin een persoon bezeten is van een specifiek idee. Een persoon die ergens door geobsedeerd is, kan de gedachten niet uit zijn hoofd zetten, hoewel hij of zij dit meestal wel wil. Het dwangmatig denken leidt vaak tot dwanghandelingen, ook wel compulsies genoemd."
Obsessie.
Je bent een dag verder. Je weet dat ze vandaag druk was ergens op de veluwe. Beetje fatalistisch om nu al te doen alsof ze voor altijd in het niets is verdwenen. Toch!?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje te snel? Komt opdringerig over anders.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kunt zelf ook even polsen of ze nog eens zin heeft wat te doen. Puur platonisch.
Ik heb gisteren twee berichten gestuurd. Bedanken voor de leuke middag en later of ze de foto wilt doorsturen. Natuurlijk is het nkg relatief vers en is ze vandaag druk, maar ik hoop deze week nog wel wat te horenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kunt zelf ook even polsen of ze nog eens zin heeft wat te doen. Puur platonisch.
Deze week is nog maar net begonnen. Ze zal nog wel reageren.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren twee berichten gestuurd. Bedanken voor de leuke middag en later of ze de foto wilt doorsturen. Natuurlijk is het nkg relatief vers en is ze vandaag druk, maar ik hoop deze week nog wel wat te horen
Nee ze is werken. Veluwe had ze nog niet gepland.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:05 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je bent een dag verder. Je weet dat ze vandaag druk was ergens op de veluwe. Beetje fatalistisch om nu al te doen alsof ze voor altijd in het niets is verdwenen. Toch!?
Heb je nog gelezen dat je eigenlijk stiekem wel obsessief bezig met het krijgen/vinden van een relatie terwijl dat niet een goede instelling is?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren twee berichten gestuurd. Bedanken voor de leuke middag en later of ze de foto wilt doorsturen. Natuurlijk is het nkg relatief vers en is ze vandaag druk, maar ik hoop deze week nog wel wat te horen
Ja goed, weet ik het. De een waardeert het wel, de ander niet... Het hoeft ook niet per se vandaag nog, inderdaad. Een paar daagjes wachten gaat niemand dood aan in deze situatiequote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje te snel? Komt opdringerig over anders.
Nou goed zo, wacht dat eerst maar even afquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou dan. Als ze een "in het moment" type is, zal ze daar mee bezig zijn. Laat de verwachtingen los, daar breek je alleen je goede herinnering maar mee af. Probeer op je wolk te blijven zitten. Is toch veel leuker!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee ze is werken. Veluwe had ze nog niet gepland.
Ik zag wel dat ze meerdere tinder meldingen had gisteren. Dus op zich uniek dat ik het heb weten te brengen tot een daadwerkelijke ontmoetingquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje te snel? Komt opdringerig over anders.
Als ik vanavond of morgen weer mensen aanspreek is dat positief.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:06 schreef Bananenpap het volgende:
Echt jammer dat je die positieve instelling na een dag alweer kwijt bent.
Nu nog zorgen dat je aanspreekt voor de sociale interactie.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik vanavond of morgen weer mensen aanspreek is dat positief.
Gekke zin voor een beelddenker.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:10 schreef Bananenpap het volgende:
Deezer, je lijkt echt enorm op mijn oma. Je hebt gewoon teveel vrije tijd om over al die onnozele dingen te piekeren. Kun je je niet focussen op een leuke bijbaan/hobby? Je was toch aan het bossaballen?
Ook weer zonder verwachtingen? Dat ging gisteren ook goedquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:09 schreef Deezertje het volgende:
In de sportschool komen dezelfde meiden als de UB dus hoe pak je dat spontaan aan?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu nog zorgen dat je aanspreekt voor de sociale interactie.
Ga je dan nog sporten vanavond?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Door professor barabas te bellen en te vragen of je zijn teletijdmachine mag lenen. Je kent deze mensen al tijden.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In de sportschool komen dezelfde meiden als de UB dus hoe pak je dat spontaan aan?
Hoe heb je vandaag die meid aangesproken?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In de sportschool komen dezelfde meiden als de UB dus hoe pak je dat spontaan aan?
Ja dat moet dus spontaan gebeuren. Als ik ze al zo lang zie wordt aanspreken iedere keer lastiger.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:13 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Door professor barabas te bellen en te vragen of je zijn teletijdmachine mag lenen. Je kent deze mensen al tijden.
Zoek nieuwe mensen en spreek ze gelijk aan! Zonder je normale vragen, onderzoek en vooroordelen.
Goed dat je gisteren ziet zoals het was. Misschien nog een keer afspreken zolang ze in NL is maar dan is het klaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je moet wat als anderen wel een relatie hebben en jij niet. En ja het was heel leuk gisteren, maar er zit niet meer in dus op naar de volgende poging.
Hey ben je druk? Nee, eigenlijk niet.. oke *vraag stellen*quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe heb je vandaag die meid aangesproken?
Denk je dat het nu wel verstandig is om je focus op hun te leggen?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Net zoals je in de bieb kunt vragen of je dat meisje niet toevallig bent tegengekomen op de sportschool, zo ook hier, alleen dan andersom.quote:
Zij heeft een leven, waarvan jij een heel klein deel vormt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee ze is werken. Veluwe had ze nog niet gepland.
Voila.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hey ben je druk? Nee, eigenlijk niet.. oke *vraag stellen*
Ja, maar dat lastiger zit in je hoofd. Je kan iedereen gewoon aanspreken, niet bij nadenken en gewoon beginnen met praten. Als je maar geen verwachtingen hebt en het niet als falen ziet als iemand er geen zin in heeft.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja dat moet dus spontaan gebeuren. Als ik ze al zo lang zie wordt aanspreken iedere keer lastiger.
Liever nieuwe mensen maar op de een of andere manier kom ik die meiden echt overal tegen zelfs al verwacht ik het niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:15 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Denk je dat het nu wel verstandig is om je focus op hun te leggen?
Zou niet al te moeilijk moeten zijn als je bepaalde personen steeds tegenkomtquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:17 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Dan nu nog een goede vraag bedenken om te stellen
Probeer anders eens antwoord te geven op de posts met de vragen over die vriendschappen waar je geen behoefte aan hebt. Je gaf altijd aan 'aansluiting' te willen, maar je wilt eigenlijk geen vrienden, hoe komt dat?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Liever nieuwe mensen maar op de een of andere manier kom ik die meiden echt overal tegen zelfs al verwacht ik het niet.
Je gaat me niet vertellen dat er geen "nieuwe mensen" rondlopen in die sportschoolquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:16 schreef Deezertje het volgende:
Liever nieuwe mensen maar op de een of andere manier kom ik die meiden echt overal tegen zelfs al verwacht ik het niet.
Er zijn toch wel meer mensen in de sportschool dan die meiden alleen?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Kan het ermee te maken hebben dat jouw leven zich vooral afspeelt in die ruimtes waar zij regelmatig komen?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik ben er niet specifiek of met voorbedachte rade.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan het ermee te maken hebben dat jouw leven zich vooral afspeelt in die ruimtes waar zij regelmatig komen?
Wat hij probeert te zeggen is dat jouw leven momenteel bestaat uit de UB en (met mindere mate) de sportschool en daardoor veel waarde hecht aan het feit dat die dames daar dagelijks komen. Hoogstwaarschijnlijk voelt dit voor hun niet zo.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik ben er niet specifiek of met voorbedachte rade.
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In het werkende leven kom je niet zo snel meer in contact met studenten. Relaties met stagiaires mogen niet.
Het wetboek van strafrecht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je toch vragen als ze bijna klaar is met haar stage, dan zal het vrij weinig meer uitmaken. Tenzij ze er later wil werken.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:06 schreef habitue het volgende:
Wettelijk gezien mag dat wel, zakelijk gezien is het heel onhandig. Maargoed syndroom zijn morele kompas kun je beter negeren.
Je krijgt er denk ik vrij snel een naam door, dat moet je niet willen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:07 schreef netchip het volgende:
[..]
Kan je toch vragen als ze bijna klaar is met haar stage, dan zal het vrij weinig meer uitmaken. Tenzij ze er later wil werken.
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik ben er niet specifiek of met voorbedachte rade.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:04 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Het wetboek van strafrecht.Heb er nog nooit van gehoord eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je tussen de regels doorleest verwachtte hij meer van die ontmoeting. Zie bijvoorbeeld hoe hij naar haar Tinder verwijst en zijn teleurstelling nadat zij niet meteen de volgende dag een berichtje stuurt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:11 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Ook weer zonder verwachtingen? Dat ging gisteren ook goed
^Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
UB voor je studie en sportschool voor je conditie.
In je diverse topics is al eerder besproken dat je naar andere hobbies zou kunnen zoeken. In andere omgevingen. Met andere (nieuwe!) mensen. Maar dat zie jij niet zitten.
Dan moet je ook niet piepen als contact leggen moeilijk is omdat je ze al zo vaak hebt gezien en je niet eerder actie hebt ondernomen.
Even teruggelezen, je hebt gelijk :pquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:31 schreef Kamina het volgende:
[..]
Als je tussen de regels doorleest verwachtte hij meer van die ontmoeting. Zie bijvoorbeeld hoe hij naar haar Tinder verwijst en zijn teleurstelling nadat zij niet meteen de volgende dag een berichtje stuurt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:04 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Het wetboek van strafrecht.Die zegt dat niet, hoor. Wettelijk mag een werkgever gewoon met een werknemer/stagair aanpappen. Of het wijs is... Meh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Nog steeds een stagiair op het moment van samenwonen?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:52 schreef gebakken-koekje het volgende:
Op mijn werk kreeg ook iemand iets met een stagair, verbrak de relatie met zijn vrouw en nu woont hij met die stagair samen
Nee dat niet, wel toen ze de relatie begonnenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:57 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Nog steeds een stagiair op het moment van samenwonen?
Het was te verwachten dat hij het niet los kon laten.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:31 schreef Kamina het volgende:
[..]
Als je tussen de regels doorleest verwachtte hij meer van die ontmoeting. Zie bijvoorbeeld hoe hij naar haar Tinder verwijst en zijn teleurstelling nadat zij niet meteen de volgende dag een berichtje stuurt.
Lees de andere topics nog maar eens door, dan kom je er wel op terug.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:02 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Deezer komt niet bepaald over als iemand met een ASS.
Ik heb Deezer´s topics gelezen. En ja, ASS kan per persoon verschillen.En ja, ik kan het niet zeker weten zolang ik hem niet heb gezien en gesproken.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:29 schreef Koral het volgende:
[..]
Lees de andere topics nog maar eens door, dan kom je er wel op terug.
En bovendien, ass kan per persoon behoorlijk verschillen.
Obsessief klinkt gelijk weer zo negatief.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké, jij wint. Hij is obsessief bezig met het vinden van een relatie.
Dat kwam door het einde van de date: als je zin hebt om nog eens wat te doen stuur gewoon een berichtje. Oké binnen 1 dag is misschien snel maar zulke dingen zeg je alleen als het meent is de bedoeling. Bij échte dates heb ik dit ook weleens gehoord en vervolgens nooit meer wat van die dame gehoord.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:31 schreef Kamina het volgende:
[..]
Is bevestigd. Sociaal onhandig maar eenmaal sociaal contact gaat het eigenlijk gewoon prima. Stel mensen snel op hun gemak.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:37 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Ik heb Deezer´s topics gelezen. En ja, ASS kan per persoon verschillen.En ja, ik kan het niet zeker weten zolang ik hem niet heb gezien en gesproken.
Alsnog blijf ik bij mijn punt dat Deezer wel een deficit in social skills vertoont, maar geen ASS lijkt te hebben.
Nog iets verder terug lezen dan zie je dat hij zelf zijn type ass aangeeft. Lijkt me niet iets om uit de grote duim te zuigen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:37 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Ik heb Deezer´s topics gelezen. En ja, ASS kan per persoon verschillen.En ja, ik kan het niet zeker weten zolang ik hem niet heb gezien en gesproken.
Alsnog blijf ik bij mijn punt dat Deezer wel een deficit in social skills vertoont, maar geen ASS lijkt te hebben.
Nee, hij zal vast geen ASS hebben als hij bevestigd heeft gekregen dat hij ASS heeft.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:37 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Mensen op hun gemak stellen is een goede eigenschap, die zelfs niet ieder super-sociaal mens vertoontquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Is bevestigd. Sociaal onhandig maar eenmaal sociaal contact gaat het eigenlijk gewoon prima. Stel mensen snel op hun gemak.
Daarom wilde ik het geen obsessie noemen. Maar feitelijk is het dat wel, als je goed leest.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:40 schreef Koral het volgende:
[..]
Obsessief klinkt gelijk weer zo negatief.
Als je het mij vraagt heeft hij liever geen sociaal contact met mannen omdat hij dan al snel de mindere voelt (laag zelfbeeld zijn zijn eigen woorden).
Een relatie met een meisje zou, als ik hem goed begrijp, dat lage zelfbeeld een flink stuk verhelpen.
Die combinatie van het willen ontwijken van afwijzingen en de diepe wens om aansluiting te vinden bij een mooie vrouw, lijkt misschien wel obsessief maar is meer ingegeven door een enorme onzekerheid (waardoor hij bv vooraf fb loopt te checken) en nog meer ontwijkend gedrag voor alles waar hij zich kwetsbaar voor voelt.
Zijn in mijn ogen gevoelens die elk mens heeft alleen hij beleefd het veel intenser.
Niet iedereen is sociaal even handig en dat is helemaal niet erg. Je hebt de afgelopen dagen gezien dat je het wel kan. Let's keep it upquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Is bevestigd. Sociaal onhandig maar eenmaal sociaal contact gaat het eigenlijk gewoon prima. Stel mensen snel op hun gemak.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:47 schreef Koral het volgende:
[..]
Nog iets verder terug lezen dan zie je dat hij zelf zijn type ass aangeeft. Lijkt me niet iets om uit de grote duim te zuigen.
Maar goed, hij was lekker bezig de laatste dagen. Een terugval lijkt me vrij normaal. Hopelijk vindt hij de positiviteit weer om zijn zelfvertrouwen en vaardigheden te verbeteren, en zijn torenhoge verwachtingen wat te verminderen.
Ik heb alleen mijn mening geuit naar aanleiding van mijn observaties. Ik heb geen diagnose gesteld en zit Deezer zeker niets op te dringen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hij zal vast geen ASS hebben als hij bevestigd heeft gekregen dat hij ASS heeft.
Joh, je hebt spontaan een date geregeld (als je er 1 hebt geregeld kun je er ook meer regelen) en vandaag als ik het goed gelezen heb ook nog eens in de UB contact gemaakt. Zou je nou niet gewoon even trots op jezelf kunnen zijn, en en wat je niet tevreden stemt even aan de kant zetten?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat kwam door het einde van de date: als je zin hebt om nog eens wat te doen stuur gewoon een berichtje. Oké binnen 1 dag is misschien snel maar zulke dingen zeg je alleen als het meent is de bedoeling. Bij échte dates heb ik dit ook weleens gehoord en vervolgens nooit meer wat van die dame gehoord.
Mwa, geen ASS lijkt te hebben klinkt aardig als diagnosticeren.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:57 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
[..]
Ik heb alleen mijn mening geuit naar aanleiding van mijn observaties. Ik heb geen diagnose gesteld en zit Deezer zeker niets op te dringen.
Dat gezegd blijf ik nog steeds bij mijn punt, dus het heeft geen nut hier nog verder over te hebben en vooral in deze thread.
Maar was het nu een date of gewoon een vriendschappelijke ontmoeting?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat kwam door het einde van de date: als je zin hebt om nog eens wat te doen stuur gewoon een berichtje. Oké binnen 1 dag is misschien snel maar zulke dingen zeg je alleen als het meent is de bedoeling. Bij échte dates heb ik dit ook weleens gehoord en vervolgens nooit meer wat van die dame gehoord.
Denk dat laatste.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:33 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Maar was het nu een date of gewoon een vriendschappelijke ontmoeting?
Ja, das waarquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als hij had gezoend had hij het sowieso niet vriendschappelijk genoemd he.
Een stevige omhelzing ala knuffelen ja en veel gelachen. Ze voelde zich wel op haar gemak zo te zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:54 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Gezoend? Of geknuffeld? Of iets in die geest?
Dat heb je goed gedaan. Zie wel, met mensen omgaan is niet moeilijkquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Een stevige omhelzing ala knuffelen ja en veel gelachen. Ze voelde zich wel op haar gemak zo te zien.
Fwbquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb je goed gedaan. Zie wel, met mensen omgaan is niet moeilijk.
Lekker vrienden gaan maken, Deez, dan komt de rest een heel stuk makkelijker.
Ga je eerst maar eens focussen op de Fquote:
Dit ja, daardoor ben je minder in een isolement, heb je minder stress. Als je dit wel hebt, hebben je hersenen een serotonine tekort. Dit zorgt weer voor een verminderd vermogen om impulsen te beheersen, en kan weer aanzetten dwangmatige gedachten, wordt je niet begrepen en heb je weer een bevestiging van je lage zelfbeeld.quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb je goed gedaan. Zie wel, met mensen omgaan is niet moeilijk.
Lekker vrienden gaan maken, Deez, dan komt de rest een heel stuk makkelijker.
Ik snap niet echt waarom mensen dat steeds zeggen hier. Denk niet dat de meeste mensen die dit überhaupt zeggen ooit in de sportschool komen, eerlijk gezegd. Dat die mensen daar "egoïstisch" zijn is dus echt een bullshit vooroordeel van hier tot Tokyo. De meeste mensen willen je graag helpen met je vorm controleren, gewichten delen, advies geven over dit of dat en whatever als je ze even vraagt. Dan knoop je zo wat aan. Je loopt daar rond met mensen die allemaal min of meer dezelfde interesse delen. Niet iedereen loopt daar rond om niet gestoord te worden en selfie's te schieten.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:32 schreef habitue het volgende:
[..]
^Wat zij zegt.
Verder is de egoistische wereld van de sportschool natuurlijk ook wel een van de kutste plekken om nieuwe mensen te ontmoeten en evt vriendschappen te sluiten.
Ik kom zelden in sportscholen, maar ik denk dat er groepjes zijn, net als met hardloopgroepjes.quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom mensen dat steeds zeggen hier. Denk niet dat de meeste mensen die dit überhaupt zeggen ooit in de sportschool komen, eerlijk gezegd. Dat die mensen daar "egoïstisch" zijn is dus echt een bullshit vooroordeel van hier tot Tokyo. De meeste mensen willen je graag helpen met je vorm controleren, gewichten delen, advies geven over dit of dat en whatever als je ze even vraagt. Dan knoop je zo wat aan. Je loopt daar rond met mensen die allemaal min of meer dezelfde interesse delen. Niet iedereen loopt daar rond om niet gestoord te worden en selfie's te schieten.
Er worden ook in elke sportschool groepslessen (insanity, buikspieroefeningen, spinning, whatever) georganiseerd waar veel mensen (en vooral vrouwen) aan meedoen. Hoe moeilijk denk je dan echt dat het is om een gesprekje aan te knopen wanneer iedereen staat te rekken en strekken aan het einde of begin?
Het is inderdaad niet de allerbeste plek voor het opdoen van nieuwe contacten of het vinden van je date, maar het is gemakkelijker dan je denkt als je gewoon normaal doet en enige interesse kan tonen in anderen. Hell, de sportschool waar ik heen ga organiseert om de zoveel tijd zelfs een (drukbezocht) besloten feest voor alle gangers. Dat hele zoeken naar een date is niet zo moeilijk als je maar in contact komt met genoeg vrouwen, dat is eigenlijk het enige wat er toe doet. En die komen ook in de sportschool.
Je wens maakt je gedachten. Alleen lees je daarmee, oa door je stoornis, heen over wat anderen zeggen. In dit geval is het woordje "eens" een zachte manier om aan te geven: niet nu. En misschien zelfs nooit.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Op mijn sportschool lopen ook zat mensen rond die gezelschap zoeken, maar daar ben ik persoonlijk niet van gediend. Mijn sportsessie is mijn meditatie. Ik kom daar voor mezelf, mijn rust, niet die van anderen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom mensen dat steeds zeggen hier. Denk niet dat de meeste mensen die dit überhaupt zeggen ooit in de sportschool komen, eerlijk gezegd. Dat die mensen daar "egoïstisch" zijn is dus echt een bullshit vooroordeel van hier tot Tokyo. De meeste mensen willen je graag helpen met je vorm controleren, gewichten delen, advies geven over dit of dat en whatever als je ze even vraagt. Dan knoop je zo wat aan. Je loopt daar rond met mensen die allemaal min of meer dezelfde interesse delen. Niet iedereen loopt daar rond om niet gestoord te worden en selfie's te schieten.
Er worden ook in elke sportschool groepslessen (insanity, buikspieroefeningen, spinning, whatever) georganiseerd waar veel mensen (en vooral vrouwen) aan meedoen. Hoe moeilijk denk je dan echt dat het is om een gesprekje aan te knopen wanneer iedereen staat te rekken en strekken aan het einde of begin?
Het is inderdaad niet de allerbeste plek voor het opdoen van nieuwe contacten of het vinden van je date, maar het is gemakkelijker dan je denkt als je gewoon normaal doet en enige interesse kan tonen in anderen. Hell, de sportschool waar ik heen ga organiseert om de zoveel tijd zelfs een (drukbezocht) besloten feest voor alle gangers. Dat hele zoeken naar een date is niet zo moeilijk als je maar in contact komt met genoeg vrouwen, dat is eigenlijk het enige wat er toe doet. En die komen ook in de sportschool.
Hier sporten studenten vooral samen of echt alleen terwijl ze een serie kijken.quote:Op woensdag 8 juni 2016 01:31 schreef Kamina het volgende:
[..]
Je wens maakt je gedachten. Alleen lees je daarmee, oa door je stoornis, heen over wat anderen zeggen. In dit geval is het woordje "eens" een zachte manier om aan te geven: niet nu. En misschien zelfs nooit.
Het maakt niet uit wat DE bedoeling is, maar wat HAAR bedoeling is.
Beste Deezertje, als jij echt wat aan je situatie wil verbeteren, zal je toch echt moeten beginnen bij jezelf. En dat begint bij je stoornis erkennen en beseffen dat jouw leven anders is dan diegenen waarmee je jezelf vergelijkt. Zoek professionele hulp, als je jezelf écht verder wil helpen.
[..]
Op mijn sportschool lopen ook zat mensen rond die gezelschap zoeken, maar daar ben ik persoonlijk niet van gediend. Mijn sportsessie is mijn meditatie. Ik kom daar voor mezelf, mijn rust, niet die van anderen.
Goedemorgen Deezer! Ik vind eigenlijk dat Kamina een goed punt aandraagt in het bovenste stukje van zijn post. Begrijp je nu dat je het weer verkeerd hebt begrepen wat er met 'eens' werd bedoeld en dat je weer volgens de 'regeltjes' denkt, terwijl je dat eigenlijk moet loslaten?quote:Op woensdag 8 juni 2016 08:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hier sporten studenten vooral samen of echt alleen terwijl ze een serie kijken.
Dat eens snap ik wel en meteen een bericht sturen is misschien iets te veel van het goede, maar ze is immers niet zo lang in Nederland. Ik reken nergens meer op dus vandaag doorgaan met mensen aanspreken.quote:Op woensdag 8 juni 2016 08:41 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Goedemorgen Deezer! Ik vind eigenlijk dat Kamina een goed punt aandraagt in het bovenste stukje van zijn post. Begrijp je nu dat je het weer verkeerd hebt begrepen wat er met 'eens' werd bedoeld en dat je weer volgens de 'regeltjes' denkt, terwijl je dat eigenlijk moet loslaten?
En wat zijn je plannen voor vandaag?
En wat vind je van de rest van het stukje?quote:Op woensdag 8 juni 2016 08:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat eens snap ik wel en meteen een bericht sturen is misschien iets te veel van het goede, maar ze is immers niet zo lang in Nederland. Ik reken nergens meer op dus vandaag doorgaan met mensen aanspreken.
Het zou voor jezelf een hoop schelen als je eens niet alleen antwoord gaf op de makkelijke vragen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 08:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, dat is het belangrijkste uit die hele post. Lekker gereageerd, knul.quote:Op woensdag 8 juni 2016 08:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Iedereen is anders. Ik denk dat je bij de gewichten meer kans hebt om contact te leggen, elkaar te spotten en zo. Bij cardio moet je mensen gewoon niet storen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 08:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het wel, maar veel mensen komen daar gewoon voor zichzelf, ik ook, oordopjes in en mijn rondje maken. En af en toe heb ik even contact met iemand. Maar D loopt daar al jaren rond zonder enig succes, je zou dan denken probeer eens wat anders, een hobby met andere mensen of teamsport of een groepsactiviteit via internet. Maar dat vertikt hij gewoon om te doen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
- Hij heeft zijn opdrachten afquote:Op woensdag 8 juni 2016 11:05 schreef isax het volgende:
Kan iemand samenvatten wat er sinds deel 1 is bereikt dankzij dit topic?
En hij heeft een meisje aangesproken in de UBquote:Op woensdag 8 juni 2016 11:24 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
- Hij heeft zijn opdrachten af
- Zijn scriptie is ingeleverd
- Hij doet een soort of alternatief van een SOVA-cursus waar hij het eigenlijk nooit over heeft.
- Hij is gaan bossaballen om nieuwe mensen te leren kennen, maar ook daar heeft hij het nooit over.
- Hij is op date gegaan met een alternatief meisje waar hij zich voor schaamde.
- Hij heeft spontaan een Française ontmoet en een leuke middag gehad en wacht nog altijd op antwoord.
Jeuj 😃quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hij heeft een meisje aangesproken in de UB.
Voor iemand die begin met zero sociale skills, is het toch een kleine vooruitgang.
Just keep it up. Reageer niet enkel op de simpele en positieve dingen, maar ook op de kritische noten, daar leer je van.quote:
Praten. Maar vandaag gaat stroef. Zit langs een stelletje en de rest weet ik niks te vragen. Ook minder mensen vandaag.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:43 schreef MMunkun het volgende:
Wat is je doel voor vandaag, Deezer, ga je op zoek naar de aansluiting die je zo graag wou?
Ik meen me te herinneren dat je een tijdje geleden je leven nogal 'leeg' vond, heb je dit al kunnen verbeteren?
Ook een gesprek met dat stelletje is mogelijk, waarom niet gewoon even een babbeltje maken?quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Praten. Maar vandaag gaat stroef. Zit langs een stelletje en de rest weet ik niks te vragen. Ook minder mensen vandaag.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:43 schreef MMunkun het volgende:
Wat is je doel voor vandaag, Deezer, ga je op zoek naar de aansluiting die je zo graag wou?
Ik meen me te herinneren dat je een tijdje geleden je leven nogal 'leeg' vond, heb je dit al kunnen verbeteren?
En het andere deel van de vraag?quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Praten. Maar vandaag gaat stroef. Zit langs een stelletje en de rest weet ik niks te vragen. Ook minder mensen vandaag.
vertelquote:Op woensdag 8 juni 2016 13:19 schreef Deezertje het volgende:
Oh net succesvol ingehaakt op een gesprek met twee studenten
Gewoon 3 zinnen hoor. Ze zeiden wat en ik stelde een vraag terug. Ze zaten ook tegenover me dus tja.quote:
Dat is al iets. Een paar van die pogingen (met zelfde of andere mensen) en je komt uit op een gesprek.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gewoon 3 zinnen hoor. Ze zeiden wat en ik stelde een vraag terug. Ze zaten ook tegenover me dus tja.
Die verwachting had je van te voren al toen je zei dat ze met "Looking for a good time" eigenlijk een seksdate bedoelde... Exacte bewoording weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja daarna gingen ze samen weer door dus ook niet blijven inhaken. Dat is akward.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:30 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Dat is al iets. Een paar van die pogingen (met zelfde of andere mensen) en je komt uit op een gesprek.
Nee, dat snap ik. Ik bedoel eerder gewoon een paar keer doen wat je net hebt gedaan. Deze gingen samen weer doorwerken, volgende mogelijk ook, maar die daarna gaat misschien een gesprekje aan.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja daarna gingen ze samen weer door dus ook niet blijven inhaken. Dat is akward.
Fijn! Haak je ook in op de vragen hier?quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:19 schreef Deezertje het volgende:
Oh net succesvol ingehaakt op een gesprek met twee studenten
Niet als jullie allemaal groepjes vormenquote:Op woensdag 8 juni 2016 14:50 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Fijn! Haak je ook in op de vragen hier?
Juist wel doen. Je bent al een heel eind beter bezig met reageren, bouw het uitquote:Op woensdag 8 juni 2016 15:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet als jullie allemaal groepjes vormendat is nog mijn grootste uitdaging: mensen aanspreken in groepsverband die dus al voorzien zijn van elkaars vriendschappelijke gezelschap wat helaas de meerderheid betreft.
Hoe houdt dit je tegen om te reageren op de vragen hier?quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet als jullie allemaal groepjes vormendat is nog mijn grootste uitdaging: mensen aanspreken in groepsverband die dus al voorzien zijn van elkaars vriendschappelijke gezelschap wat helaas de meerderheid betreft.
Ik zie de link niet tussen groepjes vormen en het niet kunnen beantwoorden van kritische vragen, kun je dat uitleggen. Hoe ga je straks bij je verdediging om met kritische vragen over je competenties?quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vreemd dat je het zo ziet.quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vind ik niet per se. Het is natuurlijk wel zo dat hij in zijn eentje tegen iedereen 'op moet boksen', dus in dusverre snap ik wel dat het als de groep tegen mij overkomt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:50 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Vreemd dat je het zo ziet.
Ik denk dat je de opmerking voor de smiley los moet zien van de opmerking na de smiley.quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:53 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dit, en met dat vriendschappelijke gezelschap zal het allemaal wel meevallen. Sterker nog, als je nog nooit iemand gemeet hebt, kan je dan spreken van zoiets als 'vriendschap'? Vind ik erg ver gaan. Real life contact is mij veel meer waard dan een paar pixels op een schermpje. Niet zeggende dat je online nooit lol en leuke gesprekken kan hebben, maar om dan gelijk te zeggen dat mensen hechte vrienden zijn vind ik wat overdreven.
Dat de meeste mensen in groepsverband met elkaar om gaan. Mensen willen graag bij elkaar zijn, ergens onderdeel van voelen. In de UB bijna alleen maar groepjes studenten en niet alleen klasgenoten maar gewoon mensen die elkaar gaandeweg hebben leren kennen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik niet per se. Het is natuurlijk wel zo dat hij in zijn eentje tegen iedereen 'op moet boksen', dus in dusverre snap ik wel dat het als de groep tegen mij overkomt.
Maar wat mensen in groepsvorm aanspreken er dan mee te maken heeft snap ik niet helemaal.
Wat heeft dat te maken met de vragen die hier gesteld worden, maar genegeerd worden?quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat de meeste mensen in groepsverband met elkaar om gaan. Mensen willen graag bij elkaar zijn, ergens onderdeel van voelen. In de UB bijna alleen maar groepjes studenten en niet alleen klasgenoten maar gewoon mensen die elkaar gaandeweg hebben leren kennen.
Misschien moet je het idee dat je je komt opdringen los laten?quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat de meeste mensen in groepsverband met elkaar om gaan.
Niks maar ik wou het ff kwijtquote:Op woensdag 8 juni 2016 16:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met de vragen die hier gesteld worden, maar genegeerd worden?
Ik snap je. Maar dat heeft niks te maken met het feit dat je bepaalde vragen negeert. Probeer ook op die vragen antwoord te geven, users willen je helpen, ze stellen die vragen niet om je de grond in te stampenquote:Op woensdag 8 juni 2016 16:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat de meeste mensen in groepsverband met elkaar om gaan. Mensen willen graag bij elkaar zijn, ergens onderdeel van voelen. In de UB bijna alleen maar groepjes studenten en niet alleen klasgenoten maar gewoon mensen die elkaar gaandeweg hebben leren kennen.
Tja ik zou het liefst vanavond weer iets doen ala maandag maar ik ben niet in die gelegenheidquote:Op woensdag 8 juni 2016 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap je. Maar dat heeft niks te maken met het feit dat je bepaalde vragen negeert. Probeer ook op die vragen antwoord te geven, users willen je helpen, ze stellen die vragen niet om je de grond in te stampen.
Dat is niet wat ik zeg.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja ik zou het liefst vanavond weer iets doen ala maandag maar ik ben niet in die gelegenheid
Hoe heeft dit ook maar iets te maken met wat Samzz zegt? Ben je in een normaal gesprek ook zo?quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja ik zou het liefst vanavond weer iets doen ala maandag maar ik ben niet in die gelegenheid
Je gaf gisteren aan het vervelend te vinden wanneer er in een gesprek geen antwoord gegeven wordt op je vragen en je een hoop irrelevante vragen teruggestuurd krijgt. Kun je je voorstellen of inleven in andere users dat het tamelijk irritant is dat je als een klein kind hier de boel loopt te negeren en er weer een one-man-show van maakt. Je was maandag goed op weg maar valt weer langzaam in je oude doen en laten. Asociaal.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe is dit in de verste verte een reactie op die post?quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
nou in ieder geval ietsquote:Op woensdag 8 juni 2016 11:24 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
- Hij heeft zijn opdrachten af
- Zijn scriptie is ingeleverd
- Hij doet een soort of alternatief van een SOVA-cursus waar hij het eigenlijk nooit over heeft.
- Hij is gaan bossaballen om nieuwe mensen te leren kennen, maar ook daar heeft hij het nooit over.
- Hij is op date gegaan met een alternatief meisje waar hij zich voor schaamde.
- Hij heeft spontaan een Française ontmoet en een leuke middag gehad en wacht nog altijd op antwoord.
wat is een UB?quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hij heeft een meisje aangesproken in de UB.
Voor iemand die begin met zero sociale skills, is het toch een kleine vooruitgang.
Universiteitsbibliotheek.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:33 schreef isax het volgende:
[..]
nou in ieder geval iets
[..]
wat is een UB?
Je moet wel snappen dat een persoon niet in 1 keer kan veranderen. Daarom steeds herhalen om op alle vragen antwoord te geven, blijven herhalen, adviseren, schop onder z'n hol, complimenteren. Again and again and again. Een brein van een autist werkt in meerdere opzichten net iets anders, probeer daar een beetje rekening mee te houdenquote:Op woensdag 8 juni 2016 16:28 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Je gaf gisteren aan het vervelend te vinden wanneer er in een gesprek geen antwoord gegeven wordt op je vragen en je een hoop irrelevante vragen teruggestuurd krijgt. Kun je je voorstellen of inleven in andere users dat het tamelijk irritant is dat je als een klein kind hier de boel loopt te negeren en er weer een one-man-show van maakt. Je was maandag goed op weg maar valt weer langzaam in je oude doen en laten. Asociaal.
Gisteren zei je geen behoefte te hebben aan vriendschappen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:56 schreef Deezertje het volgende:
In de UB zie je direct weer wat je mist in je leven: omgang met leeftijdsgenoten.
Wat ga je daaraan doen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:56 schreef Deezertje het volgende:
In de UB zie je direct weer wat je mist in je leven: omgang met leeftijdsgenoten.
Absoluut. Maar ik vind wel dat het slim is tot op zekere hoogte rekening te houden met een eventuele aandoening van een user. Dat voorkomt bij jezelf ook frustratie.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:52 schreef habitue het volgende:
Nouja ik vind dat ieder op zijn manier (binnen de perken natuurlijk) zijn kijk op de zaak mag geven. Daar is het toch een forum voor?
Wat denk je dat je kan doen om dat te veranderenquote:Op woensdag 8 juni 2016 16:56 schreef Deezertje het volgende:
Daar tegenover staat dat je niet geconfronteerd wordt met sociale ongemakken en je met niemand rekening hoeft te houden?quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:56 schreef Deezertje het volgende:
Contact is niet meteen een vriendschap.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:59 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Gisteren zei je geen behoefte te hebben aan vriendschappen.
En hoe wil je ervoor zorgen dat je meer contact kunt hebben met die leeftijdsgenoten?quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:07 schreef Deezertje het volgende:
Contact is niet meteen een vriendschap.
ken ik.quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:19 schreef Samzz het volgende:
Deezer, heb je al eens overwogen in dit topic R&P / ASS [Autisme, Asperger, PDD-NOS] #146 Waar we ook de voordelen zien. mee te posten? Daar zitten allemaal mensen die je zeker weten vanuit hun eigen ervaring verder kunnen en willen helpen.
Dat je het kent is mooi, denk je ook dat je er wat mee gaat doen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
ken ik.
Meer mensen aanspreken en voorstellen doen. Net ook iemand voorgesteld om spontaan drankje te doen vanavond. Ben benieuwd.
Laat me raden: een blond meisje op een datingsapp?quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
ken ik.
Meer mensen aanspreken en voorstellen doen. Net ook iemand voorgesteld om spontaan drankje te doen vanavond. Ben benieuwd.
Waar ik al langer contact mee heb ja.quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Laat me raden: een blond meisje op een datingsapp?
Spannend. Wie weet levert dat nog wat op. Heb vooral niet te veel verwachtingen, dan bereik je het meest.quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waar ik al langer contact mee heb ja.
Maar Deezer wil geen contact met andere autisten en dat is echt zo jammer want ik denk dat die hem nog heel veel kunnen lerenquote:Op woensdag 8 juni 2016 17:19 schreef Samzz het volgende:
Deezer, heb je al eens overwogen in dit topic R&P / ASS [Autisme, Asperger, PDD-NOS] #146 Waar we ook de voordelen zien. mee te posten? Daar zitten allemaal mensen die je zeker weten vanuit hun eigen ervaring verder kunnen en willen helpen.
Is dat zo?quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:45 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Maar Deezer wil geen contact met andere autisten en dat is echt zo jammer want ik denk dat die hem nog heel veel kunnen leren
Hij heeft aangegeven van niet. Lijkt me sterk dat dat ineens zou veranderen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat zo?
Deezer, waarom wil je geen contact met andere autisten?
Dat is wel tof, heeft ze al geantwoord?quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
ken ik.
Ja zo impulsief is ze niet.quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:53 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dat is wel tof, heeft ze al geantwoord?
Hey cuequote:Op woensdag 8 juni 2016 18:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet zo impulsief of heeft ze gewoon geen tijd?
Wat ga je nu doen dan? Ga je voorstellen om later af te spreken of blijft het hierbij? Zou leuk zijn om weer een date te hebben toch?quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hey cue
Ik denk het eerste.
Dame 2 heeft overigens tentamenweek dus die stelt ook maar uit en uit.
Zie edit. Zeker.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:03 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Wat ga je nu doen dan? Ga je voorstellen om later af te spreken of blijft het hierbij? Zou leuk zijn om weer een date te hebben toch?
Klinkt als een goede strategie.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zie edit. Zeker.
Ik merk dat ik meer actie wil, impulsiever, spontaner. Anders gaat er nooit wat gebeuren. Die meid van maandag was super extravert en implusief en lekker druk, en ik ben juist rustig, maar ik hou wel van reuring. En de meiden waar ik normaal mee date of app zijn een beetje zoals mij maar daar duurt het echt eeuwen voordat ze durven afspreken of tijd hebben en dat ben ik gewoon zat. Ik wil gewoon snel afspreken zodat ik ook geen verwachtingen kan hebben en dus minder teleurgesteld als het tegenvalt ipv 4 weken appen met iemand en dan meteen binnen 5 minuten weten dat 't never nooit wat wordt.
En natuurlijk zullen een hoop mensen schrikken van zo snel afspreken, maar hey het is zomer en de mensen zijn wat relaxter? Straks heeft iedereen vakantie dus de drukke agenda's smoesjes gaat dan ook niet werken. Ik wil ook in de zomer meer actie. Kan vanaf volgende week alleen nog in het weekend reizen dus zou evt. naar feestjes en festivals kunnen.quote:
Nu nog in de praktijk hoorquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:12 schreef joyvke het volgende:
Vind het echt een verademing hoe je het zo goed op pikt allemaal Deezer. Hou het idd gewoon vol. Hoe meer je het doet hoe makkelijker het gaat.
Tijd om een rijbewijs te gaan halen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En natuurlijk zullen een hoop mensen schrikken van zo snel afspreken, maar hey het is zomer en de mensen zijn wat relaxter? Straks heeft iedereen vakantie dus de drukke agenda's smoesjes gaat dan ook niet werken. Ik wil ook in de zomer meer actie. Kan vanaf volgende week alleen nog in het weekend reizen dus zou evt. naar feestjes en festivals kunnen.
Nee, alleen nog een jaar korting met de trein als ex-student. Of 99 euro per maand onbeperkt in de daluren en weekend. Rijbewijs proefles doe ik pas na afstuderen. Theorie is maar 3 maanden geldig en ik wil niet meteen weer storten in geexamineerd worden.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:15 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Tijd om een rijbewijs te gaan halen? Heb je volgend jaar nog OV?
Ook in de vakantie kunnen mensen een drukke agenda hebben hoor, er niet meteen vanuit gaan dat het dan opeens smoesjes zijn. De meeste mensen hebben gewoon een leven met (sociale) verplichtingenquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En natuurlijk zullen een hoop mensen schrikken van zo snel afspreken, maar hey het is zomer en de mensen zijn wat relaxter? Straks heeft iedereen vakantie dus de drukke agenda's smoesjes gaat dan ook niet werken. Ik wil ook in de zomer meer actie. Kan vanaf volgende week alleen nog in het weekend reizen dus zou evt. naar feestjes en festivals kunnen.
Ik vergiste me even in je niet-student zijn volgend jaar. Een Dal Voordeel is goed te doen hoor, ik heb dat zelf ook en zolang je geen enorm verre reizen maakt is het te doen. Anders zijn er Dagkaarten, die gebruik ik nu ook voor mijn stage.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, alleen nog een jaar korting met de trein als ex-student. Of 99 euro per maand onbeperkt in de daluren en weekend. Rijbewijs proefles doe ik pas na afstuderen. Theorie is maar 3 maanden geldig en ik wil niet meteen weer storten in geexamineerd worden.
Waarom probeer je niet eens contact op te nemen met die vriend van vroeger? Kun je met z'n tweeën wat bij praten en kom je via hem misschien in contact met wat mensen van je leeftijd die in de buurt wonen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nu nog in de praktijk hoorVandaag was op die ene inhaking ook dramatisch. Ik merk gewoon dat mensen er niet op zitten te wachten. Enkel in het loungegedeelte. En die dame van gisteren helaas niet meer gezien. Morgen laatste keer daar ooit?
1,5 jaar toch?quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, alleen nog een jaar korting met de trein als ex-student. Of 99 euro per maand onbeperkt in de daluren en weekend. Rijbewijs proefles doe ik pas na afstuderen. Theorie is maar 3 maanden geldig en ik wil niet meteen weer storten in geexamineerd worden.
Ik had ook al het vermoeden dat het langer was. In dat geval kan hij vast een proefles doen en met lessen beginnen, dan kan hij de zomer gebruiken om zijn rijbewijs te halen. Tegen de tijd dat hij dan werk heeft kan hij er met de auto heen.quote:
Heb je het nu over je korte gesprek met de twee studenten? Dat was toch helemaal niet dramatisch?quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nu nog in de praktijk hoorVandaag was op die ene inhaking ook dramatisch. Ik merk gewoon dat mensen er niet op zitten te wachten. Enkel in het loungegedeelte. En die dame van gisteren helaas niet meer gezien. Morgen laatste keer daar ooit?
Jup. Is een goed idee.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:23 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik had ook al het vermoeden dat het langer was. In dat geval kan hij vast een proefles doen en met lessen beginnen, dan kan hij de zomer gebruiken om zijn rijbewijs te halen. Tegen de tijd dat hij dan werk heeft kan hij er met de auto heen.
Rijles kost echt niet zo heel veel tijd als je een les per week hebt. Je kan natuurlijk ook een spoedcursus doen, maar dan gaat alles wel erg snel. Zou persoonlijk eens per week het meest haalbaar vinden.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:37 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Jup. Is een goed idee.
Misschien vindt hij het zelf ook een goede manier zo. Om het in de zomer te doen. Of erna. Ivm zijn school wat hij al aangaf
Nee maar de rest van de dag wel. Die meiden daar stralen zelfverzekerdheid uit en zien er goed uit. Oké die dame van gisteren en die twee vandaag waren dat ook, maar toch.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:36 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Heb je het nu over je korte gesprek met de twee studenten? Dat was toch helemaal niet dramatisch?
Doe het rustig aan. Je wilt wss opschieten want het zijn je laatste dagen in die bieb. Maar zo zal het juist niet gaan.quote:
Met 60 euro korting op jaarbasis is dat 94 euro per maand. En als je gewoon in daluren incheckt maar de eerstvolgende trein vertrekt in de spits mag je gewoon meereizen. Incheck is geldend en die is afgehandeld toen het nog daluren was. Kortom voor 94 euro als je goed plant gewoon onbeperkt treinen door het land, doordeweeks en in het weekendquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Of 99 euro per maand onbeperkt in de daluren en weekend.
Nee woon halfuur van de campus af. Of er moet een godswonder gebeuren op mijn eigen school nog.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:46 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Doe het rustig aan. Je wilt wss opschieten want het zijn je laatste dagen in die bieb. Maar zo zal het juist niet gaan.
Is er geen andere plaats op de campus waar je nog zou kunnen wandelen en mensen tegenkomen?
Kun je geen nieuwe hobby zoeken waarbij je contact kunt leggen met mensen? Er zijn in je topics al meerdere opties aangehaald, zat daar niks voor je tussen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee woon halfuur van de campus af. Of er moet een godswonder gebeuren op mijn eigen school nog.
Moet je wel een baan vinden met dat soort uren.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Met 60 euro korting op jaarbasis is dat 94 euro per maand. En als je gewoon in daluren incheckt maar de eerstvolgende trein vertrekt in de spits mag je gewoon meereizen. Incheck is geldend en die is afgehandeld toen het nog daluren was. Kortom voor 94 euro als je goed plant gewoon onbeperkt treinen door het land, doordeweeks en in het weekend
Een shirt aan met "free hugs" en de stad inquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee woon halfuur van de campus af. Of er moet een godswonder gebeuren op mijn eigen school nog.
Je zou het Dal Voordeel aanbod kunnen gebruiken, maar denk dat je nu beter kunt beginnen met rijlessen. In hoeverre ben je bezig met zoeken naar woonruimte? Vaak hebben makelaars ook nog wel aanbod, of anders is er particuliere huur.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Moet je wel een baan vinden met dat soort uren.
Of gewoon slim kijken naar vertrektijden van de treinen. En of het uitmaakt dat je stipt aanwezig bent tot tijdstip x of dat het goed is als je eerder vertrekt, zolang je de uren maar maakt. Hangt dus van het type kantoor af. Pak je een trajectkaart ben je veel duurder uit, dus voor 94 euro heb je de kosten er zo uit. Kun je met gemak in het weekend overal en nergens heen voor dates. Wel zo handig toch?quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Moet je wel een baan vinden met dat soort uren.
Dat lijkt me een prima idee. Sowieso een vorm van dagbesteding, want buiten af en toe naar de bios heeft Deezer wel erg weinig hobbies.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:48 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Kun je geen nieuwe hobby zoeken waarbij je contact kunt leggen met mensen? Er zijn in je topics al meerdere opties aangehaald, zat daar niks voor je tussen?
Reageer al weken op sociale huurwoningen. Eindig steeds hoger maar niet allerhoogste helaas.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:51 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Je zou het Dal Voordeel aanbod kunnen gebruiken, maar denk dat je nu beter kunt beginnen met rijlessen. In hoeverre ben je bezig met zoeken naar woonruimte? Vaak hebben makelaars ook nog wel aanbod, of anders is er particuliere huur.
Nu inzien dat je wat gemist hebt is ook wat waard. Maar oplossen is een tweede.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:52 schreef Bananenpap het volgende:
Het heeft gewoon écht geen zin om te lopen balen dat je in je studententijd geen aansluiting hebt gehad. Bereid je voor op het volgende hoofdstuk.
Tja misschien zo gek nog nietquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:51 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Een shirt aan met "free hugs" en de stad in
Ik zei juist dat er meer manieren zijn om aan een woning te komen dan sociale huur. Ga eens bij een makelaar langs bijvoorbeeld en vraag naar de mogelijkheden.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Reageer al weken op sociale huurwoningen. Eindig steeds hoger maar niet allerhoogste helaas.
Particulier of anti kraak?quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Reageer al weken op sociale huurwoningen. Eindig steeds hoger maar niet allerhoogste helaas.
Nu inzien dat je wat gemist hebt heb je helemaal niks aan. Beter richt je je op het volgende deel van je leven: een baan vinden, rijbewijs halen, op jezelf (en eerst afstuderen natuurlijk).quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nu inzien dat je wat gemist hebt is ook wat waard. Maar oplossen is een tweede.
Of iig naar de UB ermee; kun je iedereen nog succes wensen met hun laatste opdrachten.quote:
Particulier is duur.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:56 schreef syndroom het volgende:
[..]
Particulier of anti kraak?
Er zijn wel meer mogelijkheden dan alleen sociale huurwoningen.
Leuk, zeker doen!quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:59 schreef Deezertje het volgende:
Een ander wilt samen een keer wat afspreken.. jeuj. Passie voor koken.
Ligt er ook aan in hoeverre je het wilt oplossen. Als je een studentenleven wilt vol huisfeestjes en nog meer van dat soort ongein heb je natuurlijk pech, want dan zul je niet meer terugkrijgen. Je kunt er wel voor zorgen dat je aansluiting krijgt met leeftijdsgenoten, dat kan altijd.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nu inzien dat je wat gemist hebt is ook wat waard. Maar oplossen is een tweede.
Goede vraag wel, ik fix niks meer met Tinderquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Deez hoe fix jij die chickies via tinder, heb je een superaantrekkelijke beschrijving of maak je gebruik van hulkfilters.
Nou ja kan een master doen maar je moet wel presteren en ik weet nu al dat ik nog een zwaardere scriptie schrijven niet trek.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:02 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ligt er ook aan in hoeverre je het wilt oplossen. Als je een studentenleven wilt vol huisfeestjes en nog meer van dat soort ongein heb je natuurlijk pech, want dan zul je niet meer terugkrijgen. Je kunt er wel voor zorgen dat je aansluiting krijgt met leeftijdsgenoten, dat kan altijd.
/
Wat voor stappen neem je momenteel om je ASS beter te begrijpen?
Nieuwe foto's en gewoon wat tegengas geven.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Deez hoe fix jij die chickies via tinder, heb je een superaantrekkelijke beschrijving of maak je gebruik van hulkfilters.
Welke cursus is dat?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja kan een master doen maar je moet wel presteren en ik weet nu al dat ik nog een zwaardere scriptie schrijven niet trek.
Uhm.. die cursus.
Durf jij vanuit het niets vreemde meisjes aan te spreken en hun telefoonnummer te vragen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nieuwe foto's en gewoon wat tegengas geven.
waarom geef je hier dan nooit tegengas op de wat kritischere vragen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nieuwe foto's en gewoon wat tegengas geven.
Teleurstelling kan je nooit voorkomen, Deezertje. Het hoort bij een mens zijn. Het maakt de fijne momenten extra zoet.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zie edit. Zeker.
Ik merk dat ik meer actie wil, impulsiever, spontaner. Anders gaat er nooit wat gebeuren. Die meid van maandag was super extravert en implusief en lekker druk, en ik ben juist rustig, maar ik hou wel van reuring. En de meiden waar ik normaal mee date of app zijn een beetje zoals mij maar daar duurt het echt eeuwen voordat ze durven afspreken of tijd hebben en dat ben ik gewoon zat. Ik wil gewoon snel afspreken zodat ik ook geen verwachtingen kan hebben en dus minder teleurgesteld als het tegenvalt ipv 4 weken appen met iemand en dan meteen binnen 5 minuten weten dat 't never nooit wat wordt.
Morgen gewoon de eerste beste meid waar ik langs ga zitten begroeten?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:59 schreef Kamina het volgende:
[..]
Teleurstelling kan je nooit voorkomen, Deezertje. Het hoort bij een mens zijn. Het maakt de fijne momenten extra zoet.
Probeer die verwachten los te laten, ook na enige investering van jouw kant. Het risico dat je loopt is uiteraard dat je teleurgesteld kan worden. Maar zelfs 10 teleurstellingen kunnen teniet gedaan worden door een enkel moment van blijdschap. Het zijn die momenten die het waard maken. Dat maakt zelfs de zure momenten bitterzoet.
De eerste de beste persóón.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Morgen gewoon de eerste beste meid waar ik langs ga zitten begroeten?
Jongens heb ik niks meequote:
Dat is heel ver van wat mijn boodschap is, maar doe wat je niet laten kan, knul. Het is jouw leven.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het gaat om de sociale interactie, niet of je er een potentiele datr uit kunt slepen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jongens heb ik niks mee
Die zeggen ook nooit hoi is mijn ervaring.
Meeste meiden die langs je komen zitten zeggen gewoon netjes hallo
Als je dat kunt doen - mooi. Maar als je morgen alleen naast een jongen kunt gaan zitten, vergeet hem dan alsnog niet te groeten. Wat hij daarmee doet is zijn zaak, maar jij bent iig vriendelijk geweest.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is een goede tip.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:11 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Als je dat kunt doen - mooi. Maar als je morgen alleen naast een jongen kunt gaan zitten, vergeet hem dan alsnog niet te groeten. Wat hij daarmee doet is zijn zaak, maar jij bent iig vriendelijk geweest.
Jij ook, Samzz.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het gaat om de sociale interactie, niet of je er een potentiele datr uit kunt slepen.
Gewoon de persoon begroeten waar je bij aan tafel zit, ongeacht geslacht.
Thanksquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:14 schreef Kamina het volgende:
[..]
Dat is een goede tip.
[..]
Jij ook, Samzz.
Je kunt ook zelf het initiatief nemen en die jongens begroeten. Dat ze geen date-materiaal zijn betekent niet dat je geen leuk gesprekje met ze kunt voeren.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jongens heb ik niks mee
Meeste meiden die langs je komen zitten zeggen gewoon netjes hallo
Vrienden willen je nog wel eens meenemen naar plekken die je niet kent. Dat moet niet de reden zijn om vrienden te maken, maar kan jou nét de overtuiging geven om daarvoor open te staan.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
ThanksAlleen is de locatie niet echt ideaal hé, je komt daar om te studeren... Maar ik denk dat degene langs je begroeten en na een tijdje nog eens wat vragen al minder eng is dan zomaar ineens een gesprek beginnen als je er al langer zit?
Je kunt ook op andere plaatsen met mensen in contact komen, waar het aangaan van een gesprek misschien gepaster is. Je vrije zomer gebruiken om een hobby terug op te pakken of om iets nieuws te beginnen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
ThanksAlleen is de locatie niet echt ideaal hé, je komt daar om te studeren... Maar ik denk dat degene langs je begroeten en na een tijdje nog eens wat vragen al minder eng is dan zomaar ineens een gesprek beginnen als je er al langer zit?
Dat zou dan op vakantie moeten zijn of gewoon eens in het ov.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:23 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Je kunt ook op andere plaatsen met mensen in contact komen, waar het aangaan van een gesprek misschien gepaster is. Je vrije zomer gebruiken om een hobby terug op te pakken of om iets nieuws te beginnen?
Het kan overal. Dat is waarom de term spontaniteit bestaat.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat zou dan op vakantie moeten zijn of gewoon eens in het ov.
Nee, hoor. Dat kan overal. In de trein, in de bieb, in de stad, in de wachtkamer bij de psycholoog.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En waarom nergens anders?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Er reizen nog altijd mensen met het ov die niet op hun mobiel zitten. Als je naast of tegenover zo een iemand zit, kan een gesprekje zelfs gewaardeerd worden.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Autsj, die laatste sneerquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Dat kan overal. In de trein, in de bieb, in de stad, in de wachtkamer bij de psycholoog.
Het is geen sneerquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Autsj, die laatste sneer
Goed morgen sowieso veel contactmogelijkheden, dus ben benieuwd!
Zou je een nieuwe hobby willen?quote:
Hij heeft nu een veel beter foto en kapsel. Goeie foto's en kapselquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe oud ben jij trouwens?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is geen sneer. Een duw in de goede richting wel.
29. Maar dat doet niet ter zake denk ikquote:
Dan zou ik daar geen moeite mee hebben om mee te komen hé. Ik wil gewoon op een ontspannen manier mensen ontmoeten.quote:
Waar ben je nu precies bang voor?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jongens heb ik niks mee
Kapsel is ook maar net welke kant je er naar kijktquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:31 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hij heeft nu een veel beter foto en kapsel. Goeie foto's en kapsel#vooruitgang #Deezertjeleert
Oh, da's een stuk jonger dan je foto doet vermoedenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
29. Maar dat doet niet ter zake denk ik.
Dat is geen sneer, maar een feit.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Autsj, die laatste sneer
Goed morgen sowieso veel contactmogelijkheden, dus ben benieuwd!
Doorgaans wordt dat als belediging opgevat, Deezert. Op zijn minst als ongepaste opmerking.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Oh, da's een stuk jonger dan je foto doet vermoedenSorry. Mij schatten ze juist altijd jonger..
Het is meer angst vooraf. Als er morgen een relaxte gozer langs mij zit spreek ik hem wellicht wel aan.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:34 schreef Koral het volgende:
[..]
Waar ben je nu precies bang voor?
Zie je nu echt niet dat zo'n houding er nu juist voor zorgt dat je moeilijk aansluiting krijgt, en dus slecht voelt.
Je hebt ergens angst voor. Daardoor sluit je je af. Dan voel je je veilig, maar kut omdat je geen contact hebt met leeftijdsgenoten? Is dat het echt waard, om je ontwijkende gedrag zo in stand te houden?
Boeien, als het maar tinderchicks oplevertquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Kapsel is ook maar net welke kant je er naar kijktMaar ik ben er wel tevreden mee.
Mij ookquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Oh, da's een stuk jonger dan je foto doet vermoedenSorry. Mij schatten ze juist altijd jonger..
Zolang je sterk in je schoenen staat, is er niets om angstig voor te zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het is meer angst vooraf. Als er morgen een relaxte gozer langs mij zit spreek ik hem wellicht wel aan.
meestal denk ik 't alleen, zeg 't nietquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:36 schreef Kamina het volgende:
[..]
Dat is geen sneer, maar een feit.
[..]
Doorgaans wordt dat als belediging opgevat, Deezert. Op zijn minst als ongepaste opmerking.
Zeker doen. Bovendien zakt je angst en durf je vervolgens misschien ook een meid aan te spreken die een stukje verderop zit.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het is meer angst vooraf. Als er morgen een relaxte gozer langs mij zit spreek ik hem wellicht wel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |